Gå til innhold

NY TRÅD - "OSS OVER 30"


så gla'

Anbefalte innlegg

Heia:)

Først og fremst; jeg har ikke sjangs å etterleve de lange innleggene her i dag, så dere får bære over med meg:)

 

Her har det skjedd litt av hvert alstå; vi har kjøpt oss hus i dag:)))))))))

Etter 1,5 år med fortvilelse av svindel med hussalget vårt, deretter finanskrise og vanskelig å få solgt på nytt og når det endelig ble solgt i år så var jo prisene på bunn og så har vi jo tapt budrunde på budrunde siden april og i tillegg mistet sambo jobben og vi hadde en exu og en ma har jo gjort sitt for at vi har følt veldig på motgangen. men NÅ har sambo fått en godt betalt jobb og vi fant endelig drømmehuset og hadde det høyeste budet i en heftig budrunde:)))))))))))))

1. desember tar vi over og vi gleder oss til å feire jul i eget hus!!!!!!!!!!!!!

 

Ellers så har jeg vel begynt å innbille meg alle slags symptomer altså: kvalme som kommer og går, ømme pupper, muringer og så har jeg så mye utflod! Sånn type EL-slim nesten.... Men så har jeg fått skikkelig uren hud og da tenker jeg at tantekreket sikkert er på tur.... Men jeg vet da søren jeg... Har jo tross alt 21 grav-tester på badet, så det blir testefest over helga uansett:) Kan jo ikke gi opp før evt tantekreket kommer eller testen blir positiv:)

 

Akkurat i dag er jeg bare superpositiv til alt jeg da, så jeg lander kanskje til uka en gang:)

 

Hillbillie; krysser fingrene for deg da:)

 

Og alle dere andre; jeg var bare så utrolig dårlig til å ta notater underveis nå, men lover å komme tilbake med kommentarer til dere alle en dag senere. I morgen blir en travel dag på jobben med visningstur nesten hele dagen og på fredag blir det å ringe ringe ringe på jobb (selger)

 

Og i mellom slagene her må jeg prøve å komme meg til en lege også. Har hatt littkløe i det ene øret en stund, men har ikke tenkt så mye på det egentlig, helt til i går. Da begynte det plutselig å verke i øregangen og det har bare økt på hele veien og nå er jeg kjempehoven inni der. Øret er nesten helt tett og det er ikke sjangs å få inn q-tips i alle fall.

Det hovner opp utover det ytre øret og nå, så jeg skal sikkert bli lekker før jeg kommer meg til legen:(

Prøvde jo å ringe fastlegen i dag da, men hun sura dama i ekspedisjonen sa at jeg heller måtte gå på apoteket og kjøpe noe resptfrie dråper. Så da jeg kom på apoteket så var de helt sjokkerte over at jeg fikk en sånn beskjed når de fikk se på øret mitt, for de så jo at det er ganske betent.... De sa at ALT av medisiner som skal fra øregangen og inn eller i øynene MÅ legen skrive resept på. Så jeg tuslet nå tilbake på jobb igjen og prøvde å ringe legen igjen, men da hadde de seff stengt tlf for dagen;(

Ja ja, nytt forsøæk igjen i morgen:)

 

Nå skal jeg faktisk sette meg ned med sambo og ta oss en kaffe og baileys og skåle for huskjøpet:)

 

Som sagt; jeg kommer sterkere tilbake med kommentarer til dere når jeg finner en ledig stund:)

Stooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp så gla`:)

 

Det som var litt rart da, er at på fredag testet jeg på monitoren og da var den nesten på max. Når jeg slo den på på lørdag morgen spurte den ikke etter en pinne.....så tok jeg en ny på søndag morgen, da ville den ha en pinne og den var også nesten positiv. Mandag morgen var den igjen nesten positiv, tok en dy på kvelden, CB digital som du har forstått:)))))))))) og den var kl. 2300 helt max:) Tirsdag morgen var monitoren for første gang på max, tok en digital på kvelden kl. 2230 og da var den negativ......og i dag tidlig spurte ikke monitoren etter en ny pinne......

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt hus Maddemor!

Synes du har skrevet langt inlegg likevel jeg...

 

Jeg er bare innom etter sangøvelsa. Litt rar kveld i kveld, et kormedlem døde i går. Kreft og ventet, men rart likevel. Begravelse til uka. Lurer på hvor mange som greier å synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffamei,maddemor. dette hørtes ikke mye godt ut. Spørs om du ikke må ha en antibiotikakur. Skåååål for huskjøpet idag!! Hurra!!

 

Tirilgirl,tusen takk for lykkeønskningene. Ser ut som du har fått deg en skikkelig el ja. Krysser både fingre og tær for deg. Du fortjener virkelig en spire nå.

 

Ja Dotten da er jo mannen min bare barnet hehe. Han fyller 26 på våres bryllupsdag den 12 des.

 

Meg og lillesnuppis, Er i full gang selv med å kutte godterier selv om det er vanskelig i tussmørket. Har såååå lyst på snop i disse laaange kveldstimene. Men en kikk på brudekjolen og jeg tar en frukt istedet,hehe.

 

Alle dere andre, ha en fantastisk kveld. Sliter voldsomt med hodepine fortiden så har bare fått skummet over innleggene. Men ønsker dere alle herlige damer på denne tråden RIKTIG LYKKE TIL. STOR KLEM TIL DERE ALLE FRA MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps mente at mannen blir 46 og ikke 26 hehehe. Hodeverken sin feil. Nattinatt alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi denne tråden vokser så fort!

Jeg har vært på eggløsningsjakt siden august og trodde jeg fant den for ca 2,5 uke siden. I dag tok jeg en strimmel test og fikk opp en svak svak rosa strek. Tør ikke tro at jeg er gravid, har ingen symptomer. Blir nok en test til i løpet av helgen. Spennende!

Hvordan går det med deg 68-mamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Eva. Om 12-13 dager sitter spira her ja ;-) Håper el-sprøyta gjør susen sammen med dobbel pergo. Hår du hørt noe mer om hvordan dere skal gjøre det videre da?

 

Ck76; Oj, oj, oj. Så spennende! Du må jo bare være gravid. En strek er en strek :-)) Hvisker litt lavt gratulere med spire jeg. Hold oss oppdatert da :-)

 

Tirilgirl; Den dagen cbm ikke ba om test - kanskje det ikke var innenfor testintervallet??? Hvis ikke er det jo litt rart. Men, det med å bruke cbd ved siden av tror jeg jeg skal prøve også. Billigst å bestille på nett?? Når du tester på ettermiddagen - må du passe på å ikke gå på do på så og så lang tid?

 

Tanta kom for fullt i går, så har oppdatert og ryddet litt i lista vår.

 

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

 

 

 

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm 23.10. gutt 6 og gutt 9.

-DOLCE hmmm, usikker-1.mensdag 1okt- ca27.okt tror jeg....

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 28.10.09 (sånn ca)(sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- Dotten ikm ca 29. oktober (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. november (etter dobbel pergokur)

- så gla': ikm ca. 16.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud, 2 doble pergokurer, første pausemåned nå) IKM 17.okt

 

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddemor: først og fremst grattis med nytt hus. Det blir deilig å få feire jul i nytt hus...så om der har festet seg en spire i tillegg no er det bare å juble enda mer... Du skal se lykken har snudd no. Hvordan går det med øret forresten? Hørtes ikke noe godt ut det der. For et legekontor...akkurat som skrankedamene vet hva du skal gjøre...! Håper i allefall du har fått medisin no...

 

Tirilgirl: krysser fingre her. Høres ut som du skal treffe denne gang...he he!!!

 

Så gla: det dumme tantereket. Att hun ikke kan holde seg borte. Men til jul har du også spire...det satser vi alt på her. "Klemme"

 

Ellers er det ikm her i morgen og ikke noe tegn til spotting i trusa enda... "håpe"... Men skal ut og på konsert på lørdag, så får et problem der da dersom det viser seg at jeg er gravid igjen... Men no er det no så mange som vet at vi har blitt gravid og mistet 5 ganger, så om jeg er det igjen overrasker ikke noen...! Har vel egentlig sagt vi skal ha en pause fra prøvingen til jul, men... Jeg blir jublende GLAD om det har klaffet no...:-)

Har ikke kjøpt test enda. Håper jeg greier vente til lørdag. Apoteket er nabobutikken til der jeg jobber...

 

Ellers sier jeg "hei" til alle andre jeg ikke har nevnt her inne...!

 

Hillbillie: du må føre deg opp på lista vår....:-) så får vi lettere følge med på ikm til deg også...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg går helt surr i alle nickene her inne, men det høres jo veldig positivt ut for deg Tirilgirl.

 

Jeg tok en test igjen i dag tidlig og da var streken tydeligere, så nå tror jeg nok jeg kan si at jeg er gravid! Plutselig er jeg livredd og tenker at dette har skjedd for fort, lillejenta er bare 17 mnd, hva vil de si på jobben, + alt dette styret med å holde det skjult....særlig i julebordsesongen. Vil ikke at jobben skal finne det ut før jul. MEN er jo kjempehappy for at vi blir en familie på 4 til sommeren.

 

Masse lykke til alle dere, håper mange følger etter inn på 1. tri.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så masse til deg ck76. Vi trenger noen positive tester her inne no. Håper det smitter...he he!

 

Lykke til fremover. Du får stikke innom av og til for å fortelle kor det går med deg.

 

"Klemme"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ck76: GRATULERER!!!!!!!!!! Så gøy at noen endelig tester positivt her inne:)))))))))))))))))

 

Anki; nå krysser jeg fingrene for deg også:))))))))))

 

Er bare kjapt innom en tur igjen jeg da, for det er så travlet på jobb i dag og jeg skal gå tidlig fra jobben i dag for vi skal på hyttetur i helga:)

Så da blir det vel feiring av huskjøpet tenker jeg:)

Ellers er øret mitt fortsatt like ille gitt. Men jeg gidder rett og slett ikke å henge på tlf i timesvis for kanskje å få komme inn i dag, så jeg tar den timen jeg fikk på mandag jeg. Skal vel holde ut helga.....

 

Symptomer; ømme pupper, trøtt, svingende humør og de stikke rlitt og murrer litt. Men som sagt; kan like gjerne være pms som symptomer på gravid..... Får holde ut til over helga med å teste....

 

Dere får ha en super helg damer:)

Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er bare suuuuuperkjapt innom for å ønske god helg.

 

Grattis så mye med nytt hus Maddemor :) Og lykke til med dagene som kommer. Vi får håpe du får en positiv test :)

 

ck76: Grattis med spire. Masse lykke til!

 

Og til alle dere andre også, ha ei god helg.

Jeg stresser fælt med å bli ferdig her på jobben, for straks skal vi ha fest... :) Håper det blir koselig, selv om det er en haug med kolleger :) He, he.

 

Se jeg kan forfatte meg i korthet om jeg vil :)

 

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant "oss" langt nede på side to, og der kan jo ikke denne herlige gjengen være:)

 

Hvordan står det til rundt i de tusen hjem, flere med symptomer, plager eller andre ting????

 

Her i Drammen har vi nå sett vinterens første snøfnugg, og jeg kjenner jeg ikke er helt klar for vinter ennå:/

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter oss opp igjen, regner med at flere kommer inne og skriver i morgen:)

 

Håper dere alle har hatt en fin helg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!

 

Ja så har jeg kommet meg i land etter en deilig helg på fantasy båten, det kan virklig anbefales altså.

 

På fredagen hadde me 5vretters middag med vin inntil, det var jammen deilig, spiste kammskjell for første gang, gåselever derimot kan jeg klare meg uten,fy av meg ( min mann sa det var som å spise et spøkelse hihihi) det smakte ikke godt, men alt anna var kjempe godt, de kom å fylte på drikke så fort det var tomt i glasset, et liv jeg kunne venne meg til hehehe

 

I helga har jeg bare dritti i prøvingen drikke vin, beaileys det var jammen godt, så får me sjå om det blir noe denne mnd.

 

Ck76 (sorry usikker på hvordan du skreiv det) Gratulerer så masse med graviditeten, så gøy da blir det vel et juli barn på deg da.

 

 

ellers alle som ikke er nevnt men dere er ikke glemt altså bare ikke fått lest alt her inne enda kommer sterkkere tilbake.

 

Har blitt så sykt forkjøla, skal på jobb i bhg i morgo men er litt usikker, er jo fleire snørrunger :P der så blir ikke aleine men er usikker på om jeg orker det er så vondt i hode å verker i kroppen. men var jo sykmld i 3 uker etter SA i aug/sep. så er litt redd for å bli borte fra jobben nå. selv om jeg hadde god grunn for at jeg var borte da så e jeg redd for jobben min siden jeg bare er vikar fram til 1 aug. 2010.

 

uff liker ikke dette her.

 

Vil ønskedere alle sammen en fin uke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp:)

 

Så hyggelig at du har kost deg på tur påsan og puddingen:) Selv skal jeg på tur til København neste helg.....

 

På tv i helgen har man gått ut og sagt om at om noen har symptomer på influensa nå, så er det svineinfluensa og man SKAL holde seg hjemme!!!!!! Dette med tanke på og skjerme andre fra og få det.....

 

Så hold deg under dyne med god samvittighet, min jobb ville ikke hatt meg om jeg så mye som hadde nysi en gang eller to.......

 

man kan være hjemme i 8 dager på egenmelding uten sykemelding....

 

God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere herlige damer!

 

Påsan, masse god bedring til deg! Ikke noe godt å være forkjøla nei....

 

Nå må jeg bare kjapt oppdatere dere litt altså; Tok en test (billigstrimmel) på kveldsurin i går som jeg kunne skimte en skyggestrek på hvis jeg virkelig stirret veldig hardt på den og holdt den i lyset osv:)

Så da ble det 2 tester i dag gitt. 1 billigstrimmel og 1 billigstav, strimmelen ble svaaaaaaaakt positiv og stavene ble også svakt positiv, men helt klart en rosa strek der:)

Begge ble positive innenfor tidsfristen og har blitt enda sterkere etter fristen gikk ut....

Jeg tør ikke slippe jubelen løs ennå, så vil ikke ha noen gratulasjoner ennå:) Skal ta ny test i morgen og hvis de er sterkere positive da så brenner jeg av første cb jeg har liggende.

he he, gøy med slike resultat når man har testefest og MASSE tester liggende:)

 

Nå trenger jeg all positivitet dere kan gi jenter! Hååååååper så inderlig at de blir min tur å få en velskapt baby nå!

 

Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig Maddemor! Denne gangen er det deres tur, og nå går det bra vet du! Sånne testefester liker vi :-D Glemte å se på lista jeg, men har du ikm nå? Masse lykke til med videre testing. De blir nok bare mer og mer positive. Og hold oss oppdatert da *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, håper du har rett asså!

Var på do like etter mitt forrige innlegg og hadde litt rosa utflod og tenkte at F,,,,,, nå er det sikkert kjemisk dette da.

Men nå har det ikke kommet noe mer....

IKM er onsdag tror jeg, så jeg må nok smøre meg med en god porsjon tålmodighet til.

Kjente i går da jeg lå på gulvet og lekte med sønnen vår at det ikke var noe greit å ligge på magen for puppene var så ømme, og de blir bare ømmere og ømmere og i helga har jeg vært suuuuupertrøtt, hormontroll og i dag har kvalmen kommet litt også, Men kan jo hende at det er litt ønskekvalme og da....

Det stikker i livmora også.

 

Var hjos legen i dag (pga øret, eksem og infeksjon, så nå har jeg ¨fått medisin) og sa samtidig at jeg tror jeg kanskje er gravid igjen. Hun ble veldig positivt overrasket og sa at jeg må da være utrolig fruktbar etter exsuen hvis jeg er gravid igjen nå. Hun hååååpte at dette gikk veien for meg nå og vi ble enige om at dersom testene blir mer positive så ringer jeg rett til gyn og avtlaer tidlig UL i uke 6-7.

 

Så nå er det bare å vente til i morgen og nye tester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj sååååååååååå flott Maddemor. Selv om du ikke ville ha noen gratulasjoner enda, så visker jeg det veldig, veldig lavt :)

 

Krysser fingrene for deg :) Masse lykke til og trenger jo ikke en gang å skrive at du må oppdatere oss.

 

Ellers er helgen vel overstått. Var på fest på fredagen med jobben og var hjemme før midnatt (Askepott vet du), men hadde det superhyggelig. Drakk meg godt brisen, men drikker så sjelden så halvveis ned i den første ølboksen kjente jeg det :) He, he.

 

Lørdagen var vi bl.a. på Ikea og handlet inn nye lamper til taket på stua og på snuppas rom. Hennes rom er så mørk, da "Ole Brumm"lampen hun har i taket gir så drålig lys. På tide å kunne se litt der inne :) Men nå blir det bra.

 

I går hadde vi ryddedag. Regnet jo HELE dagen, så var en skikkelig innedag kan man si. Deilig å få litt orden i kaoset og nå er mesteparten av "babylekene" også borte fra rommet til snuppa. Hun har tviholdt på noen av dem :) He, he.

 

Ha en flott dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, klarer ikke helt å holde munn enda.....

 

Tirilgirl: Jeg kjente forresten ikke noe spes. til ev. bivirkninger av vaksinene. Var bittelitt øm i den armen jeg fikk stivkrampen, men ellers null og niks der de satt difteri/tetanus, polio og hep. B. Nå har jeg vissnok fått hep. A før og den hadde også to etterfyllinger......? Så håper ikke de har skrevet feil i vaksinekortet mitt og jeg nå for hep. B vaksine nok en gang......! Skal i hvert fall ha en ny påfylling i midten av november og så etter 5 mnd. Så er det blodprøve én måned etter det igjen for å se at vaksinen er ok.

 

Meeen nå har vi fått tilbud om svineinfluensavaksinen her på jobben (får den 5. eller 6. november), da vi er en prioritert gruppe. Jeg har hele tiden sagt bastant nei til den, men nå som jeg får den gratis...... he, he. Nei, er suuuuper usikker nå altså. Er jo liksom aldri syk på den måten. Kun slitsom forkjølelse. Influensa har jeg ikke hatt siden jeg var 10 år kanskje. Skal dere ta den??

 

katta76: He, he. Om mannen din kun hadde vært 26 år, hadde du vel nesten vært litt på "barnerov" :) Skjønte at det var en liten trykkfeil, men så rettet du det jo opp igjen selv også på neste innlegget så jeg :)

 

hillbillie: Hyggelig at du også stikker innom. Ikke bli helt skremt selv om vi er litt overaktive her inne på tråden noen ganger :) Har du testet noe i det siste eller er det enda en liten stund til ikm?? Husker ikke helt hva du skrev.

 

Eva76: Huff trist med kormedlemmet ditt. Gikk korøvingen greit eller ble det bare trist??

 

ck76 og anki: Har dere testet noe mer enda?? Var vel kanskje ganske så positiv testen din ck76, men anki da?? Spennende. Håper du er gravid nå og at lille spire holder seg godt og vel på plass!

 

Ser i hvert fall ut til at vi har et par positive tester på tråden her, så hadde vært koselig om det kom et par til og gjerne enda flere :)

 

NÅ skal jeg slutte :)

 

Good day :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle sammen!

Så utrolig spennende maddemor. Krysser alt jeg har å krysse her.

 

ck76 må jeg bare gratulere så masse. Kjempegpøy! Lykke til! Håper vi kommer sterkt etter.

 

Her i gården er det full frustrasjon. Ikm var på fredag. Tok test lørdag og den ble svakt positiv. Leverte urinprøve på legesenteret idag og den var negativ. Skikkelig nedtur. Men fortsatt ikke tantebesøk eller tegn på det. Det skal vel bli kluss med syklusene mine no...de har jeg aldri hatt problem med før... Har noen symptomer, men det kan like gjerne være ønskesymptom... Blæh! Noen som har noen logisk forklaring her? Skulle tro mens kom no når jeg slapper av og har fått negativ test...

 

Ang vaksine. Tenkte jeg skulle få den no dersom jeg var gravid. Men det var jeg ikke, så har ikke tatt standpkt til det enda. Dersom jeg får tilbud, gjør jeg det. Men tilhører ingen risikogruppe, så da blir det vel en stund til jeg får tatt den... Har heller ikke noen jobb som tilbyr den...

 

Ha en fin kveld jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det alle sammen. Jeg tok for sikkerhets skyld en BioNexa gr test lørdag ettermiddag, og den var veldig positiv selv om jeg ikke brukte morgenurin. Jeg har også fått tilbake et sprengt blodkar på nesen som var der under hele forrige svangerskap + halsbrann i går kveld. Nå skal jeg til legen neste mandag og håper jeg kan få tidlig UL for å fastsette termin. Spennende! Dårlig timing med tanke på svineinfluensa og vaksine, men livet går videre.

 

Anki: så rart at det ikke slo ut hos legen da? Har lest at deres tester trenger 50-100mlU HCG, så kanskje hjemmetestene er mer sensitive?

 

Maddemor: Du må oppdatere oss i dag! Jeg tror dette går veien for deg :)

 

God tirsdagsmorgen til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADDAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID:))))))))))))))))

Tok 3 tester i morges; først en billigstrimmel som var svaaaaaaaakt positiv, deretter en billigstav som var sterkere positiv enn i går og til slutt en cb+ som helt klart var positiv:))))))))))))))

Løp inn til sambo på badet og viste han cb-testen og han sa; skal det VÆRE kryss eller? ja sa jeg, jeg ER gravid! Så ble det litt kos og deretter kom alle bekymringene på rad og rekke. Vi snakket om å ringe legen osv, men jeg venter til mandag for da er han på gyn.pol og lettere å få tak i.

Dette blir VELDIG skrekkblandet fryd altså........ Nå MÅ det bare gå bra denne gangen!!!!!! Håper bare jeg får den oppfølgingen jeg er lovet nå da...... Termin blir et sted mellom 9-12. juli 2010. De viser litt forskjellig på BIM og babyverden. 13. juli i år så hadde jeg utskrapning etter MA og min første termin (exu) var 17. desember, så hvis dette bare kan gå bra nå, blir det ike fullt så vondt å gå den datoen i møte.....

Ha en super tirsdag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...