Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Å tusen takk for varm velkomst jenter:) ble ingen skitur pÅ meg.. oppblÅst og vondt i magen etter shopping:(

Føler at jeg brygger pÅ noe egentlig ogsÅ, men kan jo være jeg er supertrøtt. snudde jo døgnet helt i julen!

 

En annen ting, sÅ mye for Å starte pÅ sunn livsstil pÅ ny-Året.. her ligger jeg rett ut pÅ sofaen og drikker julebrus.. og gleder meg til restene fra konfektskÅla:o)

 

Hvordan er det med dere? noen nyttÅrs-forsetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja så bader vesla igjen *ler* Drakk litt cola og da kom det i retur for fort, jeg rakk ikke sette bøtta foran henne :)

 

Har vel spydd 6-7 ganger allerede. Kan ikke si at jeg gleder meg til natta. Er jeg som må sove med henne, ho er sååå mamma jente og når ho er sjuk er det bare meg som er bra nok :)

 

Renate, søt da at han også ville bade i balja ;) Ha en god nattevakt. Kanskje du får sove litt inatt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper brukeren er rolig ja, men ho jeg skal jobbe med idag stresser sånn, og da blir brukeren urolig også, så tenker jeg går inn først i håp om at brukeren sovner! :)

 

Bare 3 netter til, så har jeg fri i helgen. Håper på å få masse ekstra neste uke, for da har fri fra onsdagen og heeeelt til fredagen uka etter der igjen!! Blir lange dager til IKM om jeg ikke får jobbet noe ekstra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord og klemmer jenter :) Godt å komme hit å bare skrive hvordan man føler seg, uansett hva :)

 

Aner virkleig ikke hvordan det skal gå framover hvis ikke jeg får jobb snart..er så utrolig spent på om det blir noe av det hun ringte med i dag..håper håper håper!

 

Dossa: Stakkar lille jenta di, er jo så fælt å spy :( Får håpe hun er over det værste nå og at dere får sove litt i natt. Er jo ikke så lett å ikke bli smitta heller når man har små barn som gjerne trenger litt ekstra kos når de er syk og kanskje til og med spyr på deg :P Men jeg krysser fingrene for at du ikke får spysyka! Skal du spy skal det være av helt andre grunner ;)

 

Jeg tror jeg skal se en film nå, ta Poffi på fanget og bare glemme virkeligheten et øyeblikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal gjøre som deg jeg Leah, Glo litt på film og glemme verden litt! Jeg blir egentlig litt ubrukelig i dagene etter sambo har dratt...har jo bare denne dagen fri før det er nattejobbing i gjen i mårra og torsdag, blir jo lite poeng å legge meg helt ennå da. Lå dessuten å vrei meg i går kveld helt til kl tre:s hehe

 

God kveld jenter...10 dager til IKM for min del...vente,vente,vente:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også du skal se en film nå Leah, og glemme "her og nå". Sett på en skikkelig komedie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessy, har du 60% stilling`?? :) Vi jobber ihvertfall likt.. Onsdag og torsdag denne uken og helgen som var.

 

Neste uke jobber jeg mandag og tirsdag, så har jeg fri i 9 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten lillemora di Dossa:( Ikke greit å være liten og syk:(

Masse god bedring. Håper hun er frisk igjen imorgen, og at dere får en god natts søvn!!

Krysser fingre her for at spysyken stopper hos deg nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, jeg jobber 50%, jobber litt rart akkurat denne uka ifh til turnusen min. Pleier vanligvis å ha friuke etter jobbehelg.

 

Hm...stakk akkurat til i den ene puppen og jeg har murringer i magen...blæ..gal av å drive å kjenne etter, prøver å la det være!! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten lillemora di Dossa:( Ikke greit å være liten og syk:(

Masse god bedring. Håper hun er frisk igjen imorgen, og at dere får en god natts søvn!!

Krysser fingre her for at spysyken stopper hos deg nå;)

 

Takk søte deg :)

Nå sover ho, var så trøtt og sliten. Kasta opp mange ganger og to ganger på meg. Så jeg har måtte dusje og skifte, nå er jeg skinnende ren ;)

 

Leah, kos deg med film og Poffi *smiler* :) håper dama snart ringer deg og tilbyr deg jobben :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stupte nettopp ned kjellertrappa :,( Dumme meg, klarte ikke å holde meg og tok en test som var blendahvit :( Hadde en skikkelig tåreutbrudd her..huff...det skal jammen meg ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff cornflake...jeg har lyst å gå i den fella selv, men har sakt til meg selv at jeg ikke skal gjøre det denne mnd...jeg blir akkurat som deg når jeg ser meg test:( men det er da enda noen dager til du har IKM....

At dette prøvegreiene skal være så sårt og vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære cornflake du må ikke dette i kjelleren for der er jeg og anbefale ingen å være der. Så prøv alt du kan for å unngå det. Husk at gyn sa at alt så bra ut og at det er ingenting som tyder på at dere ikkje skal få det til.

 

I morgen skal jeg til akunpunktur men tror ikkje det blir noe fokus på babylagingen denne mnd siden vi har pause mnd. Håpe han kan se litt på nakken og ryggen heller.

 

Denne mnd så drikke eg så mye cola eg vil , spise chips og kose meg me ka eg vil for denne mnd ska eg tenke så liten som eg klare på babyprosjekte. Begynner jo på medisiner i slutten av mnd og ser derfor på denne mnd som prøvefri selv om mirakler kan skje..

 

Leah : krysser alt eg har for deg og den evt jobben. Stor klem fra meg

 

Tessy : Håper det går bra me deg når mannen har reist. Heldigvis er det ikkje såååå lenge til han kommer hjem...

 

Dossa : Hold on be strong .... Spy er det værste eg kan komme borti på jobb

 

ønsker nr 3 velkommen

 

God natt alle damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag nærmere IKM. merker jeg blir sprø av denne ventingen!!! Hehe. Jeg eier ikke tålmodighet som dere skjønner... Bah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, blir gal av å se etter symptomer hele tiden jeg og. Er redd jeg lurer meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Hurra for deg og den lille spiren, Lilla! Så deilig når alt er sånn som det skal være :)

 

Cornflake, håper det går bedre med deg idag, at at du har funnet veien opp kjellertrappen igjen. Negativ test igår trenger ikke å betyr noen ting som helst, dersom IKM er 7. januar. Tester du med billigtester? Der forventes jo ikke positivt resultat før en dag etter IKM. Ikke gi opp håpet!

 

Tessy: En god klem til deg også idag. Forstår at det er veldig tøft når mannen din drar. En av grunnen til at min mann ikke har dratt er nok nettopp meg, nettopp fordi at jeg er ganske engstelig. Men du skal jo få en liten spire i magen nå som du skal ruge på til han kommer tilbake. Tenk så fantastsk det blir!

 

Dossa: Kjipt med spysyken :( Stakkars liten. Snuppa har hatt det tre ganger i høst, men heldigvis bare med et par tømminger hver gang. Håper hun er bedre i dag :)

 

Leah: Dette pengestyret er jammen ikke lett! Uff, forstår at du blir deppa og lei deg, og håper at jobben går i orden. Hvis ikke, er det muligheter for at du feks kan være vikar i en barnehage feks, eller ta deg en midlertidig butikkjobb mens du søker mer relevante jobber? Vet ikke hvordan arbeidsmarkeder er der du bor, men her vi bor ser jeg stadig vekk at det etterlyses folk til denne type jobber.

 

Igår var vi ute for å se på ny bil. Vi har egentlig en veldig grei stasjonsvogn nå, men problemet for meg er at den er med manuell gir. Jeg har jo angst for bakkestart etter å ha bodd mange år i Oslo med kun automatgirt bil. Her vi bor er det jo nesten bare by- og køkjøring (det vet du nok alt om, Metti :)), så automat vil nok være en bra ting. Mannen vil ha en helt ny bil for å få fem års garanti, og den bilen vi så på igår, VW Touran, kostet jo rett over 400 000. Det er hinnsides mye penger for en bil, og jeg blir ikke helt enig med meg selv om vi skal gjøre dette. Fordelen er at vi får en trygg og sikker bil de neste 10 årene, sannsynligvis, og jeg vet at mannen min er veldig flink til å vedlikeholde bilen, slik at den ikke taper seg så mye i verdi. Men det er mye penger for en bil. . Jeg har lyst til å pusse opp badet til sommeren også, og da snakker vi fort 100 000 + i lån..Skal prøvekjøre bilen på fredag, gleder meg til det :)

 

TigerLise, hvordan går det med deg idag? Blør du mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... klemme på cornflake! ikke stress deg selv så med testingen vennen! vent neste gang til du er over ikm så slipper du å bli sååå lei deg! jeg vet virkelig hvordan det er altså, man har så lyst til at den sitter! selv hadde jeg et minimalt håp før jul, men ble overrasket av tanta 3 dager før jeg forventet den... kjedelig, men likevel så må vi bare ta det med ro og la naturen gå sin gang. det heter seg jo at 80%blir gravide innen 1.år, så du har fremdeles muligheter vennen :) du er jo også i gang med litt utredning og det er jo bra at de ikke finner noe galt. Kanskje det er en idé å ta noen måneder helt uten temping og el testing, kos dere som kjærester, ha sex for morroskyld. si til gubben at en kjappis på kjøkkenet er lov, dra på hotell en helg og slapp av skikkelig. gå ut, kos deg og så ser dere hva som skjer da... plutselig så sitter det en spire når du minst venter det... Kanskje det er lurt å finne på noe nytt, ny jobb, ny hobby, ny aktivitet sammen?

 

minner på at jeg selv ble gravid den mnd vi hadde bud inne på hus og skulle pusse opp og selge det vi hadde = det passet egentlig ikke, ville tilogmed vært hjemme 1 år alene med tvillinger om det hadde gått bra. og ble gravid på nytt da jeg bestemte meg for at nok var nok, nå blåser vi i prøvingen og bare koser oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle gullfiskene en god dag!

Måtte egg bli befruktet, spirer klore seg fast! Tanter forsvinne fort og spysyke holde seg unna!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpedyk, 400.000 er mye for en bil, men hadde jeg hatt råd til det ville jeg absolutt gått for en vw touran. Mamma har den bilen, og jeg elsker å kjøre den.. Lykke til med prøvekjøringen.

 

Nå er det natta på meg... Gubben mente at jeg kunne kjøre han på jobb nå. Men satt ned foten, Ilyas var langt ifra klar da jeg kom hjem fra jobb, og da ender det opp med at jeg må stelle han, gi mat og pusse tenner før jeg kan levere han.... Trøtt.no. mannen har ikke lappen se... Og nå ligger jeg i senga med dårlig samvittighet for at jeg ikke kjørte han, men er så trøtt!!! Jaja... Ha en fin dag damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Cornflake, søte vennen du må ikke falle ned i kjelleren :( der er det mørkt og trist, du trenger å være oppe i stua sammen med meg ;) Har lyst til å gi deg en god klem snuppa *klemme på*

 

Verpesjuk, så gøy med ny bil :) Det koster men som du sier da har dere en bil du vil være trygg på i mange mange år *smiler*

Pusse opp koster også, nei du skal vinne i lotto snuppa ;) da løser alt seg *blunker*

 

Jeg er på job idag, vesla gråt så sårt da jeg reiste *uff* fikk helt vondt inni mamma hjerte mitt :( men jeg veit jo at ho har det bra med sin pappa og storesøster idag :)

Det er min tur å være hjemme med ho imorra. Så jeg har ordnet med opplegg for vikaren, og sagt at klassen har å oppføre seg imorra *ler* De kan nemlig bli litt urolige når det kommer vikarer inn i klassen :P

 

Da er det matpause, prates jenter!

 

Ha en fin lille lørdag *knis* da er det vel lov med noe søtt *gliser* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til jenta di Dossa! :)

Jeg skulle vært på jobb i dag, for første gang på lenge. Skulle være med på varetelling på gamlejobben. Var der akkurat en time før de ringte fra barnehagen og sa at gullet hadde feber så da var det bare å dra igjen :/ Da vi kom hjem hadde hun 39,4 stakkar.. men formen ellers er ganske bra så lurer på om det kan være jeksler eller noe. Er ikke det vanlig rundt 2-års alder?

Hun koser seg med film nå :)

 

Verpesyk: 400 000 er masse penger for ny bil ja!! Vi har akkuart kjøpt 'ny' bil vi også. Dvs vi har ikke fått den enda da.. Vi også hadde en grei stasjonsvogn fra før, men det er vanvittig trangt i passasjersetet foran pga det bakovervendte barnesetet. Jeg sitter med knærne tryktinn i dashbordet og ryggen i 90 grader. Det går greit på korte turer i nærområdet, men ikke på litt lengre turer. Og det blir det noen av i løpet av et år når familien bor 50 mil unna :) å skal vi inn med enda et barnesete om noen mnd også, og da var vi bare nødt til å gjøre noe.

Vi endte med å kjøpe en Volvo V70 2010 modell. Gleder meg til vi får den. Masse plass, og deilige seter :D Var ikke automat på denne da, men nå bor vi jo ikke i noen storby heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Er det mulig..skulle til å skrive masse men nå husker jeg jo ingenting :/ Prøver å huske litt..

 

Cornflake: Så trist at det ble negativ test i går kveld, men det var jo ikke på morgenurin og det er enda noen dager til ikm, så jeg holder fingrene krysset enda litt til :)

 

Husker ikke hvem som spurte om jobb i barnehage og butikk, men jeg har tenkt tanken mange ganger..problemet er bare at siden sambo jobber som han gjør så er det jeg som må både levere og hente i barnehagen, og da rekker jeg jo ikke å gjøre både det og være på jobb i en annen barnehage i tide..Og butikkjobber krever jo en del ettermiddag/kveld, og da rekker jeg ikke å hente :/ Har ingen som kan gjøre det for oss på fast basis heller, en gang i blandt ja, men de lever jo sine liv med sine planer ellers..Så det er en av grunnene til at jeg har utdannet meg til å kunne jobbe i en 8-16 jobb :) Men har søkt på andre jobber som ikke er helt etter utdannelsen min altså..men noen mener jeg har for mye utdannelse og resten har bare ansatt noen andre. Jeg har jo lite jobberfaring, så andre foretrekkes ofte framfor meg uansett..men får jo ikke erfaring hvis ingen vil gi meg en sjanse :P

 

Nei, håper hun dama ringer meg før uka er omme og kommer med gode nyheter..Hvis de i alle fall vil ha meg på intervju så er det lettere..jeg er lett å like ;)

 

I dag har jeg prøvd en yoga-video..ikke helt min type trening, men gøy å prøve noe nytt..blir jo så fort lei :)

 

Dossa: Jeg kjenner til den følelsen i mammahjertet, heldigvis er hun hjemme med pappan snuppa di, så du vet at hun har det bra :)

 

FF har fortsatt ikke funnet el hos meg, men tempen er mye høyere i dag enn den var i går..Tror dere det kan ha vært en festedipp? Skal legge ut link så kan dere andre tempere se på den?

 

http://www.fertilityfriend.com/home/384c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk : kjenner så til den plagsomme bykjøringen.. Like ikke motorveien heller eg. Sånn så i dag kjørte eg riksveien til Sandnes istedenfor motorveien. Har en polo med manuell og en passat me aut.. Kjørte automat i dag og det er så deilig !!

 

Nå sitter jeg å venter på akunpunktur.. Ska bli deilig det for e så stiv overalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: takk for det:) jeg skal klare meg fint...har klart 14 uker i strek alene, så disse fire ukene er jo smårips:p hehe

 

Renate: ja uff... Jeg mener jo egentlig at det i utgangspunktet er for tidlig å kjenne noe...kan jo umulig ha festet seg hvis det er no der inne...men hvem vet;)

 

Verpesyk: takk for klemmer, vi får se da...om jeg kan overraske ham med en så gledelig nyhet når han kommer hjem, det hadde vært stort! Spennende å titte på ny bil da...vi har automat, veldig behagelig!!:) men det er jo en ting man må vurdere...vi ønsker også egentlig ny bil og å pusse opp det ene badet...hehe men vi velger nok å beholde bilen ( nå blir det jo ikke nødvendig med plass til tvillingvogn alikevel siden Simone begynner å bli stor) hehe så da kjører vi kjerra til den stuper heller, eller i det minste noen år til, har personbil...

 

Da har jeg akkurat inntatt årets første sunne frokost og brukt rockeringen min for første gan i år:):) hehe

 

Ha en fin dag jenter!

 

Og, Dossa, er jenta deres bedre i dag eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...