Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

Ringte til nav. De hadde fått sykemld mi, men ikke inntektsopplysninger fra arb.giver.... måtte ringe han og purre! håper han fixer det KJAPT, og at de på nav setter inn penger til meg når de får opplysningene. Jeg er jo nærmest BLAKK, og kan ikke gå en hel mnd uten en krone!:((( Kjipt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MORNINGS!

 

Nok en fantastisk dag i solen:))) Jeg elsker det! Har faktisk fått farge etter å ha sittet ute i går -lovely:) I dag skal jeg brette opp toppen og prøve å få litt farge på magen:)

 

Fikk beskjed fra sjefen at pengene mine skal være på vei inn på konto ganske snart *phuh*! Ble rimeli nervøs da jeg trodde jeg ble gående pengelens en hel mnd!! Men: alt ordner seg for snille piker -hehe!!!

 

I dag er jeg skikkelig i toppform altså! Var kun oppe 3 ganger i natt på do (er vanligvis oppe sikkert 6 ganger), og har faktisk fått sovet skikkelig godt:)))

Bekkenet føles forholdsvis bra og alt er topp! Kanskje jeg legger ut på en spasertur i dag...vil ikke tøye grensene for langt, for da knekker jeg kanskje sammen -hehe!!

Herregud så deilig å være litt "normal":)) Etter flere dager "from hell", der jeg omtrent ikke klarer å reise meg fra senga engang, er det himmelsk å få være litt mer mobil igjen:)))

 

Magen min forandrer seg fra dag till dag! Helt rart å se på navlen altså..den skifter fasong hele tiden! Og så har magen sunket (om mulig) enda mer:) Kanskje derfor bekkenet er bedre i dag oxo (?) Fordi babyen ligger nedi og stabiliserer??? Håper han har tenkt seg ut snart - bare 30 dager til termin i dag... Og så er det fullmåne på mandag:)))) Hadde vært helt utrolig fantastisk å føde nå!!!!:))))

 

Nei, jeg får lage meg en kopp te med MASSE kanel, finne frem det nye "Gravid"-bladet mitt og sette meg ut på terassen og bli brun:))

¨

Ha en strålende dag, jenter!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter!

 

Eg fekk som dåke sikkert er informert om ein nydelig liten gutt for 1 veka siden. Han ligger fremdeles på nyfødtavdelingen i haugesund, og eg bur på sjukehotellet. Men i natt er eg heimom for å ta med litt klær til meg og han. Så eg tenkte eg skulle informera dåke litt om ka som har skjedd og ka som skjer. Har ikkje lest da dåke har skrevet, for da har eg ikkje tid til. Har mykje som skal gjerast før eg fere tilbake i måro tidlig.

 

 

Han skal heita Erik, og er 46 cm lang. Veit ikkje heilt kor tong han er no, men vekta går i alle fall rette veien no.

 

Han har hatt gullsot og lagt ein del i lysbehandling. Kom utav lyset i dag (har hatt noken dagar uten lys tidligare og), og me håper me sleppe å plassera han i lyset igjen, men da kan jo godt henda han trenge meir lys.

 

Han har mørkt hår og er i grunn lang og tynn etter vekta å døma.

 

Han grine nesten ikkje, men grein heldigvis litt når han blei født, sånn at eg høyre at da va liv i han. Han hadde navlestrengen rundt halsen når han kom ut, men hadde ikkje vert uten oksygen heldigvis.

 

Fødselen var langvarig. Begynte med modningspille onsdagskvelden, og begynte på kur/riefremkallende drypp kl 07.30 torsdags morgonen. Vatnet vart tatt kl 07.40. Kl 20.59 (for å ver nøyaktig) kom Erik til verden, etter mykje slit. Eg fekk Epidural fordi det har ein blodtrykksenkande effekt, og blodtrykket mitt var høgt.

 

Ting blei vell litt skummelt heilt på slutten av fødselen, når mitt blodtrykk passerte 200 i overtrykk og babyen sin hjarterytme auka og auka. Dei vurderte ei stund å bruka vakum, men slo det frå seg. Hadde ein lege som låg over magen min for å gi Erik eit dytt i riktig retning, fordi han låg litt skjeivt. Men når guten var født så var det virkelig verdt det.

 

Eg hadde ganske mangen tilskuara til fødselen. Første del av fødselen var det berre ei jordmor, min kjære og ein kvinneleg sjukepleierstudent som deltok.

 

Seinare var det: 2 jordmødre, barnelege, fødselslege, bakvaktlege, mannleg sjukepleiarstudent og min kjære. Så då var da full fødestua :o)

Hadde aldri trudd eg ville sei ja til å ha sjukepleierstudent tilstedet under fødselen, men da var faktisk ein positiv opplevelse. Den mannlige var faktisk veldig omsorgsfull og hjelpsam. Stakkars, han kjeme sikkert aldri til å villa ha ungar etter å ha sett da der :o)

 

Eg er vell i grunn komt over fødselen no. Tenke ikkje noko særlig over den, og er berre så utrulig glad for resultatet. Det er verre med min kjære. Han blei fullstendig skremt. Han trudde nok han kom til å mista både meg og Erik når ting sto på som verst. Men han var kjempeflink og ei god støtte for meg under fødselen og etterpå.

 

Håper meg og Erik snart kan få koma heim. Me må nok få litt meir fart på amminga (han er begynt å amma litt, men er ganske trøtte og blir fort sliten, så han får "nan" melk igjennom sonde i tillegg) og så må han nok litt meir opp i vekt. I tillegg så har han ein tendens til å gløyma å pusta. Han kjeme jo på da etter kvart, og hente seg inn igjen. Ligger med eit apparat som piper visst han ikkje har pusta siste 20 sekund. Det må nok gå ett par dagar uten utslag på det apparatet før han får koma heim, men da blir heldigvis færre og færre utslag. Da er nok fordi han er så umoden at han gløymer pustinga, og det kjeme til å kome seg snart. Han trenge ikkje oksygen eller noko sånt heldigvis.

 

Lykke til med resten av graviditeten jenter. Og gle dåke til babyane kjeme. Da e heilt fantastisk deiligt å ha blitt mamma i alle fall.

 

Håpe me kan treffast igjen når dåke og har født. Eg får vell ikkje bli med på fleire bim-treff eg no :o(

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem frå Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Camhella!!:-))

 

Godt å "sjå" deg igjen her inne:-). Vil berre få sei at eg tenke masse på deg og håpa alt ordna seg, og at dåke snart får komma heim å nyta å vera mamma på heil tid!!

Synes Erik et kjempe fint navn forresten:-)).

 

Lykke til vidare:-)

 

Stor Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei og god morgen jenter:)

 

og gratulerer igjen så mykje med vetle gutten camhella:) Må kosa deg masse, eg misunner deg skikkeleg:)

 

No sitter eg her og koser meg åleine. våkner alltid i 7- 7.30 tida for tida,men eg er enno ikkje begynt å våkne på natta for å gå på do heldigvis:) Mannen og ungane ligg fortsatt og sove så det er stille og rolig i huset:)

 

Denne veka har eg beisa ferdig vogga, kommoden, vitrineskapet, eit bord og ein skjenk på kjøkkenet, vart skikkeleg stilig, har bare vore ute og nytt sola, men har vore ein del på jobb,sidan det har vore sjuke folk.

Har jo selfølgelig (arghhh så sint) fått hermorider,og eg sliter skikkeleg med da, hadde ikkje da heller med dei andre, har vondt og veit ikkje heilt kva eg skal gjera med da,skal te legen på mandag så håper han kan gje meg noke:)

bekkenet er blitt verre,så no ser eg fram til 15 mai:)

masse syting her no he he men trur mannen er litt lei av å høyra på meg så eg får klaga litt her he he:)

Ha ein strålandes lørdag :)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå i finveret:))))

 

Så flott å høre fra deg, Camhella:) Grtulerer så masse nok en gang, håper dere får komme hjem snart!! Høres jo ut som om alt, etter forholdene, går rette veien:) Kjempefin historie:))))

Når alle babyene er kommet ut, hadde det vært moro å treffes nok en gang -keisersnittnr3 nevnte det vel på sist bim-treff. Kunne treffs å tatt en is i sommersola:))) Da har vi jo fri alle sammen:)

 

Jeg er SÅÅÅ lei!! Hovner mer og mer opp for hver dag, bekkenet er et sant h......(!) og sliter med pusten. Følses til tider som om denne ungen prøver å krype ut gjennom halsen på meg -hehe!

Og så har jeg sittet ute i solen, self UTEN solkrem, og fått DE pigmentflekkene i trynet!! Ser ut som jeg har gnidd mold i fleisen! Er helt svart!

Har vært på utallige kurs innen hudpleie og sånt -men lærer man??-neida!! Får håpe det stabiliserer seg noenlunde når hormonene roer seg:)

 

Da får jeg gi meg...påskeskinka står på middagsbordet:)

Tidlig middag i dag, for vi skal til slekta på Mehammer og se på når alle ungene spiller fotballkamp.

 

Vi knottes jenter..!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei. Godt at fintværet komtebake, er så deilig med dette vårværet:)

No er eg snart ferdig å vaska på loftet, har he ngt ut dyner til lufting og vaska alle sengklærne, no er snart badet oppe ferdig flisa,så då venter me bare på den nye baderomsinnredninga,så er da nye badet klart te babyen kjem.

noken som har hørt om camhella er komt heim? Ho koser seg sikkert med babyen, gler meg no samtidig som eg er skikkeleg nervøs til heile ks, men gler meg til tida etterpå, med amming og kosing. 42 dager igjen te eg skal få sjå nurket, ken hadde trudd dette for eit år sidan, då var det ikkje med i planane at me sku ha ein baby te, men gu så velkommen den er:) føler meg skikkeleg sentimental for tida he he, er vel hormonane som herjer,

nei no får eg gjera meg ferdig med rudding så skal eg gå meg ein liten tur

ha ein fin dag då jenter

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg fri og skal nyta dagen.No er badet ferdig flisa oppe,og i slutten av mnd får me baderomsinnredningen,så då står da ferdig til badet kjeme.)

Fekk mld i idat tidleg av ei som bur i byggefeltet her har fått ei lita jente, så no er da meg nestemann ut, me er 6 stk i byggefelter som skal ha eller no gjennstår bare tre c":)

Kva skal dåke i påskeferien? Her blir da avslapping heime, vilde kjeme vel heim fra fjellet på fredag, brun og fin kan eg tenka meg he he, ho står på slalomheile dagen, er vel blitt betre enn mora og, he he skal ikkje så mykje til trur eg:)

Skal begynne så smått å vaska klær,ellers så skal eg bare slappa av:)

Koss går det med deg graviden? var da noke hjelp i fullmånen?

er ikkje lenge igjen no jenter.

Vil ønska dåke ei fin påske

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Sitter her like rund og gravid som før...ikke mye hjelp i den fullmånen nei:/ Hehe! Menmen...bare 24 dager til termin, synes plutselig det er skikkelig lite!

Alt er jo forsåvidt klart og alt, men litt rart å tenke på at det er snart over...ikke mer sprak, hikking, rare fasonger og lyder fra magen. MEN, det skal bli SINNSYKT deilig oxo:):):)

 

Var på kontroll i dag, og alt ser kjempefint ut:) Blodtrykket har stabiliert seg, har gått ned 1 kg, magen har eksplodert(!) -så nå ligger jeg akkurat på streken:))) Hodet er definitivt festet, og nurket ligger, som jeg allerede vet, GODT nedi bekkenet - klar til avgang!:)

 

Ser nå frem til en stille og rolig påske her hjemme...litt middagsbesøk blir eneste program:)

 

Ha det fint alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og god påske te dåke alle:-)))

 

føreløpig har veret vore so som so.......håpa da kjeme seg. Søndag so va, va jo nydelig ver, hadde håpa da sku vera sånn.

Fekk svar på meldingen min te camhella, og forsto alt jekk bra, men dei va i Hgsd endo. Måtte visst få mat i han og da va et "problem" skjønte eg. Han sov visst veldig mykje. Får håpa ho snart får komma heim no, har jo vore der ganske lenge. Men da viktigaste e jo self at ungen har da bra og klare å både pusta og få næring i seg før dei kjeme heim. E sikkert ikkje nåke enkelt å ha da sånn, og vertfall ikkje sio da e først mann kan eg tenka meg.

 

E so spente på korti du får Graviden, venta kvar dag på å lesa at no e da i gong:-)). Har endo ei stund eg ja, men har nedtelling no, og plutseli synes eg tio faktisk går litt fort. Sitte å lure på om eg faktisk har alt eg trenge no og om eg har huska på alt, men eg vett eg har litt ijen på listo, litt små ting so må skaffast.

 

Ja,ja, dåke får ha ein forsatt go påske:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:)

 

KOss har dåke da i påsken?

Her går da fint, no har eg endeleg tatt påskeferie, har vore ein del jobbing no i da siste, når det har vore sjuke folk, men no skal eg ta da med ro, for eg kjenner at eg er klar for permisjon. ryggen er heilt gåen, men bekkenet er heldigvis ikkje blitt noke verre, så eg har store forhåpningar på at det blir heilt bra igjen etterpå c",)

I dag kjeme vilde heim fra fjellet, da gler me oss te, ho har vore vekke ei veka, og vetlebroren savna ho veldi!!!!

Her skal alle vennene på fest idag, skal kanskje vera med på vorchspiel,men orker ikkje noke utgåing nei he he.

Hadde håpa på litt betre påskevær men er jo ikkje så gale i dag:)

På torsdag skal me te haugesund og finna bilstol og litt andre småting så har me alt klart trur eg. Skal og prøva den bilen, er ikkje levering på den før i august så det er jo ein stund te me får den då:)

 

No har mannen laga påskefrukost, så dåke får ha ein fin langfredag

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!

 

Har dere en fin påskeaften?? Her hos oss er det kaos...hehe! Vi er begynt å jobbe i kjelleren, og akkurat for øyeblikket står mannen der nede med borr og borrer i betonggulvet -det BRÅKER! (Skal lage bad, og må finne kloakkrøret nemlig)

Han får vel snart se å gi seg...er vel begrenset hvor lenge en kan holde på på en påskeafte...

Kan man forresten jobbe på 2.påskedag?? Vi kan ikke akkurat bråke og styre på i morgen, 1. dag, men vet ikke om 2. dag er like hellig...???? Ellers får vi vente helt til tirsdagfør vi fortsetter...

 

Bekkenet mitt er helt suverent i dag! Helt rart altså - fra å være helt jæ..... er det nå kjempebra! Må self være litt forsiktig med brå bevegelser og sånt, kjenner det jo til en viss grad, men det er 1000 ganger bedre enn hva det var for bare 10 dager siden:)))

Skal hive på meg varme klær etterpå,, og gå en laaaaang tur med ungene før vi skal ha middag:)

 

Hehe..dette med at bekkenet mitt er blitt så mye bedre går litt utover mannen da...;) Nå er det bånn gass i sengehalmen hver kveld -hihi! Prøver alt jeg kan for å få fortgang i noe her, og da har han bare med å stille opp:) Ikke at han klager eller noe, men han begynner vel å bli litt sliten -hehe, woahahaha... Sex-press i hjemmet!

 

Og så har jeg endret nick igjen:)))) ENDELIG kunne jeg det:) Helt rart å tenke på hvor liten tid som er igjen nå...det kan faktisk skje når som helst:)))

 

Koz dere videre i påsken!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he sex press i hjemmet ja. nei uff stakkar mannen e ikkje bortskjemt der for tida:)

Men da blir vel ein bedring på da he he.

Trur dåke kan jobba på mandag,er vel noke med før kirketid at det skal vera stille:)

Tenk at du bare har tre veker igjen til termin, har du alt klart no?

Synst ikkje det er lenge sio me skreiv oss inn her ,sjølv om det er godt over eit halvt år sidan:)

I dag har mannen låge så og sei heile dagen,han var på fest igår så det vart for mykje innabords som vanlig he he. No har me bestilt oss pizza, og skal kosa oss ikveld:)

Om tre veker kjeme baderomsinnredninga vår og,så då er det nye badet ferdig,da skal bli deilig:)

Kos dåke vidare i påsken

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he, veldig flink te å gje andre beskjed om da men passe ikkje på min egen C",)

skal gjera da med ein gong:)

Koss er været på øyo? her SNØR da, kva er da med dette været, er så innstilt på vår, så når eg våkna i dag og såg ut vart eg skikkeleg sur!!!!

får håpa da går øve te regn snart.

No har eg og ungane laga påskegele, som me skal kosa oss med seinare, er ikkje mykje eg får plass te i magen for tida, er så stappa der, får såvidt pusta, og hos meg er da ikkje sånn at da blir så mykje bedre på slutten, for babyen kjeme jo ikkje skikkeleg ned i bekkenet sånn som da ska,sio bekkenet er så smalt, men får bita tenna sammen og holda ut i 36 dager te:)

 

Kjeme innom seinare,ha ein fin 1 påskedag

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Joda -det snør, det snør, tiddelibom!

I gårkveld hadde vi sol fra skyfri himmel og skikkelig vårstemning....og i dag er det jul! Herregud som det skifter. Jeg som virkelig hadde håpet at våren hadde kommet for å bli. -ser heldigvis ut som det skal regne bort igjen:)

Har nesten nettopp kommet hjem fra gåtur - hele familen har spasert søndagstur, og alle er like klissbløte!! Var surt, vått og kaldt!

Nå har vi fyrt i ovnen, mannen starter på middagen, og etterpå skal vi leige dvd:) Orker ikke bevege meg ut igjen i dette været, så da benker vi oss heller foran tv`en i ettermiddag hele gjengen. Så kan ungene få spise opp resten av digget i påskeeggene. Blir bra det:)

I dag skal vi ha helstekt indrefilet med fløtepoteter og wokkede grønnsaker, og karamellpudding til dessert. NAMNAM! Må si at appetitten er på topp om dagen! Som du, keisersnittnr3, har jeg slitt med "for lite rom i magen":) Blir stappmett av ingenting - men det er kommet seg nå. Får plass til litt mer:) Føler ALT er kommet seg:))

Tenk, 20 dager til termin:))) Babyen kan faktisk komme når som helst...helt utrolig rart å tenke på! Anne Marte, datteren min, er født 20 dager før termin....hun kom "i dag" på en måte..hehe!

 

Nei, dere får ha en fortsatt flott 1.påskedag:)))))) Vi knottes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:)

Så var endeleg sola her!!!! håper den er her i heile dag, merker humøret stiger med ein gong den viser seg he he, ungane er ute å leiker og no skal vi snart gå ein tur, før eg skal lage middag til svigers som kjeme heim fra fjellet.

Er så rart, har ikkje merka noke te bekkenplagene den siste veka, kan jo være at eg ikkje går på jobben lenger(altså er på jobb og må stå å gå heile dagen)

Har vondt irygg,men ikkje på samme måte, det er så deilig,I går var eg på klubb, var kjekkt å sjå alle igjen,pluss ein del som var heima i påsken.

I natt måtte eg jaggu meg på do og, eg som har skrøte av at da slapp eg he he, vart litt mykje brusdrikking i klubben så eg håper at da var da som gjorde da,og at eg ikkje må opp kvar natt he he.

 

No har me ordna senga og, ikkje tatt på dynetrekk og sånt men den står framme og er klar. Mannen har jo kasta himmelen som eg brukte te dei to andre,me sku jo ikkje ha fleir var unnskyldningen, ha ha så no tenkte eg at eg sku sjå etter ny når me var i haigesund.

Veit dåke om da er noken andre babybutikker enn den som er der med sparkjøp,amandasenteret heiter vel raglamyr der c",) Skal vel vera ein inne i byn og?

 

Kos dåke i dag,og graviden, du må gje ein lyd når da skjer noke, begynner å bli spent no, minker på dagane:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Har da skjedd noke med deg graviden? begynner å lure på om det har skjedd noke, sio eg ikkje har sett deg her inne på noken dager:)

Føler meg ensom her inne no he he, barnimagen er da noke på gong med deg og?

Kjede meg eg....

ha ein fin kveld

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

Sitter her fremdeles med kul jeg:)

I dag har vært en "rar" dag...føler meg litt rar på en måte. Våknet kl 04.56 og ikke søren om jeg fikk sove igjen. Har vært irritert og småuggen, det murrer litt i ryggen, og kommer en del slim fra "oppi der". Sorry de flotte detaljene!:/ Er skikkelig spent på om det er lenge igjen, for jeg føler lixom ikke det... Men til tross for alt jeg går og kjenner på så er det lixom ikke noe action. Hadde vært fantastisk å våkne i natt av at fødselen uten tvil var igang, men så optimistisk våger jeg ikke være:)

Jeg gikk vertfall over sykehus-baggen min i dag bare sånn i TILFELLE..så nå er den endelig ferdig pakket:)

Huff, er så trøtt at jeg tror jeg skal gå og legge meg..er ingenting på tv likevel...

En stund siden barnimagen har hørt fra seg nå...håper alt er bra med henne.

Godt å høre at du oxo er fin i formen, keisersnnittnr3. Det hjelper nok på å slippe så mye jobbing ja:)

 

Da tror jeg at jeg tar kvelden:))))

 

Vi knottes!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei:-))

 

Sitte her eg åg og da kjeme nok IKKJE te å skje nåke me meg før da ska skje, keisersnitt3*ler*.

Du må iallefall gje lyd i frå deg me ein da skjer nåke Graviden!!! Venta kvar dag på at du har fått eller at da e nåke på gong:-)

Håpa iallefall at alt går bra me dåke! Eg e berre innom ein kjapp tur her, må eta og so ska eg sjå "Frustrerte fruer"

 

Snakkes

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter.

Nett komt heim fra jobb, må bortom litt å få lært michelle opp til eg skal ut i permisjon:)

Var vel litt rask i å skryta av ryggen min, idag er den nett som før,og våkna tre gonger i natt med kramper i leggen, he he mannen lurte sikkert på kva eg styrte med he he.

 

No er eg ferdig med babyklærne, har kost meg i to dager no ,med å vaska og stryke klær, og prøver å forstå at dei er så små når dei blir født.No er det berre bilen og bilstolen som mangler men det ordna seg vel i morra:)

Går vel heilt amok på h&m og, hadde eg bare vert 100% sikker på at det blir ei jente,men har ein liten tvil, men no er det berre 34 dager igjen.

 

Men eg kvir meg skikkeleg no, har dåke hørt på nyhetene eller lest vg idag. magen sprakk etter ks tarmer og alt hang ute når ho reiste seg etter dei hadde fjerna stinga IIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiikkkk hjelp!!!!!

 

No skal eg henga ut klær,håper det holder seg fint idag

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det seriøst med hun som hadde tatt keisersnitt??? HERREGUD! Må jo ha vært en dopa lege eller noe som har operert henne...har aldri hørt om noe lignende!

Det var rimelig ekstremt da, så tror ikke det skal være redde for at noe sånt skal skje dere......:)

 

I dag begynner jeg på min 39. uke inne på BIM:) 16 dager til termin, og er SÅ klar til å føde! Trodde nesten noe var på gang her om dagen...men det gav seg:/ Jaja..uansett kan det ikke være lenge til:)

Har vært på kontroll i dag, og livmoren min er helt sprengt! Ikke rare plassen å røre seg på der inne. Merker at babyen er veldig rolig oxo - legen mente at både jeg og han nok var klare for å hilse på hverandre ganske snart:)) Håper det stemmer!

 

Nå tror jeg rett og slett jeg skal legge meg litt nedpå. Ungene er i barnehagen i dag og det er så stille og fredelig i huset.

Har ikke sovet noe særlig i natt pga verk i bekkenet. (Idioten meg som vaska hus i går -fikk jammen betale for det jah....) Da er det godt å kunne hvile på dagen:)

 

Ha en flott dag da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Ja no nærmer da seg skikkeleg med stormskritt for deg graviden. Men du må ta da med ro med da bekkenet ditt.:) Veit koss da er med å vaska hus og så verka da sånn etterpå:)

I dag har me kjøpt oss ny bil. Volvo v70 2007 modell. litt i dyraste laget for min del,men da er drømmebilen te mannen så eg hadde jo ikkje så mykje eg sku sagt der:)

Fikk shoppa litt te babyen og, gleder meg heilt sinnsjukt te eg kan handla normale klær igjen, begynner å bli litt lei denne kroppen no,men veit jo at dette er siste gongen så eg har bestemt meg for å nyta dette svangerskapet ,og babyen i fulle drag, stakkar denne ungen kjeme vel til å bli behandla som baby te den er tre år he he men det er løye med da når du veit at det er siste mann så blir da vel litt sånn .)

Må komma innom å gje ein lyd når da skjer noke graviden, er skikkeleg spent no:)

Ha ein fin kveld jenter

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Eg og Erik kom heim frå sjukehuset i forgårs. E heilt herligt å vera heima. Og å vera mamma, ikkje minst :o)

 

Dagane fyke. Han skal ha mat kvar 3 time. Og siden han fremdeles sove mykje,så blir da ingen heile måltid ved amming, så han må få morsmelk (som eg har pumpa) + NAN i tillegg. Så då går da mykje tid i pumping og koking av flasker osb. Elles får han multivitaminer og folsyre i tillegg, siden han er født så tidlig.

 

E spente på korti du Graviden får baby. Høyres ut som da skjer korti som helst :o)

 

Hadde vert kjempekjekt viss me kunne fortsetja å møtast når me alle har fått baby. Har satt veldig stor pris på den kontakten me har fått via BIM. Og mange gode svar på spørsmåla mine har eg fått hos dåke hele veien. Takk skal dåke ha :o)

 

Eg kjeme til å fortsettja å skriva på denna sida eg, forda om eg ikkje er gravid lenger. Håper det er greit?

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem frå Camilla

 

PS: Koss var bim-treffet??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Camhella!!!

Kjekkt å høyra fra deg igjen. Godt at du har fått komt heim og kan kosa deg ilag med Erik:)

Må sei at eg er litt misunneleg ja, enno ein mnd igjen her, og no begynner eg å merka at eg er 8 mnd på:) Tungt å pusta, kramper i leggene osv he he.

 

Synst og det har vore koselig og ha hatt kontakt med dåke på denne sida,og håper og me kan fortsette og holde kontakten etter me har fått babyane våras:)

Er og med på eit treff .

 

Bim treffet var koselig,sjølv om me bare var 4 stk. Fekk helsa på graviden og barnimagen var der.

 

Så var endeleg sola tilbake, så denne helga kjeme me ikkje te å vera mykje inne.

 

Har ei venninna som skal ha i september (nr tre der og) ho var på ul igår

og der sa legen at alt stod bra te med både gutten og jenta!!! c",)

 

He he ho vart skikkeleg sjokka, må kjøpa 7 seter dei og. Har ein nabo som fekk tvillingar for 1,5 mnd dei og sku ha ein åttpåklatt men fekk to he he. er visst masse tvillingar på gong for tida:)

 

Kos dåke i sola i helga, no skal eg pakka te gutten han skal vera med besteforeldrene på hytta:)

 

Ps det er fredag den 13 idag c",)

 

God helgeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...