Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Tar på meg å lage en ny bolle jeg da :)

Men prøvde i den forrige bollen å lage en ny liste, men det var vanskelig. ikke mulig å kopiere og lime inn så vidt jeg forstår.

 

Vi får oppdatere listen på face evn og de som ikke er med der får få bli med der om de vil ;)

Endret av *lille blomst*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen ting på dette nye forumet er bra, men andre er mindre bra. Jeg har prøvd å fikse den gamle lista som vi hadde, men det er ikke mulig å lime den inn i kommentarboksen her. den blir også ribbet for alle mellomrom hvis man skal redigere den, så det er nok litt for mye jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Så flott med en ny tråd Lilleblomst :) :)

Jaja sjøl om vi ikke får med lista vår så kan man jo skrive litt om seg sjøl under signaturen :)

 

Idag sov vi alle sammen til kl 09 :) fantastisk *smiler*

Føler meg skikkelig uthvilt *herlig*

 

Nå har ungene åpnet et gedigent kinder egg som de fikk av sin besse igår :) tror ikke de klarer å spise all sjokoladen *ler*

 

Dagene går i surr, da merker man at det er ferie *digg*

Kl 14 idag skal vi på middag til et vennepar. Det blir koselig :)

 

Vi får lage lit frokost :D

Ha en super fin dag jenter :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Inne-dag idag òg - det regner, blåser og alt på en gang her i Rogaland.

 

Det er for så vidt greit at vi er inne, for vi holder på med bleieslutt hos lillemann (3år). Så da er det greit å ikke ha for mye planlagt aktiviteter, iallefall de første dagene. Så langt så går det greit, noe uhell men det må man nesten regne med.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo trå til vet du dossa, var ei søt lita gullfiskjente som ønsket seg ny bolle å svømme i med mobilen sin ;) hehe

Kos dere masse i dag!

 

innevær her i telemark også Hali! Regn og litt surt, ikke mere snø og egentlig ganske kjedelig... Vi venter på besøk, playdate som mini er veldig glad for. Senere kjører vi mini til besta og så skal vi ha kino+middag i kveld + få sove litt i morgen :) Herlig!

 

Bleieslutt hadde vi i januar i år. Var ei lur barnehage"tante" som foreslo at mini ble med og tissa på do når venninna skulle det. og at hun skulle gå uten bleie den dagen, så skulle bhg"tanta" hjelpe ho på do den dagen. Da mini kom hjem den dagen var hun selverklært bleiefri og det funket det :) 3 uker etter sluttet hun med bleie på natta også :) krysser fingrene for en fin overgang! :) heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pussig dette nye forumet... når en søker i medlemmer så ser man jo at veldig mange har omtrent samme nick osv... sikkert en del so ikke er aktive lenger altså, men mange like! 4-5 andre som heter lille blomst også... men det er bare jeg som er *lille blomst* da heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes bare ei søt og god lilleblomst ;) er du det vettu snuppa :) :)

 

Så koselig med besøk, da går tida litt fortere også. Middag og kino ikveld hørtes koselig ut :) dere må kose dere kjempe masse ;)

 

Her jeg bor er det foreløpig oppholdsvær. Har nesten ikke noe snø så julestemninga er ikke helt tilstede kjenner jeg. Snø pleier å hjelpe masse :)

 

Nå har ungene badet og fått på seg fin stasen :) Vi skal snart på middag til noen venner :)

Er att bare mor i huset som må ordne seg :)

 

Vesla ser på snehvit og de to andre spiller ps3.

Ha en fin onsdag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann damer :) Har fått sove lenge i dag ^^ Det var etterlegntet etter noen døgn med lite til ikkeno søvn -.- Poden driver med bleieslutt han å nå, er på tide! Han er jo 3,5 år :o Han har hatt et uhell og en bæsjing i bleia før vi rakk å ta den av på morran, men han har også faktisk tissa i potta, noe som ikke har skjedd før!! Han har bæsjet i potta, men aldri tisset :P

 

Ellers blir det inndag her også, det regner og et GLATT! :/ er så lei høstvær i desember, men vet ikke helt hvem jeg skal klage til :P

 

Kos dere med en rolig romjulsdag damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen søte gullfisker :)

 

Haha, innleggene mine i går kveld kom jo plutselig hele gjengen..helt vilt :P

 

Her har det kommet MASSE snø i natt :D Leah sov til 10.30, så da var det bare å få i henne frokost å kjøre til tanta..hun skulle være der å leke i dag og så skal niesa mi komme hit å leke i morgen :) Nå tar jeg meg en kopp te mens sambo freser snø..etterpå skal vi ut på noen butikker før vi henter frøken fryd :)

 

Ha en strålende dag jenter :) Og lykke til med bleieslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ska eg til frisøren og stripe håret pluss klippe da ; ) blir deilig. Ser forresten ut som det blir Praha alikevel. Fikk det til og gå opp med flyene ; )

 

Sitter å venter så får ikke kommentert så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innedag her også på poden og meg. Regner og blåser her i Østfold, og ikke noe å gå ute etter. Hadde egentlig trengt en tur på butikken, men med en sur 2åring gidder jeg ikke.

 

Er nok været og at vi er inne som påvirker han, prØvde å legge han istad, men ikke snakk om. Sjeldent han sover på dagene lenger, så sant vi ikke kjØrer bil i 17 tiden, da sovner han da.

 

Vi får besØk etterpå av mine foreldre, så skal snart sette i gang med middagen. Hadde helt glemt å ta opp mat av fryseren, men det går vel greit. Gleder meg. Skal spille litt spill når poden er lagt. OKEY heter det, og er tyrkisk, ala det samme som Rummy, om noen har hØrt om det?? (Mannen min er fra Tyrkia, derfor vi har lært oss dette spillet)

 

Får legge inn noen aksjer ikveld, nå har vi hatt "fri" i 2 dager da jeg har vært i seng til 22.00!! Deilig å våkne 08.00 dagen etterpå, UTHVILT!

 

EL skal vel være i morgen, men har mine tvil om at den kommer så tidlig. Er jeg heldig, er den neste uke heller!! :) Hvordan ligger dere an da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leahpudding, så deilig med masse snø da! Skulle ønske vi også hadde det. Nyt den masse da :) Deilig med litt barnefri også.

 

Garfy, hørtes deilig ut med å sove lenge :)

 

Kos dere på middag Dossa ;)

 

Lykke til med bleieslutt Hali og Garfy. Poden er bare 2 år og 2 mnd her, og ikke klar i det hele tatt. Har i ferien tatt av bleia og latt han gå i bar-rompa, og han tisser på gulvet og sier ifra ETTERPå. Han sitter mer enn gjerne på do/potta, men tisser ikke der, men tenker det er greit å venne han til å gå uten bleie. Men kun når han vil. Får ihvertfall tilbudet om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Jeg har en dag igjenpå jobb før jeg også tar meg en liten ferie, hele 4 dager :)

 

Hvordan går det jenter? Noen av dere som er på symptomjakt? ;)

 

Min gravide venninne varpå sin første ultralyd i dag, hun sendte meg bilde av ultralyden. Var veldig koselig altså, skulle ønske det var jeg som kunne vise frem bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt du skulle ønske det var du som kunne vise fram bildet Cornflake, men en vakker dag (forhåpentligvis om 4-5 mnd, om vi snakker om ordinær UL) er det din tur også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte siste venninna mi og sa hu var gravid. Det vil si at ALLE jente venninnene mine e gravide. Blir jo et hekkan og treffes nå. Da blir det bare til at eg trekke meg mer og mer unna.. Vet ikkje koss eg ska takle dette snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garfy, masse lykke til med bleieslutt :) Det tar vi til sommeren og smokken :) Vesla er flink til å tisse og bæsje på do men ikke helt klar til å gi slipp på bleia :) Stresser ikke ennå for ho er jo bare 2 1/2 år gammel.

 

Leah, så gøy med masse snø :)

Skulle gjerne hatt litt her på østlandet :)

 

Meti, skjønner du synes det er små leit at alle rundt deg blir gravide :( men det kan da ikke være lenge før det blir din tur ;)

 

Vi har nettopp kommet oss hjem fra middag og kos hos venneparet vårt :) Deilig å få servert mat, slippe å lage den sjøl :D

Vesla sovnet i bilen og er ikke like enkel å legge nå :P så da skravler jeg litt og håper ho snart sovner ;)

 

Mannen skal på jobb imorra så da skal jeg og unga bare kose oss. Må en tur ut på butikken og fylle på litt av div ting.

 

Ikveld blir det en film og litt julesnop ;)

Juhu fikk jo lagt inn noen aksjer tidligere idag ;)

 

Nei, nå må jeg synge litt så ho sovner.

Godt det kun er vesla som hører meg *haha* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, du har allerede kommet noen DPO du :)

Symptomer ennå da?

Jeg tror jeg er i DPO land men hvor mange dager veit jeg ikke. Forventer IKM ca den 9. januar, spent på om jeg kan starte det nye året med å juble :D

 

Håper det er bra med dere andre go jentene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

ble ikke noe kino, men vi har kost oss og skravlet og ledd hele kvelden (m vennepar) Ikke mange spisesteder som var åpne, men vi fant iallefall noen å velge mellom til slutt.

 

Skjønner frustrasjonene dine metti! På julaften fikk vi den glade nyheten om noen som venter nr 2. Dvs at de får til nr 1 OG nr 2 innenfor alle de mnd som vi også har prøvd. en liten smule frustrerende for oss som bare kan se på dette... Blir nok tett med bare ett år imellom søsken, men det er jo bra at noen får til det de vil på 1 forsøk...

 

Jeg ønsker bare mer og mer å få ordnet søsken til mini...

 

ploppet godt oppi bollen nå, litt over normal legge tid for meg, men er ikke det typisk når man har barnefri! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Hva gjør dere på idag da?

Jentene ville åpne alle lekene de fikk til jul så jeg har brukt timer på å få ut lekene :P Skal si det tok tid, at det går an å pakke lekene så godt inn :)

 

Så nå er de oppe alle tre og leker :)

Mannen er på jobb idag, hjemme om noen timer tenker jeg. Så det er en kose daff dag idag ;)

Deilig å kunne slappe av uten at det er noe som må gjøres.

 

Imorra får vi besøk av et vennepar, blir kos med god mat og skravling. Ho er gravid så jeg skal suge til meg all babystøv jeg får tak i ;)

 

Lilleblomst, koselig kveld dere hadde igår :) godt å ha litt voksen tid og bare ha fokus på seg sjøl og sin kjære :)

Kos deg idag :)

 

Ha en fin dag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen store planer her. Daffedag!!! Deilig :) Lillegutt kjeder seg nok, så tenkte å ta turen ut etterpå - men er ikke så mye å finne på når det ikke er snø. Har både akebrett og ski til mini som vi gjerne skulle fått brukt litt :)

 

Hamburger og pomfi til middag idag, er litt lei denne julemiddagen nå. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, det var et godt middags forslag :)

En ting er i hvert fall klart, det blir ikke noe julemiddag idag :P

Daffedag er godt inni mellom :)

Vi har bare lekt og kost oss inne. Hadde det vært snø ute så kunne vi ha funnet på masse å gjøre. Snøen kommer sikkert etterhvert tenker jeg og da er det noen unger som kommer til å juble høyt :D

 

Mannen er ikke kommet hjem ennå. Han måtte kjøpe bursdagsgave til min lillebror. Vi skal dit på feiring på søndag :)

Han ønska seg et ps3 spill og det har ikke jeg noe peiling på så det ble mannens oppgave å kjøpe :)

 

Lurer på hva det blir til middag idag......taco hadde vært digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Uff, jeg er skikkelig dårlig på å være her inne fortiden...men jeg har et som. jeg går jo ut fra el slim for å finne ca el. Det er sånn at el er overstått når slimet ikke er drift lenger? Eller tar jeg feil? Noen som kan forklare litt?

Ellers så koser vi oss hjemme og skal ha hjelp av mine foreldre til å spise opp julekaker og godter i dag:) jeg lager jo alt for mye...hehe

Ellers legger vi inn aksjer hver kveld nå...tort kanskje jeg har el i dag..spennende er det uansett og mannen er så søt som spør etter el selvom vi egentlig ikke skal fokuserte så mye på det nå... Jeg kjenner jo at håpet stiger i disse tider, men må ta meg selv litt i nakkeskinnet for å ikke tenke på det....jeg vil ikke bli skuffa! Hva gjør dere for å få hodet på andre tanker??

Nei nå er middagen klar og vi må spise. Klemmer til dere og ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tankene mine på noe annet enn å bli gravid jeg, så har dessverre ingen ideer til deg der Tessy.

 

Dossa, taco hørtes også godt ut. I morgen :) Hehe... Håper snøen kommer hit snart ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi hadde taco i går :) Godt med en forandring fra julematen. Ble en skikkelig hjemmelaga gryterett i dag for å kompensere for litt lettvint mat siden julaften... :b

 

Ellers er vi så heldige å ha deilig puddersnø, men har dessverre vært for dårlige til å være ute likevel. Litt blir det jo, men mor sjøl har nok litt mindre energi enn hun liker. æsj, er så dårlig på å takle lite overskudd. Men det er jo for en hyggelig sak, så går greit det. Bare synd at det er Anton det går ut over... Skal prøve å skjerpe meg. I morgen tidlig tenker jeg vi blir med i fjøset, det er alltid stas. Da får han rørt seg litt, så får vi ta en tur ut senere på dagen. Kan jo ikke sitte inne og se på tv heeele jula heller...

 

I dag bestilte jeg meg legetime til den 10. januar. Spent på hvilken oppfølging jeg kan få. Hadde vært digg med en tidlig UL (enda tidligere enn den jeg får i uke 12). Har vanligvis ikke behov for det, men kjenner at jeg dessverre er litt mer obs denne gangen, selv om jeg ikke går rundt og bekymrer meg så veldig. Hadde i hvert fall vært godt å se det lille hjertet slå <3.

 

Godt å høre at dere slapper av og koser dere, håper det kommer snø til flere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper :)

 

Vi har kost oss i dag også vi, men er mye mer slitne i dag! Ble alt for seint i går når vi hadde barnefri ;) Var deilig å sove lenge og våkne sammen da! :)

 

Ta det med ro du tessy :) Noe av problemet for flere av oss er å slutte å tenke på de babyene vi ønsker oss... men vi får prøve å minne hverandre på at de kommer når de kommer :)

 

vi har laget vanlig potetmiddag i dag vi :) brun saus, bayonneskinke og kålrotstappe. av og til trenger vi normal kost, også i jula! ;) (enda den skinka egentlig er noe vi har svært sjeldent..)

Hva skal dere på nyttårsaften folkens? Vi blir hjemme i år, skyte opp rakett for mini før hun legger seg og så skåle oss inn i det nye året bare vi to. Har håp for at 2012 blir bedre enn dette året...

Krysser virkelig fingrene for oss alle jenter! la oss få de babyene og evn nye jobbene vi ønsker oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...