Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Velkommen ønsker nr 3 :)

Her vil du stor trives vettu *smiler*

Kos deg ute i skiløypene ;) Og det er lov til å titte på de søte og nydelige baby klæra *knis*

 

Har ei lita pause, før det er på'n att *off* så kjedelig skjønner dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TigerLise: Du må ikke mistet motet! Det trenger ikke å være noe galt selv om du blør litt, men jeg forstår selvfølgelig at du er bekymret. Kanskje du kan ringe fastlegen din å høre om du kan få tatt en HCG-måling? Med din forhistorie kunne du så absolutt hatt grunn til å få ta en tidlig UL også. Du skal ikke gå rundt å være bekymret!

<3 Stor klem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen, verpesyk :)

Jeg får se det litt an, dersom blødningene tar seg opp er det mulig jeg ringer legen. Går det galt er det vel lite å gjøre med uansett, men i hvert fall greit å vite... Har legetime neste tirsdag, men det er lenge til om det blir fossblødning :/ Vet jo at det er vanlig å blø litt, men har likesom ikke så god erfaring med det, kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise! SEnder verdens største klem, hold motet oppe. Det ER mange som blør. MEn eg forstår deg så inderlig vel. Eg har jo gitt opp dette svangerskapet pga utfloden min. Me er ganske skadeskutte me som har gått gjennomd ette før :( Enig med verpesyk- få deg ein legetime og ein ultralyd. Stor klem. No sit eg her, om 8 min skal eg gå til min ultralyd time. skrekk og gru.og ALLE er gravide rundt meg. No er eg kvalm, ikkje gravid kvalm, men redd-kvalm.

 

Klem frå meg, og tusen takk til alle som tenker på meg med timen min, det betyr mykje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk: Fantastisk at du skal til kognitiv terapeut! Det kunne jammen eg og treng,dei fleste kunne det trur eg. Hold oss oppdatert! Takk for lykkeønsking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære tigerlise :) Jeg forstår at du er bekymret, dette unner jeg deg ikke vennen. Ta kontakt med legen idag og fortell hvordan ståa er. Med din forhistorie så bør du få tidlig UL. Jeg krysser fingra for deg og håper at dette går bra.

*Klemme på* :) tenker masse på deg <3

 

 

Lilla, håper du får en fin opplevelse på UL idag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

 

Lilla: Hvordan gikk det?

 

Tigerlise: Håper det bare er skjøre slimhinner som gjør at du blør litt, vet så inderlig godt at det er vanskelig å tro når man har mistet før, men jeg krysser alt jeg har for at det går bra!

 

Dossa: Hold ut, i morgen er barna tilbake og du slipper kjedelige planleggingsdager på en stund ;)

 

Verpesyk: Så bra at dere har ordnet opp :)

 

Cornflake: Krysser fingrene for at det blir positiv test..er det i morgen du tester? :)

 

Jeg hadde vekkeklokka på 8 i dag..jeg sto opp 8.30, men fikk ikke Leah opp før nærmere 9! Og jeg som har som forsett i år å komme presis til barnehagen :P Jaja, var 10 min for sen, men de hadde ikke samling i dag..så det gikk bra. Bedre lykke i morgen :P Hun gråt litt da jeg skulle gå, men siden de skulle gå ut akkurat da så ble jeg igjen å hjalp henne å kle på og ventet til ei venninne var klar og så fulgte de begge meg til porten..litt vanskelig å slippe meg ut, men plutselig var det greit og hun løp for å leke..så da la jeg på sprang mot bilen og kom meg unna før hun ombestemte seg igjen :P

 

Det ringte en dame fra Proffice i dag..hun har en kunde som kanskje vil ha meg..det står mellom meg og ei anna, men hun visste ikke om hun andre var interessert enda..og så må jo kunden intervjue meg og event hun andre..Så KRYSS fingrene for meg! Er et vikariat på 2-6 mnd da en av de ansatte er alvorlig syk, så det kunne bli lenger også...Passer jo fint med minst 6 mnd jobb hvis jeg er gravid nå da ;)

 

Fikk avslag på en annen jobb, men det gjorde ikke så mye siden jeg fikk den tlf i dag..fikk litt hjertebank og er veldig spent på fortsettelsen :)

 

Er fortsatt bittelitt småkvalm, men har vondt i magen også..nede på venstre side, nesten litt tyngde følelse som om jeg var forstoppet..men er jo ikke det, tror jeg :P Men hadde veldig lav temp i dag..sånn type samme dag som mensen kommer lav..men det går jo ikke ann. Er lov å håpe det er en festedipp kanskje? :P Men er usikker på om jeg har hatt el i det hele tatt, ingenting som stemmer med kroppen min sånn i forhold til hvordan det pleier å være..

 

Har trent for første gang i år og skal hoppe i dusjen nå..eller krype muligens, ble sliten gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leahpudding: Gratulerer med mulig jobb, så fantastisk!! Håpar du får den, og for så lenge du ønsker :)

 

Det gjekk fint på ultralyden i dag!!! :) Hjerta slo og alt var fint <3 Fekk bilde med og. Skal tilbake onsdag i neste veke. Dei ahr verkeleg tatt meg under vengene sine, det er utruleg flott. Det var ho som sa det, ikkje mitt forslag, ho meinte at om ei veke var riktig, sia eg er så redd. Så deilig å sleppa å venta lenger! Vurderer å sei det til sjefen min, sia det blir litt fravær frå jobb, men hadde vore fint å hatt det for meg sjølv litt til. Tusen tusen takk for all omtanke! stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, så fantastisk :) Godt å høre at du blir tatt godt vare på *smiler*

 

Leah, det ordner seg for snille jenter og du er ei av dei ;) Så gøy å høre at du fikk tlf idag og at det er store muligheter for en jobb for deg *juhu*

Du skal se at ting går i boks nå snuppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte gullfisker:)

Leah, så spennende, jeg heier på deg!

 

lilla, juhooo!!:D godt å se det lille hjertet banke <3 dette går nok bra skal du se, det må vi i allefall tro på, og jeg har troa!! Det er din tur.

 

Tigerlise, ikke midt håpet, dette må gå bra:) klemmer og tanker til deg...skjønner godt at man er engstelig når man har gått gjennom sa ol før...

 

Verpesyk, så du har en mann som har lyst seg ned dit ja...jeg tror styrkene snart er ute av Afg men tror ennå det kan ta tid. Jeg er bare takknemlig for at det hele snart er over for oss....for da har han vært der i totalt 20 mnd siden sommeren 2008.... Håper mannen din kommer på andre tanker, selvom det helt sikkert er en veldig spennende opplevelse!

 

Ja jenter, da er jeg gressenke for de neste 4,5 ukene:(:( ikke noe jeg liker, men sånn er det nå for øyeblikket. Jeg har ikke fått gjort noe fornuftig i dag..betalt et par regninger bare... Men før han dro i dag så bestille vi oss en tur vi kan se frem til:) Vi drar nemlig til Kreta i juni, meg, han, mini og forhåpentligvis en liten kul på magen:) bestemte det i går..:D så da blir unektelig dette et fint år for oss, uansett hva som skjer på babyfronten. Vi skal jo på kjærstespa tur når han kommer hjem i februar!! ( prøver å se det positive som skjer fremover, for jeg vet jeg bare har ting å være takknemlig for!)

 

Håper noen skal være her inne og skravle litt...tror dette kommer til å bli en lang kveld alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, så koselig at dere har bestilt tur :) da har du noe å se frem til og glede deg masse til :)

Og du blir ikke alene disse ukene du er gressenke ;) vi er her sammen med deg vettu *smiler*

 

Fysj og fysj.....jeg er kvalm.....hadde det ennå vært pga en spire :) neida, barnehagen ringte og vesla har kastet opp så jeg måtte reise og hente ho.

Kom inn på avdelingen og spylukta slo imot meg *usj* Verste jeg veit er spysjuken og den har vi nå fått i hus. Er vel ikke mulig å håpe på at vi andre ikke blir smitta ;p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, de er alltid like omsrogsfulle de :) JA er glad no. MAnnen min og. Han ringte midt i sovinga si etter 12 timars natt. Han var heilt skjelven, så utruleg godt at han er så strekt tilstade i dette og.

 

Tessy: FAntastisk med tur - og med spa! Ja nyt livet og kvarandre no udnerveis, det kjem det berre godt ut av. Livet er det som skejr mens ein er opptatt med andre ting, er det ikkje noko slikt dei seier?? Livet/baby blir til mens ein... osv... :)

 

Dossa: åNEI!!! Så trasig!!! lykke til med alt sammen, håpar du og mannen din går klar!

 

I dag skla eg på besøk til ei gravid venninne. MAnnen min ahr sagt at det er greit at eg seier det til ho. Vil egentlig ikkje sei det enno, spesielt sidan eg er så redd for at det skal gå galt. Men ho var så innlevande då me mista, og i ventetida, og ho strevde med å fortelja at ho var blitt gravid fordi ho sjølv syntes det var "urettferdig" Fantastisk god jente og ho kjem til å bli så glad på mine vegne. Og det vil vera fint for vennskapet vårt også, at det ikkje er noko slik avstand på ein måte , som følge av at ein er gravid og ein ufriovillig barnlaus... Så seier det kanskej. Skal overnatta hos ho og me pleier å snakka om slike ting...

 

Ha ein fin kveld alle sammen! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, nå fikk jeg brev fra nav om hva jeg kommer til å få utbetalt..og det var enda værre enn fryktet :( Nå kommer vi ikke til å klare oss økonomisk..for en start på det nye året :( Er bare helt utrolig langt nede nå..herregud som jeg håper at jeg kan få den jobben hun ringte om i dag, aner ikke når jeg får vite noe mer, men håper det skjer snart!

 

Aner ikke hva som skjer videre, sambo dro på jobb, kjempesinna for at jeg har gjort dette mot oss..åh som jeg hater penger..eller rettere sagt mangelen på de!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille og søte Leah, vil bare holde rundt deg og gi deg en god klem :) :) huff jeg forstår at du har det leit, det er trist at du får mindre enn forventa. Jeg krysser fingra for at du får jobben vennen <3<3<3

Dette må ikke skape problemer for deg og din samboer. Prat sammen slik at de ikke blir knuter på forholdet.

 

Vesla kastet opp i sofaen og utover gulvet *usj* stakkar lille vennen min. Nå har jeg funnet frem en bøtte som er i nærheten av vesla hele tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Leah...det var kjedelige nyheter. Og hvertfall at dere krangler over det, ikke gøy! Klem til deg!!

 

Dossa, ikke bra med omgangssyken...håper du og resten av huset slipper unna, bare å krysse fingrene:)

 

jeg sitter her å slår ihjel tiden med One Treel hull...hehe og ikke Minst den morsomme lille snuppa vår som gjør så mye rart!! Gla jeg har henne å være sammen med jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, her har det skjedd litt i dag!

Mulig jeg tar en dupp i bollen før jeg husker alt!

 

Dossa: Kjedelig med sånt i hus! krysser fingrene for at det går fort over!

 

Lilla: gratulerer med bankende hjerte! :) kos deg hos venninnen din!

 

Tessy: klem til deg! gruer meg til min alenetid begynner igjen også, men jeg vet heldigvis at min kjære er bare 2,5 time unna i tigerstaden ;) du får tenke på andre ting, håper det har satt seg en spire hos deg også, som du kan overraske mannen med underveis! 4,5 uke går iallefall fort! og dere har masse å se frem til!

 

Leah: Huff, så trist at sambo reagerer sånn. det er jo ikke din feil at du har vært syk! dette ordner seg nok vennen! ikke gi opp iallefall. Har dere noen dere kan snakke med? noen du kan snakke med? som foreldre/søsken/venner, noen som kan være barnevakt hvis du må jobbe osv? sender dere en god klem! Det ordner seg! (vet hvor slitsomt det med penger er altså, vi sitter på 3.året med bare en lønning+studielån, så jeg skjønner godt at mindre penger er kjedelig!) *klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, så bra at alt gikk bra på UL!!! DET liker jeg!

 

Verpesyk: kognitiv terapeut hørtes lurt ut, det kunne vi også trengt her hjemme, men aldri kommet oss til å bestilt oss time..

 

Leah, så spennende med jobbintervju da. Jeg skal krysse fingrene for deg!!

 

Har en liten datapause nå. Nettopp spist middag, og snart skal jeg gå i gang med å brette klær og rydde ut av oppvaskmaskinen, æsj! Uansett hvor mye jeg rydder om dagen, er det like mye dagen etter...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, synes du skal si det til venninna di... Kos deg masse ikveld!! :)

 

Leah, så leit at mannen din ble sint, og at du ikke fikk som du håpet. Jeg vet hvordan det er å leve med trang økonomi. Vi levde før bare på min assistent lønning, og mye av pengene gikk bort til pendling da jeg jobbet i bhg i Oslo. Fikk penger av mine foreldre HVER mnd, fordi vi var hele tiden i minus - ikke noe morro :(

 

Krysser fingrene for at du får denne jobben de ringte om idag.

 

Dossa, god bedring til lille jenta di. Håper det går fort over og at dere andre ikke blir smittet!

 

Tigerlise: Krysser alt for deg om at det bare var en liten, enkel blødning og at alt er bra med den lille i magen!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille blomst, det hadde vært supert om spira satt og jeg kunne overraske han, så hvis jeg skulle være gravid nå så tror jeg at jeg skal vente med å si det til han til han kommer hjem, også gjøre noe fint ut av det..hvis jeg skulle klare det da...men først og fremst skal jeg ta en dag av gangen. Har liksom ikke trua på at den sitter denne mnd. Vet ikke hvorfor men jeg tror vi bomma på el allikevel.

 

men er det noen som nærmer seg IKM og testing?? Spennende å følge med...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla har badet, fikk på seg pysj og hva skjedde da......haha....jo da spydde ho utover hele gangen *ler* Så da var det bare å dusje vekk dritten og skifte ny pysj :)

 

Håper ho ikke spyr mer, jeg er tom i magen sier ho ;)

Jeg og vesla skal sove på soverommet nede inatt. Bedre at ho spyr i den enn i si eiga seng eller vår.

Mannen skal være hjemme med ho imorra og jeg blir hjemme på torsdag. Jeg reiser hjem imorra etter timene er slutt, dvs kl 1230. Skal spørre rektor pent om jeg kan få slippe pu tida så kan mannen få jobba litt :)

 

Vi hadde reste middag idag Renate og det smakte like godt idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Her har det skjedd mye. Ikke så veldig mye å juble for kanskje :(

 

Lilla: Så bra at det gikk bra i dag :)

 

Dossa: Huffa meg, spysyke er det verste jeg vet. Jeg har rett og slett angst for oppkast :( Håper dere slipper å bli syk hele huset da.

 

Leah: Trist å høre. Økonomiske problemer er ikke lett i et forhold, håper dere klare å løse dette. Sender deg en klem vennen og krysser fingrene på at du får jobben.

 

Tigerlise: Ikke mist håpet ennå vennen, dette kan fortsatt gå bra.

 

Ellers har tempen min sunket :( Jeg har sovet fryktelig dårlig i natt, vet ikke om det har noe å si. Den ene puppen min stikker fortsatt, fryktelig vondt altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla har badet, fikk på seg pysj og hva skjedde da......haha....jo da spydde ho utover hele gangen *ler* Så da var det bare å dusje vekk dritten og skifte ny pysj :) Håper ho ikke spyr mer, jeg er tom i magen sier ho ;) Jeg og vesla skal sove på soverommet nede inatt. Bedre at ho spyr i den enn i si eiga seng eller vår. Mannen skal være hjemme med ho imorra og jeg blir hjemme på torsdag. Jeg reiser hjem imorra etter timene er slutt, dvs kl 1230. Skal spørre rektor pent om jeg kan få slippe pu tida så kan mannen få jobba litt :) Vi hadde reste middag idag Renate og det smakte like godt idag :D

 

Stakkars lille. Håper ho blir fort bra.

 

Så bra at restene smakte. Vi tar dem i morgen vi.. Hehe. Deilig å slippe å lage middag hver dag. Bare slenge den inn i ovnen og varme den opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) Her har det skjedd mye. Ikke så veldig mye å juble for kanskje :( Lilla: Så bra at det gikk bra i dag :) Dossa: Huffa meg, spysyke er det verste jeg vet. Jeg har rett og slett angst for oppkast :( Håper dere slipper å bli syk hele huset da. Leah: Trist å høre. økonomiske problemer er ikke lett i et forhold, håper dere klare å løse dette. Sender deg en klem vennen og krysser fingrene på at du får jobben. Tigerlise: Ikke mist håpet ennå vennen, dette kan fortsatt gå bra. Ellers har tempen min sunket :( Jeg har sovet fryktelig dårlig i natt, vet ikke om det har noe å si. Den ene puppen min stikker fortsatt, fryktelig vondt altså :(

 

Hmm!! Leit at det gjør vondt da.. Men kan det være at du er gravid da? Ser det ikke er lenge til IKM, spennende dager nå i møte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med Ilyas ved siden av meg. Han spiser kveldsmat, ser på Brannmann Sam og holder mammaen sin i hånda, så jeg får skrive med en hånd!!

 

Han er nybada, og ville bade i badebalja idag, som jeg hadde pakket bort. Men på brannmann Sam badet de hunden i balje, og det ville han også - snålingen.

 

Snart jobb igjen! Kan ikke si jeg gleder meg.. Men tiden går fort da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...