Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Dossa: Begynner skolen i morgen eller er det enda et par dager fri?

 

Leah skal få være hjemme i morgen også, skolen her starter ikke før på tirsdag sa ste-tantebarnet mitt, så regner med at noen av vennene hennes også er hjemme med storesøsken i morgen :) Pluss at hun trenger å komme seg i dur igjen, så i morgen skal vi ha vekkeklokka på 9 uansett når hun sovner i dag ;) Men legger henne kl.20! Er jeg heldig sovner hun før 22 sånn at jeg får sett en film i fred og ro :P Sambo er på jobb, så det hadde gjort seg med litt alenetid i kveld..men har veldig små forhåpninger ;)

 

Cornflake: Du har jo enda mange dager igjen til ikm, så det er fortsatt stort håp om positiv test :) Hvordan ser tempraturene ut?

 

Jeg og Leah har vært hos mamma og pappa på middag, og lekt med søskenbarnet og broren hennes, gøy! :)

 

Nå slapper vi av foran tv og girer ned før det blir senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sover ungene :)

Nå blir det film og snop med mannen *smiler*

 

Leah, jeg har fri imorra og har planleggingsdag på tirsdag *usj* Det er så kjedelig med slike dager, blir bare div preik som ikke går inn i hodet *haha*

Ungene starter på skolen på onsdag. Blir en myk start med en kort uke :) gjør seg det både for elevene og oss lærerne *gliser*

 

Jeg synes det er helt vanvittig at det bare er 6 måneder til skoleslutt og tida frem til det veit jeg vil gå fort. Innimellom disse månedene så får vi vinterferie og påskeferie *juhu* :) :)

 

Tigerlise, skjønner det blir tungt når vekkeklokka ringer så tidlig *flink du* er formen ellers bra?

 

Leah, håper mini sovner tidlig så du får litt egentid med film og snop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle gullfisker :) Her har vi spist restemiddag etter kalkunen som var perfekt igår,hurra :) Så var jeg på årets første spinningtime og imorgen begynner jeg og gubben på ned 10 kg kampanjen vår... kremt gruer meg. Men nå er det jo greit etter jul er jo sååå matlei alikevel ;)

Dere må heie på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heie på deg Hønny-bunny! er forresten med selv! 10 ville vært optimalt, men blir veldig fornøyd med 7-8 også! ;) (får ikke lov til å stresse med det, men skal iallefall ut og bevege meg mer og spise mindre søtsaker! ;) )

 

Bhg har planleggingsdag i morgen, så mini må bli hjemme en dag til. hun savner egentlig vennene litt, så blir morro å komme tilbake tror jeg :) hun har jo hatt nesten 10-12 dager ferie nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stå og heie på deg Hønny og Lilleblomst :)

Dere er så flink og har viljestyrke av stål så dette er itte noe problem for dere snupper ;)

 

6-8 kg hadde vært gøy om jeg ble kvitt, men har itte tenkt å stresse med det. Tar ting som det kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skal ta det litt som det kommer jeg også dossa! men de 4-5 kiloene som jeg har fått bare de siste månedene vil jeg gjerne bli kvitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne å trene !!! Sliter såpass mye med rygg og nakke problemer at jeg må nok bare innse at det må gjøres...

 

Ellers har eg vert på jobb i kveld men vi har hatt koldtbord og virkelig kost oss. Så det var ikke noe stress. Noen ganger er det fordel å jobbe i bolig....

 

I morgen skal jeg ringe til klinikken og høre når jeg skal begynne på neste forsøk og hvilke medisiner jeg skal gå på. Det blir spennennde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med å gå ned 10 kg :D Med mindre jeg er gravid nå..da får det vente 1 år til ;)

 

Nå sovnet Leah..så film utgår for meg i kveld, men kan jo ta det en annen kveld når hun er blitt i dur igjen :) Har jo 14 dager for meg selv om kvelden nå, så det blir sikkert mer enn 1 film :P

 

Sitter nå å mumser julegodt og gruer meg til i morgen kveld..for da blir det ingen mumsing..kommer til å bli grusomt :P

 

Dossa: Kan tenke meg sånne planleggingsdager er kjedelige..kunne likegodt ha vært hjemme å lada opp til 2012 ;) Men deilig med kort uke da..både for liten og stor :) Før du vet ordet av det så er det ferie igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og Godt Nytt År!!

 

Endelig hjem etter en rolig og avslappet helg. Men ble jo mega forkjølet. SÅ energi nivÅet er lav idag.

 

Hvordan gÅr det med alle sammen? Noen gravide?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart nattinatt her selvom jeg stod opp for under 12 timer siden :D Jeg har ennå en dag fri, i morgen skal julepyntene ned :)

 

Leah: Tempen min steg litt igjen i dag :) Så jeg venter spent! Hordan går det med deg? Hvilken dpo er du på?

 

Jeg blir med 10kg ned neste år :) Planen er å dra på ferie om to mnd, hvis ikke vi må spare alle pengene til behandling eller noe sånn, så jeg har lyst å se noenlunde ok ut i bikini :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede gått ned 8 kg, og skal ned 20 til, så jeg er med :) OM jeg blir gravid tenker jeg å forsette med kostholdet og trreningen og heller holde meg mest mulig stabil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ned 7kg siden somemren (nå sikkert opp 2 i jula:p) men ned 10kg totalt hadde vært herlig:)

 

uff jenter..jeg beg å bli urolig...Kenneth reiser til afganistan igjen i mårra:(:( jeg får liksom en sånn uro inni meg før han reiser...kjente jeg fikk det i går kveld så da ble det litt tårer før jobb..godt at sambo har en så god armkrok:) Kommer til å savne den!! I kveld skal vi kose oss og legge inn siste aksjer( hvis det har no for seg nå da) skal kose oss i hvertfall!

 

og dere med peiling her..el slimet mitt stoppet på torsdag...hadde sex den kvelden hadde også hatt og hver kveld fra mand til tors, men ikek hatt sex siden...og i dag har tappen lukket seg...er løpet kjørt da eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afghanistan????!! Skjønner godt du blir urolig ja!!!

 

Om løpet er skjørt vet jeg ikke Tessy, men håper det ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp Renate...men han har heldigvis bare en mnd igjen der så er det no more!! Ever:O Har vært der siden juli og bare vært hjemme to ganger...så skal bli godt når jeg vet han er ferdig!:)

 

Jeg får ta prøvinga som den kommer..han har masse fri fra han kommer hjem igjen og mot sommeren..en del feriedager og fridager å ta ut, så vi skal da få mye mulighet til å kose oss mye med aksjelegging! hehehe Men er sårt når han er borte...ikke no spes gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tro det skal bli godt å få han hjem for godt ja... Skjønner godt det er sårt.

 

Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa, skal sove her, mens Ilyas og gubben er hjemme. Jeg får aldri sove om ilyas er hjemme, så da gidder jeg ikke å prøve når jeg enda har 4 netter til.

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afganistan ja.. Da skal jeg kanskje ikke klage så mye jeg da ;) Samboeren min reiste til Molde på jobb i dag og kommer ikke hjem før neste helg, men han er ikke sååå langt unna om det skulle skje noe, og han kjører hjem på 4-5 timer :)

 

Formen min begynner endelig å komme seg (Hurra!) etter nesten 2 mnd med hoste og elendighet. Og nå er vi over i 2012, i mrgen er det akkurat 4 mnd til termin.. juhuu :) Tiden etter jul og fram mot påske pleier å gå fort, så satser på at den gjør det i år også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Cornflake: Så spennendeat tempen steg, vi krysser fingrene :D Jeg tror jeg kan være ca 4 dpo, men FF har ikke funnet el enda..og jeg mangler dpo-puppen min..så er litt usikker :P

 

Renate: Så fllink du har vært :D Hvis jeg blir gravid så skal jeg også prøve å ikke gå opp så veldig mye i alle fall :) Så lurt at du sover borte sånn at du får sove :)

 

Tessy: Uff, ja det kan jo ikke være lett å sende han avgårde til Afganistan :( Håper tiden går fort og at han kommer trygt hjem igjen :) Det kan høres ut som at du har hatt el, og dere har jo fått lagt masse aksjer, men det skader jo ikke å legge noen i kveld også ;)

 

Nå er prosjekt vektnedgang i gang her..frokosten består av knekkebrød i stedet for brød ;) Men hva er det sunneste pålegget? Jeg har på kokt skinke og jalapeno-ost..Tror jeg skal føre det opp på vektklubben.no, så får jeg se om det er nei eller ja mat :P Det er uansett bedre enn brødskiv med nugatti, som jeg har tillatt meg å spise i jula :P

 

Ha en flott dag jenter :) Her skal resten av jula pakkes vekk i dag..kommer til å bli en kamp med Leah hjemme, for hun vil helst ha pynten i lekekassen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rina: Syns tiden har gått fort allerede, er det bare 4 mnd til termin din :o Stilig :) Og så bra at hosten begynner å gi seg..slitsomt å hoste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! :) Ser ut til at vi er flere som skal være sunne og flinke i starten av 2012 da! :)

 

Jeg drakk masse vann i går og fikk trent litt, så føler meg mye bedre i dag! Fikk lov til å sove litt siden mannen tok mini i dag, så det var også bra :)

 

Julepynten forsvant i går, så i dag må jeg bare rydde vekk eskene:) Deilig å bli ferdig med det også! :)

 

Nytt år nye muligheter! :)

 

Klem til deg tessy! du er tøff som er alene med alt! godt han nesten er ferdig nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, huff jeg skjønner godt at du synes det et ekkelt at mannen skal reise til Afganistad :( men snuppa før du veit ordet av det så har du han hjemme att og da for alltid ;)

Vi i bollen er her for deg og vil gjerne trøste deg når du trenger det og vi skal holde deg med selskap :) :) Da blir vente tid ikke så lang søta ;)

 

Renate, ååååå du er kjempe flink som har gått ned så mye. Dette klarer du :D Håper du får en god dag søvn :) greit å sove vekke slik at du blir uthvilt til en ny nattevakt :)

 

Rina, tenk at snart har du det lille nurket i armene dine :) :) tida går fort vennen <3

 

Leah, Hehe jeg synes jeg ser for meg du som rydder vekk julepynt oppi esker og mini som plukker det ut att og legger det i si kasse *gliser* :) Er enig med deg at det blir tøft å ikke kynne små spise litt snop lenger ;) men vi har viljestyrke så dette klarer vi vettu ;)

 

De to eldste våknet tidlig idag, kl 07 mens vesla og jeg sov til kl ni :)

Er mildere her idag og merket at snøen smelter *søren klype* kunne gjerne hatt snø litt lenger. Håper vi får mer :)

 

Har inga store planer idag. Bare kose oss og gå ut og leke i det lille som et att av snø *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann nå venter jeg på at klinikken skal ringe meg opp igjen og avtale hvordan opplegget blir neste forsøk... Når vi har fått bekreftet at vi må vente en Mnd så bestiller vi tur til Praha ; )

 

Lykke til med den sunne livsstilen. Jeg sliter litt me det for jeg liker ikke grønnsaker :9 men jeg skal begynne å trene og neste treningsøkt er tennis ...

 

Heldige dere som enda har ferie ...

Tessy du må nyte siste dagen før mannen reise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Lenge sia eg har skrive, men har vore innom og lese! De er like koselege som før les eg her :) Eg syns dette nye forumet er så stressande at eg orkar ikkje vera lika aktiv som før. OG så er formen litt laber. I morgon er det ultralyd. Eg er på jobb så kan ikkje skriva så langt. Fantastisk flinke de er de som har fått ned i vekt. Eg skal eta veldig sunt frå i dag, håpar det medfører et par kilo ned, sjølv om eg sjølvsagt må vera forsiktig sia eg er gravid.

 

Huff, mann til Afganistan, så trist. Kan tenka meg at det er vondt. Eg håapr tida går fort!

 

MEtti: Spent på kva som blir veien vidare!

 

Eg er altså så uroleg for min vesle. Har drømt om gyn timen to gongar denne veka. Problemet no- det som uroar meg mest, er utfloden min. Innimellom kjem det utflod som er annleis på fargen. Konsistensen er heilt ok, tynn. Og ikkje masse. MEn den er litt gul, mot det brune. Er så redd for å mista igjen. Orkar ikkje meir av det no! KVa trur de om denne utfloden? I dag brakk eg meg både i dusjen og på vei til jobb fleire gongar. Ikkje kvalm no.

 

 

Supert om nokon av deko har innspel om det med utfloden. Me har nesten ikkje sex lenger fordi eg er så redd noko skal gå galt. KVa tenker de om orgasme, er det farleg. Både at ein spenner kroppen og også samantrekningane i livmora. Er altså så bekymra. Ikkje noko kjekt.

 

Godt nyttår forresten! Klem frå meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla80 har hørt at utfloden kan bli litt gulig når morkaken dannes eller noe sånn... Så det er nok ikke noe å bekymre seg over...

 

Da er det bestemt når jeg får mensen skal jeg ringe inn å gå på medisiner i to tre uker før jeg setter inn eskimoene mine !! Tiden går sent når en venter på noe..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du venter iallefall på noe godt snuppa! kan du bestille tur nå da eller? Hadde sikkert vært godt med tur i starten av året :)

heier på eskimoene dine! :)

 

Vi håper på muligheter for en ferietur i år, men desverre er alt usikkert ang jobb og ferie og alt... dette er virkelig et år for: vent å se, ta en dag av gangen. :)

 

Tror ikke du trenger å bekymre deg for sex og orgasmer lilla. Sitter det, så sitter det og orgasmer er vel bare sunt! Det utløser endorfiner "lykkefølelse" og gir kroppen din energi. det må jo bare være bra! ;) skjønner at du er bekymret altså, men så tidlig i sv.skapet så kan vi ikke gjøre noe galt med vanlig livsførsel. alkohol og røyk og til dels sushi og spekemat er skummelt. resten er bare å nyte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter! Klarer ikkje å finna roen. I dag fortalte ei på jobb at ho er gravid.. KVa om eg mister no, koss skal eg holda det ut? Ho blei gravid på første forsøk, og er ung.

 

Morkaka blei vel danna i veke 3, men kan det vera ltså slik at også når morkaka veks?

 

Så flott at du er i gong MEtti, når venter du mensen? No skal det skje for deg!! stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...