Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Lillegutt ligger og sover nå, tenkte det var greit å la han få en time på øyet så han holder ut ikveld!! Jeg er ferdig å ordne meg, og finstasen til lillegutt ligger klart. Har ikke noe kamera for tiden, så jeg er heldig som har en lillebror som fikk speilreflekskamera til jul, så håper på mange fine bilder ikveld! :)

 

Naboen smeller raketter nå for full pott nå! Vet ikke helt hva jeg synes om det. Burde vel vente til 00.00, irriterer meg litt med disse rakettene som har blitt fyrt opp de siste dagene egentlig. Men men :)

 

Får vel gå å vekke Ilyas snart, så han blir klart til gjestene kommer kl 19.00 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så enig med deg lilleblomst :) :)

2012 blir et godt år på mange måter *smiler*

 

Metti, ha en fin dag på jobb :) og ha en flot kveld når du kommer hjem att *smiler* 2012 er året for deg ;)

 

Verpesjuk, sender deg en god klem :) tenker på deg <3

 

Da skal vi reise, mat snart *nam*

 

Ha en super fin kveld og feiring <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, enig med deg renate! veldig slitsomt med raketter i tide og utide! men fra 18 til 00 er det lov i dag. ikke før.

Vi er faktisk av de som har skutt opp litt nå (men bor veldig på landet, så tror nok ikke vi plager noen, særlig siden naboen begynte kl 17 med noen ;) ) rakettene nå var for lillesnupp :) Vi har planer om å legge mini nå og ha en helt vanlig kveld bare oss to. jaja, ikke helt vanlig da, vi skal lage litt god mat og være oppe til midnatt, så det blir vel litt spesielt :)

 

ønsker dere alle en koselig kveld! Hipp hurra for 2012 og alle gullfiskene!

 

Kos deg Cornflake! koselig med bare dere to :)

Og masse tanker og heiarop til gullfisken som skal visefrem ringer i kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle fiskene et riktig godt nytt år!!! :)

 

Anton sover sØtt og vi skal bare sitte og kose oss i ro og fred i kveld. Har tatt opp litt sushi fra fryseren (det er visstnok safe når det har vært fryst 24 timer) og skal slappe av med litt tv. Hmm, må vel kanskje lØpe ned til mannen nå, hehe.

 

Ha en feiende flott kveld alle sammen! Sender en klem til alle sammen, og en ekstra god klem til verpesyk og Metti <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på jobb igjen. Kost meg med deilig mat og godteri med foreldrene mine, søsken, svigerbror, to andre familier og ikke minst Ilyas. Ilyas er helt i hundre, og og vinket blidt da jeg skulle dra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år gullfisker:-D ønsker alle det beste for 2012!! Dette kjip året for oss. Vekker på dere som føler ting er tøft nå, føler med dere og håper ting blir bedre om kort tid!!

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp Rina, takk skal du ha:) svarte deg nå nettopp!

 

Og foresten dere..på forigje innlegg fra meg har jeg fått skrevet : dette kjip året for oss, det skulle selvsakt stå: dette BLIR året for oss:D

Skulle også stå tenker i steden for vekker...mobben er elendig å skrive fra:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Jeg liker heller ikke å skrive fra mobilen. Da var det endelig rolig på jobb, og brukeren er endelig ovna, og jeg kan ta noen timer pause om jeg er heldig. Ho andre nattevakta har sovet 4 timer nå mens jeg satt inne hos en gal bruker, så nå er det min tur.....

 

Håper alle her inne har hatt en fin feiring på det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate:Godt at det ble rolig etterhvert da og at brukeren sovnet:) har vel fått litt søvn da kanskje? Her har vi ikke lov å sove på natten, men det er jo forøvrig ikke så rart siden det er en medisinsk sengepost...tror kanskje jeg bare hadde blitt trøttere hvis jeg kunne sovet litt..?!

 

Nå er det en time igjen av vakta og det skal bli så godt å krype under dyna nå ja...ikke feil når regnet pisker uttafor heller..(hva er dette for januarvær foresten?? isj) Savner puddersnø og fint vinterlandskap..

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere...hvordan får jeg foresten den linja der man kan skrive IKM eller lignende nederst på kommentarene...finenr ikke ut av det på profilen min jeg:P jeg er vel ikke akkurat den mest tekniskanlagte:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber jo bare på en bruker, og vi er 2 ansatte. Er 14 andre brukere her, men de er såpass oppegående og ringer oss om det er noe. Vi fikk beskjed fra sjefen om at vi kunne gå opp å sove om tilstandene tillot det :) Veldig deilig for meg ihvertfall, når jeg ikke alltid rekker å sove ut på dagtid..

 

Når jeg våkna opp nå var det kommet litt snø, og det snør forsatt!!! Jeg er så glad!! Det var etterlengtet, så idag skal Ilyas få prøve skiene han fikk til jul :)

 

For å få den linja under går du inn på din profil og kontrollpanel. Da får du opp en hel den på venstre side, trykk da på "Endre signatur", så skriver du der :)

 

Bare 20 min igjen, så skal jeg hjem og legge meg igjen! DEILIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen alle sammen! sov godt dere nattevakter! :)

 

Her våknet vi til 10 cm snø! men desverre er det vel meldt regn og varme i løpet av dagen :(

jeg gleder meg veldig til 3 januer, da skal jeg til aku igjen og det blir godt å få litt hjelp til alt vann i kroppen! siden nov. gått opp nesten 5 kg og det er ikke BARE pga kosthold! Kjenner meg ikke bra på årets første dag, men er positiv! ;) hehe

 

Dette må jo bli året for oss gullfisker! :)

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og godt nyttår jenter ;)

 

Vi hadde det koselig hos svigermor i går og Leah holdt ut til 2!! Vi dro fra svigermor 00.30..og da gikk jeg rett å la meg, mens samboern hadde lovet Leah at hun skulle få være oppe så lenge hun ville..så de 2 satt oppe en stund å så på tegnefilm eller noe :P

 

Hun ville stå opp 11.30, så jeg håper at hun blir litt trøtt i kveld..er jo barnehage i morgen..Men vi får se om vi ikke tar en ekstra dag hjemme så ikke uka blir så lang, får se når hun sovner i kveld :)

 

Jeg fikk beskjed om å skjære opp brød og sette en stol bort til kjøkkenbenken, så måtte jeg sitte i stua mens hun ordnet frokost :D Fikk brødskive med nugatti :D Hihi, hun er nå søt da :)

 

I dag begynner samboern på sine 14 dager med nattkjøring, så jeg og Leah skal å spise elgstek hos mamma og pappa :) Søster og familien skal også dit, så da får Leah noen å leke med..dte blir nok koselig :)

 

Så langt er 2012 helt greit ;) Ha en fin dag videre :)

Endret av Leahpudding&Mammapudding 12pp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og godt nyttår jenter ;) Vi hadde det koselig hos svigermor i går og Leah holdt ut til 2!! Vi dro fra svigermor 00.30..og da gikk jeg rett å la meg, mens samboern hadde lovet Leah at hun skulle få være oppe så lenge hun ville..så de 2 satt oppe en stund å så på tegnefilm eller noe :P Hun ville stå opp 11.30, så jeg håper at hun blir litt trøtt i kveld..er jo barnehage i morgen..Men vi får se om vi ikke tar en ekstra dag hjemme så ikke uka blir så lang, får se når hun sovner i kveld :) Jeg fikk beskjed om å skjære opp brød og sette en stol bort til kjøkkenbenken, så måtte jeg sitte i stua mens hun ordnet frokost :D Fikk brødskive med nugatti :D Hihi, hun er nå søt da :) I dag begynner samboern på sine 14 dager med nattkjøring, så jeg og Leah skal å spise elgstek hos mamma og pappa :) Søster og familien skal også dit, så da får Leah noen å leke med..dte blir nok koselig :) Så langt er 2012 helt greit ;) Ha en fin dag videre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og godt nyttår, gullfisker!

 

Ble utrolig rørt sv alle de fine ordene fra dere. Det varmer mer enn dere aner <3

Nyttårsfeiringen i går ble relativt rolig, og vi var hjemme i to-tiden. Men jeg måtte ha litt kaffe rundt kl tolv for å holde meg våken, og det endte med at jeg ikke fikk sove før kl 05! Heldigvis våknet ikke snuppa før halv ti, så jeg er ikke så alt for sliten idag. .

Imorgen er det jobb igjen, og starten på innspurten av en rapport som skal leveres 1. mars. Det kan nok bli endel overtid, og jeg er veldig spent på hvordan det skal gå. Motivasjonen er helt fraværende, men det er ingen andre enn meg som kan gjøre jobben, så jeg må bare holde ut disse ukene.

Hadde dere en fin feiring igår, snupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilyas sovnet ikke før 2 igår han heller, tror jeg. Fikk melding 01.45 om at da satt han og spiste nattmat og ikke var klar for senga i det hele tatt... Hehe. Nå skal jeg stå opp og dra hjem til mamma og pappa og hente Ilyas, gå ut og gå på ski for første gang, som han fikk til jul :) godt nyttår damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår mine gullfisker :)

 

Det gikk rolig for seg her i går også, gikk og la oss i to-tiden :) Men ned mitt sovehjerte så våknet jeg ikke før halv ett. Huff huff, halve dagen har jo gått :( Men jeg har fri i morgen også, må prøve å komme tilbake til normal døgnrytme igjen :)

 

Ellers så svidde jeg av en test i dag som var selvfølgelig negativ. Hadde jo håpet at jeg kunne begynne på det nye året med positiv tet, men neida... Jaja, 5 dager til ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 5 dager til IKM er det jo forsatt muligheter!! Jeg fikk testene mine i posten idag, så gleder meg til min IKM fredag den 13. januar. Men vet ikke helt enda om jeg tester da, eller om jeg skal vente! :) (særlig at jeg klarer det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår mine søte gullfisker :)

 

Vi hadde en flott dag igår med god mat og godt selskap. Alle ungene klarte å holde seg våken til midnatt og fikk se alle de fine rakettene :) De sovnet fort da de la seg rundt kl 0030 og vi sov til nesten kl ti :)

 

Våknet opp til masse snø så vi har vært ute masse idag og laget snømann og snølykter. Lyser så fint i dem nå som det er mørkt *kos* Endelig ble unge fornøyde for de har venta lenge på snøen :P

 

Vi har vært hos mib lillebror og feiret bursdagen hans med pølser og kaker :) Vanskelig å kjøpe gave til noen som har alt men gav han et ps3 spill som han ble glad for.

 

Har lest alt dere har skrevet men husker fint lite :P Denne husken er ikke noe å skryte av *ler*

 

Håper dere nattevakter har fått sovet ut :)

 

Cornflake, godt å sove ut. Kroppen din trengte det sikkert :)

Håpet er ikke ute vennen. Du skal ha en positiv test innen uka er over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sove til kl 14, men sov også 3 timer på jobb, så skal ikke klage! :)

 

To dager til på jobb, en dag fri, så på igjen 2 netter før det er frihelg :)

 

Bare 12 dager igjen til IKM, spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kunne sove litt på jobben også Renate :)

Jeg har ca 8 dager til IKM, kjenner ikke noe men det er vel for tidlig likevel *ler*

 

Jeg beundrer dere som jobber skift, natta og helger og i ferier :)

Er så glad for den jobben jeg har *smiler* Veldig deilig å ha fri når ungene har det ;) og bare 7 arbeidsuker før det er vinterferie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg har aldri testet positivt så tidlig som 5 dager før IKM, så ikke mist håpet enda, vennen :)

 

Vi hadde en særdeles rolig feiring i går: Mannen sovna på sofaen kl. åtte, og etter et par timer med sovende mann og dårlig tv så gikk jeg og la meg kl. 22.15... Våkna av smellene, men orka ikke stå opp, hehe. Begynner jeg å bli gammel? Men godt i dag at det ble ei grei natt. Har sovet mer i jula enn på aldri så lenge, men likevel trøtt som ei strømpe! Gruer til i morgen når vekkerklokka står på 05.30 igjen... Huff! Har jo ikke sovet så griselenge i ferien heller, men den har faktisk blitt nærmerer 7 flere dager *hurra*.

 

Ellers er det koselig å lese om hvordan dere har feiret nyttår :) Flott at det er flere som har fått snø :) Har vært for dårlig til å leke ute, satser på at energien kommer tilbake om noen uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...