Gå til innhold

NY TRÅD - "OSS OVER 30"


så gla'

Anbefalte innlegg

Kjære alle jentene mine her inne =)

 

La ut en annen tråd her om dagen at jeg tar meg en lang pause fra BIM, og at jeg kommer sterkere tilbake etter jul - vel, det er lettere sagt enn gjort, hvem skal jeg nå henvende meg til når jeg lurer på noe eller bare har behov for å "prate" litt, få ut litt frustrasjon, tanker og glede?? Hehe, en skikkelig bim`oholiker har jeg blitt ja =)

 

Jeg kommer nok til å følge med på tråden her selv om jeg kanskje ikke kommer til å være like aktiv som før.

Tenkte det var greit med en liten pause nå - har jo hengt her inne på Bli Gravid i 1,5 år nå med to opphold på 1 tri, og vært en ganske så aktiv "bimmer", hele tiden, hehe =)

 

Tenkt at det snart er 2 år siden vi begynte å prøve på barn nr 2 - synes tiden har gått fort, samtidig som den har gått vannvittig sakte med tanke på at barneønsket er så stort...

 

Har nå gått på tre doble pergokurer siden i sommer - og det har virkelig tatt på både fysisk og psykisk - tror ikke jeg kommer til å ta noe mer pergo overhodet (men jeg skal aldri si aldri!!!). Har vært altfor opphengt i det å bli gravid - kjenne på symptomer, kjenne på kroppen - og nå synes jeg det har gått litt over hodet på meg. Er fryktelig sliten om dagene og fikk meg en sykmelding på mandag, altså ut denne uka - jeg føler meg så sliten generelt og jeg aner ikke om det er pergoen, pms, hormoner generelt, press og stress på jobben, hektiske hverdager, styr med enten mine foreldre (som er kronisk syke begge to) eller svigermor (som er psykisk syk/begynnende alzheimer - men hun er innlagt på institusjon da og godt er det!!) og alt det praktiske rundt det - kropp og psyke henger jo sammen - så føler selv at jeg trenger noen dager å komme meg på.

 

Ja, tirilgirl - du har mine fulle sympati og forståelse for alt det du også har gått gjennom på kort tid...

 

I forrige uke var jeg generelt fysisk dårlig også - feber (men ikke mer enn 38 grader), men ekstremt slapp og trøtt, så trøtt, så trøtt og orket ingenting. Ikke forkjøla, ikke vondt noe steder i kroppen, kanskje bare litt stiv og støl og øm, men ikke noe ordenlig syk liksom, bare ekstremt slapp og trøtt...Var sånn "dårlig" onsdag, torsdag og fredag - lørdag var jeg en tur ute og dro ned til by`n for å handle farsdagsgave da jeg følte meg litt bedre, men da jeg var inne på senteret måtte jeg bare gjøre kort prosess og gjøre meg ferdig så fort som mulig da jeg trodde jeg kom til å svime av - var så svimmel og kvalm og uggen - var hvit som ett laken da jeg kom hjem, men fikk slappet av og da gikk det bedre.

 

Så var det dette med vannlekkasjen natt til søndag da - da jeg la meg ved tre-tiden på natta var jeg så kvalm at jeg trodde jeg skulle kaste opp - hadde da fått positiv test etter at tiden gikk ut på fredagen(?) og negativ på lørdagen og søndagen og mandagen...

 

Mandag fikk jeg en bitteliten blodstripe på papiret da jeg tørket meg - trodde at TR kom - men neida, ingenting mer - tenkte at det kan jo være en festeblødning på 10 dpo, så testet igjen på tirsdagen - men også da negativt. I går på onsdag, 12 dpo fikk jeg bittelitt mer blod på papiret på morgenen - tenkte at jaja - da kom TR allikevel - jeg har jo bare gått og ventet på at den skulle komme siden jeg har testet negativt alle disse dagene. Men så kom det ingenting mer da heller - i dag er det IKM og jeg har ikke spor av TR ennå, men jeg har hatt masse murringer i magen og korsryggen - så jeg forventer at hun kommer når som helst, enten i dag eller i morgen, jeg vet jo når jeg hadde positiv EL-test, så jeg vil helst bare få TR så man kan få begynne på nytt på ny syklus...

 

Ellers må jeg også fortelle at jeg har noen "Rune-steiner" fra mange, mange år tilbake som jeg lagde selv (i min ungdom) og en bok om tolkning av dette og for moro skyld har jeg spådd meg selv med jevne mellomrom gjennom mange år, men det begynner å bli noen år siden sist da, og jeg har uansett aldri tatt dette seriøst!!!

 

Uansett tok jeg de frem på tirsdag og la dem utover i en bestemt rekkefølge, tok deretter frem boken med tolkningene og fikk dermed sjokk etterhvert som jeg tolket en og en stein og alle sammen opp mot hverandre!!!! Jeg har vel egentlig aldri vært så veldig opptatt av at det kan være noe mer mellom himmel og jord - jeg er litt av den typen at jeg gjerne vil ha bevis før jeg kan tro på det, og dette med spåingen har bare vært litt morsomt, en artig "greie" jeg hadde fra ungdomstiden av, aldri tatt det seriøst - men denne gangen gjør jeg virkelig det altså...

Dette mååååå jeg bare fortelle dere mer om...

 

Runene kunne fortelle meg at jeg var sykelig opptatt av fruktbarhet og sykluser og at de "snarveiene" jeg nå tok kunne få katastrofale følger - at jeg måtte være tålmodig og tenke på den naturlige prosessen - jeg siterer det tolkningen er: "Den naturlige prosessen, såing, pleiing, modning må gå sin gang. La tålmodigheten styre fysisk og mental energi". Den refererer også til "igangsatt arbeid og oppmuntrer til standhaftighet og vilje til å kjempe for suksess". Runene fortalte mye om meg som person at jeg var en "vill okse ned en enorm energi og makt, som må temmes hvis kreftene skal kunne brukes positivt og konstruktivt. Den antydet også at jeg har gått inn i en periode preget av forandring, vekst og selvbevissthet. Motgang, også spenninger og stress kan skape muligheter. Også tegn på seksuell lidenskap." + masse, masse, masse mer som jeg ikke orker eller greier å gjenfortelle her, men konklusjonen og resultatet var:

 

Rune nr 1: harmoni/fruktbarhet: "Forbindes med hell og livets goder. Lover materielle goder, men advarer mot nytelsessyke og stagnasjon. Den oppmuntrer kreativitet, understreker gjensidig kjærlighet og stiller fullbyrdelse i utsikt. Mine vurderinger bør være romslige, mitt liv i balanse og mine følelser under kontroll. Energien bør bevares og kroppen respekteres, meninger og holdninger bør være fleksible og positive. Som man reder så ligger man. Alt er opp til meg!!!"

 

Det er helt syyyyyyyyyyyykt, og derfor bestemte jeg meg umiddelbart for å ta en liten pause i prøvingen - jeg fikk en litt annen synsvinkel for å si det sånn - og jeg tenker at kroppen min har vært gjennom en lang prosess med 2 MA i løpet av det siste året, sannsynligvis også en SA uten at jeg kan med sikkerhet påstå det - men jeg testet jo svakt positivt i over 1 uke før TR kom 5 dager forsinket her tidligere i høst... Så derfor må jeg nok respektere kroppen min og tenke at jeg blir gravid når kroppen min er klar for det, og jeg trenger jo egentlig ikke pergo - for jeg har jo blitt gravid hele 5 ganger uten det - og jeg har jo EL av meg selv (som oftest) og da kom dette inn med at jeg kanskje bruker pergo som en snarvei? En liten dytt på kvaliteten på eggene, mer regelmessig syklus osv... Men at jeg må være tålmodig og la den naturlige prosessen gå sin gang - såing, pleiing og modning slik spådommen sa... Er dere ikke litt enig kanskje?? I hvertfall føler jeg at jeg fikk det litt på avstand og fikk se det fra en litt annen synsvinkel, jeg har nok vært altfor opphengt i det å bli gravid igjen... og ikke tenkt så mye på at kropp og sjel skal være i balanse, harmoni osv... At kroppen må respekteres, den har vært gjennom mye... For ca 2 mnd siden mistet jeg min aller beste barndomsvenninne, hun slet med kreft i over 5 år, men døde brått da en hovedpulsåre sprakk. Det var en særdeles tøff tid - tenk bare 34 år gammel, etterlot seg mann og tre døtre på hhv 15, 14 og 9 år gamle... Runene sa også dette i forbindelse med nær fortid: "begynnelse og slutt, familietradisjoner, ofte i forbindelse med løsriving og kanskje gammelt vennskap. Slike forandringer har langvarig effekt og vil være viktig for vedkommende".

 

Så jeg synes dette var litt skummelt, men samtidig litt fint også - som sagt at jeg fikk litt annet perspektiv, eller en annen synsvinkel.

 

Hadde bare så lyst til å dele dette med dere... kanskje det kan få flere enn meg til å stoppe opp litt, se seg om, løfte blikket og se andre ting, tenke gjennom livet sitt, prioriteringer og hva som er viktig for nettopp deg!!!

 

Jeg føler jo fortsatt at babyønsket er like stort, men jeg må ta innover meg en verden utenfor dette også, en verden som bare går forbi fordi jeg har hengt meg opp litt og stagnert der jeg er. En liten tankevekker bare altså =)

 

Ellers som sagt så er jeg på syklusdag 29 og har IKM i dag - men ingen tegn til TR og negativ CB digital test i går...

 

Stikker innom her igjen jeg om ikke så altfor lenge, for som sagt - selv om jeg ikke kommer til å være like aktiv her inne så må jeg jo følge med på dere andre =)

 

Ha en strålende fin dag jenter, kjempeglad i dere alle sammen!!!

 

Stooooooooooooooooooooooor klem fra (en som muligens har skrevet litt rotete, raskt og fort...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Meg og lille snuppis! Du greide ikke holde deg borte lenge nei. Hi, hi. Kjenner meg godt igjen. Men, veldig koselig at du stakk innom. Og tanta har fortsatt ikke kommet - da er det jo fortsatt håp! Selv om du har testet positivt mye tidligere i andre sykluser hvor du har vært gravid, kan det jo være at egget har brukt litt lengre tid på å feste seg denne gangen.

Spennende med disse runene da :-) Håper du greier å roe ned, og få fokus på noe annet bare babylaging. Det er utrolig slitsomt når dette babyønsket opptar hele deg og hverdagen.

Ha en fin dag! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i dag sendte jeg inn siste innleveringen i studiet, og fikk tilbakemelding med bestått nå :-) Så utrolig godt å være ferdig, selv om eksamen gjenstår. Men, det er ikke før i mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tirilgirl:)

Håper det går litt bedre med deg nå....? Den metforminsaken er jo visst super for å hjelpe å gå ned i vekt og den:) Håper uansett at de kan gjøre susen for deg neste gang nå:) Sender en stor klem!

 

Meg og lille snuppis; Synes det er såååå koselig å ha deg her inne jeg men forstår hva du mener med å prøve å rette fokusen på noe annet. Det med de runene var nesten lit skummelt riktig da..... Tror nok at det blir fryktelig lett å havne inni denne "bli-garvid-bobla" og jeg tror du skal ta de rådene runene ga deg til etterretning jeg.... JEg er som deg; må ha bevis på sånne ting, men så er det det da.... det er mer mellom himmel og jord enn vi tror osv.......

 

Så gla; fortsatt ingen tanebesøk?

Håpet er der fortsatt da.......

Så flott at du har fått levert inn oppgaven og bestått og greier da! Gratulerer!!!!!!!!! Tenker det var deilig å bli ferdig med ja:)

 

Her i gården er fortsatt jakten på EL i gang. Tviler veldig sterkt på at det blir noe EL denne pp. Burde hatt EL i går egentlig, men jeg har maaaaaassse EL-slim og det er litt blodig til tider også, men alle testene (morgen og ettermiddag) er negative. Så vet da søtten jeg..... Vi leger nå inn aksjer hver kveld for sikkerhets skyld, men er temmelig forberedt på at tantekreket kommer med et h..... smell i slutten av mnd.... Føler ikke at jeg har blødd nok ifm SAen på en måte......

 

Lørdag reiser jeg og en venninne på jentetur til oslo da. Da skal vi bo på Grand på Ladies Floor,vi skal ut på shopping, spise, drikke, på Mamma Mia og på søndag skal vi på Spa:) Åååååh som jeg gleder meg!!!! Svimmelheten har sluppet taket også, så nå begynner det å komme seg for meg:)

 

Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maddemor - du må kose deg masse, masse, masse i helgen =)

Det hørtes kjempedeilig ut!!!

 

Synd at jeg har "mistet" alle de gamle venninnene mine etter at jeg flyttet ut fra Oslo - og etter snart 4 år her i buskerud, har jeg endelig greid å komme i kontakt med en jente (en kollega, og hun har datteren sin i samme avd i bhg som datteren min!), men hun er nå i barselpermisjon med barn nr 2 (hun fikk nå i okt) og har så mye å gjøre til daglig osv, men det er sprøtt at liksom "alle" har mer enn nok med seg og sitt - og ikke ønsker å bli kjent/eller få nye venninner, det kan da ikke være sååååå galt med meg?? Er jo så åpen fra før og hadde masse venner og venninner i Oslo, ikke noe problem å bli kjent med nye, så skjønner ikke hva jeg gjør galt når jeg nå er "venneløs" her, hehe =) Kanskje jeg er for åpen?? Vet da søren - men jeg har jo dere kjære fantastiske supre damer her inne da og det er kjempekoselig!!!!

 

Ellers hadde jeg nok følt meg veldig ensom, hehe, men jeg har ikke noe problemer med å være mye alene heller da, men noen ganger så savner jeg å ha en skikkelig venninne, en jeg kan dele alt med og som vi kan gjøre ting sammen i ny og ne... Jeg mistet dessverre min aller beste barndomsvenninne for bare halvannen måned siden, det var fælt og rart, hun som har kjent meg aller best opp gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen og videre i livet - så rart... =/

Det går seg vel til etterhvert =)

 

så gla`: Hvordan går det?? Noe tegn til tantekreket? Eller positiv test??

Jeg måtte såklart ta en test til i dag - IKM i går, den i dag også var negativ - så jeg dro i butikken og handlet og deretter på polet - tenkte at nå skal jeg drukne mine sorger i helgen, hehe =) Jeg kjøpte inn spekemat og roastbiff, tenkte at jeg skulle gjøre som katta gjør, "gi-faen-i-hele-opplegget" - har gjort det også før jeg da uten å bli gravid da heller - men denne pp`n skal jeg prøve å IKKE bli gravid - nå vil jeg ha en lang pause til over jul, og så håper jeg egentlig at spiren sitter allikevel når jeg "gir-faen"...

 

Uansett - ser ut som om TR har kommet akkurat nå i dette øyeblikk, her var det blod på papiret nok en gang ja - hadde positiv EL test på tirsdag og onsdag for 14 dager siden, mente jeg hadde EL på torsdagen jeg da, og da skulle IKM ha vært i går - men siden jeg fikk positiv test forrige fredag (etter at tiden hadde gått ut da) - så tenker jeg at det kanskje var noe "kjemisk" og at det nå har gått i dass, det forklarer jo liksom negative tester etterpå... Hva tror du så gla`?? Vi har jo truffet på EL begge to og det sies jo at mellom 60-80% av alle graviditeter blir det ikke noe av, de fleste ender rundt IKM... Bare rart at jeg fortsatt har ømme bryster da og er så ekstremt trøtt - men det kan jo være at jeg ikke er i form fra før av... Er fortsatt veldig slapp og trøtt, og siste sykmeldingsdagen i dag - nå har jeg vært sånn i halvannen uke og blir jeg ikke bedre i helgen må jeg ringe lege igjen på mandag og forlenge sykmeldingen min... Har ikke sjans til å gå på jobb når jeg er sånn som jeg er nå - skikkelig dårlig form med andre ord... =(

Kan det være sv.influensaen da? Har jo ikke noe vondt i kroppen nå, ikke feber, eller dvs jeg ligger bare på rundt 38 grader, er ikke forkjøla, ikke snufsete, ikke vondt i halsen - bare ekstremt slapp og trøtt og litt svimmel innimellom... Håper det snart går over, vil være helt frisk igjen jeg =)

 

 

Spent på å høre hvordan det går med deg så gla`og gratulerer såååå mye med bestått oppgave - så deilig, nå er det bare å lese til eksamen i mai - hva er det du studerer? Har dessverre ikke fått det med meg jeg, sorry altså =)

 

 

Oppdaterer lista vår litt jeg - måtte scrolle meg langt, langt oppover for å finne siste oppdaterte liste...

 

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. november (etter dobbel pergokur)

- så gla': ikm ca. 12/13.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Ves

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.11.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

tfold)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA, 1 SA?, (33 år, gift, en jente -06, bor i Hønefoss. IKM ca 11 des 2009.

-DOLCE ikm 21.nov (39 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo)

- Dotten ikm ca 23. november (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- anki: 3SA og 2 MA, ikm 24.november, gutt 6 og gutt 9.

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere kjære jenter - ville bare få ønske dere alle en riktig god helg !

Og hjertelig velkommen skal du være til Tigerstaden imorgen Maddemor - kooooos deg på Grand og på shopping og ikke minst på SPA - det høres helt fantastisk ut og dette fortjener du.

Stell godt med deg selv og kroppen din nå.

 

Hvordan går det med deg Tirilgirl ?

Satser du friskt på ny runde ?

Tenker masse på deg og håper du kommer etter neste runde :-)

 

Her snegler tiden seg avgårde til UL neste fredag - den uken kommer til å gå så treeeeegt.

Er 5+5 idag og lå lenge våken i morges og tenkte at det er jo utrolig at jeg ikke kjenner noe til det som holder på å skje, jeg blir så engstelig fordi jeg ikke har noen konkrete tegn (bortsett fra superdigre, ømme boobs, de har vokst ut av mine flunka nye BHer i 70F nå...Fader!)

Men jeg har aldri vært spesielt kvalm eller hatt så mye andre tegn i mine andre svangerskap, så jeg vet jo at begge deler kan være like "normalt".

 

Uansett skal det bli supergodt å kunne puste helt ned i magen når jeg får sjekket dette om en uke.

Jeg veksler annenhver dag på å tenke :

"nei, det er nok ikke noe der, det lever ikke - og det er like greit - får tatt vaksinen først etc.."

Og :

"Jippi !! Er gravid for søren - skal snart få mage og kan kjøpe babyting og få en sommerbaby til !"

 

OMG - håper jeg klarer å tenke på noe annet i helgen i det minste.

Man blir jo så oppsatt på å BLI gravid - og når man så endelig er det - så blir man minst like besatt av å tenke på om det lever eller ikke og om det kommer til å gå bra....hvordan skal dette ende ;-)

 

Imorgen skal jeg på stort jentelag hos en god venninne - men jeg vil ikke fortelle dette til noen enda, før jeg vet resultatet av ultralyden neste uke - så jeg må ljuge meg unna både champagne, vin og helstekt roastbiff....

Heldigvis skal vi ha med vin til maten selv.

Har kjøpt to vinflasker med skrukork - den ene alkofri og den andre "vanlig" og så bytter jeg flaskene :-)

 

Men champagnen får jeg bare rusle rundt med og skvette litt i planter og slikt - og roastbiffen får jeg bare kjøre rundt på tallerkenen....håper i det minste hun har MYE tilbehør så det ikke blir så synlig for alle de andre at jeg ikke spiser det...

 

Ha en flott og fruktbar helg alle sammen, jeg krysser armer og bein for dere.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter! Negativ test, men ingen tante. Herregud, nå har jeg testet bort 25 tester på 14 dager. Er det mulig. Heldigvis var jo 20 av dem billigstrimler, men likevel. Har vært på apoteket nå og kjøpt to QR til lørdag/søndag om tanta ikke dukker opp. 3. gangen jeg var på apoteket denne uken og handlet g-tester. Hi, hi....synes damene bak disken så litt rart på meg. Står det testoman i panna mi eller??? Hi, hi. Ellers har jeg overhode ingen feeling på hvordan dette ender. Føler ikke egentlig at det er noen tante på vei, men heller ikke at jeg er gravid. Men, den tanta mi bruker å komme snikende om natta så er ikke godt å si. Litt oppblåst i magen nå, men det kan jo skyldes mye. Kanskje mest sannsynlig de 10 vannilje vannbakkelsene jeg stappet innpå for litt siden. Måtte bare ha noe søtt. Nå har jeg lyst på noe krydret....enda jeg har spist okse ytrefilet til lunsj. I kveld skal vi skeie ut med pizza. Det skal bli bare sååå godt. Nam, nam

 

Maddemor; så fint at formen er bedre.Håper du finner EL snart. Syklusen må ikke begynne å tulle igjen nå. Ha en riktig så kos storby-tur!

 

Meg og lille Snupis; Dumme, dumme tante!!! Håper du greier å senke skuldrene litt nå, og sette fokus på litt andre ting også. Det er jeg sikker på vil gjøre deg godt. Kan jo hende det var en kjemisk graviditet. Men du er sikker på at det er tanta som kommer? Ikke festeblødning? Du får ta deg en tur til legen over helgen om du fortsatt føler deg sliten og ikke i form. Du kan jo være en av de heldige som har fått en mild form av SI. De sier jo at mange vil være smittet uten å få symptomer i det hele tatt. Håper du snart blir bedre. God bedring!

 

68mamma; Prøv å ikke bekymre deg for mye over symptomer som ikke er der. Ømme pupper er jo i hvert fall et godt tegn. Blir spennende med ul neste fredag da. 6+5 - da kommer du nok sikkert til å få se et bankende hjerte. Kommer til å gå så bra så. Ha en kos kveld med jentene i morgen.

 

Alle andre; riktig god helg! Kommer innom om det skjer noe nytt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt igjen i dag :-( Men, ikke noe tegn til tanta. Måtte tappetafse litt, og livmortappen sitter kjempehøyt opp og bak. Var jo nesten vanskelig å nå den. Får bare smøre meg med tålmodighet. Crinonen kan gjøre at tanta blir forsinket. Belager meg på at hun kommer, men håper på et mirakel. He, he

 

Ha riktig god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser ALT jeg har MINUS beina (hehe!!) for at TR IKKE kommer til deg nå så gla' - nå kan den holde seg borte de neste 9 mnd =)

 

Her sitter jeg med TR på full styrke i dag på CD 2 - blødde ut ett stort nattbind i løpet av 1 times tid på morgenen i dag - så nå har jeg inntatt sofaen med paracet og varmeflaske og her tror jeg at jeg kommer til å bo resten av dagen - det hadde vært noe det, hehe - men må nok kreke meg opp og ta litt husarbeid, vaske bad og skifte på sengen etc, etc...

 

Ha en strålende fin helg jenter =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her må jeg hive meg med jeg og :) Jeg er 35 år:) Venter på tanten som skal være her ca i dag/i morgen. Har testet negativt senest i morrest. Skikkelig netur denne måneden og at det ikke har klaffet, men kommer jo en helt ny mnd snart.

 

Om ikke noen kan fortelle meg at det er helt vanlig å teste negativt på DPO 13 haha :)

 

Må lese det som kommer fremover for å "bli kjent" med tråden og folk i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til oss Drømmer om jente :-) Mange som tester negativt 13 dpo. Så lenge tanta holder seg borte er det håp:-) Jeg er 14 dpo i dag. Testet negativt, og ingen tante. Klamrer meg til håpet ennå. Vi har ei liste hvor vi legger inn oppdateringer på ikm osv. Kopier og legg deg til. Koselig med nye mennesker. Håper det snart blir spire på dere :-) Ha en fin lørdag!

 

Ingen tegn til noe som helst her,.,..Tar et glass rødvin jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gla`

Håper du får positiv test snart, helst i morgen :)!! Jeg skal se etter listen. Bra du skrev det med rødvin, for jeg ble nesten redd for at jeg gjorde noe galt nå (om det enda er håp) her jeg sitter med et glass selv. Litt rødvin skader nok ikke nå, jeg tror det er viktig å leve noenlunde normalt, så mye man kan, når man prøver.

 

Ha en flott kveld :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. november (etter dobbel pergokur)

- så gla': ikm ca. 12/13.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Ves

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.11.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

tfold)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA, 1 SA?, (33 år, gift, en jente -06, bor i Hønefoss. IKM ca 11 des 2009.

-DOLCE ikm 21.nov (39 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo)

- Dotten ikm ca 23. november (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- anki: 3SA og 2 MA, ikm 24.november, gutt 6 og gutt 9.

- Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 15.november

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test og ingen tante....og igjen ble testen svakt positiv etter tidsfristen. Veldig frustrerende det her.

 

Har du testet noe mer "Drømmer om jente"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tester bruker du? Tanten er enda ikke kommet og du får svakt positivt etter tidsfristen, det er jo mulig at det skjer noe :)!! krysser fingrene her!

 

Jeg har ikke testet siden i går, den fra i går hadde en svak strek når jeg sjekket den (orket ikke å gjøre det for mange timer etter jeg tok den, vanligvis sjekker jeg den kjempenøye mange ganger) da ble jeg litt overrasket. Kan ikke si om den har farge eller ikke egentlig. Bruker First Signal. Enten jeg vil¨eller ikke så blir jeg jo litt håpefull av det, blir ikke du??? kanskje det er dumt... Har ingen fler tester i hus.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er QR som blir svak positiv etter fristen. Frustrerende. Burde jo kasta den, men greier ikke det heller *rister på hodet* En blir litt ekstra håpefull av dette ja. Har dere prøvd lenge?

Nå har jeg skikkelig vonde murringer, men det er ikke noe tegn til tanta.

Ikke føler jeg meg gravid heller :-(

Lykke til med testing i morgen "Drømmer" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 5.desember. Da etter dobbel pergokur og metformin:)))))))))))

- så gla': ikm ca. 12/13.nov. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Ves

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.11.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

tfold)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA, 1 SA?, (33 år, gift, en jente -06, bor i Hønefoss. IKM ca 11 des 2009.

-DOLCE ikm 21.nov (39 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo)

- Dotten ikm ca 23. november (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- anki: 3SA og 2 MA, ikm 24.november, gutt 6 og gutt 9.

- Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 15.november

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Mortine (fått gutten sin)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagskveld til alle dere herlige og nydelige damer her inne:)

 

Kommer en liten oppdatering fra meg her i Drammen:) Formen er stigende føler jeg, har fått sove ut litt og er ikke så trist som jeg har vært de to siste uken. Noe min samboer iallfall setter stor pris på:) Men har ikke kommet helt i gang med den treningen som jeg hadde lovet meg selv, men i morgen er det en ny dag, ny uke og nye muligheter......hehe

 

Jeg er nå ferdig med min andre dobbel pergokur og skal til gyn i morgen for å se på eggestatusen:) Håper hun har gode nyheter og komme med. Har ikke hatt noen plagsomme bivirkninger denne gangen eller. Vurderer om jeg også skal prøve og komme inn til en ny akupunktør i morgen, en jeg har hørt mye bra om:) Prøve på nytt og komme litt mer i vater:))))

 

Lurer på om jeg skal spørre om Pregnyl hos gyn i morgen....høre hva hun synes om dette. Hvis ikke spiren sitter denne pp, er det min siste pergokur for denne gang iallfall. Men det sitter jo i kroppen en stund, så flere her inne forteller jo om at de blir gravide i pausemnd.

 

Hvordan var Osloturen da Maddemor? Ikke det beste været vi hadde og bye deg kanskje, håper virkelig dere koset dere masse. Fortell, fortell....det går iallfall mye bedre med meg, takk for at du spurte:) Setter stor pris på det skal du vite.....*klem* Hvordan er det med deg, har du truffet på EL eller??? Håper virkelig den "bivirkningen" med Metformin du nevner råker meg.....hehe-hadde vært topp med noen kilo mindre:)

 

Leser jo her inne min egen kjære Meg og lille snuppis at tt er kommet for fult på besøk til deg......det er for jævlig for å si det rett ut:/ Håper du likevel har fått kost deg i helgen med god mat og drikke. Jeg er så glad for at du er litt her inne igjen, livet er ikke det samme uten deg:) Jeg bare digger at du er her inne......hvordan er det med formen?? Kan godt være svineinfluensa fordi om man ikke har alle de typiske symptomene, noen merker ikke så mye i det hele tatt. Håper virkelig du blir bedre snart......*varm klem*

 

Kjære gravide -68mamma: klart vi satser på ny pp:) Etter planen har jeg vel eggløsning rundt neste helg, starter i morgen og sjekke. Men dette er jo du ferdig med du nå:) Blir så glad av og tenke på at du lykkes. Ikke få panikk fordi om du ikke kjenner alle mulige symptomer. Tenk på de som går gravide i mange mange uker uten og vite det. Er jo bare vi som er prøvere som vet om graviditeten så tidlig. Første gang for meg merket jeg ikke noe før jeg var over 8 uker på vei!!!!!!!!!!! Tenk på det du......men du har jo et fint symptom med ømme pupper da, og ikke sikkert du får flere akkurat der du er nå. Men de kommer etter hvert. Gleder meg til fredag da du kommer tilbake med herlige nyheter:)))) Hvordan gikk jentelaget forresten????

 

Velkomme til oss Drømmer om jente. Håper du vil trives her inne med denne herlig gjengen med damer:)

 

Sist men ikke minst, min kjære så gla`: har fått med meg at det ikke har blitt noen positiv test på deg, men ingen tante eller......lurer så på om jeg skal spørre etter Pregnyl i morgen, hva anbefaler du??? har jeg forstått deg riktig når denne har tullet litt meg syklusen din??? Men jeg tenker som så, at jeg kanskje går for den, og lar være og teste og bare vente å se om tt kommer (hvis jeg greier det da) Ellers så må jeg som deg gå inn i en alvorlig testefest:))))) Så deilig du har fått bestått på prøven, er stolt av deg:) Sender deg også svar på mail jeg:) Varm klem:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

Da er jeg tilbake fra Osloturen vår:) Var på jentetur fra i går til i dag. Dagen i går gikk med til lunsj, shopping, litt aperitiff på hotellet (bodde på ladies floor på Grand) og middag, Mamma Mia (kjempegøy), tilbake på hotellet og tok en cider før vi stakk nesa ut på byen for å sjekke livet. Vi fant ut at vi egentlig var litt ferdig med det der bylivet da. Hi hi, vi ble sjekka opp av 2 rimelig målretta mannfolk. De kom og satt seg ned ved oss og spurte rett ut om vi var gift, sambo osv og om vi var intr i å ha det gøy! Ha ha ha, skal si de bomma fælt på hvem de valgte seg::) Jeg elsker egentlig å danse,, men da han som skulle sjekke meg (de hadde faktisk fordelt oss mellom seg før de satte i gang, ha ha) spurte om jeg likte å danse så svarer jeg neeeei, det er egentlig ikke noe for meg osv. Så ga han til slutt opp og gikk på neste offer:) hihi, som vi har ledd av det der i dag:) Er jo veldig hyggelig å bli sjekka av 2 kjekke mannfolk, men herreli..... Ja ja, vi fikk oss en god latter i alle fall:)

I dag hadde vi en lang frokost før vi var på spa og fikk 1 times aromaterapi.... mmmmmm.......

 

Ellers fikk jeg pos el-test fredag så vi kjørte på den kvelden og jeg er ganske sikker på at selve EL var i går kveld. Kjører på en runde i kveld for sikkerhets skyld også vi:)

 

Ellers må jeg si velkommen til drømmer om jente da!

 

Så gla; her er det fortsatt håp da! Hold oss oppdaterte!

 

Meg og lille snuppis; føler med deg nå; det er slitsomt og vondt og dritt på syklusdag 1-3 synes jeg......

 

Tiril; håper metformin gjør susen for deg nå!

 

Stor klem til dere alle!

 

ps; i morgen tar vi over huset vårt:))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Og tusen takk for velkommen-hilsner, det virker riktig så koselig her inne :0))

 

Nå har TR kommet. Det gikk helt greit, ble nesten ikke lei meg i det hele tatt. tror jeg hadde forventet det og egentlig gikk jeg bare og ventet. Det eneste som plager meg er at jeg begynner å bli orntlig redd for at vi kanskje ikke får det til en gang til? Huff, det virker så fælt å tenke på. Samtidig så skjemmes jeg som klager og bærer meg, jeg har jo 3 flotte gutter, jeg har ingen verdens grunn til å klage. Har begynt å spise Dong Quai, skal bli spennende å se om det kanskje hjelper på :)

 

Jeg tror det kommer til å ta litt tid for meg og huske alle sammen, ikke minst sette meg inn i hva som skjer med de forskjellige her. Akkurat nå virker det litt uoversiktlig for meg, men regner med at det kommer seg kjapt. Bruker å være ganske uaktiv etter TR har kommet og frem til EL, men nå føler jeg for å være litt aktiv hele tiden. :)

 

så gla` ja, jeg vet akkurat hva du mener, man vet at man burde hive testene, men gjør man det, nei, og om man skulle være så flink at man klarer å hive så burde man ødelegge de helt, ellers er det lett å plukke de opp igjen :)

 

Har du barn fra før? Jeg følte meg heller ikke gravid nå, og jeg var jo ikke det heller. men når jeg tenker meg om så hadde jeg nok svart at jeg ikke følte meg gravid når jeg var det heller. Føler at følelser og magefølelse går i surr jeg.

 

Vi har prøvd i 11 mnd nå, en du?

 

Tirilgirl- Krysser fingrene for deg og status i morgen, blir spennende å høre hvordan det går :)!!

 

Maddemor-Å, så artig at du har el nå, nå satser vi på at den sitter!! Tvi, tvi :)

 

Har forresten forandret nick til Drømmer om 4 isteden for Drømmer om jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Da er tanta på vei :-( Ja, ja...

 

Maddemor; Koselig å lese at dere hadde en fin tur til Oslo :-) Håper dere har truffet på gullegget denne pp. Heia heia!

 

Tiril; Så spennende med ul i dag. Jeg hadde bedt om pregnyl. Masse lykke til og oppdater oss etter ul da :-)

 

Drømmer; Jeg har to barn på 13 og 19 fra et tidligere forhold. Vi begynte prøvingen for 4 år siden. Har vært gravid to ganger underveis, men mistet i uke 25 og 12. Har du 3 barn fra før? Lykke til i jakten på gullegget. Nå er det snart vår tur :-)

 

Ha en fin dag alle sammen! Jeg går ut i et 4 ukers vikariat i dag, og det blir gøy. Får litt annet å tenke på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god ny uke jenter :-)

 

Jeg har tatt min tredje clearblue digital med ukeindikator og idag viste den "Gravid 3+" med én gang :-)

Så da har jo hcg steget hver uke iallefall.

Da kan jeg slappe bittelitt av frem til UL på fredag.

Ellers er fortsatt alle andre symptomer fraværende.

Kjenner litt trykk og ubehag når vi har sex og han kommer litt for langt inni meg, og puppene er så ømme at de nesten ikke går an å røre - men ingen kvalme eller murringer (mener å huske at det alltid har vært ganske vondt i magen, sånne ligamentsmerter de første ukene?)

 

Håper dagene kan gå fort frem til fredag :-)

 

Tirilgirl: Joda, jentelaget gikk kjempefint - det gikk strålende å fake vindrikking. Folk legger jo aldri merke til hva alle andre gjør, man bare tror det blir så synlig når man ikke drikker.

jeg gikk rundt med velkomstdrikken, sippet uten å svelge noe og helte det ut når vi gikk til bords.

Resten av kvelden hadde alle egen vin - min var jo alkofri forkledd i en vanlig vinflaske, men jeg hadde ikke behøvd å gjort det engang - ingen hadde reagert hvis jeg satt med samme glasset musserende hele kvelden :-) Særlig ikke etter at folk har fått litt å drikke er det noen som merker noe.

Jeg var jo uforskammet kvikk morgenen etterpå da - de nadre hadde det dårlig stakkars :-)

Det blir spennende til helgen for deg nå da - jeg heier på deg av fulle krefter !

Skal du rekke juliklubben er det vel best å henge i - uansett vil jeg ha deg med meg inn på riktig trimester :-)

Lykke til hos gyno idag - det blir spennende å høre ståa.

Hva er det Pregnyl gjør for noe ?

 

Maddemora - så herlig det hørtes ut i helgen, jeg ante ikke at Grand hadde egen jenteetasje, hva er så spesielt de?

Har sovet der flere ganger og er mitt yndlingshotel i Oslo - frokosten er supergod :-)

Lykke til med overtakelse av huset idag - så spennende det blir !!

Herlig.

 

Må dere ha en flott uke jenter - jeg er så glad for at dere er her :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Litt blandede nyheter fra de ulike ser jeg. Fikk akkurat med meg at Katta var melt på tjukka som hun så fint ordla seg på 1. tri :) Det var så hyggelig å lese.

 

Så flott at du får forventet stigning på hcg 68-mamma. Jeg har troen på at dette går hele veien hjem for deg! Så smart med "lurevin" også, selv om det smaker dritt! Jeg er så nervøs for julebordet mitt. Vil ikke at folk skal vite det før jeg går på UL i uke 12. Jeg håper jeg kan klare å bestille Munkholm uten at folk skjønner, men jeg kommer til å slite med å holde ut. Håper jeg er litt mindre trøtt og kvalm da.

 

Vi burde nesten starte ny tråd igjen for denne begynner å bli veldig lang..........

 

God uke alle prøvere og gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å høre fra deg -68mamma, følger med på deg inne på 1 tri også - og gleder meg sånn på dine vegne =)

 

Maddemor: Grattis med huskjøp og overtagelse i dag, det blir utrolig spennende!!!

 

så gla`: Hvordan går det?? Tenker masse på deg =)

 

Leste nettopp en pm jeg fikk fra deg Tirilgirl - åhhhh, du er en sånn herlig jente =) Jeg ønsker deg bare alt godt og som du sier en dag sitter vi der med en liten baby i armene våre... =)

 

Velkommen til deg også Drømmer om 4 ♥ ♥ ♥ ♥

Jeg ble en gang spådd (I 1995 av Hai Lee Yang) at jeg kom til å få fire barn - men jeg har foreløpig bare ett, og siden jeg ikke har helt alderen med meg på min side - så kanskje jeg ender opp med trillinger jeg da?? Hehe - det hadde jo vært noe =) Ellers må jeg få dem tett i tett, håper virkelig det skjer noe snart. Har snart prøvd i 2 år på å få barn nr 2 - det er tydeligvis ikke lett. Førstemann var ikke planlagt engang, så hun kan jo godt være ett stort lykketreff =) Håper virkelig det skjer noe snart, er nå inne i min 20 pp...

 

Ellers har jeg vært hos legen igjen i dag, er ekstremt trøtt og slapp, sover flere ganger om dagen og kunne sikkert ha sovet rundt - døgnet rundt, huff - ellers går jeg rundt som en zombie, synes at jeg er veldig blek også, noe både mannen min og andre også har påpekt i det siste. Nå går det jammen meg på tredje uka med dette "svineriet", det måååå da være bedring snart?? Har ingen andre symptomer på noe som helst!!!

 

Har ikke feber lenger da, bare på grensen, hadde 37,7 i dag morges. Litt svimmel av og til - men ikke noe nevneverdig. BT i dag var på 110/80 - noe som er meget bra. Pleier å variere mellom 110/70 til 140/90-95. Leverte ikke urinprøve da jeg har TR på besøk nå på 4 dagen - men har ingen symptomer på UVI, bortsett fra at jeg har bittelitt vondt i ryggen (men synes det sitter litt høyere enn der nyrene ligger - har jo hatt en god del nyrebekkenbetennelser før, så synes det minner om dette, men det er ikke på langt nær så vondt og som sagt synes jeg det ligger litt høyere opp enn det jeg er vant til... Merkelige greier.

 

Har ihvertfall fått tatt en del blodprøver i dag, stoffskifte, hormonprøver, nyre og leverprøver, jernstatus, B-12, D-vit, samt den vanlige regla med blodprosent, diff.telling osv, osv - skal tilbake på fredag for å få svar på disse, men mest sannsynlig er det ett skikkelig virus som har satt seg. Legen min sa også at jeg ikke måtte finne på å ta svineinfluensavaksinen ennå, immunforsvaret ditt er ganske så lavt nå sa han - så jeg må bare vente. Synes egentlig dette med sv.influensaen er noe hysterisk, men siden jeg tilhører en risikogruppe (kronisk nyresvikt), synes jeg det er litt skummelt allikevel...

 

Ble nå ihvertfall sykmeldt ut uken og skal som sagt tilbake på fredag for å få svar på blodprøvene... Jeg kunne bare komme og sette meg på stolen utenfor døra hans, så skulle ha ta meg inn når jeg kom, jeg trengte ikke bestille noen time - for en flott service altså =)

 

Uansett hva det er, så håper jeg at det går fort over nå - er litt "lei" av å være så mye syk - jeg er jo bare 33, ikke 90!!!!!! Hehe =)

 

Ellers hadde mannen min og jeg en liten samtale i går kveld ang dette med å bli gravid/prøvingen og hele greia (det var han som tok det opp) - og han sa at han begynte å bli lei prøvingen nå! Min gynekolog har tidligere sagt at dersom vi ikke blir gravide innen mai 2010 - så må vi vurdere å gå videre med skikkelig utredning og f.eks AIH eller IVF. Ihvertfall så sa mannen i går at han ikke hadde lyst til å gå videre med utredning, han sa at det er nok en årsak til at vi ikke blir gravide eller en årsak til at det går galt, hva årsakene enn var, så ville vi aldri få greie på hva det kunne være 100%. Han sa også at dersom det skulle gå galt en gang til - så er det finito for prøvingen. Han er så opptatt av naturlige årsaker og at man ikke skal "klusse" med naturen, som han også sa: Vi må kose oss og nyte den hverdagen vi har nå, kose oss med den lille jenta vi har - dersom vi skulle få flere barn synes han det blir kjempekoselig, men dersom vi ikke får det, må vi sette pris på hun vi har sa han - og jeg er jo så enig så enig - det er bare det at barneønsket har vært så stort for min del. Jeg ønsket jo allerede å sette igang med planlegging av barn nr 2 allerede i 2006 (da jentungen bare var noen få mnd gammel), jeg ventet i 2 år(!!!!!!!!) på at han skulle bli klar - og når han endelig bestemte seg for at han også var klar - så går det faen meg nesten 2 år uten at vi fortsatt har fått ett barn til!!!!!!!!!! Arggghhhhhhhh - for noe dritt!!!!! Godt å få ut litt frustrasjon altså =( Hva skulle jeg ha gjort uten dere jenter??

 

Nå ville jo jeg gjerne ta en liten pause til over jul og se hva som skjer da - og dersom det ikke skjer noe og jeg skal tilbake til gyn igjen - får vi se hva vi gjør - selv om mannen min har lyst til å gi opp - så vil ikke jeg - så det spørs om vi ikke kommer til å ha en ny samtale om dette om ikke så altfor lenge. Dersom jeg sier at jeg fortsatt ønsker å prøve litt til - så vet jeg at han respekterer meg for det og stiller opp, han er veldig god sånn sett - så derfor føler jeg at bør tenke litt på det han sier og føler og mener også - selv om jeg synes det kan være litt kjipt i forhold til det jeg ønsker... Jeg håper virkelig det løser seg, det virker jo som om jeg er veldig fruktbar, 5 (eller 6?) graviditeter til sammen, men bare ett fullført svangerskap - er vel ikke så lovende i forhold til fullbyrdelse av ett svangerskap - men håpet og drømmene kan ingen gjøre noe med, de vil alltid være der =)

 

Ha en riktig flott uke jenter - og så venter jeg på oppdatering fra deg så gla` og håper på gode nyheter =)

 

Stooooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld kjære venner:)

 

Da har jeg vært til gyn i dag, hadde time så sent som kl. 1715. Men der kunne den herlige damen se to follikkelposer, en som var 9 mm og EN som var 23 mm:) Og det er det største målet jeg har hatt på denne syklusdagen noen sinne!!!!!!!!!!!!!!!!! Spurte da etter Pregnyl, og ble enig med henne om og sette denne i løpet av dagen i morgen:)

 

Glad og fornøyd ruslet jeg ned til nærmeste apotek, der damen kunne fortelle at dette var de utsolgt for!!!!!!!!!!!!!!! Og alle apotekene i den kjeden i hele Buskerud. Så da er det bare for meg og rase ut i morgen tidlig på jakt hos de andre kjeden og høre om de har:/ Sist uke når jeg skulle hente mine to esker med Pergotime, var jo også nesten alle tomme for dette. var vist leveringsvansker sa de.......men jeg tenkt jo krise med en gang. Men heldigvis fikk jeg to esker til slutt, så håper jo jeg er like heldig med Pregnyl i morgen da....*sukk*

 

Klart jeg kjente at forventningene steg noen grader når det så så fint ut, selv om det ikke er sikkert det blir noen spire ut av det for det. Men håpe er jo større enn om det ikke var funnet noen fine follikkelposer da, trøster jeg meg med........

 

Hvordan står det til med dere andre damen rundt i dette langstrakte landet vårt......

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...