Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er flinke Cornflake <3<3 Får til det meste vi :D Sove nå :P
Vi burde alle sammen skrive under signaturen vår hvor vi er i syklusen vår :) lettere å følge hverandre da ;) Nei, nå må jeg legge meg. Pokker og, vesla ligger på skrått i senga så da får jeg hele 40 cm å sove på :P God natt englene <3<3<3
God natt jenter :) Nå er jeg nesten logget av :P

 

nå teste eg mene eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flinke Cornflake <3<3 Får til det meste vi :D Sove nå :P
Vi burde alle sammen skrive under signaturen vår hvor vi er i syklusen vår :) lettere å følge hverandre da ;) Nei, nå må jeg legge meg. Pokker og, vesla ligger på skrått i senga så da får jeg hele 40 cm å sove på :P God natt englene <3<3<3
God natt jenter :) Nå er jeg nesten logget av :P
nå teste eg mene eg

 

konge da kan ha innlegge te mange jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste spørsmål jenter, hvordan lager jeg signatur? Huff...natta nå ;)

 

Du må gå inn på redigere profil så står det redigere signatur tror eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg fant det ut:

 

Gå inn på min profil og kontrollpanel, så på venstre side står det "endre signatur"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornflake, jeg fant det ut:

 

Gå inn på min profil og kontrollpanel, så på venstre side står det "endre signatur"

 

Takk jenter :) Tror jeg fikk det til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,jeg savner tråden vår med oversikt over alle,husker jo ingenting jeg :(

 

Leah skjønner deg godt,har hatt både katt og papegøye i frysern over vinteren til tælan gikk i bakken ;) Så det er helt "normalt" hi-hi

 

Hali,har du mistet nå vennen? gikk litt i surr med datoer og innlegg. Klem,jeg var 8 uker i sept da jeg hadde min SA,kjempe leit.

 

Her er det bursdag for mini 2 år idag:) kommer 30 stk hit,hjelpe meg,har blitt årlig tradisjon med at det blir venne/familietreff her på den dagen og siden mange har ferie så blir vi like mange hvert år. Går så bra,lager noe grytemat og baker en kake og alle skravler og koser seg,ungene leker.

 

På babyfronten er ikke vi så veldig aktive,men gubben knaller til ved annleding,han er jo ivrigere enn meg,jeg er litt spak etter SA og den blødingen denne mnd :(

Godt nytt år alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Vi sov alle sammen til kl 0845 *digg* ;)

Ferie er deilig men det blir hardt når hverdagen banker på døra gitt ;p Tungt å måtte opp tidligere *ler*

 

Idag får vi besøk av noen venner. Gutten deres er like gammel som vesla og de leker så godt sammen :)

Blir gryterett til middag, det er godt og enkelt og alle liker det :)

 

Må en tur ut på butikken idag :)

Tror jeg reise uten alle ungene *ler* går raskere da :D

 

Hønny, gratulerer så masse med bursdagsbarnet :) :) :)

Så koselig med masse besøk. Håper dere får en flott feiring :)

Du veit at 2012 blir et godt år for alle i bollen ;) vi skal nemlig alle sammen bli gravide :D

 

Ha en fin lille nyttårsaften jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkna nå, vet ikke når lillegutt våkna :) Deilig. Hverdagen vår begynner idag, ihvertfall for meg. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss jenter, dere har virkelig skravlet til langt på natt! Måtte lese side opp og side ned for å få med alt!

Virkelig koselig å stå opp til så mye skravling da, har ledd flere ganger mens jeg leste :)

CSI er ikke så populært her i huset etter at min kjære har gått på politihøyskolen! hehe

Samme med visse sykehusserier som ikke er like troverdige lengre! ;) Men jeg liker klissefilmer og serier som Bones, Criminal Minds og the Mentalist :) har alle dvdene til Ghost Wisperer (fikk de to siste til jul) så de kan jeg kose meg med når min kjære reiser igjen neste uke. Har vært så heldig å ha ham hjemme nesten en mnd!

 

Jeg har fremdeles sorgreaksjoner innimellom. Ma'en i uke 10 i mars var tøffest for meg. jeg var "så veldig gravid" da, masse symptomer, kjente mage allerede og visste at det "enten er en eller to" i tre uker før ul som bekreftet ma. var stort sjokk å få "ingen" isteden :( Termin var tøft siden jeg allerede hadde mistet igjen i sa, og to av mine beste venninner fikk barn rundt terminen jeg hadde. en "full klaff på 1.forsøk" og 1.uhell. Sa'en i seg selv var ikke så ille, stolte aldri helt på at det var noe da. selv om jeg hadde symptomer osv. så begynte jeg å blø etter en uke, holdt på nesten 7 dager før fullstendig sa. helt utrolig hvor mye blod og klumper som kom da! skulle nesten tro det var flere den gangen også, for de mengdene var helt utrolige. Var på jobb da jeg, og kunne heldigvis gå hjem tidligere, men dum som jeg var dro jeg på jobb dagen etter også. det var bortkastet det! er vel en grunn til at jeg er sykemeldt nå... må faktisk tillate seg selv å sørge... og å gi kroppen tid til å komme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i syklusproblemene dine renate. Når jeg har hatt "tidligst ikm" så har det faktisk hendt at el har kommet når jeg egentlig trodde ikm var. så jeg har gått på noen smeller der. tydelig at vi har bommet en del ganger på el også. når man må ha sex annenhverdag i 30 dager fordi syklusen er på 40-46 så er det lett å gi seg en eller annen gang i løpet av perioden.

Veldig kjedelig at det blir så lenge mellom hver el også, jeg hopper jo stadig over en mulig terminmåned når syklusene er så lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

 

Metti: Trykket du på multisitat når du fikk opp fler innlegg?

 

Jeg syns det er veldig greit at man kan skrive under signaturen når man har el og ikm og sånt, det skal den nye bim ha ;)

 

Dossa: Kan tenke meg at det er litt raskere å handle uten 3 barn på slep ja ;) Og gryterett er jo så godt :D Her tror jeg det blir pizza fra Dollys i dag :P

 

Vi sov til 9.45 i dag..litt tidligere enn vanlig faktisk..så jeg er stuptrøtt :P Men det kan jo ha sammenheng med at jeg ble liggende å lese i natt ;)

 

Leah har veldig lyst til å dra til mormor og morfar i dag, så det skal hun få lov til..mulig jeg også blir med, men vi får nå se..tantesnuppa skal også dit, så da kan jo de leke sammen :)

 

Jeg syns fortsatt tappen er åpen, så mulig vi må få inn noen superaksjer i dag også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i syklusproblemene dine renate. Når jeg har hatt "tidligst ikm" så har det faktisk hendt at el har kommet når jeg egentlig trodde ikm var. så jeg har gått på noen smeller der. tydelig at vi har bommet en del ganger på el også. når man må ha sex annenhverdag i 30 dager fordi syklusen er på 40-46 så er det lett å gi seg en eller annen gang i løpet av perioden. Veldig kjedelig at det blir så lenge mellom hver el også, jeg hopper jo stadig over en mulig terminmåned når syklusene er så lange.

 

Ja, jeg føler også at jeg "mister" en mnd. Men vi klarer jo å bli gravide allikevel, så vi får bare smøre oss med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Metti: Trykket du på multisitat når du fikk opp fler innlegg? Jeg syns det er veldig greit at man kan skrive under signaturen når man har el og ikm og sånt, det skal den nye bim ha ;) Dossa: Kan tenke meg at det er litt raskere å handle uten 3 barn på slep ja ;) Og gryterett er jo så godt :D Her tror jeg det blir pizza fra Dollys i dag :P Vi sov til 9.45 i dag..litt tidligere enn vanlig faktisk..så jeg er stuptrøtt :P Men det kan jo ha sammenheng med at jeg ble liggende å lese i natt ;) Leah har veldig lyst til å dra til mormor og morfar i dag, så det skal hun få lov til..mulig jeg også blir med, men vi får nå se..tantesnuppa skal også dit, så da kan jo de leke sammen :) Jeg syns fortsatt tappen er åpen, så mulig vi må få inn noen superaksjer i dag også :P

 

Jeg måtte selvfølgelig sjekke allikevel jeg da Leah. Og fant ingen tapp men noe som var åpent, så regner med (håper) at jeg har EL nå og at det er tappen som er åpen.. Så siden det ikke ble noen aksjer igår, får vi gjøre det idag. I morgen skal gubben på en sammenkomst med noen tyrkiske kompiser, mens jeg skal spise middag hos familien før jeg drar på jobb, så ingen aksjer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Metti: Trykket du på multisitat når du fikk opp fler innlegg? Jeg syns det er veldig greit at man kan skrive under signaturen når man har el og ikm og sånt, det skal den nye bim ha ;) Dossa: Kan tenke meg at det er litt raskere å handle uten 3 barn på slep ja ;) Og gryterett er jo så godt :D Her tror jeg det blir pizza fra Dollys i dag :P Vi sov til 9.45 i dag..litt tidligere enn vanlig faktisk..så jeg er stuptrøtt :P Men det kan jo ha sammenheng med at jeg ble liggende å lese i natt ;) Leah har veldig lyst til å dra til mormor og morfar i dag, så det skal hun få lovj til..mulig jeg også blir med, men vi får nå se..tantesnuppa skal også dit, så da kan jo de leke sammen :) Jeg syns fortsatt tappen er åpen, så mulig vi må få inn noen superaksjer i dag også :P

 

Jeg måtte selvfølgelig sjekke allikevel jeg da Leah. Og fant ingen tapp men noe som var åpent, så regner med (håper) at jeg har EL nå og at det er tappen som er åpen.. Så siden det ikke ble noen aksjer igår, får vi gjøre det idag. I morgen skal gubben på en sammenkomst med noen tyrkiske kompiser, mens jeg skal spise middag hos familien før jeg drar på jobb, så ingen aksjer i morgen!

 

Haha.....jeg stakk en finger oppi musa men jeg veit da pokker hva jeg kjente :) det er jo så masse rart inni der og ikke er jeg kjent så jeg fant tydeligvis ikke den rette veien :P

 

Renate, det er bare å hoppe på mannen :) få inn en dose med svømmere ;)

 

Jeg måtte finne frem støvsugeren og ta første etg. Disse hybelkaninene ble litt for innpåslitne *gliser*

 

Mannen tok med vesla ut for å handle. Så da benytter jeg muligheten til å slappe av :)

De to eldste sitter oppe og spiller skylanders :) ikke noe krangling ennå....har sagt at da slår jeg av *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Haha, du får ta med kart og kompass neste gang ;) Knis :P men du trenger vel ikke å sjekke så veldig siden du vet sånn ca når du har el:) Jeg trodde jo at jeg hadde el mye tidligere enn jeg faktisk har, så for meg var det jo greit å finne ut av det.. :)

 

Nå er Leah snart feridg med frokosten og da skal hun få dra til mormor og morfar..så kanskje jeg og sambo sniker til oss litt alenetid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, kart og kompass hadde ikke vært så dumt ;P

Hvis jeg hadde lært meg å kjenne på tappen og finne ut hvor i syklusen jeg er så hadde jeg kanskje sluppet å teste etter EL.

For det må jeg siden kroppen ikke gir meg noen signaler :(

 

Tenker mini gleder seg til å få komme til sine besteforeldre :) best av alt da har du og mannen huset for dere sjøl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaHer skal jeg si at dere har fått skravlet en del:)

Jeg ser at jeg hadde et par skrivefeil på forigje innlegg, mente egentlig å spørre dere som har peiling på el slim om det er slik at el er over når slimet ikke er seigt lenger?? Har jeg skjønt det riktig? Jeg tror jeg hadde el i går, etter hvertfall tre dager med el slim, hadde stikninger og muring på høyre side også og i dag virker det som slimet har forandret seg, ikke like seigt liksom ( litt ekle detaljer, men skitt au) hva tror dere? Vi har i hvertfall fått lagt inn aksjer hver eneste kveld denne uka:):) har nattevaktshelg også så blir vel begrensa med aksjelegging, håper vi har truffet!

 

Dossa: du får virkelig sakt det...:D:) hihi Jeg prøver å kjenne litt jeg også...og tappen min kjentes veldig myk og åpen....men vet ikke hvor mye jeg skal stole på det...

God helg da jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!!

 

Nå er jeg offisielt ferdig med EL :D Er idag 1dpo ;)

Så idag har jeg ryddet, støvsuget leiligheten og pakket ferdig til hytteturen. Nå er det bare å vente på at mannen skal komme hjem fra jobben (slutter heldigvis tidlig idag).

 

Så da sier jeg;

 

GOD HELG OG IKKE MINST GODT NYTT åR ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, kart og kompass hadde ikke vært så dumt ;P

Hvis jeg hadde lært meg å kjenne på tappen og finne ut hvor i syklusen jeg er så hadde jeg kanskje sluppet å teste etter EL.

For det må jeg siden kroppen ikke gir meg noen signaler :(

 

Tenker mini gleder seg til å få komme til sine besteforeldre :) best av alt da har du og mannen huset for dere sjøl ;)

 

Hei jenter :)

Jeg vet ikke om kart og kompass hadde hjulpet meg altså. Så for å slippe å bli frustrert har jeg da sluttet å tafse ;)

 

Jeg er 7dpo, puppene er ikke ømme lenger og tempen sank i dag :( Noe sier meg at det har ikke klaffet nå heller.

 

Jenter, et lite spørsmål. Jeg skjønner lite av de ultralydbildene (altså av de som viser fram spiren), hva er det jeg ser etter? Jeg klarer ikke helt å se at det er en baby liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksjene er lagt inn for idag. Lillegutt satt i sofaen og så på selvvalgt film mens jeg lurte han med en eske gump... Funket som bare det! Haha!!

 

Til vanlig merker jeg ikke EL, men de siste 2 dagene har jeg hatt menslignende smerter, så håper virkelig at egget fester seg nå. Skal begynne å teste fra den 12.01 ihvertfall.. Er så spent!! Er litt morsomt å planlegge å bli gravid også merker jeg. Da jeg ble gravid med lillegutt gikk jeg på p-pillen, men hadde vært litt dårlig så de funket tydligvis ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykket på multisitat ja :)

 

I dag skal vi ut å handle masse. Skal ha nyttår hjemme så ha litt pynt og diverse mat...

Tror bare jeg støvsuger er ikke så lenge siden jeg gjorde rent...

 

Denne mnd hverken temper eller el tester jeg så kommer ikkje til å ha noe aning på når el er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...