Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Oppdatering fra meg. tempen sank en del idag. men fortsatt over coverlinja.. men jeg har gått i hel

dag med mensmurringer i rygg og mage. begynt å blø litt også :`( Rosa på papiret. Så går nok ikke min vei denne gangen heller. Lurer på hvor mange uker d blir til neste el.. lurer på om jeg skal få meg legetime. da jeg har hatt en del smerter/stikkinger i eggstokk/livmorområde. plages jo med cyster på eggstokkene. så disse gjør litt vondt ellers i syklusen.. men dette hva noe annet en det vanlige.. Lykke til, til dere andre som enda ikke har fått tr. Håper dere kan flytte over på 1.tri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å lese klar for nr2!!!

 

Ja, ta deg en legetime. Om alt skulle vise seg å være greit, så er det jo greit å vite det også!!

 

Har tenkt tanken selv, syns det murrer litt til og fra i hele syklusen og siden jeg har uregelmessig syklus, og at jeg har el-slim to ganger i syklusen, men vet ikke om det er for tidlig. Er bare i 4pp....

 

Håper det ordner seg for deg klar for nr2!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter:) ser det er liten aktivitet her nå. Skjønner jo det, siden de fleste har fått svar på sine spørsmål om de er gravide eller begynner på ny pp og blitt med på ny ikm-tråd:)

Selv vet jeg ikke i hvilken kategori jeg er. Jeg testet ikke imorges heller.. siden jeg ikke har hatt test. Men kjøpte idag.

 

Det er jo flere som ikke har noen avklart situasjon. Det er kjedelig. Jeg føler med dere i frustrasjonen og ventingen!

Klar for nr2- jeg hadde så absolutt tatt meg en legetime, og bedt om en spesialist-henvisning!!Dette skal ikke du gå å bekymre deg over, du har krav på svar og på å få vite hva som er vondt.

 

Er det forresten noen flere som har testet siden sist? noen som vil bli med meg å teste imorgen tidlig mon tro? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo hoppet over på ikm uke 3, men titter innom her også. Lite aktivitet, ja, men det er jo fortsatt endel som ikke har fått svar.

 

Så spennende at du ikke har fått tanta på besøk. Har tro på deg jeg :)

 

Frister å teste, så jeg skal kjøpe meg en test i morgen og teste tordag morgen. Må innrømme at jeg grugleder meg litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende Babysyk. Jeg skal følge med deg på ikm uke3:)

 

Ja, det veldig bra at ikke tanta har besøkt meg enda!! Gleder meg faktisk til imorgen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du gleder deg!

Kjenner jeg gruer meg til kanskje å bli skuffet rett før jobb. Hvis den er positiv kommer jeg til å ha problemer med å holde meg på jobb :)

Kanskje jeg skulle kjøpt et urinbeger, så jeg kan samle opp på morgenen og ta testen etter jobb på tordag.

 

Burde jo begynne å spotte i morgen også, om tanta er på vei. Huff, gruer meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg skal forte meg inn her rett etter jobb i morgen og se hva svaret blir! Rekker aldri å sjekke her på jobb, tar ikke sjansen heller....

 

Du får drømme søtt i natt.

Krysser alt jeg har for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test imorges:( MEN, det skal sies at det hele var litt annerledes. Nå var det slik at streken i kontrollvinduet tok lang tid på å komme frem. Men likevel.. den kom frem innen 10 minutter, som det står på pakken at det skal.

Jeg har kjøpt ny dobbel-test, og tar en ny imorgen tidlig.

 

Spennende med deg Babysyk:) kast deg over her imorgen og legg inn svaret før du drar på jobb a?? hehe.. så gjør jeg det samme:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tanta endelug kommet hit! Trodde aldri jeg skulle bli så fornøyd med å få mensen :P Men gud, snakk om menssmerter da.. Hadde glemt hvor vondt jeg hadde før jeg begynte på p-piller.. Jaja, inn i 2.pp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte blir jeg glad sammen med deg Miloloffen. Nå vet jeg hvordan du har hatt det når du har gått og ventet på en eller annen avklaring! Jeg venter og venter her på en avklaring jeg også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd at tanta kom og ikke positiv test Milomoffen. Men bra tanta kom til slutt når du først ikke var gravid. Håper det blir mindre venting og positiv test neste pp!!!

 

Kjedelig med neg test ønsker nr.3!! Når skulle tanta ha vært hos deg? Du begynner jo å bli ganske forsinket du også!

Vet du, jeg kjøpte ikke test. Var litt til og fra og så fant jeg ut at jeg drøyer. Kanskje litt pinglete jeg.... Om jeg endrer mening får jeg heller samle det i en plastkopp og så teste i morgen etter jobb... Men tror jeg venter til fredag og helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr.3: Nei, det er ikke no særlig å bare gå å vente og vente.. Får håpe på det beste, og ønsker deg lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babysyk-jeg er 4 dager over. Ikm 14.januar.

Så, ja.. jeg synes det drøyer da veldig over...

Sterk hodepine idag også, enda både mannen og eldstedatter har forsøkt å massere det bort :( jeg bestilte ikke time til massasje idag likevel. Var gaaanske ok før idag, så. Men nå angrer jeg veldig:(

Ringer inn imorgen og ser om jeg får time på fredag tror jeg.

Jeg kan sikkert tigge meg til en massasje til av mannen ikveld også heldigvis;)

Skjønner deg at du vil vente med å teste også. Det er jo bedre jo lenger man kan vente. Jeg vet at ender jeg opp i ny pp så må jeg forsøke å holde meg på et minimum hva testing angår. Èn ClearBlue koster jo over 100-lappen.. og det blir jo drøyt i lengden. Burde kunne klare å holde meg til 1-2 tester hver pp i grunn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prøver så godt jeg kan å drøye! For det er så typisk at tanta kommer nesten rett etter at jeg har testet!! Ingen spotting enda, som er kjempebra! Men jeg er jo veldig redd for at el var enda mer forsinket enn jeg tror, så tanta dukker opp en gang i neste uke....

 

Er jo ikke rart det har blitt litt testing på deg nå, siden du er så mye over! Man blir jo gal av ventingen!!! Om du ikke skulle være gravid nå, så kunne det kanskje vært et alternativ å bestille tester fra billige-tester.no? De er jo billigere enn CB! Men så tester man kanskje desto mer når man har 10 tester liggende. Jeg skal ihvertfall bestille derfra om det ikke klaffer. Både EL og G tester....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:) her er dagens morgentest utført, og............................................................................................................................så lang føltes ventetiden før svaret kom!! men.. negativt idag også. Jaja. Nå føles det som deg Miloloffen. Nå kan bare den hersens TANTA komme!!!

Hahaha.. jeg ler litt også da. Mannen sa imorges da vi satt og ventet på svaret at "jaja, det hadde nesten vært rart om det klaffet på første forsøk". Hmm.. det hadde kanskje det ja. Men så har vi vært så bortskjemte før sa jeg. Så sa han til meg at "husk at forrige gang klaffet det på andre forsøk da". Så diskuterte vi det litt, og så gikk det opp et lys for meg at han faktisk hadde rett!

MEN, det betyr jo ikke at det skal klaffe i 2.pp for meg heller da;)

 

Ellers.. fortsatt grusom hodepine, og jeg tester igjen enten søndag morgen eller mandag morgen:( kjedelig å vente så lenge, men på den lange ventetiden BøR jo tr komme, eller en test vise evt. positiv?? for da er jeg over 2 uker over ikm.. noe ville ha vært rart.

Noen som har hørt om slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ønsker nr.3 2012:

Uff så kjedelig å gå sånn å vente og ikke vite om man er gravid eller ikke, er du sikker på at ikke egglØsningen var mye senere og at da IKM kan ha blitt flyttet??

Håper ihvertfall du får svar snart, har tenkt masse på deg.

 

Jeg har egglØsning allerede nå til lØrdag, og har nå for fØrste gang prØvd Bidronninggele denne PP..Jeg er i tillegg mye roligere enn de andre tidligere PP, driver ikke å teller dager og har det heller ikke på hjernen 24/7, og har faktisk en rar rar fØlelse på at det vil klaffe neste PP, vet ikke hvorfor???

Kan jo bare være at jeg fØler jeg burde brukt Bidronninggele lengere enn bare 2 uker, og at egget da som kommer neste mnd igjen kanskje er sterkere..?

 

Ønsker deg og alle de andre fortsatt lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk joha99:) setter STOR pris på all den medmenneskelighet man får her med dere!

Vel, jeg tok jo en EL-test da.. som viste positivt.. så det hadde jo vært rart om EL var senere egentlig, eller?føler meg så grønn på det området altså.

Men bidronninggele?? skal det hjelpe da? en gele til å spise altså?

Det er Så bra du slapper av joha99. Skal se det klaffer nå vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidronninggele i kapselform man kjøper på helsekosten,

Den kan øke fruktbarheten ved å gjøre eggene sterkere og østrogennivået høyere, bør bare brukes frem til eggløsning.

 

Her er litt info jeg fant:

 

Bidronninggelé er en naturlig kraftkilde som bidrar til økt energi og mentalt overskudd.

 

Bidronninggelé er et meget næringsrikt sekret, en slags supergrøt. Arbeidsbiene skiller ut bidronninggelé til dronningen som gjør at hun kan bli opp til fem år gammel, mens en arbeidsbie kun lever i noen hektiske uker. Det inneholder både vitaminer, mineraler og proteiner. Analyser viser at bidronninggelé også inneholder superstoffer som vi enda ikke vet hva er.

 

I tillegg inneholder bidronninggelé stoffer som bl.a. er bakteriedrepende, og proteinet vitellogenin som beskytter mot aldringsprosessen. Arbeidsbiene forer bidronningen med denne næringsrike geleén og på denne måten oppnår hun styrke, vitalitet, fruktbarhet og ikke minst et langt liv.

 

I tilleg til at Bidro bidrar til økt energi og mentalt overskudd styrker det hud, hår og negler. Mange kvinner som bruker Bidro syntes også at det blir enklere å takle overgangsalderen. Det er et velkjent kjerringråd at bidronninggelé kan øke fruktbarheten for kvinner i fertil alder. Bidro kan dessuten forebygge lette allergiplager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger en viss mengde østrogen for å få eggløsning, og bidronninggele kan bidra til å øke dette da østrogennivået synker med alderen, derfor skal dette kun tas frem til eggløsning.

 

Etter dette trenger kroppen å produsere nok progrestron for at egget skal feste seg i livmoren, da kan man ta et produkt som heter Wild yam som øker progrestron nivået.

Begge deler kan kjøpes på helsekosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså.. sier du det:) Dette var jo interessant:))

Tusen takk for informasjon joha99!

Kan jeg spørre om din alder da joha99? jeg er 38, og forhåpentligvis ikke mer enn 39 ved termin!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker nr 3. ang.eggløsning. denne mnd fikk jeg max på cbfm på dag 26 og 27. men ifølge tempen min hadde jeg el på dag 32.. Skjønner ikke at el kan komme så mange dager senere. men med meg gjorde den det. kan jo kanskje ha skjed med deg også?

eller du produsere hcg seint. er jo de som er i uke 6-7 før de tester positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klar for nr.2- jeg skjønner nå at det kan faktisk skje;) det rareste er at jeg da jeg testet positivt på el, så hadde jeg ikke slim. Men da jeg var på do nå, hadde jeg slim. Absolutt ikke mye altså, ikke sånn at det ligger i trusa og kan dras liksom. Sorry detaljer altså dere:D men idag var det på papiret liksom. Jeg har alltid tørr truse dere, og i et par dager har det vært biitteliiiit utflod. Ikke mye altså!! Men idag da altså.. dette lille slimet. Men synes det er rart om jeg kan ha el både den 30. og idag!!!

Så jeg har bestemt meg for å teste EL nå idag også. Hjelpes. Dette er uvirkelig og merkelig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...