Gå til innhold

NY TRÅD - "OSS OVER 30"


så gla'

Anbefalte innlegg

Hei alle jenter!

 

Formen er fin, for å være helt ærlig føler jeg ikke mye i det hele tatt. Bgynner å bli litt mer trett på kveldene kanskje. Ingen såre pupper og ingen kvalme. Forrige gang kom det i uke 8, så jeg har en uke igjen :)

 

Var hos legen på mandag og han sa at det ikke var vanlig med ul selv om terminen min er såpass usikker. Han kom frem til 30. juni, og jeg har tippet 2. juli. Er fristende å ta en tur til gyn før det, hun har ul.

Har allerede fått innkallese til ordinær UL i januar, men er da bare litt over 16 uker?? Lurer på om jeg bør flyttet denne. Har også fått fødeplass på ABC :)

 

68-mamma: Gratulerer så masse! Jeg synes ikke du skal bekymre deg så veldig for influensaen. Jeg spurte legen om det var påvist noen SA på gravide grunnet dette og han visste ikke om noen. Vi sluttet jo på pillen samtidig, så artig at vi er blitt gravide med bare 2 ukers mellomrom :)

 

Maddemor: Så flott at du får utredning. Det høres ut som om du har en fantastisk lege, som tar deg på alvor. Lykke til.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig du oppdaterer oss ck76 !

Og kjempedeilig å høre at alt går fint med deg.

Har du ikke tatt UL enda ?

Da ville jeg ikke klart å la være - jeg skal definitivt ha meg UL i uke 7/8 dersom dette går veien (brent barn etter en MA for noen år siden - her tror jeg ikke på noen ting før jeg ser det med mine egne øyne :-))

 

Lykke til videre :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE med graviditeten 68mamma! Dette kommer til å gå så bra så. Håper du greier å slappe av og ikke bekymre deg for mye om svineinfluensa mm. Masse lykke til fremover!

 

Så koselig å høre fra deg ck76. Også har du fått time for ordinær ul og tildelt fødeplass allerede. Så bra! Synes ikke det er lenge siden du testet positivt jeg. Lykke til videre og kos deg med voksende mage :-)

 

Tirilgirl; ikke testet ennå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER -68mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har tenkt masse på deg, denne gangen går det fint skal du se - men jeg skjønner dine bekymringer ang svineinfluensaen og det at du har opplevd en MA for noen år siden... Prøv å tenke positivt, nyt svangerskapet nå både med og uten symptomer!!!!

 

Tirilgirl: Testefest, testefest, testefest!!!!!!!!! Hører du ikke at testene ligger og rooooooper etter deg?? Jeg kan høre dem veldig godt jeg og jeg bor jo ca 1 times kjøretur unna deg!!!! Har såååå god magefølelse på deg altså... så please, nå må du ta den forb....testen og komme inn her og oppdatere oss litt, hehe - veldig utålmodig på dine vegne nå altså, hihi og kjempespent!!!! =)

 

Så gla`: Blir en spennende uke for oss nå - her ryker det en test til helgen, enten lørdag eller søndag, har ikke sjans eller tålmodighet til å greie å vente heeeeelt til IKM slik som Tirilgirl. Har 3 vanlige CB tester liggende og 1 CB digital med ukeindikator som skal spares frem til jeg får positiv test....Tenk så fint å få en positiv test til søndag da - og gi i farsdagsgave!!! Den er ikke dum altså =)

 

Er syyykt trøtt i dag kjenner jeg og var småkvalm ett par ganger i går - drømte noe vannvittig i natt også - så utrolig levende drøm, jeg var sikker på at jeg var våken og at det jeg opplevde var virkelig!!! Rart hvordan drømmer påvirker en og rart hvordan drømmene kan virke så levende...

 

I dag er jeg på syklusdag 21, og tidligste dag ett egg kan feste seg er i dag, altså 6 dpo!!!! Håper, håper, håper det fester seg noe nå altså - har jo truffet godt på EL.

 

I tillegg kjører jeg denne oppskriften denne mnd:

Pergotime+Babyklister+ProgestaCare+folat+møllers dobbel. Kuttet ut GraVitamin og alle andre multi-kosttilskudd, har nok bygget opp alle lagrene nå og kjører bare folat + møllers dobbel (som har A+D+E+omega3). Har også kuttet drastisk ned på både brød, ris, pasta og melk...

 

Kjenner det murrer i magen - virker litt hoven kanskje?? Og brystene er utrolig ømme, spesielt brystvortene som virker mørke og digre!!! Fryser lett og til tider bittelitt småkvalm - men har tenkt at det sikkert er ett lite snev av det som lille snuppis hadde i helgen (altså omgangssyken). Har selv en veldig god følelse denne pp`n da - må jo si det...

 

Ønsker dere alle sammen en ellers strålende fin dag =) Snart følger vi etter ck76 og -68mamma med en positiv test i hånda!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meg og lille snuppis! Woow for noen symptomer!!! Dette lover virkelig godt. Jeg har forresten aldri fått ømme pupper eller diigre brystvorter når jeg har hatt omgangssyken *knise* Er nok noe annet dette. Vet du, har lest at egget kan feste seg fra dag 4 jeg altså :-) Krysser fingrene for deg her nå, og for alle andre, inkludert meg selv, at dette blir pp med mange positive tester.

 

Jeg er trøtt zzzzzzzzzzzzzz

 

Roper litt høyt i søvne på Tirilgirl her

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER 68-mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow, så kjekt å lese en så gledelig nyhet her inne!!!!!

Dette skal nok gå bra skal du se:) Kjenner meg igjen i det du sier om å jinxe:)

 

ck-76: Wow, allerede fått innkallelse til UL du da! Så flott! Hadde nok ikke klart å vente så lenge jeg nei og vill hatt en tidlig UL (men nå skal jo jeg det uansett mtp alt som har skjedd med meg), men du får kose deg med den voksende magen din:)

 

Så gla; håper for deg nå altså!

 

Meg og lille snuppis; høres jo veeeeelig lovende ut de symptomene der da! Kan ikke få ømme bryster og store mørke brystvorter av omgansyke vettu:)

 

Tiril; teste teste teeeeeeeesteeeeeeeeee:)))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp alle dere herlige damer her inne:)

 

Synes det er kult at du har høye forventninger jeg så gla`, masse positive tanker er jo bare fint for den evt. lille spiren som holder på og skal klore seg fast der inne:) Litt rart og sitte der med en positiv test når du vet helt sikkert at du ikke er gravid. Kjente på det samme når jeg testet etter MA. Positiv test men jeg viste jo det ikke var noe som levde der inne........men hper virkelig det gpr din vei denne mnd:) Tenker masse på deg......

 

Er så glad på dine vegne Maddemor at dere får utredning og god oppfølging!!!! Betyr alt nåe man er i en slik sårbar posisjon som dere er nå......håper dere har god støtte i hverandre og ser fremover og planlegger neste runde:) Men vet av erfaring at min mann ikke var like følelesesmessig engasjert på en måte, slik jeg var. Forstå meg rett, han var lei seg og så jeg var lei meg også, men det opptok ikke hans tanker like mye som det gjorde hos meg.......

 

Så herlig at du har kommet så langt alt at du skal til jordmor Bumlebie:) Tiden har jo bare fløyet av sted spør du meg......hvordan synes du disse uken har vært??? Kom inn og oppdater oss når du har vært der.......misunner deg masse:)

 

Ck76, forstår jeg deg rett er du kommet til uke 7. Må bare sitte der og vente på at alle symptomer og plager skal dukke opp......hehe-håper du slipper de alle sammen og bare kan kose deg med en voksende mave:) Lykke til videre i svangerskapet........

 

Min egen kjære -68mamma, hva er det jeg kommer inn her i dag og leser, der sitter du med en positiv test:)))) Kunne nesten ikek blitt gladere jeg, kjenner jeg fikk en tåre i øyekroken:) Ble så glad på dine vegne......klart dette skal gå veien for deg/dere:) Hold oss oppdatert for guds skyld kjære deg:) Stor varn klem fra meg:)

 

Meg og lille snuppis, hvordan går det med symptomjakten??? Du er på syklus dag 20 i dag ikke sant???? Tenker masse på deg.......

 

Selv er jeg litt rebell denne gangen og har IKKE testet ennå. Skal på senvakt i dag, og får se hvordan kvelden går. Og er det ikke kommet noen form for tt i morgen, blir det en test de nærmete dagene:))

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh herreli, jeg skjønner ikke at du klarer å vente med å teste!!!!!!!!!

Men så snakker du jo med en testoman her også da, hi hi:)

Jeg er helt sikker på at du er gravid Tiril og gleder meg til å lese oppdaetring fra deg i morgen:)

Stooooooor spireklem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirilgirl - for en viljestyrke !? Wow.

Har du noen følelse av noe da ?

Åhhh...hadde vært superduperdeilig om du også kunne vært heldig denne måneden!!

 

Jeg har ikke følelse av noe som helst - ingen symptomer - ingen tegn.

Tror alt må være en gigantisk spøk....

 

Har bestilt meg digital test med ukesindikator nå, så håper de kommer til helgen, så jeg får bekreftet dette (hvis ikke mensen dukker opp da)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!!!

Det er kjekt å komme inn her å lese damer...Gratulerer til dere som har fått spiren på plass..dette går riktig vei.

Gir meg håp om å klare dette selv

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! Jeg tester fortsatt positivt pga pregnyl, men det er bare med litt godvilje at jeg kan se streken nå. I dag er magen litt oppblåst og rar. Det "sprenger" i begge lyskene, og det føles litt hovent. Håper ikke det er cyster pga pergoen. Verker bak i ryggen også. En hel uke til ikm, men testefesten begynner mandag. Hi, hi

 

anneman; Koselig at du kikker innom her. Det er bare å slenge seg med i tråden. En flott gjeng som "henger" her inne :-)

 

Meg og lille snuppis; Hvordan går det i symptomjakten? Når svir du av den første testen?

 

Tiril; Teste i dag da kanskje ;-)

 

D&G; Kommet til level 3 ennå?

 

Eva; Hvordan går det med deg? Har legene kommet opp med noen plan for den videre behandlingen og prøvingen?

 

Tussemor; Er det liv? Er dere i gang med prøvingen eller?

 

 

Ønsker alle en deilig dag! Her daler snøen stille ned. Ikke mye, men litt. Vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag viste min digital clearblue med ukeindikator "Gravid 1-2 uker"

:-)

Men jeg tar det likevel med en stor dose salt altså, det er mye humpete vei framfor meg disse nærmeste ukene.

 

Synes også at "1-2 uker" var litt lite..

Jeg vet jo at EL var for 18 dager siden, og siste gang vi hadde sex var for 16 dager siden - så det må jo være mer enn 2 uker siden befruktning, må det ikke ?

Jeg vet ikke hvor nøyaktige disse testene er - men hvis jeg produserer lite hcg så kan det jo allerede ha gått gæli.

 

Jeg tenkte ta en ny test over helga da - så får vi se om det står "2-3 uker" da - i så fall har det jo iallefall økt med hcg og det er jo ganske bra tegn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! Trodde du ventet på digital tester jeg :)

Dette går bra, du må bare tenke positivt da!

Det kan være at egget festet seg litt sent, og den sier 1-2 uker, så da kan det stemme bra med 2 uker siden.

Så hyggelig, velkommen inn på 1. tri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg bestilte egentlig sånne tester igår - men så klarte jeg ikke vente så jeg dro innom apoteket og kjøpte en også :-)

Men jeg får to til i posten til helgen tror jeg :-)

 

Aldri i verden om jeg tør å bevege meg inn på 1.trim enda nei, jeg venter til jeg vet om det er liv eller ikke.

 

Har bestilt meg UL når jeg er 6+2 men ble plutselig betenkt - kan man være sikker på å se hjerteaktivitet da, tro ?

 

Å så kommer alle de teite bekymringene....vaksinen ?

Jeg skal også på flere ting fremover hvor jeg må ljuge fordi jeg ikke drikker - det verste er en bursdagmiddag hos en venninne om 2 uker hvor de skal servere helstekt roastbiff av alle ting.... Hvordan skal jeg vri meg unna den da tro ?

Hun vet jeg spiser kjøtt - og kan ikke si jeg er på diett heller, for dette er jo magert og greier...

Ja, ja - det er jo mulig jeg har mistet før jeg komme så langt - så vi får ta et steg av gangen her :-)

 

Innmari Spent på deg nå Tirilgirl !!!!

Du er en dag over IKM - har noe skjedd ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle jenter!

Jeg har vel vært mest inne å lest på denne siden her. Men tenkte det var greit å kanskje være litt aktiv.

Jeg er fra oslo, 33 år har ei jente 2 2/1 år. Vi har prøvd på nr 2 i et år nå.

Skal til utdredning i slutten av november. ( vi brukte 22 mnd på førstemann, da ble det påvist at jeg hadde endometriose, den ble fjernet og jeg ble gravid men engang, tenk om det kan være så enkelt denne gangen også c",)

 

Nå om dagen syns jeg det er litt tøft, nesten alle de jeg gikk gravide med sist har fått eller skal få barn i disse dager,Jaja jeg er jo heldig som har ei frisk jente.

 

Nå skal jeg løpe å ta blodprøver, skal visst ta 1 uke før forventet mens og en prøve på 3. mensdag. Gubben måtte levere ny sædprøve forrige uke,måtte le litt han skjønte liksom ikke helt vitsen først. De var jo helt fine for 3år siden haha. Akkurat som det ikke kan forandre seg, Litt søt var han også da.

 

Lykke til alle sammen med eller uten spirer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen,

Og han måte ta en urinprøve der også og den var POSETIV

 

er så letta, hadde hjertebank når jeg satt ute å venta å få svare på prøva.

Han skulle sende brev til sykehuset om tidlig UL, dette er jo ikke garanti men jeg vil ha ekstra oppfølgin siden jeg hadde misat to i år uke11 og uke 8,

Hadde tenkt å la kroppen få hvile litt nå siden jeg mista sist i Aug. men en tur til Tyskland og vin var tydligvis det som skulle til hihihi

 

Er livredd egentlig, men er selvfølgelig glad også, men kmme rikke til å slappe av før jeg har født denne lille.

 

 

Sender masse babystøv til dere som vil ha

 

゚+。☆*゜+。.。:.*.゚ ゚¨゚゚・*:..。o○☆゚+。

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis til Påsan og grattis igjen til 68-mamma:)

Påsan; denne gangen går det bra skal du se!

 

68-mamma; egget bruker jo gjerne noen dager på å feste seg (inntil 8 dager faktisk) så 1-2 uker er der du skal være nå skjønner du:)

 

Her er jeg ikke helt i formen i dag....

Hadde jo SA for en uke siden og sluttet å blø i går. Spilte håndballkamp i går kveld og det ble litt lite mat i går, men spsite bra før jeg la meg i alle fall. Da jeg våknet i dag kjente jeg at jeg var fryktelig svimmel... Og det mens jeg LÅ i senga liksom. Hadde flere svimlinger utover morgenen, i dusjen og på jobb og det kommer og går litt altså. Har spist bra i dag da, så det burde jo ha gitt seg hvis det er matmangel mener jeg.

 

Tenkte ikke så mye over det før nå, men begynte å lure litt på om det kan ha noe med SAen å gjøre...?

Uff, gidder ikke å ringe lege for å si at jeg er svimmel heller liksom.

Nei, får bite tenna sammen og satse på at det snart går over:)

 

TIRIIIIIIIIIIIL; har du testa ennå????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flott da !!

Grattis igjen !

Vet du hvilken uke du får UL ?

Jeg har bestilt meg tidlig UL når jeg er 6+1 - men lurer på om det kan være for tidlig å se hjerteaktivitet ?

Synd å komme dit og ikke se noe og bli enda mer bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på UL første gang 6,4 da så jeg hjrte tydelig og bra, desv. døde han i uke 11 men så fint andtydning til armer og bein, altså 4 butte prikker :)

men når jeg gikk gravid med 2 mann var vi på UL i uke 10 å da så jeg en flott liten skapning på 4 cm ned armer og bein, sparkka i morkaka er nå en livlig gutt på 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååå mye til deg Påsan - denne gangen går det bra, men jeg skjønner godt hva du går gjennom. Jeg har også mistet to ganger i år, første gang MA i uke 12 (med tvins) og andre gang MA i uke 10 (en spire) - så kommer også til å være livredd frem til babyen ser dagens lys - men vi må jo være positive og tenke det beste!!! Prøv å nyt svangerskapet og slapp av så hormonene kan få fri flyt i kroppen nå, dette går nok bra skal du se =)

 

Maddemor: Dette med svimmelheten er helt sikkert pga SA`n. Du har nok mistet en god del blod, ta jerntabl + c-vitamin så skal du se at du får opp blodprosenten igjen om en liten stund. Kanskje det kan være greit å ta ett multivitamin tilskudd - etter at jeg mistet siste gangen følte jeg meg så totalt nedkjørt og en blodprøve hos legen sa at jeg manglet en del vitaminer, mineraler og jern. Gikk på dobbel dose noen uker for å få opp lagrene, nå går jeg kun på folat og møllers dobbel - føler meg myyyye bedre, men var som deg svimmel etter siste aborten. Det kan også være at du burde tatt det med ro - og ikke spilt i går, men du føler vel på kroppen selv hva du makter og ikke makter å gjøre - du kjenner dine egne begrensninger mener jeg å si. Håper du kommer deg fort =)

 

-68mamma: Det kan være litt tidlig å se hjerteaktivitet i uke 6+1 - hjertet begynner jo å slå sånn ca 25 dager etter befruktningen, altså ca 5+2 og i begynnelsen vokser embryoet veldig i rykk og napp - så det kan hende de sier at du kanskje ikke er så langt på vei allikevel og at du får en ny time til UL dersom det ennå ikke er påvist hjerteaktivitet. Hvis du greier det burde du vente til uke 8-9 - da bør det være ganske klart om det er liv laga og da får en også sett så mye mer. Jeg har en del erfaring med tidlig UL både i svangerskapet med datteren min som er 3 år og de to gangene jeg mistet i MA. Prøv å ikke ha så store forhåpninger om å se hjerte slå så tidlig - det kommer, det er jeg helt sikker på!!! Uansett så ønsker jeg deg lykke til med tidlig UL.

 

Tirilgirl: Nå venter jeg fortsatt på gledesropet ditt, skal du ikke teste snart da?? Er jo så spent på dine vegne...

 

Så gla`: Hvordan står det til med deg? og hvordan går det med symptomjakten??

 

Her er jeg på CD 22 i dag, 7 dpo. Akkurat nå er jeg kvalm som bare faen, har vært borte fra jobb både i går og i dag - fryser og er småkvalm (men ingen feber), er super trøtt og slapp... Føler også masse aktivitet i magen, stikninger i lyskene - så er nesten overbevist om at det er noe gang - eller kanskje det er denne svineinfluensaen på tur?

 

Det er brutt ut svineinfluensa i barnehagen til datteren min, og nevøen min har nettopp hatt den og da jeg skulle på intervju på en stilling på mitt lokalsykehus på tirsdag - kom det en ung gutt med svineinfluensa og satte seg bare 1 meter fra der jeg satt... Jeg ble altså så sint (inni meg da selvsagt) for jeg skulle på intervju og satt helt alene i ett stort tomt legevaktslokale, sikkert på over 100m2 vil jeg tro, og denne gutten og moren hans måtte selvsagt sette seg 1 meter fra meg på hele det svære rommet med alle de tomme stolene og sofaene - pokker altså!!! Det var jo ikke vanskelig å se at han hadde svineinfluensa for han hadde tydelig vanskeligheter med å puste... turte nesten ikke å puste jeg da, hehe =)

 

Må jo si at jeg til vanlig ikke er noe hystrisk hva angår smitte osv - men jeg er i en såkalt risikogruppe med min kronske nyresvikt og jeg er ennå ikke vaksinert! Er jo litt skeptisk til denne da, siden jeg mistet i MA tidligere i år - fostrene sluttet å vokse/utvikle seg den uken jeg hadde influensa med 40 feber - legene kunne ikke utelukke at det var influensaen som var årsaken, men i ettertid er jeg ganske sikker på at det var den som ødela for meg da - siden de ikke kunne se noe galt på fostrene da... Da jeg ble sint (inni meg som sagt) tenkte jeg i tillegg at jeg jo selvsagt håper å teste positivt om bare noen dager - for jeg har jo kjørt en temmelig fin oppskrift denne mnd med pergo, progesteronkrem, babyklister osv, osv...

 

Vel, uansett -så tar jeg det med ro her hjemme i sofaen hvor jeg sitter og er småkvalm og fryser med varmt å drikke og pledd rundt meg!!! Håper det ikke er influensaen, men heller positiv test om noen dager!!!

 

Stooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen går det bra påsan og puddingen! Gratulerer så masse. Prøv å nyte graviditeten *klemme*

 

Hei og velkommen til oss "endelig spire i magen". Her inne er vi flere som kan alt om det å være slitere. Her er det alltid noen du kan dele tankene dine med. Positive og negative. Skal du ta ny lap under utredningen nå? Hvis det er endo, kan de kanskje fjerne litt denne gangen også? Håper uansett du slipper å slite veldig mye lengre. Masse lykke til med prøvingen fremover.

 

Meg og lille snuppis; Kvalmen har kommet hit også, men er redd det er pga pergo. Har vært småkvalm de siste tre dagene. Hadde det bare vært svangerskapskvalme så :-) Snart så vi kan begynne testefesten :-D

 

Maddemor; Huff, så kjedelig med den svimmelheten. Kan jo være at du har mistet mye blod. Håper du snart er på bedringens vei.

 

Tiril.......

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for meg og lille snuppis og så gla nå asså!!!!!!!!!!!!

Hold oss oppdaterte, for guds skyld:)

 

Tror ikke jeg er svimmel pga store blødninger, for jeg har egentlig ikke blødd så mye med tanke på at det var en SA. Det kom bare svære blodklumper når jeg var på do og ellers ikke så mye blødninger i mellom. For 2 mnd siden derimot hadde jeg tidenes verste tantebesøk. Blødde som en foss! Nattbind og de største tampongene samtidig holdt ikke unne, så jeg blødde gjennom klær og alt 1 gang i timen og det varte en uke. Da ble jeg ikke særlig svimmel....

 

Men får bare se an formen til i morgen. Hvis det begynner igjen da får jeg ta en tlf til legen (ikke så lett å komme gjennom på tlf heller + at jeg har allerde vært der 1 gang og ringt 2 ganger den siste uken pga andre ting...)

Satser på at det gir seg jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kjære venner her inne:)

 

Som dere kan se ut av klokkeslettet så er jeg på nattvakt.....ble en skikkelig pyton dag i går når jeg fikk en negativ test og når jeg så blod på papiret:/ Kjente virkelig på at jeg var nær ved å gi opp alt sammen. Hadde meg en lang deppedag i går, var bare på sofaen og så på tv og kjørte og kjøpte meg Mac Donalds mat. Det sier mye om hvor mye synd jeg syntes på meg selv........

 

Må jo bare si at forventningen var skrudd skikkelig opp denne mnd. Kjente jo til og med ligament smerter når jeg snudde meg i sengen om natten. Tisset masse, var trøtt og kjente mye i underlivet. Hadde høy temp, frem til for to dager siden.......så da satt nok den jævla tantekreket i gang:/ Faen eller for å si det rett ut.......kommer ikke til og tørre og stole på et symptom igjen jeg etter dette.......

 

Nå har jeg to enkle og en dobbel pergo kur bak meg, på mandag må jeg ringe gyn og høre hva jeg skal gjøre denne mnd. Og hjalp ikke på humøret at jeg skulle på senvakt eller. Men nå er snart halve vakten gått og jeg er fortsatt i live......så det er lys i tunellen:)

 

Heier masse på deg så gla`, høres fint ut med alle disse symptomene dine. Det er greit om du blir gravid nå, så kommer jeg etter neste mnd:) Så kan vi følge hverandre ut tiden.......

 

Og du da kjære -68mamma som har gått bort og blitt gravid:) Ble så glad på dine vegne, og klart det kommer til å gå bra. Selv om vi som er over første konfirmasjonsalder er litt mer realister og vet alt som kan gå galt, og har erfart en del. Likevel må du tenke positive tanker i tiden fremover.......

 

Er så herlig og høre om positiv test på deg påsan og puddingen:) Klar det går bra for deg denne gangen også. Du må ikek glemme oss her inne og holde oss oppdatert:)

 

Og du da kjære Maddemor, ikke form leser jeg.......er jo masse som går nå da, ikek bare influensa men også maveinfeksjoner. Ta vare på deg selv og kom til hekten fort igjen:) God bedring......klem fra meg:)

 

Det kommer da som sagt ingen gledesrop fra meg kjære Meg og lille snuppis:/ bare noen såre hulk denne gangen........hehe-men håper jeg finner tilbake igjen til meg selv om ikke så lenge, og får lyst til og prøve videre:) Hva går denne nye jobben ut på da??? Slutter du kanskje der du er nå og begynner et annet sted eller??? Ønsker deg også god bedring og håper du er klein pga spire som klorer seg fast i maven:)

 

Stor klem fra meg midt i natten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei Tirilgirl, så dukket tantekreket opp. Skjønner godt at det ble en deppedag på deg i går. Håper du får sovet ut etter nattevakt, og våkner opp med friskt mot litt senere i dag. Kanskje du kan spørre gyn om å få pregnyl? Det er jo absolutt et forsøk verdt. *trøsteklem*

 

Her herjer kvalmen, men som jeg har sagt tidligere - det er vel pga Pergo. Jeg tisser også utrolig ofte. Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært opp i natt. 4-5 og like tissatreng hver gang. Og i går drakk jeg ikke mye vann på kvelden heller siden det også var flere dobesøk forrige natten. Jeg kan fortsatt skimte en strek på g-testen pga Pregnyl. Argh!! Ja, ja. Jeg fortsetter å teste jeg. Mange tester på lager jo ;-)

 

Meg og lille snuppis; Blir det ny test i dag??? Du lager jammen meg spenning her inne altså :-) Masse lykke til. Har på følelsen av at det blir flere positive tester på deg fremover. Har du en digital til søndag som du kan pakke inn som farsdagsgave. Tenk så herlig!!! Jeg vil også ha det *roper høyt her*

 

Maddemor; Hvordan går det med svimmelheten? Håper du er i bedre form i dag *klemme*

 

I dag må jeg prøve å skrive litt på den siste oppgaven min. Jeg har egentlig hele desember på meg også, men siden jeg skal ut i et vikariat fra den 16.11, hadde det vært kjekt å bli ferdig med den. Men, hodet mitt er så fyllt av babytanker at det er veldig vanskelig å konsentrere seg. Vel, jeg skal i hvert fall gjøre et hederlig forsøk!

 

Og endelig er det helg! Snuppa skal til pappan sin, og sambo og jeg skal bare være hjemme og slappe av. Jeg har sååå lyst på taco i kveld, men det er ikke særlig lavkarbo mat...skeie ut litt igjen kanskje. Hi, hi. Har ikke gått ned noe særlig denne uka for jeg har rett og slett vært for fysen. t.o.m spist julemarsipan. Ikke sladre til kjærsten min da ;-) for han er veeeldig flink. Får litt dårlig samvittighet nesten. Men, kanskje han har noe svinn på skogen han også....

 

Ha en fin dag alle sammen. Nå kaster jeg meg over bøkene her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære gode Tiril! Dette var kjedelige nyheter altså..... Hadde sånn troen p deg denne mnd, men det er som du sier; man kan bli veldig lurt av pergoen;( Håper du fatter mot igjen om ikke så lenge og så skal du se at vi skal ha testefest sammen igjen om en mnd tid eller noe:)

Trøsteklemmepå:)

 

Så gla; håper så inderlig at det er din tur nå da i alle fall! Det kan jo hende at den testen plutselig blir sterkere nå vet du og da blir jeg så glaaaaaaaad:) Krysser alt jeg har for deg!

Høres ut som en god plan å gjøre ferdig oppgaven nå da, men skjønner at det ikke er så lett å holde fokus midt oppi denne babytida heller.

 

Selv har jeg hodet mitt midt oppi oppussing, flytting, innkjøp av masse møbler og ting og tang vi trenger og hele babylaginga har jeg skjøvet langt bak i hodet mtp at vi skal inn til utredning snart likevel. Vi kommer nok til å legge inn aksjer denne mnd uansett, men jeg har ikke noe troen på det for jeg føler at jeg må ha en kraftig mens før jeg er i rute igjen. Blødde bare store klumper ved dobesøk under SA og føler derfor at en skikkelig utskylling må til før kroppen er klar igjen.

Får ta det som det kommer:)

Svimmelheten har sluppet taket i dag så jeg kan ikke klage. Var på håndballtrening i går og er gul og blå over hele meg i dag og anklene er litt større enn vanlig, men pytt, det er jo selvpåført på en måte. Går vel over i løpet av helga det også:)

Ellers har jeg blitt MYE bedre i skuldra mi da. Hadde jo en sinnsyk betennelse, men den hjelper seg veldig nå:) Så kiropraktor var en god løsning for meg der gitt. Nå er det mye bedre med hodepinen også:)

 

Nei, jeg får vel jobbe litt jeg da jenter:)

Ha en suuuper dag!

Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...