Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig at jeg kan hvile en times tid om natta, 2 om jeg er virkelig heldig - dersom brukeren er rolig!! Veldig deilig, ellers hadde jeg ikke holdt ut.

 

Da lillegutt og gubben var i Tyrkia hos svigers i november sov jeg ut etter nattevakt og våknet kl 19.00 (hadde da vekkerklokka på) og trengte ikke å sove da jeg var på jobb, så merker det er en utfordring når jeg har Ilyas. Har vekkerklokka på 14.30 så jeg kan hente han til normal tid i bhg, senest 15.30 - får så dårlig samvittighet om jeg henter han noe seinere enn det, selvom han gjerne vil bli.

 

Er forholdsvis rolig på jobb nå, og de 9 dagene med fri har vært deilig. Har 9 dager fri hver 3. uke i turnusen min, men jobber alltid så mye ekstra at det er sjeldent jeg har fri i det hele tatt (foruten om en dag eller to innimellom) Så i desember har jeg jobbet masse i begynnelsen, så jeg kunne slippe å ta noe ekstra i denne perioden, var deilig :) :)

 

Sov godt Dossa :) Når du våkner i morgen er vi enda en dag nærmere IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søte jenter ^^ Jeg er såå dårlig på å huske nick på hvem som har skrevet hva :P Men jeg leser rundtom altså :P

 

Nå prøver jeg å få gubben en millimeter intr i å se på de fiiiine skoene jeg fant som kunne brukes til kjolen min *elsk*, men hans gubbete svar var "Det der er i samme gata som kjolen, jeg ekke så interresert jeg... Du blir jo fin uansett" -.- Jo takk! Men, jeg har jo dere som jeg kan mase på i sene kvelden :D

 

Hva synes dere om disse her: http://www.schuh.co.uk/womens-silver-schuh-flower-rose-slingback/1125077670 Kjolen er mørk blå med strass på, så sølv trur jeg blir fint ^^ Også er jeg hele 158 på strømpelesten, så greit å jukse noen cm :P Men er redd for at jeg kommer til å gå rundt som ei krøkke etterhvert da :P Får plastre meg med sånne silikonplaster og sitte mye?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoa var fine!! Jeg hadde aldri i verden klart å gått med dem, jeg og hæler finnes ikke sammen i det hele tatt. Jeg synes det er fint, men jeg klarer det ikke. Kjøper sånne sko for det, prøver å ikke ha hælene så alt for tynne og høye, men allikevel!! ;)

 

Sitt mye, det gjorde jeg på bryllupet vårt.. Haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: det viktigste er å ha gode sko når man først skal ha høye pumps ;) Jeg har et par som jeg kan gå med i tiiiimer uten å få mer enn litt ømhet, også har jeg et annet par med samme tykkelse og høyde på helen som jeg får skikkelig vondt av etter 20 min -.- Velg sko med skinn inni, som har god støtte på sidene og gjerne ha i sånne gel pads under forfoten og bak ved helen ;) Jeg elsker høye sko, men får ikke brukt det nok, en lærer på barneskolen kan ikke rusle rundt i høye pumps på jobb :P

 

Får se hva jeg velger, er så skummelt å kjøpe på nett :o ihvertfall fra det store utland :P Skal sjekke ut den lokale skoforetningen først vel, så tar jeg et valg 3 dager før vielsen tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen gullfisker:):) Vil bare ønske dere en fin dag og må dere alle kose dere! jeg har vetr på jobb og kryper snart under dyna:P

 

Spennende med bryllupssnakk da dere:) gleder meg ti ldet blir min tur...vi er jo forlova,men føler ikke vi har råd til bryllup riktig ennå:P

 

Og dere...jeg vil være med på face gruppa og...hvordan?:)

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bli med på fb gruppa ja :) Det er koselig! ;)

 

god morgen alle sammen! siste dagen av 2011! Deilig! 2012 må jo bare bli bedre! ;) Jeg gleder meg iallefall vilt til å ta fatt på ett nytt år!

Skulle egentlig hatt jobbehelg nå, men siden jeg ikke jobber meg inn i det nye året, kanskje jeg slipper å jobbe meg ut av det også??? ;) hehe

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag i 2011 og som lilleblomst sier så må 2012 bli et bedre år for oss i bollen ;) Vi skal alle sammen i løpet av neste år få vår store drøm om en spire oppfylt *smiler* :D

 

Vi skal bort og spise kl 19 ikveld :) blir deilig å komme til ferdig dekket bord og ikke styre med maten og alt tilbehøret sjøl :)

Gleder med til kalkun *nam* en gang i året vi spiser kalkun og etter maten da så er vi fullstendig stappa mett :) *hehe*

 

Jeg og snuppa har sett på filmen monsterhuset. Bra tegnefilm, snuppa beroliga seg sjøl om at det er ikke skummelt med et levende monsterhus :) *knis* syntes nok at filmen var litt små skummel ;)

 

Nå skal jeg rydde på romma til ungene. Kaste det som er dårlig og rydde vekk leker de ikke leker med :) uff det blir noen timers jobbing :P

 

Ha en super fin dag og kveld jenter <3<3

 

Ps, så koz at dere vil bli med på fb gruppa Renate og Garfy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen adde meg til FB gruppa?? Søk opp Garfy på face, så finner'u meg ;) Eller så kan jeg søke opp gruppa sjøl :P Hva heter'n??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppa er hemmelig, så er bare administrator som kan invitere, det ordner seg :)

 

nå har jeg vært ute og gått/jogget i 1 time m bikkja, dusjet og koser meg. mini vil ikke gjøre annet enn kose seg med film og leking hjemme. maten skal ordenes etterhvert, men ingenting haster. deilig :)

 

Blir nok en av de få som sitter her i kveld også jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg blir også hjemme i kveld Lilleblomst :) Vi har tre siste året feiret nyttår for oss selv, deilig og rolig :)

 

8dpo i dag og kjenner ingenting...hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere:)

Rina: jeg får ikke sendt deg personlig melding jeg....hm. Syns det var rart, nikket ditt kommer opp men nå jeg skal sende den så kommer det opp at jeg må ha riktig nick. Rare greier... Noen andre av dere jeg kan sende til? Er jo ikke sikkert det går heller forøvrig..

Nå har jeg fått sovet ut litt minsten sover og sambo er på trening...dagen skal gå stille for seg med taco: p hele, vi har vel aldri spist det på en sånn dag..men en gang må jo være den første!

godt nytt år alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj jeg er ennå ikke ferdig med å rydde romma til ungene :P ting tar tid *ler*

 

Jeg blir her jeg også jenter, ihvert fall til kl 19 :)

Vi hadde egentlig lyst til å feire hjemme alene idag men dette var fjerde året vi ble bedt til svoger så tenkte vi fikk si ja i år ;)

 

Det er kaldt ute idag, ikke mer enn minus 9, men brrrrrr ;)

 

Hva skal dere spise ikveld?

 

Cornflake, søte deg du får ikke lov til å gi opp ennå ;) jeg krysser fingra for deg snuppa :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sånn rydding kan vel ta tid...og med tre rom å rydde så blir det vel litt:) Her var det 5 minis ute i dag...syns det var kaldt nok jeg..hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske alle gamle og nye gullfisker et riktig godt nytt år!

Jeg har vært langt nede den siste uka etter at tanta banket på døren på selveste julekvelden, og derfor ikke orket å være så mye her inne. Har kranglet mye med mannen min, og forholdet skranter skikkelig nå, noe som ikke akkurat er gode forutsetninger for å sette flere barn til verden. Etter jul skal vi gå til legen sammen for å prøve og løse litt opp i både små og store problemer.

Håper og tror at 2012 blir et bra år for oss alle!

Tessy, Garfy og Renate: Kjekt at dere vil være med i Facebook- gruppa vår! Blir koselig å bli bedre kjent med dere:)

Stor klem til dere alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:) Rina: jeg får ikke sendt deg personlig melding jeg....hm. Syns det var rart, nikket ditt kommer opp men nå jeg skal sende den så kommer det opp at jeg må ha riktig nick. Rare greier... Noen andre av dere jeg kan sende til? Er jo ikke sikkert det går heller forøvrig.. Nå har jeg fått sovet ut litt minsten sover og sambo er på trening...dagen skal gå stille for seg med taco: p hele, vi har vel aldri spist det på en sånn dag..men en gang må jo være den første! godt nytt år alle sammen!!

 

Tessy: Jeg har sendt deg en pm nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske alle gamle og nye gullfisker et riktig godt nytt år!

Jeg har vært langt nede den siste uka etter at tanta banket på døren på selveste julekvelden, og derfor ikke orket å være så mye her inne. Har kranglet mye med mannen min, og forholdet skranter skikkelig nå, noe som ikke akkurat er gode forutsetninger for å sette flere barn til verden. Etter jul skal vi gå til legen sammen for å prøve og løse litt opp i både små og store problemer.

Håper og tror at 2012 blir et bra år for oss alle!

Tessy, Garfy og Renate: Kjekt at dere vil være med i Facebook- gruppa vår! Blir koselig å bli bedre kjent med dere:)

Stor klem til dere alle <3

Kjære verpesyk

Håper dere snart løse de problemene dere har. Tenker på deg vennen. 2012 blir nok bedre for oss alle. Sender deg en stor klem. Kom innom avgitt og hilser på oss da, kommer til å savne deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte Verpesjuk :)

Jeg fikk vondt på dine vegne da jeg leste innlegget ditt *snufs*

Det er trist å høre at du ikke har det bra vennen, spesielt når jeg veit hvor mye du ønsker deg en stor familie. Jeg håper det ordner seg for deg og din mann <3

2012 skal du se blir et godt år for deg snuppa ;)

Vil bare holde rundt deg og gi deg en gooood klem, du trenger en bamsekos ;)

 

Nå ser jeg lyset i tunnelen ang ryddinga ;p

Fått rydda masse og kastet en god del som enten var ødelagt eller son de ikke lekte med :)

 

Blir ei stund til neste rydde runde håper jeg *ler*

Har fått rydda så pass at jeg har fått til en leke krok i stua oppe :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da verpesyk!! Sender deg en stor klem og håper 2012 blir året for deg.

 

Ellers vil jeg ønske alle dere fantastiske damer et riktig godt nyttår! Nå er jeg endelig stått opp etter nattevakt og er kommet meg til mamma og pappa hvor vi skal spise ikveld - før jeg drar på jobb igjen. Veldig leit å ikke kunne gå inn i det nye året med lillegutt. Han er ihvertfall veldig spent på rakettene ikveld, og gleder seg til det kommer "lys i himmen". Gubben er enda hjemme og snorker og orket ikke å være med til mamma og pappa idag - frustrerende!! Får liksom dårlig samvittighet for at han sitter alene (skal hjem til noen kompiser fra Tyrkia seinere og drikke) men allikevel orker jeg ikke å mase på han som en liten unge om at han ikke kan sitte alene...

 

Måtte jo sjekke denne tappen dere snakket om, og har sjekket hver dag for å se om det er noen forandringer inni meg. Idag var det ingen åpning, så da er vel EL over for denne gang. SPENNENDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, kos deg masse med god mat ikveld og tilbring tid med dine kjære ;) trist at din mann ikke ville bli med til dine foreldre. Men dere får det kjempe koselig likevel :)

Ha en fin nattevakt, håper du får en rolig natt :)

 

Da har ungene badet og fått på seg fin stasen ;) ble så skjønne atte ;p *ler* Gullet gikk bort til sin pappa og sa at nå er jeg kjekkere enn deg *hehe* søte gutten min :)

 

Mannen er også ferdig og da gjenstår det mor i huset *ler* typisk at jeg er den siste til å bli ferdig :)

 

Vil ønske dere alle herlige jenter et godt nyttår :D

Håper dere får en fin feiring og at 2012 blir et fruktbart år for oss alle sammen :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir nyttårsmiddagen på jobb. Men er kalkun da så det er ikkje så værst... Kl 22 er det hjem til besøket som mannen har fikset middag til..

 

Verpesyk Rett før eg søke deg opp nå og komme på døra di for å gi deg en klem. Er jo tross alt samme by !! Men jeg skjønner hvordan du har det.. De siste Mnd har vert super tøffe og det er såvidt jeg har holdt hode over vannet. Men vi må jo klare det vi også tilslutt...

 

Da må jeg bare si godt nyttår alle gullfisker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner deg så godt verpesyk! tantebesøk på julaften er kjipt! og når ønsket er så stort så blir det sårt å gå ut av året uten spire! Min kjære blir litt oppgitt hvis jeg snakker om de spiregreiene, vi må jo bare se hva som skjer... men for meg er det fremdeles tungt å ha mistet og jeg er virkelig glad for at 2011 er ferdig om bare noen få timer!

sender en klem til både deg og metti! Utrolig kjipt å være "i kjellern" og trappa opp er utrolig bratt! I know :(

 

2012 har jo vært varslet som året med "undergang". det tror ikke jeg, men jeg har en følelse av at 2012 blir et år for endringer. Folk kommer til å måtte endre levesett på en del områder de kommende årene og jeg tror året som kommer blir starten på det. (senke forbruk, finne jobber man liker, mer back too basic osv...)

Vi får kaste oss inn i det nye med åpne armer, klare for alle krumspring og overraskelser som venter! Hvis vi tar tak i ting selv også så er visse ting nødt til å skje ;)

-jeg har forresten veldig trua på å bli gravid når man egentlig ikke venter det/ tenker på det eller akkurat den mnd det passer litt dårlig ;) så det er bare å hive seg rundt og få andre ting til å skje/bety noe i året som kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...