Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Barnimagen: Det kan i verste fall tenkes at Camhella må være innlagt til babyen blir født da..skal visst litt til før en blir sendt til Hgs. Du husker kanskje Inger Elise?? Hun måtte til Hgs i hui og hast pga alvorlig sv.skaps forgiftning...tok vel ca 2 1/2 mnd før hun fikk reise hjem med gutten sin. Selv var hun hjemme på perm i ny og ne...huff, skikkelig kjipt der...håper ikke Camhella blir så dårlig vertfall.. Du må sende en varm hilsen fra meg når du hører fra henne igjen.

 

11.30 på Frugård i morgen ja -jeg kommer:) Håper vi blir en liten gjeng da:) Tror det kan bli koselig:)

Håper du får ordnet med transport, barnimagen!!

 

Og så...Dagens klage (hehe): Har skikkelig seriøst vondt i magen i dag! Det buldrer og smeller og styrer på inni der! Den er skikkelig hard, og jeg springer på do omtrent 3 ganger i halvtimen (og det som kommer ut er som vann - sorry detaljene)! Kan lixom ikke komme på at jeg har spist noe spesielt heller...håper det går over snart, er ikke noe særlig å gå slik. Får få i meg noe fullkorn, så hjelper de sikkert:))

 

Nå er vognen til babyen min i Bergen! Kommer sikkert frem til Stord i morgen- gleder meg skikkelig! Så gøy med helt ny vogn:)) Har jo aldri hatt det før - blir som julafta her når vi får den i hus -hehe:)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei igjen

 

Ja, eg e redd for at camhella må vera der lenge og visst dei då ikkje klara å få ned bt, so blir ho jo satt i gang:-(. Søstera mi måtte da forrige gong ho va gravid. Då va ho på sjukehuset på leirvik 2 daga, so blei ho flytta øve te Hgsd, og der va ho i ei veka, mens dei prøve å stabilisera ho, men då da ikkje jekk, so satte dei ho i gong. Ho fekk heldigvis berre 5 veke før tio, men skummelt likavel. So lenge både camhella og babyen hennas har da, da e da viktigaste. Krysse fingrane for at ho kjeme seg heim igjen og at babyen har da bra!!! Uff, lika ikje sånne greier eg......

Trur eg har fått låna bil, so kjeme eg åg i måro, ska bli kjekt å sjå dåke ijen og kor store magane dåkas e blitt:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Uff hørtes ikkje bra ut det med camhella. Krysser fingrane for at ho blir bedre.

koss går det med deg høy_graviden, har du tegn på sv.forg. denne gongen?

Har fått låna ein sånn doppler av ei venninne idag, så ungane vil høre på babyen heile tida he he.er jo kjekkt for dei å høyre babyen og:)

skal opp på fylkesnes bil å sjå på ein bil i morra tenkte eg. men må øve ein annan dag når mannen kan være med- Har sett på ein på nettet som dei har der oppe.

nei no må eg hiva i meg litt mat. snakkes i morra

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei og takk for sist!!!:-)). Va jammen ikkje mange på treffet i dag og da va veldi kjekt då å snakka me dåke so va der:-)))

Graviden; har du henta vogna?? E du fornøyd me ho?? E iallefall kjempe billig!!!!!!

Keisersnitt3; rakk du ferjo elle??? Såg på klokko når eg satt meg i bilen, og då tenkte eg;OJ, no har ho jammen dårli tid, eller e da berre eg so trudde da kanskje??? Stola ikkje heilt på dei ferjetidene øve der eg, men so ska da seiast at eg ALLTID e seint ut og e den siste te å kjøra/rygga inn på ferjo!!! Typisk meg:-/................

Blir iallefall spennande å "sjå" kor lenge du komme te å gå før da skjer nåke Graviden, sikkert ikkje lenge!!!:-)

Anka på camhella eg, alt va nett likt, so da e ingen forbedring:-(...........håpa berre ungen har da bra og at ho har da bra itte forholdene. Stakkars ligge i Hgsd heilt åleina:-(.................me får kryssa fingra og da me har for at ho kjeme heim, men har ein dårli følelse......håpa eg tar feil.

 

Snakkes:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen, og takk for sist ja:)))

 

Kjempekos å slå ihjel litt tid på Frugård i dag:)

Har fått henta vogna ja, og er superfornøyd!!!!! Den var mye finere enn på bildet:))))) Jenta mi driver og kjører rundt og rundt i stua med den og leker at babyen ligger oppi-hehe:) Hun sier at nå MÅ babyen komme, for nå har vi jo vogna, klær og tutt! Ikke like lett å være 3 år, og skulle forstå at "babyen kommer når den er ferdig"...

Menmen, forhåpentligvis så blir det ikke ALTFOR lenge igjen å vente!

 

Camhella blir nok nøye overvåket resten av graviditeten, i beste fall får hun kanskje reise hjem, men må kontrolleres minst 1 gang i uken tenker jeg.... Blir jo spennende å se hva som skjer. Bare hun og babyen har det bra så.....:)

 

Nå skal jeg snart til Fitjar. Skal på klubb med Janne, Inger Elise og Signy. Blir hjemmelaget pizza og MASSE smågodt regner jeg med:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

ENDELEG har eg data igjen he he. Rakk såvidt ferja, når eg kom kjørte eg rett på, tida gjekk jo så fort i går, men da gjere da jo i koselig lag :)

Kjekkt å få helsa på deg og graviden, koselig å ha eit fjes te dei du chatte med her inne.

Eg hadde klubb i går kveld og. veldig koselig,men ungane ville jo ikkje legga seg,he he så det enda opp med at me tre sov i samme seng i går, ikkje enkelt å få sova når minstemann ligge å spenne heile natta, pluss du har ein inne i magen som var heilt vill:)

 

Synst dåke begge to hadde så små fine mager, :)

 

No skal eg legge ungar så me snakkes

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:-)

 

fekk nettopp melding frå camhella. Ho fødte ein gut på 2298g i går kveld klokko 21. Alt såg ut te å gå bra, sjøl om han va født 6 veke for tili. Fødsel hadde visst tatt lang tid og eg fekk beskjed om at eg kunne vera gla for at eg sku ta ks *ler*:-)))

Va forresten på UL i dag hos Bruckner, og eg vil senda ein STOR takk te han, fordi han e so behagelig og får folk te å virkeli slappa av!!! So no har eg sett for tredje gong at alt ser bra ut, so no SKA eg slappa av fra te ks!!! Ungen va 1900g allerede og låg ca 13% øve gjennomsnittet(eg får alltid store unga), so han tippa rundt 3700g når ungen blei født. Babyen hadde snudd seg og låg med håve ned i bekkenet(nett som eg trudde), men ikkje so longt nere at han trudde da kom te å skje nåke før ks(sjøl om da virkeli føles sånn). Såg forresten ka kjønn da va i jen, so no eg sjøl nesten 100%sikker

 

Koss går da me dåke i dag då?? E sikkert ikkje lenge før du graviden åg får, og so e da berre meg og keisersnitt3 ijen(visst ikkje ho åg får før da).

 

Ha ein flotte dag vidare:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

 

fekk nettopp melding frå camhella om at ho fødte ein gut i går kveld klokko 21. Han va 2298g stor og alt såg bra ut:-))). Fødselen varte visst lenge og eg fekk beskjed om at eg kunne vera glad for at eg sku ta ks*ler*:-))

Eg va forresten hos Bruckner i dag og alt såg bra ut:-). Han e so behagelige og får deg virkeli te å slappa av, so no trur eg at eg ska slappa av heilt fram te ks, sio eg no har fått sett 3 gonga at alt ser bra ut(iallefall alt dei klara å sjå). Såg forresten ka kjønn da va og, so no e eg nesten 100% sikker på ka kjønn da e:-)). Ungen va allerede 1900g og låg 13% øve gjennomsnittet(3300g), og han rekna me at ungen blei ca 3700g når den komme ut. Eg får jo allti store unga, so da rekna eg nesten me. So no SKA eg slappa av og prøva å kosa meg resten av svangerskapet.

Koss går da me dåke i dag då? E sikkert ikkje lenge før du føde åg graviden, so då e da berre meg og keisersnitt3 ijen(visst ikkje ho åg får før tio då*ler*.) Babyen hadde forresten snudd seg og låg med håve ned i bekkenet me ikkje so longt nere at han trudde da kom te å skje nåke før ks.

 

Ha ein fine dag:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Camhella fekk ein gut i går klokko 21. Han va 2298g stor og alt såg bra ut. Har prøvd å legga inn innlegg her for tredje gong, so visst alle plutselig visa, so e da derfor

Skrive meir seinare

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Visst ditta innlegget kjeme inn og alle dei andre innlegga eg har skrevet og kjeme inn her, so må dåke unnskylda meg, men hos meg visa ingenting av da eg skreiv i går, so prøve ijen.; camhella fekk ein gut på torsdags kvelden klokkko 21. Han va 2298g og alt såg ut te å gå bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

 

Jeg hadde oxo store problemer her i går...ingenting jeg skrev ble lagret osv, og når jeg klikket på "mai-klubben" så kom jeg inn på "bleiedebatten" osv..trodde vi hadde fått virus eller noe jeg:)

 

GRATULERER til Camhella!!! Hun fikk føde normalt altså? Utrolig kjekt at alt står bra til - du må hilse MASSE og gratulere når du hører fra henne igjen!

Siden gutten var såpass stor trenger hun sikkert ikke vente så lenge med å reise hjem heller:)

Blir jo nesten misunnelig, SKIKKELIG verpesyk nå altså! Føler meg godt ferdig, men her er ingen tegn på at noe skal skje med det aller første:/

Viss bekkenet tillater det så får jeg kanskje prøve å voldta mannen en kveld -hehe!!!! Det skal visst kunne hjelpe;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Eg tenkte på camhella i går og lurte på om da gjekk bra.men eg hadde og problem med dataen i gåt kom bare inn på bleiedebatten, skikkeleg irriterandes :)

vart litt misunnleg på ho no, tenk nå kan ho berre kosa seg med babyen. Må helsa masse te ho.

trur heller ikkje det er lenge til du føder graviden, og då er det bare oss to igjen barnimagen, (du må venta på meg ok ) c",)

nei eg er på jobb eg, så eg får sjå om det er travelt no, lusker meg litt unna he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

åååå..må bare inn og syte litt. Mektig forbanna på "maen" akkurat nå! Nå satt jeg her alene på onsdagskveld for da var han og hjalp en kompis, torsdag var han og hjalp en på jobben med laste en bil (hjemme kl 23), i går var han hos pappa og jattet og var ikke hjemme før 22.30. Nå har han vært borte hele dagen i dag og kjørt flyttelass, og kommer faen meg hjem og sier han har lyst å gå ut i kveld! Hadde vært og kjøpt blandevann og alt, og alt var lixom ferdig planlagt, bare "glemt" å si det til meg. Så jeg blir nok sittende her i kveld igjen.. DRITFORBANNA altså! Han skal få lage maten, stelle og legge ungene før han går -DET er sikkert! Jeg skal ikke lee en finger.

Dessuetn så har jeg vaska og ryddet hele huset i dag, og han har ikke nevnt det med et ord. Sitter her, mørbanka i ryggen og med verkende bekken og er bare SUR!!

Nei, vettu...dette skal han få merke jah..... (jada, litt barnslig, men er bare SÅ lei akkurat nå!)

 

Det var mitt "hyggelige" innslag på en lørdag:/ :)

 

Ps. Husk å stille klokkene en time FREM i natt, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det er ikkje noke kjekkt når det blir sånn. Er jo ikkje så masse me kan gjere når vi går her å vagge. Så blir jp søndagen på ein måte ødelagt og når dei er dårlige.

Har ikkje hatt ein god dag eg heller,men orker ikkje komme inn på det no, bare at av og til blir eg så irritert på fam. min. nei åh kan kanskje snakke om det ein gong når hormonene ikkje er heilt på høygir:)

 

Har du hørt noke meir fra camhella barnimagen? Tenk no ligge ho og koser med babyen hvist den ikkje må være i kuvøse då?

 

Eg gleder meg masse til det skal skje,men samtidig kvir eg meg og,er jo seks år sidan sist,men det går seg til, er vel bare litt fødselsnerver he he.

Håper du får ein fin kveld graviden, og hadd eg vert deg kan du la mannen stå opp med ungene i morra, sei du er dårlig, sånn at du får slappa av litt og:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...nå er han dratt:/

Såg det ble litt feil den oppramsinga mi istad..jeg var jo på klubb på onsdagen-så da hadde jeg jo "fri":) Var tirsdagskvelden han var borte.... Men likevel...er forbanna likevel jeg. Skal jammen sende ungene inn slik at de kan hoppe og rope i sengen til han i morgentidlig -wooooahahaha!!!!

En ting er sikkert: Fy flate hvor mye barnevakt den mannen skal få sitte i sommer når jeg skal ut og leve livet!!! Han har fått brukt opp kvoten sin,og vel så det, denne vinteren!

 

Gjett om jeg oxo er misunnelig på Camhella! Blir nesten deprimert av å lese om alle som føder -inne på 3.tri fødes det jo konstant om dagen! Vanvittig mange som har fått de siste dagene!

MEN, 2.april er det fullmåne har jeg fått med meg:)) Satser på at den kanskje kan ha sin effekt......??? Hadde vært himmelsk å få denne ungen ut nå...har så lyst til å komme igang, og få noe å fylle dagene med!

Har hatt skikkelig vondt i ryggen i dag, og masser av kynnere -men det kommer vel av husvaskingen tenker jeg...:/ Hadde jammen tatt seg ut om det hele hadde starta i kveld/natt når mannen er ute --da hadde han ikke vært høy i hatten!

 

Har noen av dere prøvd disse bringebær-greiene som alle skriver om?? Finnes i te og kapsler visst, og skal ha en effekt på modningen.....

Sitter og leser om dette, te med kanel, sex, spise tungtfordøyelig, massering av brystvorter, fødepizza ++++ 1000 ting man visstnok kan gjøre for å "få fortgang" på ting... Blir nesten frista til å bare begynne i ene enden og teste ut alt sammen - SÅ lei er jeg i dag- hehe!

 

Nei, huff...mye negativ energi her nå. I morgen er det meldt SOL-SOL-SOL:))) Da SKAL det bli en bra dag, samme hva!!! Ungene skal få plage livet av faren, så skal vi ut. Dersom været slår til satser jeg på å få gjort litt i hagen. (her hos meg er ikke søndagen hellig) Nå er det like før hele bedet mitt slår ut i gult - MASSE påskeliljer som venter på å slå ut i full blomst:)

Og dessuten så er det jo første dagen i "sommertiden" i morgen:)

 

Jeppz, ha en fortsatt fin kveld jenter:)

 

PS: VERDENS BESTE DRIKKE: Olden boble med eplesmak -namnam!! Prøv den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helluuu

Uff nei får ikkje håpe at du før inatt,ta med ein full mann på føden he he. men du skal sjå når det er fullmåne,skjer kanksje noko då:) Detter svangerskapet skal ikkje eg klage på mannen, han var ute i desember på julebordet.Han har heilt mista lysta på sånt seier han,men han jobber desto meir,så ser han ikkje mykje i vekene :)

 

I morra skal vi gå tur i handelandsdalen,og grilla pølser med naboen.Har verdens beste naboar:)Så skal eg på gravo te pappen min og plante litt. Er skikkeleg våryr no, har så lyst til å gjere på noko heile tida men ikkje mykje som skal te før eg er heilt pumpa:)

 

Har smakt den eple olden, eg synst bonaqua med blåbærsmak er så god,men eg har alltid likt ting med blåbær smak då c",)

Har ikkje prøvd noko av dei fødegreiene nei, he he, hadde kanskje vore noko anna hvist eg sku fødd normalt, har ein dato å forolda meg te,er jo litt greit da og:)

 

No må du slappa av,så du ikkje får meir kynnere, ta deg eit langt bad og så koser du deg

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er så lei av denne dataen, har skreve svar og så henger den seg opp, så eg må skriva alt på nytt arghh:)

Men me får prøva på nytt:)

Me får ikkje håpa at du før inatt,med ein full mann å ta deg av og he he.Har faktisk harr ein mann som ikkje har gått ut dette sv. han var ute på julebord og då var jo eg med. Han seier han har mista lysta på sånt,men det er sikkert for han jobber så mykje at når helga kjem er han så trøtt.

 

I morra skal me tur i handelandsdalen med naboane , og grilla pølser, og så skal eg på grava til pappen min og plante litt,

er så deilig no når det er vår, kjenne eg får ny energi og har så lyst til å gjer masse men kroppen er jo ikke heilt enig:)

Den olden med eple er kjempegod, men synst og bonaqua med blåbær er god.

 

Har ikkje prøvd desse føde pizzaen osc, men det er sikkert fordi eg har ein dato og forholda meg te, hadde sikkert vært noko anna hvist det hadde blitt ein normal fødsel.

 

No må du ta deg eit varmt bad og slappa av,er litt bekymra for alle desse kynnerene dine c",)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

Gu dette har vært ein deilig dag, har kost oss i sola og grilla pølser,ungane vil ikkje inn så no skal eg lage ostesmørbrød som dei kan eta ute. Her går da i bomgjømsel, og tikken, minner meg om tida når eg var lita:)

Deilig .... får så masse energi når det er sånt vær:)

Har vore trøtt, mannen satt og spelte poker på nettet og drakk til kl var 4 inatt, he he han og naboen vart litt bedugget, så han var litt dårlig i dag, skjønner ikkje at dei gidder og sitte og drikke sånn bare dei to he he,men kvar sin smak:)

Koss har dagen dåkas vært?

Vært ute og nytt sola dåke og?

Har beisa kommoden til babyen og, så no kan eg snart vaske klær til nurket:)

Ha ein fortsatt fin kveld

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Ja, dette har virkelig vært en kjempeflott dag:))) Jeg tok med ungene til sjøen i dag(er en strand nesten rett nedenfor her vi bor). Så hadde vi vannmelon til niste og koste oss skikkelig:) Gikk en lang tur etterpå, før vi ruslet hjem for å se om pappen var våken... Han var, til min store overraskelse, i full gang med å vaske bil da vi kom hjem! Jeg og ungene rydda i hagen, sorterte leker i sandkassen og bare nøt å være ute.

Mannen tuslet etter hvert inn og laget koteletter til middag:) Etter måltidet var fortært ville ungene ut igjen, og jeg satte meg ved husveggen med boka mi:)

Så kom svogeren og svigerinna mi og deres tre barn på besøk. Vi spiste fruktkopott med krem og hadde det kjempekoselig. Nå er de nettopp dratt, og jeg har fått ungene inn og i dusjen. Så blir det kvelds på de, og mannen skal opp og leige video.

Gleder meg til i morgen:) Da skal jeg levere ungene i barnehagen, gå hjem og sitte i solen med boka mi HELE dagen:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Her var det lite liv -hehe! Vi har vel alle bedre ting å gjøre enn å sitte på nettet i dette flotte været:)

 

Hørt noe mer fra Camhalla, barnimagen? Spent på om hun har fått kommet hjem vettu... Hun er så heldig som er "ferdig"!

Søskenbarnet mitt og kona hans fikk en gutt på fredag, de har en datter på 6 1/2 fra før- så det var på tide:)

 

Jeg trodde søren meg nesten det var noe på gang her i går ettermiddag/kveld... Hadde skikkelig vondt i magen og ryggen, MASSE kynnere hele tiden, og var skikkeilg irritert..

De siste to dagene har jeg hovna opp i fingrer, ansikt og i beina, faktisk så galt at jeg har problemer med å få på sko...

Og Ja(!)..slimproppen er gått hos meg:)) Vet at det absolutt ikke trenger å ha noe å si for fødsel i nærmeste fremtid..men likevel...er jo lov å tro, ønske og håpe:))) Hehe!

Uansett, så ser det absolutt ikke ut som det har tenkt å skje noe med det første likevel.... Alt ga seg etter jeg meg:/

Skal til kontroll kl 09.30, og er spent på SF-målet i dag. Føler jeg har vokst en del.... Oxo spent på vekta, og hva legen mener om denne opphovningen....

 

Etterpå skal jeg vertfall hjem, sette meg i solkroken og lese:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...innpå igjen jeg..venter på at sola skal komme på terassen sånn at jeg kan sette meg ut:)

 

Har vært hos legen nå....hadde faen meg gått opp 5 kg(!!!!!) på 12 dager!!! En del mer vann i kroppen ja..., bl.trykket er gått litt opp og Hb er nede på 9,6 (skal ta jern). Ny kontroll om en uke, og dersom det utvikler seg blir det innleggelse...faen:( Så nå skal jeg styre unna ALT som heter salt, bare hvile og drikke tonnevis med vann!!!! Har IKKE tenkt å tilbringe en eneste dag på den føden, før ungen skal ut!:)

Men noe var positivt da: Sf-målet mitt var steget til 31 cm:)) 2 cm på nesten 2 uker -kjempebra. Ligger fremdeles under den røde streken, men er godt innpå det grønne feltet vertfall:) Og legen mente med stoooor sikkerhet at hodet er festet:))) Ble jo kanon-overraska da, ikke så vanlig på en 3. gangs lixom...men joda, han mente på at det var festa:) Det lover jo godt!

Ellers så håper jeg det skjer noe snart!!! Er så lei, spesielt pga av dette bekkenet som bare blir verre og verre! Hjelper jo litt med dette bekkenbeltet da, men det presser sånn på blæra at det er helt umulig å gå med det for lenge av gangen.... Legen nevnet at han kunne skaffe krykker til meg om jeg ville-får se om det blir nødvendig. Foreløpig klarer jeg meg sånn noenlunde:) Er jo heldig og har huset for meg selv om dagene..vertfall en uke til:) -neste uke reduseres plassene til ungene i barnehagen til 40% nemlig.

 

NÅ er solen på plass:))) Skal fixe meg en kopp te, finne boka mi og sette meg ut:)

 

Ha en strålende dag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

nei har ikkje vært den store aktiviteten her inne i det siste, Er vel pga av finværet:)

Skal sjå det ikkje er lenge til du er på føden no, hørest jaffal ut som om babyen gjer seg klar:) er så spennende, enno 48 dager igjen til ks, men det går på fram.

I dag har eg vaska alle sengklærne til babyen og hengt dei ut,tenkte eg må begynne i det små no, kjenner eg begynner å bli utålmodig,

Har ikkje lagt på meg på dei to siste vekene, men no har eg som sagt ti kg for mykje så plusser vi på dei 5 som eg har lagt på meg i svangerskapet er eg komt opp i 15, så håper det ikkje blir så mykje meir:)

No får eg begynne på middagen, henta ungane tidleg i dag, jenta har vore på fjelltur med skulen i dag, og er skikkeleg sulten, Har lovt dei at vi skal eta middag ute i sola idag, er så varmt i solveggen

 

ha ein super fin dag

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-))

 

Ni, da går ikkje an å sitta inne i ditta fina veret!!! Må nyta da mens da e! Håpa da sånn ver i mai og når me ska ha, men selvfølgelig mykje varmare:-)). Fekk melding frå camhella i går. Guten hennas hette Erik og itte forholda går da bra skriv ho. Dei e i Hgsd endo og han har logge litt i lys pga gulsott, men trudde dei kanskje slapp da snart og hadde på seg sånn pustemåler i tilflle han glømte å pusta. Men da går veldi fint seie ho:-))). Ho gleda seg te å få komma heim..........

Åååå så godt at ting ser ut te å gå bra!!:-)). Å guri so heldi ho e so e ferdi me heila greio!! nåken so har fått her eg bur no, og då kjenne eg at eg begynne å bli meir og meir lei altso!!!!! Nedtllingo e begynt for lenge sio.....

 

I dag har eg vært hos legen å tatt sånn glukoseblastning for å finna ut om eg har svangerskapsdiabetes. Å no e eg drit kvalm her eg sitte, får ikkje eta nåke før eg har tatt ny blodprøv klokko 11.30, så når eg e ferdi å skriva inn her, ska eg legga meg ned på sofen å sova te klokko e der, visst ikkje spyr eg snart. Trur ikkje sjøl g har da, men ska no jera da for å "gleda" dei":-).............

 

Snakkes:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!¨

 

Får håpe du ikke har sv.skapsdiabetes, Barnimagen!

 

Jeg lurer på en ting...har dere fått sykepenger denne mnd?? Trodde nav hadde utbetaling den 25./26:? Jeg har ikke sett et rødt øre enda, og er bekymra for om sjefen kan ha somla med å levere papierene mine...hva gjør jeg da??? En hel mnd uten penger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg har fått sykepenga, fekk dei før helga eg..........då må du sjekka opp i da trur eg, kan jo ikkje gå ein heil mnd uten penga!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...