Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Ja, i går var vi på kontroll med Snorre. Gullet er nå 56 cm og veier 4860 g -helt etter boken:)))

Han pludret og smilte sånn at legen og helsesøsteren sa jeg bare kunne la han bli igjen viss jeg ville -hehe! De ble helt forelska!

Godt å vite at han spiser nok og utvikler seg veldig fint:) Snakket litt med helsesøsteren om dette ønsket mitt om å ha litt ammefri iblandt, og hun mente at dersom det var mulig burde jeg full-amme vertfall 3 mnd til. Så nå kommer jeg til å pumpe meg, og fryse ned et lite lager:) -så har jeg på lur dersom jeg vil ta meg en tur på by`n eller noe:) Første sprell blir vel om ca 14 dager, da vi skal arrangere utdrikkningslag for svigerinna vår:) Gleder meg skikkelig! Regner med Snorre godtar flasken til dess. Vi trener litt hver dag nå, bare med kokt vann i -og det går bedre og bedre:) Har kjøpt sånn Mam-flaske, der tutten er formet som en brystvorte lixom..

 

Keisersnittnr3: For meg skulle det ha passet helt 100% om vi kunne hatt et treff en torsdag/fredag...da er nemlig de to eldste her i barnehagen:) Andre dager er jeg vertfall nødt til å ha alle sammen med, for alle "barnevaktene" er på jobb om formiddagene....

Hadde vært helt knall å trffes igjen snart -gleder meg til å se nurkene deres!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

 

I dag har eg gått to turer, første var på ein halvtime og den andre på ca ein time. men kjente da litt i såret, så eg får ta da litt med ro nokre veker te. Ga Eline litt kokt vatn i dag, ho tok flaska med ein gong, så da er godt å veta i tilfelle eg sku finna på noke i sommer :))

 

Løye å tenka på at ei venninna av meg fekk ein baby på 4925, og no er snorre blitt så stor:) og han er vel ein mnd gammal.

 

Eg kjeme med eit forslag eg, hvist me tar neste torsdag ( 14 juni) passe da for alle?

 

Hadde vore kjekkt å sjå Snorre ,Erik og Nadine. Har jo sett nadine på føden, men ho har sikkert forandra seg litt på desse tre vekene:)

 

No er det ei som skrike etter pupp så me får knottast:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Torsdag 14/6 passer fint for meg :) E da Frugård da e snakk om?

 

Me skal på fitjarrevyen 22/3 (samboeren min sin bursdag) og då skal mamma vera her å passa Erik i mens. Både glede meg og kvir meg. Skal bli godt med ein kveld å tenka på noko anna enn babystell, men er ikkje så kjekt å gå i frå han heller.. Men sånn e da vell alltid :)

 

Erik har ikkje sove noko særlig i dag. Suttrete og vil berre kosa og drikka melk frå pupp og flaska. Håpe han sove i natt, for no kjenne eg at da er ei god stund siden eg har sove skikkelig.

 

Ha ei god natt.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

14/6 passer glimrende for meg oxo:)))))

 

Nok en dag med strålende sol i dag ser det ut til:)

I ettermiddag skal vi ned på en strand og ha avsluttning med barnehagen. Alle som skal begynne på skolen til høsten skal overnatte i barnehagen i natt, og først skal vi grille på stranden og ha fest:) Det blir nok koselig. Kristoffer gleder seg enormt, og fant frem sovepose og liggeunderlag for flere dager siden -hehe!

 

De siste nettene nå har Snorre kun hatt 1 nattemåltid, 1 bleiebytte og sover i sin egen seng. Økedagene virker som de er over for denne gang, og han er atter en gang fornøyd:)

Vi har enda ingen rutiner med tanke på leggetid og sånt, men jeg tenker på å begynne... Når han dupper av på kvelden skal jeg legge han inn i sengen sin (nå har jeg pleid å legge han i vuggen i stuen inntil vi går og legger oss). Men siden har ikke spiser "hele tiden" lenger så roer han seg sikkert godt inne på soverommet der det er stille og rolig.

 

Nå skal jeg ut i solen:) Ungene vil ha meg med på tur, så da blir det vel til det etterhvert.

 

Håper det passer for Stina dn 14. da.....:)

 

Knottes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei:-))

 

Har ikkje vore nåke særlig inne på desse sidene, e ute å nyte da finaveret og har faktisk vore på to tura kvar dag. Ein med vogn og ein uten.......målet e å få av dei siste 4 kg i løpet av sommeren:-)). Ser dåke har snakka om å ha treff den 14 juni. Eg har ikkje anledning den dagen:-(, men håpa at eg kan få vera med å treffa dåke og babyane ved ein seinare anledning då(helst snarast mulig:-) ). Har prøvd å finna ein dåpsdato,men enten passa da ikkje for oss elle for andre, so no e datoen blitt 24 juni(sku du camhella ha då???), og eg har plutselig dårlig tid, fekk nemmelig datoen i dag!!!! No e da slutt på melko hos meg, so no får Nadine berre flaska:-(. Ganske kjedelig og stressande med dei flaskene, men åg samtidig litt friare for meg då.

Vett ikkje koss da e for dåke, men eg merka at da e ein del travlare med 3 unga enn 2, sjøl om dei to andre e store. Men da e ikkje nåke problem altso, synes da e positivt eg, for eg merka at eg tar fortare av no når eg "aldri" e i ro:-)). No har ho mellomsta fått vannkoppane, ho blei sjuk i går og har feber stakkars. Ho har jo so lyst te å vera ute å leka i finaveret, men eg e litt hønemor og e redd for desse ittesjukdommane dei kan få.

I måro har eg bursdag:-), men har allerede fått presang av ungane og sambo. Av ho eldsta fekk eg et fint fat som sto "kjærlighet"på som ho har laga på skulen og ho mellomsta fekk eg et hjerta som ho hadde perla i barnehagen og av mannen og Nadine fekk eg et digitalt speilreflekskamera!!! Da har eg ønska meg soooo lenge, so no skal da bli proffe bilder her:-)))). Ska feira dagen på lørdag ilag med søstera mi so har blitt 30, so da blir kos:-))).

Ellers så går da veldi bra her, Nadine er snill og god, og sover kvar natt frå 23-08 og har berre hørt ho grina skikkelig ein gong og da va i dag, når ho ikkje fekk mat fort nok*ler*. Ho har lagt på seg ein del og har gode bollekinn:-))). Flott å høyra at da går bra med alle:-)! Går da bra med såret ditt keisersnitt3??

 

No må eg laga middag,me "snakkes"

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Blir litt misunnleg på dåke som går so fort ned igjen. Eg slite med å gå ned. Tenke over ka eg putte i kjeften men ting går so seint. Hadde sikkert hjelpt viss eg hadde fullamma, men da gjere eg jo ikkje. E nesten heilt tom for melk no :( Eg får ta tida til hjelp så får eg håpa kiloane snart vil forsvinna....

 

Barnimagen3: Erik skal døypast 24 juni ja :) Kor kjekt at han ikkje blir den einaste :) Skal dåke og ha dåpssamtale onsdagen før?

 

Gratulerer med dagen i måro Barnimagen3! Kos deg på dagen din :)

 

Erik er ganske suttrete for tida. Vil berre sova på mammo sin arm.... og ha melk i hutt og pine... begynne å bli tungt å gå å bera på han heila tida. Håpe han sove litt i natt sånn at eg og kan få litt søvn. Har ikkje blitt mykje søvn i da sista.

 

Ha ei god natt.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei

gratulerer med dagen stina, håper du får ein fin bursdag.

Her går da i amming for tida, ho sover ikkje så godt som dei første vekene. Inatt våkna ho kl 3, er litt uvanlig for meg da he he. Men ho vil ligga ofte te puppen, så det kan jo vera aukedagar ho held på med og varmen spiller nok inn den og.

såret mitt er ikkje så bra denne gongen som med dei to andre. Har ei rift midt på som ikkje har grodd sånn skikkeleg. Og er merker da med ein gong eg har vore å gått ein lang tur, håper det kjeme seg snart.

Camhella: Ikkje stress med desse kg, Har gått ned litt meir enn da eg la på meg men har enno 5-8 kg som eg hadde fra før og dei vil eg ha vekk, men eg merka dei er litt verre å få vekk, men eg skal ta tida te hjelp så forsvinner dei vel. Nei no er eline utålmodig så her er da fram med puppen igjen:

ps skal me ta da torsdagen eller skal me venta te ein dag da passer for barnimagen?

Hadde vore kjekkt om alle var med:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Gratulerer med dagen, barnimagen!!!:) Håper du år en flott bursdag!

 

Camhella: Du er (dersverre) ikke alene om å kjempe mot kiloene:/ Jeg har ikke vært på vekta på et par uker, men VET at det er sikkert 7-8 kilo igjen som skal av. Det er ryggen,magen og lårene som er mine problemområder.... Ser forsåvidt ikke SÅ galt ut med klær på, men under er det en helt annen sak! Vil ikke akkurat påstå at jeg er så veldig fast i fisken om du skjønner...og kroppsfasongen ser ut som et "før"-eksempel på "ekstrem forandring".

Jeg går turer hver dag, tar sit-ups, passer på hva jeg spiser og drikker på litervis med vann, men hele vekta virker som den har stoppet opp.

Skal innom hos pappa og de i dag, så da skal jeg prøve å huske å få veie meg. Regner med å bli skikkelig skuffa.

 

Nå er ungene i barnehagen, Snorre ligger i vognen og sover og jeg har huset for meg selv. Tror jeg setter meg ut i solen en stund:) Skal på dåpssamtale kl 10.30, så jeg kan slappe av frem til da.

 

Ha en fin dag i solen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

For min del så kan me godt venta med treff til da passer for barnimagen og. E jo kjekkast når me er med alle :)

 

Har kjøpt meg klær til barne¨dåpen i dag. Endelig fant eg noko som eg ikkje såg ut som ein ekstra stor elefant i (såg ut som ein litt mindre elefant :) ).

 

Erik er suttrete. Er sikkert varmen. Nei eg før vell bussa litt meir på han. E utrulig at eg ikkje går ned i vekt, for eg har jo sjelden tid til å eta...

 

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Det er akkurat det samme for meg når vi treffes, men det passer som sagt best på torsdager/fredager:) -da slipper jeg å komme drassende på 3 unger...

 

Tror seriøst at jeg har fått solstikk i dag -SINNSYKT vondt i hodet! Har tatt paracet, men dn hjelper ikke i hele tatt...må nok bare komme meg i seng ganske snart.

 

Vi fikk en trist nyhet i dag..det viser seg at svigerfar har denne prostata-kreften, og i dag fikk vi vite at den er i full spredning i skjelettet og at den visstnok er svært hissig.... Svigerfar var helt knekt, gråt og kunne ikke forstå det -men nå som "sjokket" har lagt seg går det bedre. Han er startet med cellegift i dag, og så får vi bare tenke positivt og håpe at den gjør jobben.

 

Huff, dette hodet mitt tar livet av meg snart...må bare komme meg i seng!

Snorre ligger nybadet, mett og god i sengen sin og sover allerede:) Han roer seg kjempefint i sin egen seng, til min store glede:)

 

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

VarGraviden*har født nr3* : Det var trist å høyra om svigerfar din. Å tenka positivt og håpa på da besta er da einaste ein kan gjera. Husk at dei er blitt kjempeflinke på kreftbehandling på sjukehusa.

Med tanke på hodeverket ditt: Du har vell ikkje noko allergi? Samboeren min har kjempevondt i hodet fortida pga bjørk- og graspollen.

 

God natt

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da e stillt innpå her for tida....

Alle er travelt opptatt med sine små? :)

 

Barnimagen3: Koss er dine planar for barnedåpen?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei:-))

 

Travelt for tio ja! Sånn sett e du heldi so "berre" har ein å ta deg av:-). Ellers so ska me ha barnedåp 24 juni, va på samtale i dag. Men kor me ska vera vett eg ikkje endo. Men me ska ikkje ha da heima, leige ein plass, har spurt litt rundt på prisa og plassa,men ikkje nåke so e bestemt endo, men begynne å få dårli tid kan du sei. Koss går da med dåke då, Hege og Renate?? Går da fint med dei små?? I helgo ska eg på utstilling heila helgo og Nadine ska vera med, so da komme te å bli ei travel helg,men kjekt åg:-). har so masse so ska skje dei neste to vekene, so for min del vett eg ikkje korti da passa med et treff:-(. Men eg håpa da blir snart då:-).

 

Snakkes:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

 

Ja her og er da travelt for tida. Trur eg har den berømte ammetåka og. Går rundt meg sjøl og glømme både det eine og da andre he he, har ikkje hatt da sånn med dei andre. I går reiste vilde på jentetur med besto te syden, ho storkose seg:))

Skal på shopping te haugesund på mandag, sjå om eg finne meg nokre klær. i morra skal eline veie seg, er spent på kor stor ho er blitt, har vore grinete i dag, lure på om ho har eit aukedøgn, men ho sov fra halv ni i går, fekk pupp kl halv fem og sov te åtta, men ho har ikje fått noke skikkeleg rutine på noken ting enno.

 

Skal ha dåp 19 august, me skal ha koldtbord her heime, blir vel ca 30 stk, håpe me kan treffast snart før babyene blir så store, vilde er jo ferdig med skulen når ho kjeme heim, og jonas er i barnehagen ut juni, men etter det må eg ha dei med hvist det ikkje blir treff i juni, men sjå kva som passer for dåke:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Full rulle hos meg oxo om dagen:)

Holder på med arrangere utdrikkningslag, og jeg har endt opp med hovedansvaret -hun som er forlover sniker seg unna alt! Er litt irritert på henne.Men det skal uansett bli kjempegøy! Vi skal på paintball, bruden skal få aroma-terapi- time, så skal vi på restaurant og ha litt ablegøyer, før vi til slutt skal ha skikkelig 80-talls fest i hagestuen til pappa og de:) Hun skal dessuten kidnappes på motorsykkel i morgen kl 12 -hehe! Så får hun seg en skikkelig rånetur iført kjøredress og alt:)

Vi skal alle kle oss ut i 80-talls stil, med tilbehør, de rette frisyrene, strekkbukser, plastikkøredobber, pumps og alt:)

Så jeg sitter her og pumper meg for harde livet sånn at jeg har nok melk i frysen til knøtten:)

Dessuten har jeg lovt brudeparet at jeg skal hjelpe dem å lage sangheftene til bryllupet...så jeg driver og laster ned på sanger til den store gullmedaljen. -De må jo ha litt å velge i:) Jeg tror utvalget begynner å bli bra nå...

 

Ang.treff så passer det som sagt for meg alle tors/fredager:))) Hva med Torsdag 21.juni????

Kjempegøy om vi hadde kunnet treffs!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det hørtes kjekkt ut med ein fest no ja:)

Må kosa deg masse på utdrikningslaget i dag, dåke er vel i full gong no:))

Eg skal på revy idag med jobben te even.

Han er allerde gått for å dele ut bonger osv, han som har ansvaret for alt, dei skal eta middag kl seks, eg går ikkje bort før åta når revyen begynner, og går heim igjen etter den er ferdig, så det blir ikkje så lenge på meg. I dag har eline sove heile dagen, får håpa ho ikkje sover for mykje sånn at ho sover litt i natt og. Er så spreng om dagen trur ho har hatt noken aukedager.

Var og veide ho i går ja og holdt på å få sjokk, tirsdag for to og ei halv veke sidan var ho 3040 og i går stoppa vekta på 3750!!!!!! skal ho legga på seg så mykje er ho snart voksen he he

 

Eg er med på torsdagen 21 eg, håper det går greit for camilla og stina og.

Må kanskje ha eldstejenta med meg.

hvist ikkje det passer så lurte eg på om dåke kunne gå inn på mi sida og skriva adr. dåkas for då har eg ein liten ting som eg må senda te dåke:)

Ha ein fin lørdagskveld

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Eg har ein liten umuliuss for tida. Vil ikkje sova noko særlig og er ganske suttrete,spessielt om kveldane.

 

Elles so er eg begynt å gå ein del tur. Har gått ein del tur med ei i barselsgruppo. Ho har og ein gut (2mnd eldre enn Erik) og ein hund som går fint overens med vår hund, så det er koslig.

 

Torsdag 21 trur eg ikkje eg skal ta sjangsen på. Skal ha barnedåpen heima, og begynne å stressa litt no. Har jo selvfølgelig utsett alt til siste liten, så eg har eit heilt hus som skal vaskast, bord og stolar som skal hentast (låner frå bedehuset), møblar som må ut i garasjen (for å få plass til langbord), kaker som må bakast, dekorasjonar som må lagast, bord som må pyntast og dekkast + diverse malearbeid og ugresslugging ute. Blir hektisk kan de tru :) I tillegg så skal me på Fitjarrevyen på Fredag med noken vennepar. Har fått billettar og barnevakt, så er litt seint å pingla ut no sjøl om eg har mykje eg skal ha gjort. I tillegg er min kjære 26 på fredag og Erik 3 mnd, så då må eg nok baka ei kaka til dess.

 

No helde eg på å fyra i grillen. Tenkte me sku grilla litt når min kjære kjeme heim.

 

Erik sover heldigvis for øyeblikket, men da vare nok ikkje lenge.

 

Vokna i dag med betennelse på eina auga. Fekk da nesten ikkje opp, men får ikkje tid til å gå til lege med da denna veka. Finns da noko resptfritt som funke?

 

Ka med treff nesteveka?

 

Klem frå Camilla

 

Ps: Har ikkje sett dåke på Facebook enda. E mykje dritt som er skrevet om facebook, men eg syns da e kjempe grei plass å halda kontakten med folk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Først....hva er facebook?? Jeg er nok megatreg som ikke engang aner va det er...får skylde litt på ammetåka:)

 

Høres ut som du nok å gjøre frem mot helgen, Camhella! Håper du har noen til å hjelpe deg, høres ut som trenger å delegere ut noen oppgaver! Det er måte på hva en person kan klare mellom trøste -og amme-økter!:)

Jeg gleder meg til vår dåp:) Bare 2 uker til nå:) Har kjøpt servietter, lys og litt bordpynt. Bordkort skal jeg kjøpe ferdige på Mega og bare skrive navn på. Kaker har jeg "bestilt" hos min stemor og hos svigermor; og så lager jeg 2 stk selv + bestiller en kransekake.

Pappa har ansvaret for å ordne med bord og stoler. En dag i denne uken skal jeg fixe koltbordet, og skrive en laaang handleliste. (skal lage noe kyllingsalat og litt diverse selv -og min stemor hjelper til) Føler egentlig alt i alt at jeg ligger godt an - til og med dåpskjolen er ferdig strøket og henger klar på soverommet:))

 

Ja, i helgen var jeg på utdrikkningslag til svigerinna mi! Alt gikk strålende og vi hadde det kanon! Det hele begynte med at hun ble henta på motorsykkel kl 12, og kjørt til Hustredalen på Litlabø hvor vi sto og venta på henne. Der hadde vi bestilt paintball (anbefales!), noe som var DRITGØY, men litt vondt. Er rimelig gul og blå nå i etterkant, hehe. Etter "krigen" kjørte vi henne til Helse og Velvære Senteret på Leirvik der hun fikk en time med Aromaterapi. I mellomtiden fikk vi andre "freshet" oss opp littegranne. Da vi hentet bruden en time etterpå, var vi alle som tatt ut av en 80-talls musikkvideo! Bruden hadde måttet skifte klær hun oxo, siden vi tok alle klærne fra henne da vi forlot henne hos massøren. (hun fikk en pose med "nye" klær hos oss). Nå bar det ut på moloen, og til Storddøra, der vi fant frem spriten mens vi la make-up på bruden:) Så hadde vi fotoseanse der ute:) (fikk tatt masse kule bilder!)

Kl18.00 bar det opp på Frugård, der tok vi oss en utepils før vi gikk inn og bestile mat...og enda mere drikke. Vi var 9 stk, og alle sammen måtte spandere en runde på bruden....det ble etterhvert moro rundt bordet kan du si! Og så traff vi han programlederen fra Newton på NRK -han ble oxo drukket ut:) Så fikk vi tatt noen kjekke bilder av han og bruden vår sammen!

Etterpå var alle sammen en tur på Delis`n, før vi for ut i Kårevik og hadde 80-talls fest i hagestova til pappa! På dette tidspunktet hang jeg mer eller mindre over do-skåla og spydde til jeg for hjem! HERREGUD hvor full jeg ble! Ute for første gang på over 1 år -og det merktes!! Var så dårlig på søndagen at jeg ville bare dø! Og er full i blåmerker etter paintball + har et stort skrubbsår på kneet. Huff, det skal bli en stund til neste gang. Men det var gøy så lenge det varte!

Snorre hadde tatt flasken uten problemer, og vært så snill her hjemme atte:)) Det er veldig greit å vite:)

 

Nå får jeg se til å komme meg seng, har vært en travel dag. Ungene krever at det må skje noe HELE tiden, og jeg er rimlig sliten for tiden..håper det blir kjempedeilig vær i morgen oxo så de kan bade i bassenget. Da er de opptatt en stund:)

 

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:))

 

Ser ikkje ut te at det blir treff i morra:) men neste torsdag??

Har ein liten ting til desse nurka dåkas. Eg må ha med meg ho eldste men ho er så roleg at det år sikkert bra:)

Lykke te med dåp på søndag camhella, er enno to mnd te me skal ha så eg har god tid enno:)

Hørtes kjekkt ut på lørdag graviden, men ikkje alltid lika kjekkt på søndagen:)

I dag kjeme vilde te heim fra syden, så då skal me kosa oss, og så skal me bestilla hytta te neste helg,tenkte me skal ta oss ein tur te kinsarvik:)

Koss går det med barnimagen ? har ikkje hørt noke fra ho på lenge.

Her i huset er eline sovedyr eine dagen mens neste dag sover ho ikkje , inatt var ho oppe to gonger og ho var våken fra fem te seks og sove te åtta og var våken fra åtta te elleve.så det skal bli kjekkt når det blir litt meir rutine. igår sov ho fra ti på kvelden te fira fekk pupp og sov te åtta:)

Om fem dager er det seks vekers kontroll, da går så fort.

Nei no er det ei som er våken. Kosa dåke i finveret

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Trur da skal gå bra med BIMtreff neste torsdag for min del.

 

Eg måtte til lege i dag for å få dråpar til auga som er betent. Ser ikkje så godt på da, så eg håpe da er komt seg til helga. Håpe berre ikkje eg smitte Erik.

 

Erik er fremdeles suttrete kvar kveld. Har vert det over ei veka no. I går måtte han sjå Frustrerte Fruer med meg :)

 

Nei, eg får vell begynna å gjera noko her.Utsette ting så lenge så muligt :)

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Nå har jeg sett sesongavslutning på Lost...tenk at det ikke blir mer før til neste år!!!:((((( Åsså er det bare urimelig spennende oxo!!! Gleder meg allerede til neste sesong!

 

Treff neste torsdag passer fint for meg:)

 

Nå må jeg komme meg i seng, skal tidlig opp og levere ungene i barnehagen i morgen, og så skal jeg til tannlegen!

 

natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Skal me sei neste torsdag då c",) Kl 12? på frugård eller ein annan plass?

I dag er mannen og henter den nye bilen vår i haugesund, så i kveld skal eg ut på prøvetur :))

 

Håper regnet ikkje vare så lenge , er så mykje betre med sol.

nei no er det ei som våkner, me knottes seinere

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!!:-))

 

Jeg er her endo Renate:-)*ler*!!! E innom her, men har ikkje alltid tid te å svara(elle orka akkurat der og då). E travelt her for tio. Avslutninga her og der, og eg e klassekontakt, so har hatt ein del å jera. På søndag ska me ha barnedåp, so har maska litt me da åg, men i motsetning te camilla ska me ikkje ha da heima, so eg sleppe unna da mesta av styr. Men litt må jo jerast, og idag fant plutseli mannen ut at dressen hans ikkje passa lengre(litt seint å finna da ut kan du sei)!!! So då må me te leirvik å finna ny te han, og so må eg laga blomsteroppsatsa og kaker. Me ska ha reinsdyrsteik og heimalaga karamellpudding og is med varme bær te dessert. Nam, gleda meg te maten eg he he he. So blir da kransakaka og andre kaker te kaffi. Me blir berre 20 stk te middag og kaffi. Men eg e so glad for at eg ikkje ska styra me da heima!!! No ligge Nadine, nybada, god og mett og søve i korga si:-). Ho e so snille heila tio, søve ifrå 23-8elle 9 kvar dag, og da e deilig når ein får HEILA natto sjøl te å sova på. Neste veka ska eg på 6-ukers kontroll sjøl, og eg ana ikkje ka prevensjon eg ska ha, har jo ikkje akkurat vore heldig verken med da eina eller da andre:-(. Nadine ska ikkje på 6-ukers kontroll før 10 juli, og eg e spent på kor stor og long ho e blitt. Korga passa snart ikkje te ho lengre, so ein del har ho nok både lagt på seg i lengde og vekt. Ska prøva å få barnevakt te neste torsdag klokka 12!! Kanskje me kan vera på Bytunet(Brunsjeriet elle ka da hette) visst ikkje Frugård?? Må iallefall ha plass te vogner.Renate; koss e såret ditt? Mitt e heilt bra, bortsett frå at eg e litt rød på eina sio av såret og da e litt vondt og svir der, håpa ikkje da e nåke betennelse på gong:-(. Ska få legen te å sjå skikkelig på da neste veka når eg ska på kontroll. Heldige du e so får ny bil!!! Da e da nesta eg ønske meg, men da blir nok ikkje nei...........koss e forresten den parken dei har i Kinsarvik, e da nåke gøy for ein 5 og 8 åring?? Me lure nemmelig på å berre ta ein liten tur der i sommar.

 

Ha ein flott dag alle sammen, sjøl om veret e kjedelig!!

 

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Barnimagen3: Berre ein liten ting når da gjelde prevansjon: Eg annbefale IKKJE Carazette eller ka dei heite (ein slags p-piller). Eg fekk menstrasjonen igjen så snart eg begynte på dei, og hadde blødninger heila tida mens eg gjekk på dei. Trur eg slutta med dei for ca 2 veker siden, og har fremdeles blødningar. Håpe dei snart gir seg. E visst veldig vanleg med blødningar når ein går på Carazette. Dei funke jo sikkert godt då, for litt av lysten forsvinne jo med alle blødningane kan du sei :)

Dei var i alle fall ikkje noko for meg, så eg fann ut at eg helde meg uten til eg er ferdig med amminga (har veldig lite melk, men når Erik fremdeles vil ha pupp før han får melk på flaska, så slutte eg ikkje heilt enda), og så begynne på noken skikkelige p-piller.

 

E praktisk viss me kan ha da treffet ein plass da er god plass til alle vognene ja :)

 

Erik har sove i mange timar no, så da har gått an å gjort litt husarbeid her heldigvis. Men han sove vell ikkje i natt no når han har sove so lenge i kveld :(

 

Betennelsen på auga mitt (eller rettare sagt augene. Trur eg har da på begge) er utrulig plagsomt. Har nett so tåkesyn på eina auga. Drypper dei 3 ganger for dagen, og håpe dei blir ok til barnedåpen.

 

I måro har min kjære bursdag, så då tenkte eg at eg sku laga sjokoladekaka til han kjeme heim frå jobb. Og så skal me på revy i måro kveld. Mamma skal vera barnevakt. Satse på han er snill gut då :)

 

Ha ei god natt!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med dagen til din kjære,camilla - og ha en kjempekosli kveld på revyen!!! Blir sikkert deilig med litt "fri":)

 

Dere er så heldige som har babyer som sover rundt.. Snorre er oppe vertfall 1-2 ganger pr natt. Gleder meg til å få en hel natts sammenhengenede søvn!

Er så sliten og slapp om dagen altså. Føler til tider at alt går i ett, men likevel at jeg ikke har tid til noe! (om dere skjønner) Går litt på autopilot nettså, mens dagene raser avgårde. I går var Snorre 2 mnd tilogmed (!) - Lurer på hvor denne permisjonstiden skal bli av når alt går så snart!

 

Treff torsdag neste uke passer finfint for meg! Enig i at det nok blir veldig trangt på Frugård med alle vognene. Bytunet er sikkert koselig, og med mye bedre plass:))

 

Nå tror jeg rett og slett at jeg skal prøve å få meg en liten time på sofaen. Gullet ligger og sover godt i vognen sin, og jeg er supertrøtt!

 

Ha en fin dag jenter - og lykke til med dåpene på søndag!!!!!!!!!!!!!!1:))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...