Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leah, du skal få begge dine to drømmer oppfylt ;) den første allerede nå på nyåret :D

Hva skal dere gjøre imorra, hjemme eller borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snart vært gift i to år. Tiden går ufattelig fort. Det var en kjempe fin dag og jeg elsker å være gift.

 

Håper virkelig du får oppleve det Leah !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: I morgen skal vi til svigermor å spise middag i alle fall..regner med vi tar med hunden og blir værende der til over midnatt :) Gleder meg til middagen :)

 

Hva pleier dere å spise på nyttårsaften? Vi spiser kalkun med potetbåter, ris og en god saus hos svigermor :) Kalkun uansett hvor vi spiser, men litt forskjellig tilbehør hos de andre :) Har aldri laget middag selv på nyttårsaften :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snart vært gift i to år. Tiden går ufattelig fort. Det var en kjempe fin dag og jeg elsker å være gift. Håper virkelig du får oppleve det Leah !!

 

Det håper jeg også :) Syns jo vi burde vært gift etter 10 år sammen, hvorfor ikke liksom? Men man må jo nesten være 2 om det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser kalkun på nyttårsaften :) det må jeg ha.

Vi skal til min manns bror imorra og sa at vi kommer hvis de lager kalkun ;) De pleier nemlig å ha ribbe på nyttårsaften, det blir helt feil for meg *gliser*

 

I april har vi vært gift i 4 år :) jeg elsker å være gift med min herlige og skjønne mann :D Så jeg håper av hele mitt hjerte at du får oppleve den følelsen Leah *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så morsomt med bryllup. Håper du får viljen din med både baby og ekteskap Leahpudding :)

 

9. januar har vi vært gift i 3 år, kanskje jeg skal teste meg da! En morsom bryllupsgave til gubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Dossa, det må være kalkun :D Koselig at de lager det da :) Og det er nå litt deilig å kunne dra bort å spise og så dra hjem når alt er over og bare sove :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi gifter oss mest for at ting er mer lettvinnt som gift mtp arv osv osv. Vi er litt nøkter'n rundt dette her. Gifter oss ike for festen eller kjolen, men mest for å ha papirene i orden XD Men selvsagt var det stas med en skikkelig prinsessekjole :D Og jeg gleder meg masse til festen :)

 

Leah, du får kjøre på med "fonuft" kortet, og ramse opp alle ting som blir lettere når man er gift ;) Menn er rare på mye, men fornuftige valg er enklere å overtale dem på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også å ha kalkun (hjemme hos mamma og pappa) men mamma er lei, så i år blir det lammestek istedet, men med samme tilbehør: fløtegratinerte poteter, saus og grønnsaker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt med bryllup. Håper du får viljen din med både baby og ekteskap Leahpudding :)

 

9. januar har vi vært gift i 3 år, kanskje jeg skal teste meg da! En morsom bryllupsgave til gubben?

 

For en fantastisk gave det hadde vært Renate :) :)

Synes absolutt du skal ta en test ;) krysser fingra for at den blur positiv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla og jeg sitter og ser på film om Emil :) ho koser seg masse. Fikk en liten skål med chips og smilte fra øret til øret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Garfy: Jeg har prøvd fornuftskortet også, men han biter ikke på :/ Jeg har lyst å gifte meg for å ha det litt mer ordnet jeg også, pluss at jeg har fått lyst til å ha samme etternavn som Leah..og neste barn..Selvsagt kan jeg bare skifte navn, men det er jo ikke noe gøy jo :P Har alltid hatt så lyst å ha skikkelig prinsessekjole og gifte meg i, men det er liksom ikke så viktig lenger :P Er jeg heldig å får begge mine ønsker oppfylt så vil jeg jo ha en monstermage i sept da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla og jeg sitter og ser på film om Emil :) ho koser seg masse. Fikk en liten skål med chips og smilte fra øret til øret :D

 

Hehe! Skal ikke så mye til for å glede de minste :) Ilyas, sønnen min fant en skål med masse sjokolade og var heeelt i hundre da jeg sa ja til å få EN. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, jeg skjønner at du har lyst på samme etternavn som mini men er jo ikke like gøy å bare bytte navn uten noen form for fest ;)

Bryllup og stor gravid mage i september, det høres så idyllisk ut :D

Det hadde vært noe det :)

 

Ikke tok han til seg fornuft kortet heller......hmmmm..... *arg* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla og jeg sitter og ser på film om Emil :) ho koser seg masse. Fikk en liten skål med chips og smilte fra øret til øret :D

 

Hehe! Skal ikke så mye til for å glede de minste :) Ilyas, sønnen min fant en skål med masse sjokolade og var heeelt i hundre da jeg sa ja til å få EN. Haha!

 

Haha...ja det skal ikke mye til før de små blir stor fornøyd Renate :)

:) fant en hel skål med masse digg og så glad for at han fikk en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte i natt at min kjære fridde...hehe...ønsketenkning her også. Jeg har gledet meg lenge til å gifte meg, men nå som jeg har ventet og ventet så betyr bryllupet bare mindre og mindre. Det er så mye styr rundt det hele. Så har vi jo det så fint som det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var mange fine kjoler ja :) Hvis vi gifter oss så kommer jeg til å prøve å leie en kjole..hvis brudebutikken ahr noen fine..for store mager ;)

 

Så søte små barn som blir så glade for litt snop :) Leah også elsker å få en liten skål med potetgull eller en sjokoladebit til en film :) Har jo blitt en del i jula da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake : Det er jo sant..vi har jo også det så fint som vi har det..Noe samboern sier, er hvorfor forandre noe som funker? Men jeg har fått en ide og da er det vanskelig å forandre meningen min :P Men jeg overlever nok helt fint om vi ikke gifter oss også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt en del i jula her også ja.. Det står jo godteri framme til alle døgnets tider, noe det aldri gjør ellers! Rart han ikke har spurt etter mer enn det han har gjort :)

 

Jeg elsker jula, men det skal bli gost å få tilbake hverdagen også nå merker jeg :) Kan godt starte jula tidlig hjemme med rød pynt, men nå som julaften og romjula er over er jeg veldig klar for å rydde alt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige kjoler :) :) fikk lyst til å gifte meg på nytt med en stor mage ;) *smiler*

 

Nei, vi får besøk om en halv time så får komme meg på kjøkkenet og lage mat. Det blir jegergryte med biff biter i, en amerikansk gryterett med karbodeig :) Servert med salat og loff *nam nam*

 

Vi prates ikveld jenter og da regne jeg med at det er masse å lese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes godt ut Dossa!! Vi skal hjem til mamma og pappa og spise.. Lillegutt skal sove hos dem i natt, jeg og gubben jobber i natt!! Kos deg med besøket ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...