Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Hallo jenter!! Nå er jeg offisielt ferdig med EL :D Er idag 1dpo ;) Så idag har jeg ryddet, støvsuget leiligheten og pakket ferdig til hytteturen. Nå er det bare å vente på at mannen skal komme hjem fra jobben (slutter heldigvis tidlig idag). Så da sier jeg; GOD HELG OG IKKE MINST GODT NYTT åR ALLE SAMMEN!!

 

Så bra! Da kan dere dra på hyttetur og bare nyyyte uten å stresse med EL. God tur og kos dere masse i nyttårshelgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva ser dere etter når dere temper da?? Når den øker, er man gravid? Har man EL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen øker når el er overstått. Synker når mensen nærmer seg eller holder seg høy når man er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom tempen øker, slik at den gjorde hos meg idag - er det tegn på at EL har vært, dagen før.

 

Når det gjelder graviditet; dersom tempen holder seg høyt oppe når man nærmer seg TR, kan det være tegn på noe positiv ;)

Men alle er forskjellige der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm!! Så den synker når det er EL??! Det er det som er? Eller øker den mer enn vanlig når EL er ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.....Renate så bra at dere fikk til litt sengekos mens mini satt foran tv og gomla i seg gomp :D

Noen ganger må det litt lureri til får å få ting gjort *gliser*

 

Hali, så deilig å være i DPO land :) :) da slapper man mer av og nyter hverdagen *smiler* kos deg masse på tur :)

 

Cornflake, søte vennen ikke gi opp ennå snuppa :) Den tanta har å holde seg laaaangt unna deg ;)

Hva gjør du imorra?

 

Leah, kom deg ut av senga nå ;P Skal mini sove over hos sine besteforeldre?

 

De to eldste har gått bort til sin fetter for å lekr litt. Vesla sto og hulket fordi ho ville være med :) Tok ho med opp på rommet sitt og der fant ho lekehuset sitt, dukkene sine og timmy figurer og låven. Så nå koser ho seg oppe og leker :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den holder seg på et lavt nivå fra mensen begynner til el og øker ca 0,5 grader når el er ferdig. Det vil si at en vet ikke når el er bare at det har vert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke finner ut av denne tafsinga så klarer jeg vel heller ikke dette med tempinga ;P *gliser*

 

Hvis man temper bør det vel gjøres hver dag og til samme tidspunkt.....og med min husk så glemmer jeg vel å tempe noen dager :) *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, jeg mener at det bare er deg og Cornflake som ikke ennå har fått deres etterlengta spire.

Men nå som vi ikke ser lista så husker ikke jeg alle som svømmer med oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt å sove lenge Metti for før du veit ordet av det så sitter du med nurket i armene dine og da er det ikke lenge du får sove;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg får heller ta det litt på feelingen tenker jeg. Så får vi se om denne spiren ikke sitter hva jeg gjør neste pp.

 

ååå... Tenk om vi kunne fått et septemberbarn da dere :) Håper sånn for alle her nå at den sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer ^^ Her har det blitt skravlet ja :D :D

 

I dag har jeg vært å kjøpt meg KJOLE til BRYLLUPPET mitt <3 <3 Det ble en mørk blå prinsessekjole med stort skjørt i tyll og strasstener på brystpartiet :D :D litt som denne, bare at det ike er strass på skjørtet og at det er et "belte" i sateng rundt midjen ^^ http://www.divakjoler.no/diva/image/cache/2530-500x500.jpg

 

åhhh, nå begynner det å flaske seg for bryllupp!!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roselilly har vel heller ikke enda?

 

Nå er puddingen hos mormor og morfar, men vi skal hente henne om et par timer :) Håper hun får lekt masse sammen med de og søskenbarnet :D

 

Blir ikke aksjelegging i dag, sambo har stoppet kranen for denne pp-en :P Han har halsbetennelse og har hatt influensa, så nå vil han ha fred til å hvile..stakkars mann, ikke lett å være ettertraktet ;) Jaja, det ble lagt noen skikkelig superaksjer i går, så det får holde..tror jeg er 1 dpo i dag uansett, så nå er det bare å vente på positiv test :D

Endret av Leahpudding&Mammapudding 12pp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer ^^ Her har det blitt skravlet ja :D :D I dag har jeg vært å kjøpt meg KJOLE til BRYLLUPPET mitt <3 <3 Det ble en mørk blå prinsessekjole med stort skjørt i tyll og strasstener på brystpartiet :D :D litt som denne, bare at det ike er strass på skjørtet og at det er et "belte" i sateng rundt midjen ^^ http://www.divakjoler.no/diva/image/cache/2530-500x500.jpg åhhh, nå begynner det å flaske seg for bryllupp!!! :D :D

 

Når er det du gifter deg? Det var en nydelig kjole :D Jeg holder på å mase om at vi skal gifte oss på 10-års dagen vår, men han blir vanvittig sur når jeg nevner det og sier det ikke kommer på tale :( Skjønner ikke hvorfor han giddet fri jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garfy, nydelig kjole :) :) :) når er den store dagen?

Håper du har hatt en flott jul :)

 

Leah, mini koser seg nok masse tenker jeg :) Synd at mannen er dårlig men er jo ikke noe særlig å hanky panky hvis formen ikke er bra. Dere fikk inn en dose igår så nå er det bare å vente på at gullegget ditt blir befrukta :D

 

September baby hadde vært så koselig :D

Jeg har fra før april, juli og august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato er 17. feb for vielse (sorenskriver) og middag og fest er den 18. feb :P Vi er ikke i statskjerka, så da blir det sorenskriver ;) Vi har vært sammen i 7 år nå, så det begynner å bli på tide :P Vi har prøv å planlegge bryllupp i noen år nå, men siden jeg har vært student og pengene har vært litt fraværende i den perioden har det ikke passet før nå :P

 

Synd han ikke vil da Leah :( Er det noe grunn til at han ikke ønsker? Har han noen dårlige erfaringer ang bryllupp?? Håper dere får snakket skikkelig ut og finner en løsning da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, huff så leit :(

Når har dere 10 års jubileum? Skjønner deg veldig godt at du har lyst til å gifte deg da. Veit du noe om hvorfor han ikke vil gifte seg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garfy: Det er jo ikke lenge til :D Blir koselig :)

 

Han bare vil ikke..Han har ingen erfaring med bryllup fra før, men liker seg ikke i kirka og jeg trives ikke sammen med masse folk. Så jeg har foreslått sorenskriver med bare oss og Leah, og så middag og kaker hjemme hos oss sammen med foreldre og søsken m/fam..Men det er ikke det det står på sier han, han bare vil ikke være gift..Vi har hatt mange mange mange samtaler om dette, både alvorlige og dype, og tull og tøys-prat..men svaret hans er alltid det samme. Men jeg gir ikke opp før 7.sept er passert..da gir jeg meg, for det blir ikke noe gøy hvis det ikke blir på 10-års dagen vår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garfy, kommer til å bli en fantastisk dag som dere alltid vil huske med glede :) :)

Vi giftet oss da vi hadde vært i lag i 10 år. Men ikke i kirka, vi sa ja til hverandre hos sorenskriveren med vår familie rundt oss :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, du har noen måneder på deg til å få overtalt din samboer om å gå med på å gifte seg :) Prøv å si at Leah hadde blitt en søt brudepike ;)

Nei, huff det er ikke lett når noen har gjort seg opp en mening.

Håper du får den drømmen din oppfylt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he menn kan være håpløse med den gifte greia,her og var det plent nei,men så snudde han plutselig og nå er datoen satt i august,det skal bli skikkelig fest :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gir ikke opp før det er for sent ;) Men av de 2 drømmene så håper jeg babydrømmen blir oppfylt allerede i januar ;) Så får vi se med den andre da..

 

hønny-bunny: Så bra :D Blir nok et vakkert bryllup..og en vakker brud med stor mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...