Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

De små er så søte *ler* ;)

God da som ville besøke sin dadda :)

Får håpe du får han i seng etterhvert ;)

 

Ho minste gikk inn på rommet vårt og la seg til å sove der :)

Hehe...burde bare å fulgt henne tilbake i senga si men orker ikke ta den kampen riktig ennå :)

Kommer den tid hvor de ikke kommer inn til oss *ler*

 

Nå ser jeg på criminal minds. Digger den serien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter..er jo så opptatt med å legge aksjer at jeg knapt har tid å komme hit å fortelle dere det ;):P

 

Neida, er bare så vanskelig å få tid til å sette seg her med bim ¨når både sambop og Leah er hjemme og rundt meg hele tiden :P Og når hun i tillegg ikke sovner før 23 hver kveld, så går det ut over bim-tiden min :P men jeg trenger litt tid for meg selv før jeg legger meg, ellers blir jeg gal..så får heller legge meg litt senere jeg også da :P

 

I dag merket jeg at man ikke trenger mange dager med sene morgener før man blir bortskjemt!! Har jo sovet til 10-11 hele jula, men i dag måtte jeg opp 7.30 for å ta i mot tantesnuppa :) Fikk ikke sove før i 3-tiden i natt, enda jeg la meg 23..men ble så stressa av at jeg visste at jeg måtte tidlig opp at det i alle fall ikke gikk å sove..superlurt :P

 

Har koset oss masse i dag og vært ute i masse snø og så en sen taco-middag :)

 

Eneste som var litt trist i dag var at det ene marsvinet døde i natt, hun har fått antibiotika pga luftveisinfeksjon i over 1 uke, men hun kom seg liksom ikke helt..og i natt takket hun for seg. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med henne heller, for det er jo så mye snø og frost at det ikke går å begrave henne..og kaste henne i søpla virker liksom så..slemt om dere skjønner..respektløst..Så foreløpig ligger hun godt pakket inn i en pose i frysern :P Sjekket 5 ganger at hun faktisk var død før jeg putta henne oppi der, men det var ingen tvil altså..Lurer litt på hvordan det andre marsvinet får det framover da..

 

Og til hyggeligere ting..jeg har EL i dag..er 97 % sikker på det ;) Hadde sterke el-tester i går og tirsdag, mens den i dag var svaaak..og tappen var myk og åpen i morges..Så nå er de siste superaksjene lagt for denne pp, kommer til å legge inn noen forsikringsaksjer tror jeg de neste dagene, men er rimelig sikker på at i dag er dagen ;)

 

Og jeg ser det at her er det MEG MEG MEG..men det er så vanskelig å huske alt som var skrevet siden dere hadde skravlet så mye i dag :P

 

Vil bare også si at jeg også hadde en sorgreaksjon på mine 2 sa, enda jeg bare var 6 uker ca..så tror nok det er helt normalt. Sørget noe mer ved den første, da den andre skjedde så var jeg mer "forberedt". Det jeg syns var litt ekstra trist var at de jeg fortalte det til sa ting som "jaja, det var jo tidlig..det var jo ikke blitt liv" osv..det svei litt, for da var liksom sorgen min en bagatell føltes det som. Faktisk var det pappa og svigerfar som viste størst forståelse overraskende nok..det varmet jo da :) Og jeg vet jo at ingen mente noe vondt med det de sa, men der og da tok jeg det ikke så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Her var det mye skravling i dag gitt...

 

Tenkte litt på det dere skreiv om følelsene når en mister.. Jeg gikk jo to uker å ventet på å få svar på om det var liv i spiren min. Det var helt forferdelig og eg visste jo egentlig at håpet var ute. Måtte bli satt i gang me tabeletter for at blødningen skulle kvitte seg med den døde spiren. Trøstet meg lenge med at det skulle gå bra så lenge jeg ble gravid før termindato.. Dette måtte jeg jo også tilslutt innse at jeg ikke fikk til. Termin var 29 november så det løpet er kjørt.

 

Har begynt å tenke mer på det nå i det siste men det kan ha litt med at hele babyprosjekte har vert vanvittig tungt den siste tiden. Etter to inseminerings forsøk så er det ikkje lett å holde motet oppe. Får satse på at fryseforsøk gjør susen.

 

Ellers så jobber jeg også med psykisk utv og hos oss slutter de gravide å gå på utagerende brukere men vet ikkje koss det blir når du bare har en. Men vet at pga at en er IA bedrift så er jobben pliktet til å legge til rette for deg

 

Nyttår skal jeg feire hjemme sammen med et vennepar men jeg skal jobbe til kl 22 så da er det mannen som må ta seg av matlagingen. Dagen etterpå begynner eg på jobb kl 14.30 så da kan eg nyte nyttår på kvelden hvertfall

 

God natt alle gullfisker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criminal Minds er også bra, sammen med CSI, NCIS etc. Liker sånne serier og typisk JENTEFILMER som man kan sutre til. Hehe!!

 

Godt å høre at du har det bra Leah. Hvordan finner du ut at tappen er myk og åpen??? Jeg kan ikke noe om dette!!

 

Lillegutt har fått gjort litt ifra seg nå, i bleia offcourse, og kviknet godt til her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, ja, jobber i en IA bedrift, gjorde det tidligere også hvor de satte inn en ekstra person som skulle gå sammen med meg og ta løft og diverse. Får høre med legen min når jeg blir gravid neste gang.. :) Takk for innspill dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah, trist at marsvinet deres døde :( skjønner deg veldig godt at du ikke kaster dyret i søpla. Synes jeg ser deg for meg da du sjekket at det var død før du la det i fryseren :) Greit å være på den sikre siden *smiler*

 

Deilig å sove så lenge på morran, nyt det for hverdagen kommer snart tilbake ;) Får håpe dere får mini i seng tidligere etterhvert :) men til helga går det vel i vasken igjen :P

 

Mine gull klarer å sove til kl 08-09 og det er luksus ;)

Da er dem i seng kl 1930 og skjønner de vil stå opp etter 12 timers søvn :D

 

Så bra at du har EL og aksjene er lagt :) går den rette veien denne gangen Leah ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: Så bra at lillegutt har fått gjort i bleia :P

 

Jeg sjekker tappen hver morgen gjennom hele syklusen..og det har tatt meg sikker 3-4 mnd å merke når den er åpen..Men min trekker sg opp og blir myk, våt og får en større åpning enn ellers når el er :) Må jo stikke en finger opp for å kjenne da..tok en stund før jeg dristet meg til å prøve det..men etter noen mnd prøving så ble det til at det meste skulle prøves for å i det minste finne el :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Leah, jeg skjønner ikke hva jeg skal kjenne etter når jeg stikker en finger oppi musa ;P

Hvor langt stikker du den opp, en eller to fingre?

Føler meg helt lost når det gjelder å kjenne på tappen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Ja, du skal tro det var litt av et syn da jeg styrte med dette marsvinet i morges. Var dødstrøtt og ble i grunnen ganske kvalm av å ha et dødt marsvin liggende der..Gikk rundt meg selv noen ganger mens jeg funderte på hva i alle dager jeg skulle gjøre med henne..Tok på meg hansker og løftet opp den stive kroppen mens jeg kjempet mot kvalmen :P Sjekket etter pust og hjerterytme, lokket med agurk og blåste på øyet hennes..haha, skikkelig "dyrlege" liksom..Puttet henne i posen, tok henne ut og kjente enda en gang etter pust..la henne i posen, tok henne ut, sjekket på nytt og fikk henne i posen og ned i fysern, lukket igjen frysern og gikk en runde rundt meg selv før jeg åpnet frysern og sjekket bare eeeeeen gang til før jeg konkluderte med "Time of death..sometime tonight.." Knis :P Helt sirkus med meg i morges ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Leah, jeg skjønner ikke hva jeg skal kjenne etter når jeg stikker en finger oppi musa ;P Hvor langt stikker du den opp, en eller to fingre? Føler meg helt lost når det gjelder å kjenne på tappen :P

 

Dossa: Jeg stikker bare langfingern opp..og da helt til det "stopper"..Er en tapp der som vanligvis er lukket og hard. Er ikke god på å forklare jeg altså :P Men du må ganske langt opp..helt til du ikke kommer lenger liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok! :) Håper jeg slipper å måtte gjøre dette.. Kommer vel ikke til å finne ut av det heller.

 

Sønnen min sover til vanlig fra 20-08, er veldig deilig. Han sover heller ikke på dagen da, gjør han det må han legges seinere. Soving på dagen er ukult, og det sluttet han med helt selv, uten noen gradvis tilvenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dossa: Ja, du skal tro det var litt av et syn da jeg styrte med dette"

 

Leste først dette jeg Leah, etter at Dossi spurte etter forklaring, og ventet på videre forklaring da jeg ser du skriver om marsvinet! :) Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det mye skravling :) Så bra at dere holder denne tråden på første side, håper bare ikke at vi får "klager" igjen ;)

 

Dossa: Jeg er en testomann, så jeg kommer vel til å teste om et par dager hvis ikke tempen begynner å synke da :) Håper vi snart kan juble over positiv test :)

 

Jeg har fått lest gjennom tråden, huffa meg, mange av dere som har opplevd å miste spiren :( Her sitter jeg med tårer i øynene. Jeg er antakelig den eneste her som ennå ikke har sett en positiv test, ikke engang skyggestrek eller spøkelsesstrek. Jeg vet liksom ikke helt om jeg burde være bekymret, mange av dere har jo sett de!?

 

Metti: Jeg så også veldig mye på csi før, men nå irriterer jeg meg bare over det :P Det kommer nok av at jeg jobber med de arbeidsoppgavene selv hver dag og vet at det de gjør på tv et bare tull. Men skjønner at mange syns den er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, akkurat som at jeg sitter å irriterer meg over "Akutten" om hvor fort folk kommer seg og hvordan de "behandler" en sykdom, er jo bare tull hele greia... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha synes jeg ser meg sjøl ligge og grave oppi hullet ;P

Jaja, må jo prøve det ut en gang. Dytte til det sier stopp og kjenne etter om det er tappen jeg kjenner :D

 

Nå er det lalletid på meg :)

God natt søte jenter <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør av latter her :D Dere er så morsomme, Dossa og Leah ;)

Jeg holdt på med det der tappetafsing jeg også, skjønner fortsett ikke noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden ingen av dere har lest posten min så kan jeg jo fortelle at januar blir "travel" i forhold til sykehus og leger. Fikk først brev fra nevrologen om at jeg har fått time 11.januar..skulle egentlig bestille ny time hos legen 10.januar for ny sykemeld osv, men drøyer til den 12. i stedet. Og så fikk jeg brev fra gyn i dag om at jeg har time der 16.januar. Så da får jeg gjort unna de tingene der i begynnelsen av januar :) GRUER meg til selve timene og GLEDER meg til det er over. hadde jo vært extra gøy om jeg kunne vært gravid før jeg skal til gyn..har jo ikm 10.januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha synes jeg ser meg sjøl ligge og grave oppi hullet ;P Jaja, må jo prøve det ut en gang. Dytte til det sier stopp og kjenne etter om det er tappen jeg kjenner :D Nå er det lalletid på meg :) God natt søte jenter <3<3

 

Haha!! Så det ikke helt for meg jeg heller.. Venter en stund før jeg prøver dette tror jeg!

 

Sov godt, snart natta på meg også. Skal bare henge opp en klesvask og rydde ut og inn av oppvaskmaskinen først, så slipper jeg det i morgen. Nå sover sikkert (forhåpentligvis) sjefen i huset lenger i morgen siden han er våken enda, i senga si vel og merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør av latter her :D Dere er så morsomme, Dossa og Leah ;) Jeg holdt på med det der tappetafsing jeg også, skjønner fortsett ikke noe av det.

 

Jeg skjønner ikke alltid så mye jeg heller, men liker å tro at jeg i alle fall klarer å kjenne når den er åpen nå :P Men så gjør den jo ofte noe nytt hver mnd bare for å gjøre det litt vanskeligere å bli klok på den..Men denne gangen har jeg helgardert med tafsing, temping og testing..så hvis jeg nå tar feil så skjønner jeg ingenting!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...