Gå til innhold

NY TRÅD - "OSS OVER 30"


så gla'

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER så masse Maddemor *klemme* Klart dette går deres vei nå :-) Kos deg med tanken på lille spiren. Håper du får den oppfølgingen du er blitt lovet. Masse lykke til! Og du - ikke forlat oss helt da. Vi håper du blir med oss videre fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anki! Har du testet noe mer? Så spennende det her. Jeg tror, akkurat som ck76, at testene hos legen ikke nødvendigvis er så sensitive. Håper dette stemmer, og at neste test bare blir sterkere positiv. Masse lykke til *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk:)

Ryddet meg ut av IKM og inn på gravide her jeg da:)

 

Anki; hvordan går det med deg? Tipper du er gravid igjen jeg! Håper det! Vi var jo gravide helt på likt sist og vi:) Krysser alt jeg har for deg!

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

 

 

 

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm 23.10. gutt 6 og gutt 9.

-DOLCE hmmm, usikker-1.mensdag 1okt- ca27.okt tror jeg....

- Dotten ikm ca 29. oktober (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. november (etter dobbel pergokur)

- så gla': ikm ca. 16.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud, 2 doble pergokurer, første pausemåned nå) IKM 17.okt

 

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08

)- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM termin ca 10. juli 2010. sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

 

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer deg her inne også jeg!!

Gratulerer med ny spire Maddemor- gutt07, 1EXU, 1MA!!! Nå går det veien skal du se.

 

Herlig å se flere på gravidlista. Dere andre gravide må også få navnet opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

 

 

 

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm 23.10. gutt 6 og gutt 9.

-DOLCE hmmm, usikker-1.mensdag 1okt- ca27.okt tror jeg....

- Dotten ikm ca 29. oktober (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. november (etter dobbel pergokur)

- så gla': ikm ca. 16.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud (3dje og siste doble pergokur) IKM 12 nov

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08

)- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM termin ca 10. juli 2010. sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

 

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termi

 

 

GRATTIS Maddemor!!!!!!! Svarte deg på den andre tråden jeg =)

Satser på at det er flere her som kommer etter på 1 tri snart!!! Kos deg og nyt graviditeten både med og uten symptomer, hehe =)

 

Stoooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

 

 

 

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm 23.10. gutt 6 og gutt 9.

-DOLCE hmmm, usikker-1.mensdag 1okt- ca27.okt tror jeg....

- Dotten ikm ca 29. oktober (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. november (etter dobbel pergokur)

- så gla': ikm ca. 16.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud (3dje og siste doble pergokur) IKM 12 nov

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08

)- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM termin ca 10. juli 2010. sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

 

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positive tester ck76 og Maddemor!

 

Anki: Det ble litt synging, men øvelsa startet med litt minner og ett minutts stillhet. I tillegg skal vi synge i begravelsen i dag så det ble øvd på det vi skal synge. Ellers ble det nesten vanlig øvelse. Litt rart er det likevel.

 

I morgest ble jeg vekt av jenta som kom gråtende inn på soverommet. Jeg skjønnte vel hva det var rimelig fort, for pusen vår har vært borte siden søndags ettermiddag. I morgest hadde sambo funnet henne litt ovenfor veien pga at det var "kråketing" der.

Så nå har jeg hentet hjem en stivfrossen pus. Begravelsen blir nok i kveld.

Det blir rart å starte på med kattunge... denne pusen var 5 år da jeg ble kjent med den og en godt voksen dame på 10 nå. Uff det er så trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

melder min ankomst her :)

 

Jeg er 31 år og fra sunnmøre, har en gutt på snart 10 år og ei jente som desverre døde nesten 4 år gammel i 08.

 

Prøver nå på en liten til og er i 3pp :)

 

IKM 12-13 november

 

håper den sitter denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn til oss "drømmer om 2010 bebis"! Så utrolig trist at dere mistet jenta deres. Ord blir fattige. Men, godt dere er klare for nr 3 nå da. Håper dere ikke må være prøvere alt for lenge og at spira signerer for 9 mdr. Masse lykke til!

 

Vi har ei ikm-liste litt lenger opp i tråden. Sett deg opp på den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Legger inn en liten oppdattering jeg også, siden tante rød kom i går!

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm 23.10. gutt 6 og gutt 9.

-DOLCE hmmm, usikker-1.mensdag 1okt- ca27.okt tror jeg....

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. november (etter dobbel pergokur)

- så gla': ikm ca. 16.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud (3dje og siste doble pergokur) IKM 12 nov

- Dotten ikm ca 23. november (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM termin ca 10. juli 2010. sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Kjære "drømmer om 2010-baby". Velkommen inn hit :)

Huff for et grusomt tap dere har lidd. Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hvor vondt det må være å miste sitt eget barn. Har selv ei jente som nettopp har fylt 4 år. Ei god og nær venninne mistet plutselig sin 5 år gamle sønn i sommer. Ingen vet hvorfor han døde heller. Kan jeg spørre om hva som skjedde med din lille skatt? Du trenger absolutt ikke si det. Får bare så vondt inni meg når jeg hører om små barn som dør. Det er så feil det bare kan bli :(

Håper du vil trives inne på denne tråden vår. Her kan du øse ut om alt fra frustrasjoner til gleder og eller dagligdags "pjitt pjatt" :)

Masse lykke til med produksjon av spire nr. 3 :) He, he. La oss håpe den sitter fort! Klem!!

 

Eva76: Så flott at korøvingen gikk bra da. Håper dere får tatt en verdig avskjed i begravelsen og at dere synger så vakker dere kan om dere klarer. Huff trist altså. Lykke til!

 

Maddemor: Vi må få med noe gledelig også da. Gratulerte deg på den andre tråden også, men sier det igjen. Gratulerer sååååå masse med lille spire og masse masse lykke til :) Klem!

 

Ellers har jeg ikke så mye å si. Tantekreket dukket opp i går, noen dager før ikm. Skal se at JEG begynner med kortere sykluser nå, jeg som har hatt superstabil syklus hele livet etter at første tantekreket kom for ørten år siden. Nå hadde jeg faktisk bare 26 dager. Har alltid hatt 28-29 dager. Hmmm. Ja, ja. Det går seg vel til igjen :)

 

Ha en fin dag jenter og gled deg over spire Maddemor. Dette skal gå bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte en liten kommentar til deg Eva76: Huff stakkars jenta di da. Det er så trist når man mister dyrene sine. Kan klart aldri sidestilles med tap av et barn/foreldre/osv. men for noen er jo dyra også "barna" da. Har selv mistet en pusekatt ved påkjørsel, men det var heldigvis før snuppa ble født, så hun har kun hørt om pusen vi hadde. Men vi har jo tre stykk, så hun har nok av pusekatter (men ingen å miste for det). Stor trøstekos til jenta di. Ikke stress med ny pus. La henne sørge litt (dere også), og når tiden føles riktig kan dere skaffe en ny pus! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!!!!!!!!!

 

Ett lite livstegn her fra meg. Jeg har nesten ikke hatt tid til å være på nett den siste tiden og det var jo med overveldende glede jeg oppdaget en voldsom økt aktivitet. Har ikke nubbsjans til å komme gjennom alt, men takket være dotten;) så har jeg en aldri så liten oversikt. TUSEN TAKK DOTTEN, stå på, innleggene diner er gull.

 

For ca 3 uker siden havnet vi i Trondheim på st olavs med lille gull, det var fare for respirasjons stans

, vi slapp heldigvis unna respiratoren, men det var på hengende håret. En opplevelse jeg aldri håper jeg må gjennom igjen. Håper ingen andre heller må oppleve noe slikt!!!!!!!!

 

Store gull er begynt i barnehagen denne høsten 50% og stooooooooor koser seg der og det er godt for mor (spesielt når far leverer og jeg kan ligge i sengen å bare nyte stillheten;)) Godt å ha litt alene tid med lille gull også, selv om det ble litt vel mye etter trondheims turen.

 

Vi har hatt voldsomt med besøk i høst og i dag kommer broren min. Kjempekoselig. Huset er oppe å går, mer eller mindre, men det er jo så voldsomt mye innredningsarbeid og skruing, så gubben har litt vel mye å henge fingrene i. Får gjort litt nå når han har perm, så til helgen regner jeg med at vi kan sitte i den nye stua å fyre i peisen, så da er vi klar til romantiske kvelder i høststormene....kanskje blir det ett lite, nydelig resultat etter en 9mnd tid;)

 

Ja, vi snakker om kanskje å starte på nr 3 (jeg håper på tvillinger, slik at vi kan bli helt ferdig og jeg kan begynne å hente kroppen min tilbake til normalen). Jeg er litt usikker på syklusen, men har en følelse av at jeg er seint ute nå, men fikk ett raseri anfall tidligere i dag, så satser på at PMS er i full gang;( hvis ikke tror jeg at jeg må ta en test igjen snart. Dotten jeg tviler overhode ikke på at det blir en skikkelig røverliga - jeg ser tendensen allerede;) men gud så nydelige de er!!!!!! Jeg er begynt å jobbe igjen og kjenner at jeg overhodet ikke har behov for det, bortsett fra pengene....

 

Kjempe spennende og flott med alle dere nye. Jeg ønsker dere virkelig all mulig lykke til med spiren og håper den sitter veldig snart.

 

Så glad: Høres så skikkelig spennende dette danmarks opplegget, ikke helt oppdatert enda, men håper det blir.

 

Anki, såååååå godt å se deg igjen, håper virkelig du kan få din etterlengtede baby snart!!!!!!!! Imponert over hvor tøff og utholdende du er!!!!!!!!

Dotten: Ja, takk for at du holder meg oppdatert med innleggene dine. Godt å se deg litt mere aktiv her inne, men jeg synes virkelig det er din tur å få spire nå altså!!!!!!!!!

 

D&G: Så gøy med nr 3 prøving. Beundrer din vilje til å komme ned i vekt. Har så lyst selv, men litt lite energi til å sette igang;)

 

Maddemor: Hvordan går det med deg????? Har ikke klart å lese meg opp, men jeg har tenkt mye på deg.

 

En liten oppfordring, kan dere ikke skrive en aldri så liten oppdatering på dere selv alle sammen, så blir det litt lettere å opdatere seg;) Er jp så spennende å følge med egentlig, selv om dagene flyr.

 

Nå må jeg bare begynne å skrelle potet til middagen!!!!! og vaske litt hus:(

Ha ei super uke alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff så fælt med lillegutten deres da! Hva var det for noe da? Håper det går bra med han nå i alle fall:) klemmepå:)

Høres nydelig ut å komme inn i nyhuset nå da i alle fall:

 

Oppdatering fra meg; er gravid igjen jeg sjø! Testet positivt på tilsammen 5 tester i går og i dag, så da er det vel bare å vedkjenne seg at det har klaffet igjen. Men er så klart veldig redd igjen nå da. Spotter litt også, så tør ikke å slappe helt av, men satser på at alle gode ting nå er 3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh maddemor, sååååååå spennende, Jeg skal krysse alt for deg!!!!!!!!!! Skjønner godt at du er redd. Bare husk å pust i reddselen, d tror jeg er lurt;)

 

Lillegutt fikk falsk krupp, men reagerte overhode ikke på medisinene han fikk...han pustet til slutt så dårlig at jeg var sikker på at vi ikke kom til å få han med hjem...men han sitter nå her sprell levende i fanget mitt og det er deilig!!!!!!!!! Skal utredes, og det er litt i skummleste laget, selv om det jo egentlig er bra!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering til tussemor: Jeg har fått avbrutt forsøk nok en gang (men satser på hjemesnekra spire nå før vi får mer hjelp ->for prøvene til sambo er blitt bedre!)

 

Her har vi vært på finn i ettermiddag og funnet drømmepusen! Har sendt mail om interesse, så vi hååååper å få den. Den var ikke leveringsklar før i desember, så da får vi tid på oss til å bli klar for ny pus. -Jenta ville gjerne ha en NÅ, men jeg føler vi kan vente LITT. Dessuten ble vi enige om at den pusen var den vi ville ha.

 

Sangen ble bra ifølge de som hørte på, men å synge og grine samtidig anbefales ikke. Nydelig begravelse forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståa hos meg er at jeg er syklusdag 25 - 5 dager til IKM.

Dette er min 3. pp - den 2. på Pergo.

 

Har ikke noen spes god følelse, men tror all influensaterroren har fratatt meg lysten på å bli gravid nå før jeg får tatt vaksinen.

Hvis jeg ble gravid nå så kunne jeg jo ikke tatt vaksinen før om 2 måneder, og da kunne jeg ha smittet ungene mine (gud forby at noe skulle skje med dem!) siden det ser ut til å drøye med vaksinasjon av "allmennheten" her i Oslo - det finnes jo ikke engang halvparten av de dosene som kreves til å ta risikogruppene....

 

Jeg har innmari rare pupper - de er store, ømme og en merkelig sitring midt inni som jeg ikke husker fra siste syklus - selv om de da også var ømme ved berøring - men nå er de rare selv om jeg ikke tar på dem - det "tingler" slik som når man setter igang utdrivningsrefleksen når man ammer...og jeg klarer ikke sove på magen pga ømhet.

Jeg tror bare det er Pergoen som tøyser med meg nok en gang - men ubevisst får man jo et lite håp....tok derfor en sånn Sensitiv strimmel idag men den var jo negativ som bare det.

Er vel uansett for tidlig.

Lørdag skal vi ha masse venner på middagsselskap så da kommer jeg til å teste pånytt dersom jeg ikke har begynt å blø - jeg vil vite om jeg bør ligge unna vin og blåskimmelost eller om det er fritt frem :-) for jeg elsker begge deler.

 

Håper innerst inne at jeg ikke er gravid nå - da vil jeg utsette videre prøving til etter at jeg har blitt vaksinert - det vil vel si 2 sykluser vi må hoppe over.

Ikke 100% sikker på dette ennå -t enkte ringe gynekologen min dersom jeg får mensen og høre hva hun vil anbefale.

Men jeg kan jo ikke risikere mine barns helse pga babysyke ;-) så det blir vel til det.

 

Kjempekoselig med dine positive tester Maddemor - jeg var så spent da jeg logget meg inn her idag - takk for goooode nyheter !

Tirilgirl - hvordan er det hos deg ? Du følger meg vel hakk-i-hel med IKM på mandag, gjør du ikke ?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp kjære -68mamma:)

 

Joda, jeg kommer like etter deg......har IKM på onsdag først så jeg har ikke begynt teste faenskapet ennå:)))

 

Men klarer heller liksom ikke og skille pergo symptomer fra evt. andre symptomer. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.......men vet jo godt hva jeg håper:)

 

Vi skal en tur til København i morgen, reiser kl. 1700 og kommer hjem på lørdag kl. 0930-håper det blir en fin tur med fint vær:)

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! Måtte ta et par dagers pause fra bim siden formen ikke har vært på topp.

Jeg var ferdig på dobbel pergo for to dager siden, er på dag 9 i dag og begynte å teste for el i går. Jeg fikk veldig uforventet max på monitoren i dag. Kan jo ikke være riktig. Skal til ul først i morgen for å måle folikler og se når el-sprøyta skal settes. Tidligere på pergo har el vært forsinket 2-4 dager, men da på enkel kur. Jeg må ringe gyn kl 9 og høre hva jeg skal gjøre... Kanskje han greier å snike meg inni mellom i løpet av dagen.

Mener også å ha lest om at monitoren kan gi feil utslag når en går på visse hormoner. Kanskje det som har skjedd.... Noen andre cbm-brukere som vet noe om dette? Tirilgirl - D&G???

 

Riktig god tur til København Tirilgirl. Været ser i hvert fall bra ut nå, så får håpe det holder seg. Ikke gøy å være ute på havet når høststormene herjer. Men, dette ser jo lovende ut. Kos dere masse!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

-DOLCE hmmm, usikker-1.mensdag 1okt- ca27.okt tror jeg....

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. november (etter dobbel pergokur)

- så gla': ikm ca. 16.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud (3dje og siste doble pergokur) IKM 12 nov

- Dotten ikm ca 23. november (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- anki: 3SA og 2 MA, ikm 24.november, gutt 6 og gutt 9.

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM termin ca 10. juli 2010. sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

 

 

Da oppdateres listen fra meg også. Tantereket kom tirsdag for fullt og det var 5 dager over tiden. Må vel til med el testing denne mnd. Vet ikke når jeg har el dersom syklusen min begynner å tulle. Men det er no kun mens nr 2 etter siste MA så det kan no ha med det å gjøre da.

 

Maddemor: GRATULEEEERE!!!!! Så utrolig kjekt for dere. Men har full forståelse for at du er begymret. Det kjenner jeg dessverre så altfor godt til. Satser på å komme etter om ikke så lenge... er selvfølgelig litt skuffa over at det ikke ble noe denne mnd selv om vi ikke prøvde så aktivt. Men det har jeg lyst å gjøre no. Så da må vi bare alle holde oss friske... Tvi tvi!!!

 

Så gla: spennende tider for deg også no. Lykke til. Klemme så masse til dej. Måtte det klaffe no...

 

Dotten: neste mnd må det være vår tur. Enda godt du har tullemora di. Synes også det er godt å ha gutta mine...

 

Ellers er jeg hjemme med en febersyk gutt. Så da kan jeg få sysle med litt bim og hus-sysler. Ikke hver dag det er tid til det. Har startet på den travleste og kjekkeste tida på jobb no.

 

Velkommen til deg som var ny...husker ikke nicket ditt. Er selv fra sunnmøre, så det husket jeg i allefall...! Denne tråden vår er en gammel traver blitt. Er den blitt 3 år no? Jeg har i allefall vært her fra starten og strever fortsatt. Og flere med meg... Dotten, Så gla... Her deler vi gleder og sorger. Godt å ha noen å blåse seg ut til av og til. Og også ha dere alle her inne som gleder seg over når det går bra. Her er det ingen som dømmer hverandre.

"Klemme" til alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det skal ikke mange dagene til borte fra tråden før man detter ut... Kan visst bare gi opp å kommentere alle nå. Får bli et "meg og mitt"-innlegg denne gangen..;)

 

Sitter her og koser meg med BIM og finn.no mens snuppa sover. Leter etter bunad til henne. Mamma skal strikke en til jul, en kjempesøt en, men jeg vil så gjerne ha en til hun skal i dåp til sine tvillingsøskenbarn i begynnelsen av desember. Jeg kommer ikke inn i min bunad og sikkert ikke i noe annet pent heller, hehe, så jeg får pynte vesla istedet. :) Enten kjøper jeg en billig brukt en, eller så kjøper jeg i butikken og selger den igjen etterpå.

 

Var på UL i dag, en fantastisk gynekolog. Han er av den litt eldre og erfarne garde, veldig behagelig og rolig, tar seg god tid. Dette er privat og jeg hadde ikke henvisning. Skulle bare inn å ta celleprøve. Men fikk celleprøve og grundig UL for bare 100 kr. Utrolig billig synes jeg, til å være privat og uten henvisning...uansett; alt så bra ut. Jeg var akkurat 14 uker på vei, som jeg trodde, babyen svelget fostervann, nyrene fungerte, den sprellet og vinket. Så søt. Målte 9 cm og det var ikke tegn til fortykket nakkefold, den var bare på 0,4 mm. Så jeg er lettet og glad :) Om en måned er det ordinær UL, håper virkelig vi får vite kjønn da.

 

Han anbefalte meg å ta svinevaksina når jeg var kommet litt lengre, hvis jeg ikke var så "heldig" å få svineriet av meg selv først. Og han stoler jeg på, så da er mitt valg tatt. Da gjenstår bare valget om jeg skal vaksinere snuppa.. Hva gjør dere andre med deres barn? Jeg vet ikke hvordan hun er når hun er syk, hun har aldri vært syk..kun snørrete og en kveld med 38 i temp. Hun har allergi mot egg, men mild form, så jeg regner med hun kan få den.

 

Her i Akershus er det strålende vintervær, iskaldt og frost, men knallblå himmel og sol. Må ut en tur når snuppa våkner. Trille til storsenteret tenker jeg, hehe...

 

Ønsker dere er super dag!! Lykke til alle som har IKM like om hjørnet, og dere andre gravide; håper formen er fin!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmen Anki. *klemmer* tilbake. Så utrolig kjipt av tanta å komme 5 dager over ikm. Da er det bare å stå på i denne pp, og nå skal du ta innersvingen på henne en gang for alle :-)))

 

Bumlebie; Koselig å høre om ul og at alt sto bra til :-) Får håpe du styrer unna svineinfluensaen da. Har du gjort deg opp noen mening om du skal ta vaksinen eller ikke?

 

JEG har vært hos gyn nå :-D TO fine eggposer på 17.5 mm. Det var godt jeg reiste dit i dag og at han tok seg tid til meg. Skal sette el-sprøyta i morgen ved 9-10 tiden. Da blir det forplantningskos lørdag kveld :-D Litt skjelven her nå. Det kommer til å bli to lange uker frem mot ikm vil jeg tro. Men, ikm blir i hvert fall noen dager tidligere enn antatt da...

 

Spennende dette her ja :-) Ha en fin dag alle sammen. Snart er det helg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...