Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, så koselig at det skravles for tiden :) Trodde ikke jeg var borte så lenge ;)!

 

Vi har vært en liten tur og handlet, men mini er skikkelig sutrete i dag så det var ikke veldig koselig... Sulten også, men sier ikke ifra akkurat. Jaja, sånn er det. Vi har iallefall planlagt middag for i dag og de neste to dagene. Blir egentlig litt godt å rydde bort jula nå. 1.januar blir alt tatt vekk :) Da får vi nærmet oss hverdagen litt. planlegging i bhg på mandag da, så hverdagen starter først på Tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniliste:

Mammamø 1 barn fra før, gravid.

Rina. 1 fra før, gravid

1973modell flere barn, endelig gravid etter mange sa

Happy, Pco endelig gravid etter hormonstimulering, 1.barn

Murmelina, endelig gravid etter 1.pergokur, 1.barn

verpesyk.no jente fra før, ma, sa, utålmodig

leah jente fra før, 2 sa, vil ha baby nå ;)

Metti, ma, ingen barn enda, 2 eskimoer på vent

Dossa, 3 barn, 1 exu vil også ha baby Nå!

Roselilly ingen barn enda. krysser fingrene for 2012

Lilleblomst 1 jente, ma og sa i 2011, håper 2012 blir gullåret!

marianne, 2 fra før, dette blir første til sambo.

lillefie, ingen fra før, krysser fingrene!

Lurifax, ingen fra før, prøver mellom eksamenene

Hønny-bønny, 3 fra før, 1.sa

Tigerlise, 1 fra før, 1 sa, gravid! :)

Garfy&alex 1 barn, prøver på nr 2

Lilla80, ingen barn, ma i sommer. Gravid igjen :)

Hali, 1 barn, 1 sa, krysser fingrene nå!

 

De som evn savner noen får rope ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniliste:

Mammamø 1 barn fra før, gravid.

Rina. 1 fra før, gravid

1973modell flere barn, endelig gravid etter mange sa

Happy, Pco endelig gravid etter hormonstimulering, 1.barn

Murmelina, endelig gravid etter 1.pergokur, 1.barn

verpesyk.no jente fra før, ma, sa, utålmodig

leah jente fra før, 2 sa, vil ha baby nå ;)

Metti, ma, ingen barn enda, 2 eskimoer på vent

Dossa, 3 barn, 1 exu vil også ha baby Nå!

Roselilly ingen barn enda. krysser fingrene for 2012

Lilleblomst 1 jente, ma og sa i 2011, håper 2012 blir gullåret!

marianne, 2 fra før, dette blir første til sambo.

lillefie, ingen fra før, krysser fingrene!

Lurifax, ingen fra før, prøver mellom eksamenene

Hønny-bønny, 3 fra før, 1.sa

Tigerlise, 1 fra før, 1 sa, gravid! :)

Garfy&alex 1 barn, prøver på nr 2

Lilla80, ingen barn, ma i sommer. Gravid igjen :)

Hali, 1 barn, 1 sa, krysser fingrene nå!

Renate, 1 gutt fra før, 1 sa, forsetter prøvingen

 

De som evn savner noen får rope ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniliste:

Mammamø 1 barn fra før, gravid.

Rina. 1 fra før, gravid

1973modell flere barn, endelig gravid etter mange sa

Happy, Pco endelig gravid etter hormonstimulering, 1.barn

Murmelina, endelig gravid etter 1.pergokur, 1.barn

verpesyk.no jente fra før, ma, sa, utålmodig

leah jente fra før, 2 sa, vil ha baby nå

Metti, ma, ingen barn enda, 2 eskimoer på vent

Dossa, 3 barn, 1 exu vil også ha baby Nå!

Roselilly ingen barn enda. krysser fingrene for 2012

Lilleblomst 1 jente, ma og sa i 2011, håper 2012 blir gullåret!

marianne, 2 fra før, dette blir første til sambo.

lillefie, ingen fra før, krysser fingrene!

Lurifax, ingen fra før, prøver mellom eksamenene

Hønny-bønny, 3 fra før, 1.sa

Tigerlise, 1 fra før, 1 sa, gravid!

Garfy&alex 1 barn, prøver på nr 2

Lilla80, ingen barn, ma i sommer. Gravid igjen

Hali, 1 barn, 1 sa, krysser fingrene nå!

Renate, 1 gutt fra før, 1 sa, forsetter prøvingen

Cornflake, ingen barn fra før, begynt på utredning på Medicus

 

De som evn savner noen får rope ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes og dere skravler!!! Men så utrolig mye hyggelig lesestoff :) skjønner at alle har koselige planer for nyttårsaften, vi skal til et vennepar og ta en rolig kveld med kalkun og litt godt og drikke for mannfolka.. Vi jentene får holde oss til brusen for hun ammer enda..

 

Så fin kjole du hadde kjøpt garfy (husket jeg riktig nå?) jeg må "dessverre" ringe til uka å avbestille kirka vi hadde bestilt.. Hadde bestilt til 18.aug og det er bare 3uker etter termin så det blir skikkelig kræsj.. Så nå må vi bli enige om vi skal ha vinterbryllup eller vente til neste sommer.. Eneste jeg hadde klart var brudepikekjolene, men de kjøpte jeg billig og det kan hende de passer selv om vi utsetter bryllupet.. Har dere noen anbefalinger?? Sommer eller vinter bryllup?

 

Er spent på de første ukene i det nye året, håper virkelig det kommer noen positive tester i bollen her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager cornflake! jeg kopierte den siste lista i forrige tråd, la den inn i word og laget mellomrom mellom alle navnene, ditt klarte jeg desverre å overse. har rettet på det nå da! :)

Prøvde å kopiere inn lista men det gikk ikke. hvordan har dere fått kopiert lista???

jaja, nå er den der iallefall. dere er flere som prøver på 1. iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig å høre fra deg igjen Happy! :) Spennende med bryllup da! du får bruke litt god tid til å planlegge! jeg ønsket meg alltid bryllup når epletrea står i blomst, men siden det er veldig vanskelig å treffe riktig fra år til år så er jeg glad vi hadde vinterbryllup. Nyttårsaften for tre år siden, 15 min hos sorenskriver og en intim middag for oss og 5 gjester (inkl forlovere) var vår begivenhet. Jeg ønsket meg egentlig mer å være gift enn å ha et stort bryllup, så er kjempe fornøyd med det :) som andre har skrevet, papirene i orden og å bytte navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, som dere har skravlet :) Masse herlig lesestoff som jeg selvfølgelig har glemt det meste av...

 

Koselig med bryllupsprat. Jeg elsker bryllup. og jeg var så heldig at jeg slapp å vente. Vi giftet oss etter bare litt over 1,5 år, og det er nå 8,5 år siden. Veldig godt og trygt å være gift! Anbefales :) Vi kjørte mer tradisjonell stil, da - kirkebryllup og 115 gjester til middag... Ikke sikkert jeg hadde valgt samme måte om jeg skulle gjort det om igjen, men det ble en fin feiring.

 

Flott brudekjole det ble lagt ut link til forresten :D

 

Var noen som spurte om EL-slim. Hos meg tror jeg det har klaffet bra å legge inn aksjer når det har slimet som verst... Når slimet slutter tror jeg EL er over? Litt usikker...

 

Her har det vært masse "barselbesøk" i dag (valpene). Koselig :) Men tror Anton ble sliten, så nå sover han godt. Mannen skal til naboen og drikke litt, så det blir kose-seg-hjemme-alene-kveld på meg :) Jeg var hos en venninnegjeng forrige kvelden, så greit å ta hver sin kveld uten at vi trenger barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, deilig med en kveld alene. Dem har jeg hver helg da mannen min jobber i bar. Er deilig det, men kjipt å være alene på dagtid også dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke skravlejenter ;)

Nå har folket dratt og vi har hatt det kjempe koselig :) de minste lekte så godt sammen, lo og skravla *ler*

 

Ligger med vesla men ho sover allerede. Trøtt idag :) Venter jeg noen min til så har mannen sikkert lest hos de to eldste ;P

Pleier å lese på senga og prate litt sammen om dagen. Er min favoritt tid med ungene :D

 

Happy, så koselig å høre fra deg. Kos deg masse imorra kveld :)

 

Tigerlise, har dere fått gitt bort valpene? De er vel hos dere ei stund til før de er leveringsklare :) kan kose masse med dem da ;)

 

Lilleblomst, så flink du er som har laga en miniliste :) :) Den var super fin og oversiktlig :)

 

Vi skal sikkert se en film ikveld og eta opp noe jule snop ;P

 

Er så gøy når det skravles masse og på bare noen dager har vi passert over 200 innlegg *juhu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du Tigerlise..begynte akkurat å savne deg :) Koselig med barselbesøk da, kan skjønne at mange vil komme å se på valpene :) Hadde vi vært sammen bare et par år og ikke hatt barn ville nok jeg også ønsket meg et stort kirkebryllup..jeg gjorde det før, men nå holder det å bare få papirene, navnet og litt koselig med familien etterpå da..Får håpe jeg klarer å overtale samboern innen september :P

 

Her skal vi alle 3 se Liverpool-kamp i kveld..har absolutt ingen håp om å få puddingen til å sove, og siden det er nyttårsaften i morgen så gidder jeg virkelig ikke å prøve engang :P Får ta kampen i neste uke ;)

 

Jeg får 2 alenehelger fra neste helg, for på søndag begynner samboern med sine 2 jobbuker..blir litt deilig det..jeg trives godt alene jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liverpool er det beste laget sier mannen ;)

Drømmen er å reise for å se liverpool spille hjemme kamp ;) den blir sikkert oppfylt tenker jeg :) Vi har vært i London og sett en fotballkamp og det var en utrolig gøy opplevelse *smiler*

 

Kos deg med alene kveld Tigerlise :)

Leah, søt du som trives i ditt eget selskap. Jeg gjør også det inni mellom :P

 

Mannen spurte så pent om han kunne få spille litt ps3, hadde ikke hjerte til å si nei :P så filmen må vente litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah! vet du hva som funket for min kjære? poenget med at det ikke kostet noe å gifte seg, det er ingen utgift liksom ;) Vi kjøpte ny dress til han, men det måtte han ha uansett og jeg kjøpte en selskapskjole (ikke halvparten så dyr som en bra brudekjole) som jeg endte med å få av foreldrene mine, siden de gav oss penger tilsvarende den i bryllupsgave. vi kjøpte inn mat som vi uansett ville traktert med på nyttårsaften og kakene lagde vi selv (svigermor ordnet skikkelig marsipankake med masse roser osv :) ) Det endte faktsik med at vi gikk i pluss etter at vi hadde fått alle bryllupsgavene! (vi hadde ikke regnet med å få når vi ikke arrangerte bryllupsfest, men det gjorde vi altså :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilleblomst: Jeg skal prøve den vrien i diskusjonen også, men han sier at det ikke er selve bryllupet han er i mot, men ekteskapet..Men vi fortsetter å prøve..må ha en mase-pause nå, pleier å ta det opp med jevne mellomrom ;)

 

Dossa: Mannen din har helt rett, Liverpool ruuuuuler ;) Hadde lyst å gi sambo tur til Liverpool og fotballkamp i 30-års gave, de spiller sikkert kamp på selve bursdagen hans også..men når jeg er arbeidsledig og ikke har ei kr til overs så ser det dårlig ut med det..han blir 30 i mars :( Får satse på 35 eller 40 års gave :P

 

Leah og samboern ser kamp og spiser havregrøt, mens jeg har ligget på sofan og kjempet mot søvnen..Måtte lage mat til de, så fant ut at jeg skal prøve å holde meg våken til vi legger oss nå :P

 

Pappa har lyst at vi skal dra på ski en liten tur i morgen formiddag, og da skal søster og tantesnuppa også dra, så håper det ikke blir så kaldt :) Jeg går ikke på ski, men ungene kan jo prøve seg litt med nye ski :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere i natt damer, jeg drar snart på jobb. 9 dager med fri er ingenting, skulle hatt 9 til, minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har din samboer og min mann en felles drøm :) Mannen har virkelig lyst til p dra og se liverpool spille kamp. Det hadde vært en fantastisk 30 års gave til din samboer Leah :) Du får snart drømme jobben og da veit du hva du skal gi til din samboer når han fyller 35 år ;)

 

Skiene til unga står pent og lite brukt i garasjen. Vi har jo ikke noe snø :P Hadde vært kos med litt snø slik at ungene kan få brukt skiene eller akebrettet *smiler*

 

Dere må kose dere masse ute i snøen imorra :)

 

Sitter og ser på lystløgneren, atrig film.

Mannen spilte lengre enn avtalt :P så filmen vi skulle se må vi ta en annen dag *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må i seng tidligere ikveld enn det ble igår :o

 

Så da skal jeg hoppe i loppekassa og håper at unga sover til ihvert fall kl 08 *lov å håpe* ;)

God natt mine søte gullfisker <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...