Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Takk Tessy :) jenta mi er litt bedre. Ikke kastet noe mer opp men er slapp og sliten. Håpe bare det går fort over og at vi andre ikke blir smittet :) Kjenner jeg er litt små uggen, kan jo håpe at det pga en spire ;) men har mine tvil akkurat nå.

 

4 uker går fort Tessy :) også har du jo bollen med alle de herlige jentene som holder deg med selskap ;) Hadde vært en fantastisk glad nyhet til din mann om du nå er gravid. For en velkomst det hadde blitt :D

 

Metti, tenk at snart ruger du ;) skikkelige spennende uker foran deg. Håper det er din tur nå!

 

Tigerlise, hvordan er det med deg idag, har du slutta å blø? Tenker masse på deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk søte jenter. Jeg prøver å ikke bli så lei meg og sier til meg selv at andre har venter lenger enn meg og er så mye mer positiv. Jeg vil jo få hjelp om jeg ikke bli gravid selv, prøver å trøste meg selv med det.

 

Godt å høre at lille jenta mi ikke kaster opp mer Dossa. Stakkar lite :( Du har jo snart ikm du også Dossa, noe symptomer?

 

Metti: Jeg er så glad for at du fortsatt holder deg her i bollen med oss :) Håper at du også snart føle deg bedre, her i kjelleren er alt bare mørkt og trist :(

 

Leah: Jeg sniktitter på grafen din hver dag, syns det er rart at FF ennå ikke har funnet el. Tiden vil viser, hvis tr dukker opp så har du jo hatt el (eller kanskje heller positivtest) Bruker du fortsatt termometer med en desimal?

 

Renate: Når har du ikm? Har du begynte å kjenne noe?

 

Tessy: De fire ukene går fort, du kan henge her inne med oss :) Vi er her for deg :)

 

Verpesyk: 400000 er mye for en bil ja, men den holder kanskje lenge også. Selv har vi BMW, kostet oss en del, men vi er storfornøyd :)

 

Lilleblomst: Kanskje det du har sett på meg er riktig likevel, du spådde meg gravid i februar :) Hvordan går det med deg ellers?

 

Tigerlise: Hordan går det med deg? Har du sluttetå blø?

 

Jenter, en tilståelse her..jeg har da værtpå apotek i dag og kjøpt meg Redumina som da skal hjelpe meg ned i vekt :( Huff ja, litt desperate nå. Tenkte den kan ikke være farlig, den kan nemlig gi til barn også (selvom jeg personlig syns ikke at barn skal slanke seg ved hjelp av medikamenter) Så ja, jeg jukser :(

 

Ellers er jeg 12 dpo, fortsatt ømme pupper. I morgen blir det spennendeå se om tempen synker, for da er det garantert at tr kommer hit igjen.

 

Ble litt langt hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg har ikke merkbare symptomer. Litt små trøtt bare men det er sikkert fordi jeg er sliten etter en tung dag.

5 dager til IKM, og jeg har sååååå lyst på en positiv test nå :)

Har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før tirsdag neste uke, hvis det blir nødvendig da. Det gjenstår å se :)

 

Jentene er oppe og leker Emil & Ida :) vesla digger Emil i Lønneberget *ler* Er den som er stor favoritt film på tv :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg hadde rett Cornflake! for da blir du gravid snart! ;)

så søt du er som lurer på hvordan det går med meg ellers! Joda, bare bra... nei, det blir feil å si til dere i bollen. dere ville ikke trodd meg uansett! ;) dere vet for mye!

Jeg kjenner litt på kjellerfølelsen innimellom. tror ikke jeg er tilbake på jobb på en mnd eller to til.. og det er litt trist. vet at kollegaene mine ønsker meg tilbake, men jeg fungerer ikke enda. og bare tanken på jobb gir meg smerter...

rart å tenke tilbake på hvordan ting var før. før jeg fikk mer eller mindre konstante smerter. vondt i nakke og værk i hele kroppen... er så lei av å slite med vond kropp! enda det er jo ikke lang tid egentlig heller... men har faktisk vært hjemme fra jobb i 3 mnder alt, og har hatt lite forbedring på den tid. noe selvfølgelig, men ikke så veldig egentlig... huff...

 

Ser veldig frem til sommern da! da vil mye forandre seg, men man skal jo "leve" frem til da også... kjellern for meg handler mest om det fysiske, for heldigvis er jeg født optimist og smiler og ler hver dag. ikke som noe skall, men fordi jeg er den "glade" jenta som jeg var før. mistet henne litt i alt stress og mas på jobb/i livet, men hun er iallefall tilbake, så noe forbedring har det blitt disse månedene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst, jeg håper ting snart ordner seg for deg. Huff det er trist å lese at du sliter og befinner deg i kjellertrappa. Jeg unner deg så masse godt, så krysser fingra for at du snart er oppe på beina uten smerter :) Dette er året for deg, bra helse og baby ;)

 

Er spent på om din spådom slår til om 5 dager for da har jeg IKM :D Jeg håper og håper, vil ha en spire nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, har IKM den 13. januar, har ikke merket noe enn at jeg har stikninger i magen innimellom (ala mensensmerter) Det hadde jeg under EL også, om det var det jeg hadde. Og siden jeg ikke tar tester vet jeg jo ikke.. Vært lite sex de siste dagene, og nå er jeg litt usikker gitt!! Hadde tenkt å legge inn noen aksjer idag, men jeg er så trøtt og skal på jobb i natt også. Prøver i morgen, så får vi ta dagene som det kommer. Tenker å kjøpe meg EL tester til neste PP.

 

Enn du da? Kjenner du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

 

Cornflake : Jeg bruker fortsatt termometer med en desimal ja, men det har jo funka bra de siste gangene :) Jeg selv tror at jeg kan være 6 dpo nå, men så er det så rart at jeg ikke har fått vondt i puppen enda..den pleier å bli øm rimelig kjapt etter el.

 

lilleblomst: Håper du er bedre snart, du får ta den tiden det tar..og bruke den på å skravle med oss ;)

 

Dossa: Så bra at snuppa er bedre, håper ikke dere er smittet :)

 

Jeg fikk endelig Leah til å sove kl.21..Hun var trøtt, men det var så mye hun ville snakke om før hun kunne sove :P I går sovnet hun 20.15 og i natt har hun ikke vært våken en eneste gang, hun sov så dypt at hun tisset seg ut faktisk..det er lenge siden sist det har skjedd! Og etter 12,5 timers søvn så var hun fortsatt ikke klar til å stå opp :o Hardt å komme tilbake i barnehagen etter ferien tydeligvis ;) Fikk henne heldigvis opp 15 min tidligere i dag enn i går, så får håpe det er litt bedring i morgen også :)

 

Jeg lå oppe nå og kjente meg småkvalm og rar i magen..ble jo til at tankene skled mot "hmm..kan det være.." Men kom ned og spiste litt og så plutslieg begynte det å buldre skikkelig i magen og jeg måtte løpe på do, så er bare dårlig i magen og ikke gravid :/ Skal vente å se om det er over nå eller om jeg må løpe på nytt, hvis ikke så tror jeg at jeg bare skal gå å legge meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp liten oppdatering fra meg også. Skrev et laangt innlegg tidligere i kveld, men så kræsja routeren :(

 

Dossa, bra jenta er litt bedre. Anton var i bhg i dag, men jeg måtte hente ham tidligere pga diaré. Han har ikke matlyst (noe som er uvanlig, han er altfor lik sin mor :) ), så blir nok hjemme i morgen også. Jeg må på jobb utpå dagen, har det altfor travelt denne uka... Kjenner kvalmen kommer sigende her også, så regner med jeg har blitt smittet *æsj* Men det positive er at jeg ikke har blødd noe mer :) Var på legesenteret og tok blodprøve i dag. Skal ta ny på fredag for å se om hcg-nivået stiger som det skal. Har jo allerede legetime på tirsdag, så da får jeg kanskje høre svaret på prøvene.

 

Cornflake, ikke gi opp enda! Da jeg hadde testet pos. 2 morgener tok jeg en test på kveldsurin, og den var negativ. Så det kan fremdeles gå veien :) Krysser fingrene!

 

Leah, så kjipt med økonomiske problemer, særlig ettersom det går ut over forholdet. Håper håper håper virkelig du finner drømmejobben snart, det fortjener du!

 

Lilleblomst, du har det ikke lett... Sender deg en god klem, og krysser fingrene for bedre tider snart. Nå. Med en gang! :)

 

Der falt jeg visst i bolla igjen, tror jeg kryper til køys... *Uggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...