Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

god kveld jenter:))

Kjekkt å høra fra deg barnimagen,er ei stund sio sist:))

 

Vart ikkje tur te kinsarvik neste helg, alt var fullt. har ikkje vert der sjøl men høre at det passer for barn mellom 4-10 år. Har badeland der og park med forskjellige aktiviteter. Du kan jo søke på kinsarvik på netter så kjeme da opp, er ein film der som viser kva dei har.

 

Kor tid skal me møtast, passe godt for meg kl 12, trur snøggbåten er der ca 11.50.Gler meg te å sjå alle sammen:))

graviden, har ei som våkner 1-2 gonger om natta eg og, begynte veldig bra dei to første vekene etter me kom heim,der ho sov 6-7 timer,no ligge da på ca 4 timar. Inatt var det bra då sov ho fra 21.30 til 01.30 og så sov ho te 6 så må kje klaga på da. måtte vekka ho kl ni for eg sku te frisøren.

 

Skal på 6 vekers kontroll på tirsdag og da skal eline og. Er spent på kor mykje ho har lag på seg på to veker. tenker på at ho hadde lagt på seg 750 gram på to veker sist he he.

 

Men eg treng jo ikkje tenker på prevansjon eg då, er litt løye å tenka på da.

Såret mitt var bra men eg rydda heile andre etasje på onsdag og bar vel litt for tungt, for om natta fekk eg veldig vondt og da er sånn enno, kjennes ut som om da berre er ei veka sio ks, får høyra med legen på tirsdag, er redd no er gale eg vettu. Har vert verre å komma seg denne gongen synst eg. Sku forresten helsa fra merete, ho som tok ks samme dagen som deg med den samme legen. Ho hadde fått betennelse i såret når ho kom heim og ho gjekk visst på pencilin enno

nei no skal eg hoppe i køyen,

Har dåke planer for i morra då?

Me skal i båthavna hvist det er nokenlunde vær, der er det grilling,leiker og dans.

Ha ein fin midtsommernatt, det er den lysaste natta i året:))

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen!!

 

Jeg lurer på om noen av dere er flinke å lage marsipan-kake??

Jeg skal lage en for første gang til dåpen på søndag og er livredd for å gjøre noe feil.... Har fått tips om å kjevle ut lokket mellom to plastposer, for da er det visst lettere...

Men finnes det ikke ferdige marsipanlokk å få kjøpt oxo? (i tilfelle det går til pises!)

Har dere noen tips til pynt??

Håper jeg får det til!

 

Lykke til med kontrollen av Eline i morgen, keisersnittnr3!!

 

Gleder meg til torsdag:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Har laga marsipanake, men har jøpt ferdigrulla lokk:))

Eg pleier å ha bilde i midten av kaka, hvist ikkje får eg kjøpt ferdige roser og blad hos onditoren som eg pynter med. Det går sikkert kjempefint sal du sjå.

Rart at no er då snart ferdige med dåpen heile gjengen mens det enno er ca to mnd te me skal ha:))

 

gjekk kjempefint på kontrollen i dag, no var ho 4110 og 53 lang. Har lagt på seg 1100 gr sio fødselen:)

Sal på dåpssamtale i kveld.

 

skal me møtast på den kafeen på bytunet?

Eg er der kl tolv eg:)

No må eg laga middag

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Herligt å vera ferdig med dåpen :) Var litt stress å ha den heima, men da gjekk veldig fint.

I går (eller i forgårs blir da vell, siden klokka er 01.25) var Erik på kontroll. Han er no 6.6KG!!!!!! og 60 cm. Trur han har tatt igjen dei som er født til termin :) Var ikkje mykje kjekt å sjå at han fekk vaksinene. :(

Han grein ved det første stikket, og hylskreik stakkars ved da andra. Men da gjekk heldigvis veldig fint å trøsta han, så han roa seg snart. Har hatt feber etterpå, men ikkje vert meir suttrete enn han pleier (pleier ofte vera litt suttrete om kveldane).

 

I måro skal eg i begravelse, så då skal svigermor vera parnevakt. Ho var ikkje vond å be for å sei da sånn :) Var jo litt morsomt å sjå i barnedåpen at gjestene meir eller mindre krangla om å halda Erik :)

 

Nei, no trur eg at eg skal legga meg før Erik våkner igjen.

 

Gler meg til treffet!! Da blir bytunet kl 12 torsdag då?

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Ja no har eline sove i ein time, får håpa ho sover nokre timer no:))

Su egentlig ned te ei venninna og ta meg nore øl i kveld men har ombestemt meg, får venta litt te he he

 

Såg dei hadde collett her på rema butikken i dag,så den er vel ikje gått utt då??

Lykke te med dåpen i morra,

No skal eg hoppa i badearet og nyta freden i ein halvtime

lem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Håpe barnedåpen din har gått bra graviden. Dåke har i alle fall hatt fint vær, og da er kjekt når gjestene kan bevega seg utandørs og.

Feiringo er vell fremdeles i full gang :)

 

Me må ta eit nytt treff igjen snart. Då skal eg fora Erik godt på forhånd, sånn at eg sleppe å finna fram flasko så snart eg kjeme fram :)

Var i alle fall veldig kjekt å sjå dåke.

 

No har eg lagt ein time å sove i sola. Blir nesten meir trøtt av da enn ikkje å sova. Men men, er godt med litt sol på kroppen.

Har grilla i dag. Herligt med grillmat.

 

Nei, no er da ein som ligge i vogga å preika med seg sjøl :) Koslig å høyra på. Får gå inn å preika litt med han :)

 

Barnimagen3: Er da greit at me kjeme på besøk onsdagsformiddag?

 

Ha ein fortsatt fine dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann og takk for sist!!!:-))

 

Da va koseli me ett treff ijen, håpa me kan jera da ijen te høsten, for no når ferien nærma seg, har alle da sikkert travelt!! TUSEN takk for den flotte presangen Renate, da va altfor mykje!!!!* no må eg tenka ut ka eg kan kjøpa ijen*. Vett dåke ka??? Me ska gifta oss:-)))))...........SNART!!!

So eg får da travelt me alt so ska ordnast dei neste vekene, blant anna finna meg ein kjole og kjole te ungane. Visste ikkje at da va so masse styr me bryllup eg, so masse so må organiserast man!!! Men TRUR eg har da mesta onda kontroll då, ska heldivis ikkje ha nåke "bryllup", berre dei nærmaste. Ingen av oss har lyst te å ha masse folk og da ska vera "taleforbud"!!! Satsa på å ta ein bryllupsfest for alle venner på seinsommeren/høsten istadenfor. Neste veka ska eg på 6 ukers kontroll me Nadine, da blir spennande:-). I dag va eg på kontroll sjøl, hata dei kontrollane!! Men no va iallefall CRP`n min fine:-). Føle meg møkje bedre åg. Te helgo ska me ut på revy, kvir meg litt åg, te å drikka ijen, har jo ikkje vore "sånn" ute på nesten ett år!! Håpa da går bra på alle måta:-s................

Jekk dåpen fint Hege?? Kjempe nydelig ver ja!! Da va jo me åg heldige med camilla:-)). Men me snakkes:-)

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei og takk for sist!

 

Vi hadde en nydelig dåp i går, i strålende solskinn:))) Var kjempekoslig, og hovedpersonen var i godlune hele dagen. Fikk masse fine gaver, spiste god mat, og jeg fikk MASSE skryt for dåpskaken:))) -synes selv den ble knallfin og veldig god oxo -hehe!

 

Skal du gifte deg Stina? GRATULERER!!!

Vi hadde oxo bare de nærmeste, var vel ca 30 til middag, og så kom alle vennene våre på kvelden til en skikkelig fest:) Jeg orket ikke engang tanken på å invitere "hele sullamitten"..tante i nord og onkel i sør som jeg lixom ser en gang hvert tredje år:/

Dessuten hadde jo Heine og jeg vært sammen i over 9 år så vi var egentlig "gift"... Så da valgte vi å markere bare med de vi ser daglig... Gikk helt fint det:)

Vi hadde oxo tale-og-sang-forbud hehe!!! Likevel ble det til at pappa, svigermor og forloverne sneik seg til noen ord, men de holdt det kort:)

 

ååå nå er det en liten kar som er hysterisk her...får ta meg av han stakkars.

 

Vi knottes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Skal du gifta deg Stina??? Å kor kjekt!!! Gratulera. Korti blir da då? Skal dåke gifta dåke i kyrkjo eller sorenskrivar?

Eg må sei at etter at mamma og dei skilde seg i fjor, har tanken på å gifta oss blitt til eit einaste ork.. Den eine går ikkje overens med den, og den andre med den... E sånn at eg har lyst å berre ta med forlovera og reisa vekk å gifta oss...men veit ikkje heilt om min kjære er med på den planen..

Du har da vell travelt med bryllupsforberedelsar du då, så då passe da kanskje dårligt med besøk av oss på onsdag??

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter

 

Gratulerer stina, må sei at du er flin te å holda ting hemmelig:))

Du må gje besjed kor tid da blir, eg og even har 5 års bryllupsdag den 10 august, og 9 juli er det 16!!!!!! år sio me vart sammen, sal sei åra går.

 

I dag har eg vore te helsesøstra igjen, den remen eg fekk for soppen virka ikkje så no har eg fått infeksjon med åpne sår som væse på puppene, er heilt for j..... vondt, tårene spretter når eg ammer.

Har fått kjøpt meg sånne skjold så dei hjelpe litt men får håpa at det går snart øve for ellers trur eg at den amminga ikkje blir så lang denne gongen.

 

Dåke skal ikkje tenka på pakken, da gjorde eg for eg hadde lyst, er jo så kjekke jenter c",)

 

Gleder meg te neste treff eg, å er gjerne med på eit uten bebbisane:))

 

Må kosa deg ute i helga stina, blir sikkert kjempekjekkt,

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, høres vondt ut med dette sopp-greiene! :( Håper det går over kjapt nå da, og at det ikke ødelegger for ammingen fullstendig. Misunner deg IKKE!!! Finnes det ikke noe annet, mer effektivt, enn den kremen? -det begrenser seg vel hva en kan putte på siden det lixom er et "matfat"...

 

hmm..ja, MÅTTE bare innpå en liten tur igjen før jeg hopper til køys:) Har vært helt data-freak i dag! Vi har nemlig ikke hatt nett på noen dager fordi vi har fått sånt fiber-greier..(tv,data og tlf på samme linje) Nå funker nettet SUPER-RASKT:)) Åsså har vi fått ny kanal-pakke til tv`en, og har nå fått TV3. JIPPI! Jeg sitter klistret og ser på Dr. Phil hver dag nå- hehe!

 

Vi har oxo jubileum snart..den 11. juli (neste onsdag) har jeg og Heine vært sammen i 10 år! Gurimalla!!

På den tiden har vi altså rukket å gifte oss, fått 3 unger, kjøpt hus og stasjonsvogn...og hund og katt har vi hatt- hehe. Standard norsk familie med andre ord:)

 

Nei...ser på klokken at det er på tide å hoppe til køys. De tre gullguttene mine og vesle prinsessa mi sover allerede.

 

God natt, koz dere med småbebisene deres - så knottes vi!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-))

 

E ein kjapp tur innom her idag.................

Ja, sant eg e flink te å holda på hemmeligheta??!!!! He he, neida, me har berre snakka om å jera da lenge og begynte å sjekka/ordna med ting i slutten av april, men da e først no dei siste vekene me har fått ting på plass sånn me vil ha da. Me ska gifta oss i Ullensvang kyrkje 11 august. Me tar berre med oss ungane,forlovera, foreldre og besteforeldre. Nåke meir har ikkje me lyst te. So da går fint an da camilla. Her e da vel mest han so vil ha da sånn(at me reise vekk), men begge to ville ha et bitte lite bryllup. So tar me ein liten ferie i Kinsarvik for ungane sin del med da samma. Me ska ha ein bryllupsfest her heima seinare for søsken og venner si skyld(for nåken av dei e selfølgelig dødsens fornærma for at dei ikkje fekk komma). MEN da e vår dag og me jere da ME vil. Har berre ein ting ijen no, og da e å finna me ein kjole og kjoler te dei to eldste(ho minsta har ein ein liten brudepikekjole te, som ho mellomste brukte i søstera mi sitt bryllup når ho va 3 mnd) og so te mannen då. Me har vore ilag i 12 år, bygt hus for 7 år sio og har tre unga og to katta no*ler*, so da e vel på tide!!!

Uff, fy søren da høyrdes heilt grusomt ut da der so du har fått renate!!!!! Bruke du ull direkte på huda, uten vanlig ammeinnlegg innforbi??? Har høyrt at ull direkte på puppene kan je sopp nemmeli, isåfall hadde eg prøvt uten ull!! Trur eg åg hadde gitt opp amminga då!! Har berre vore litt sår eg,men synes da va heilt grusomt, so eg kan ikkje førestilla meg da du går ijennom!! Va hos legen igår på 6 ukers kontroll, og då fortalte eg han ka eg synes om at han ikkje tok meg på alvor eller gadd å ta ein CRP. Han blei litt satt ut trur eg,men fy søren han e so sløve av og te!!! Blei enige om at eg sku prøva p-piller ijen å sjå koss da jekk. Men eg må vel venta på mensen før eg kan begynna??

Dåke må berre ta dåke ein tur i måro camilla, får ikkje barnevakt dinna veko te å sjå på kjole likavel, eg sende deg ein sms seinare eg. Eg e åg me på eit treff med og uten unga, lika koseli begge deler!!!!:-)).

 

Me snakkes:-)

 

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter.

 

Ja håper det går snart øve dette, har fått ein krem for infesjonen no, skal bruke den til i morra men ser ut som den hjelper. Har og brukt skjold i går og i dag og då er da ikkje så vondt å amma.men eg får ikkje bruke noe krem mot soppen som eline har utenom corsodyl som eg skal pensla ho i munnen etter amming,ser ikkje ut som da hjelper:((

Har ikkje brukt ull nei

 

Men øve te noke positivt, ho sov rundt for første gong i natt c",) La ho kl ni og ho sov te halv seks, då var eg sjokka he he, men senga var jo klissvåt for eg skal helst ikje gå med bh no og ikkje innlegg så da har vore så sprengt a det rannt i strie strømmer he he.

 

Då har me nesten samme brullypsdag då stina me har som sagt 10:))

Er du sikker på at du vil prøva p piller? Sio da ikkje har virka på deg meiner eg, hadde eg vore deg ville eg bestilt time til brucner og sjå kva han seier.

nei no skal eg legga meg i tilfelle ho ikkje vil sova så lenge som i natt:))

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

 

Har nå lagt ut noen bilder fra dåpsdagen til gullet mitt:)))

Ta en titt viss dere vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Bildene var kjempefine Hege :)

 

Hadde so vondt av Erik i dag. Han begynne å oppdaga nevane sine no, og har dei ein del oppe i annsiktet. Og i dag presterte han å stikka seg på da eina auga med eine fingen. Han HYLSKREIK!! Han klarte ikkje å opna auga med da førsta, og blei sikkert redd (og han var ikkje den einaste). Hadde mest lyst å grina eg og. Er ikkje kjekt å sjå goguten ha da so vondt! :( Men han roa seg heldigvis etter ei stund, med go hjelp av tutten og "den første song", som han liker så godt.

 

Bestillte sånne navnetutta. Bestilte sånne anatomiska. Skal sei dei falt i smak. Han tok dei nesten med ein gong :)

 

No ligge goguten å sove. Å eg sitte her å lure på kor lenge da vare..

Her ei natt sov han frå 21.30 til 04.30. Da trur eg er ny rekord. Berre synd eg ikkje la meg samtidig med han, for då hadde eg jo fått sove noken fleire timar samanhengande enn eg pleier. Men men :)

 

Dåke får ha ei god natt og ei fortsatt fine helg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Ja, i går va me på revy, og eg blei som forventa litt for full, men holdt meg te vann og kaffi ein times tid, so då jekk da bra resten av tida. Va veldig kjekt å vera ute og da va masse unge folk ute, so då blir da ekstra kjekt. Ekstra kjekt å få snakka med folk so e heima på sommerferie og som ein ikkje snakka so altfor ofta med. Me jekk heim når da va slutt klokko 02.30 og då va eg i fin form, men da va va utruli tungt å stå opp i dag!! Me måtte henta dei to eldste klokko 10 i dag, då svigers sku reisa på ferie. Nadine låg hos mor mi og da hadde gått kjempe fint!! Ho hadde sove og vore våken å smilt å preika, og so la ho seg 22.30 i går og sov te 07 i dag morges. Va litt spent på om ho kom te å roa seg ein anna plass, men da jekk heldivis kjempe fint!!!

Uff, i går begynte forloveren min å snakka om utdrikkigslag!! Eg har soooo ikkje lyst på da og eg har lyst te å jera nåke kjekt isåfall, ikkje drita meg ut heila tio. Har dåke tips te nåke kjekt eg kan hjernevaska ho med, visst ho absolutt må laga te nåke??I måro ska eg å prøva brudekjola, kvir meg og gleda meg, håpa berre eg finne ein eg totalt "falle for". Håpa fineveret kjeme snart no når fellesferien begynne, da hadde vore so deilig. Ungane går på veggene og krangla når da e sånn kjedeli og regnfullt ver ute!! Då blir eg so lei og dagane blir soooo lange!! Men, men no e eg so trøtt og sleten, ska legga meg tili i dag ja. Me snakkes:-))

 

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som slår håret helt ut på fest, Stina -hehe!!! Men vi har en unnskydning da -det er tross alt over 1 år siden vi festet...så er litt ute av trening da:)

Men utrolig godt å "leve" litt igjen ikke sant?;)

 

Ang. utdrikkningslag så må jo hun forloveren din nesten ta litt hensyn til at du har en baby og sånt da....hun kan lixom ikke komme å kidnappe deg når som helst eller noe sånt... Tror du ikke hun kjører en litt rolig linje med tanke på at du må ta deg av Nadine og sånt? Selv om du ikke ammer så er det jo ting som må klaffe for at du bare kan forsvinne en hel dag/kveld lixom.....

Bare forklar henne at du helst ønsker noe rolig opplegg så skjønner hun nok det vil jeg tro.

 

Håper du finner deg en flott brudekjole i dag da. Dersom det er på Galla du skal å se så vet jeg at de har masse flotte kjoler der. Skal du kjøpe eller leige?

 

Vi skal i bryllup til helgen på Stord hotell. Skal være med på fredag og pynte lokalene og dekke opp bord. Gleder meg skikkelig. Får vist frem Snorre til hele slekta oxo:)

Har bestemt meg for å være "god mor" og la alkoholen være den kvelden. Det frister ikke å drikke i en sånn setting engang.

Har dessuten gått på diett hele uken, og da skal en være forsiktig med alkohol sånn rett i etterkant...MEN: buksene mine passer!!! Hehe! Vet ikke hvor mye jeg har gått ned, men noen kilo må det være. Merker på ryggen, lårene og disse "love-handles" at de minker ja:)

Får ta meg en tur oppom til pappa og de og hoppe på vekta en av dagene tenker jeg...:)

 

Nå får jeg gjøre litt i huset. Det ligger en nyvasket maskin med klær og roper på meg blandt annet.

 

Vi knottes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei!!

 

Ja, i dag har eg prøvd kjola. Men da e jo sooooo vanskelig å bestemma seg!!!! Enda med to som eg likte lika godt, so eg ska tebake på torsdag for å bestemma meg. Eg hadde bestemt meg for å IKKJE kjøpa, for da e jo umulig å få solgt dei, men alle dei so eg falt for va "kjøpe-kjola", so uansett kenn av dei to da blir, so må eg kjøpa den:-(. Hadde bestemt meg på forhånd at eg ville iallefall ha slør, men no e eg litt usikker. Dei to kjolane blei liksom finare uten slør men med tiara, so da enda sikkert med da. Hadde ho eldsta me meg, so ho fekk prøva kjole, men dei so passa ho, passa ikkje ho mellomste(når eg tok me meg kjola heim å prøvde dei på ho), so der vett eg ikkje ka so skjer endo. I måro ska eg på 6 ukers kontroll med Nadine, da blir spennande å sjå kor stor ho e blitt:-)). Nei no må eg senda nåken maila angåande bryllupet te dei diverse plassane..........masse styr med bryllup!! Sånn sett ska eg vera glad når da e øve og betalt!! Blir jo møkje dyrare enn rekna med:-s.........

 

Me snakkes, klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.........skrive no me meg sjøl her inne eg*ler*!!!

I går va eg på 6 ukers kontroll me Nadine. Ho va blitt 5,2 kg og 58 cm lang!! Blitt so store og longe jento mi!! Da går jo altfor fort!!!*grine*. Ho låg akkurat på normalen/midt på streken på alle tinga:-)

Fekk ein telefon frå sjukehuset igår. Føllingprøven(den som dei tar når dei e nyfødt i hælen) hadde komme bort i posten og når dei fekk den, va han for gammal te å brukast(Rikshospitalet)!!! So i måro må me på sjukehuset å ta ny:-(. Legen so ho va te kontroll hos på 6 ukers kontrollen ville ta UL av hoftene hennas, då dei ved ein glipp hadde glømt da når barnelegen sjekka ho på føden. Legen min blei litt irritert på dei på sjukehuset, for no e Nadine allerede so gammal. So då blir da ein tur der åg, når me får innkallelse te da.....*himla me augene*

I måro blir ein travel dag. Først te dyrlegen med katten, so sjukehuset og so prøva kjolane ijen! Ka kjøpte forresten dåke te mannen dåkas i morgengave?? Nei, no e eg lei av å skriva her te meg sjøl, våkna då folkens!!!:-)

 

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

Har vore litt sløv her inne i da siste, er så sliten for tida. Mannen jobber døgnet rundt, så no har han ikkje sett eline på tre dager, me står opp når han er gått på jobb og når han kjeme heim er me lagt, han er enno ikkje komt heim, så eg kjenner er er dritlei no!!! og enno er da 4 veker te han skal ha ferie. Sånn er da når me skal driva for oss sjøl:((

Nok klaging he he.

Ja no er da ein mnd igjen te den store dagen stina,husker kor kjekkt da var,sjøl om da er jo litt stress når det står på som verst.:)

Bare husk å nyta dagen når den kjem:))

 

Gjere dei mykje feil på sjukehuset for tida eller, hadde rota vekk ein sånn prøve på babyen te ei venninna av meg og .

Du stina, kan ikkje du gje meg ein ld om koss da gjekk på den etterkontrollen du skal på 16? er litt spent på kva me skal gjer på den:))

 

I morra skal me reisa te solstrand,even har bestilt junoirsuite for det var det einaste som var ledig,så da gler eg meg te, skal på akvariet med ungane på fredagen og kosa oss i byn på lørdagen, skal bli deilig å ha mannen for meg sjøl i tre dager (med ungane)

 

Nei no skal eg legga meg kjenner eg,eline er flink å sova om natta men ikkje så flink på dagen,:)

 

Ha ei fin natt jenter

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haihai!

 

Litt sløv for tiden, og ikke så veeeldig flink til å kikke innom på sidene her *skjerpings!* Hehe!

I dag har jeg vært og tatt spray-tan, og er knallfornøyd! Ble lixom enda smalere med litt farge på kroppen -i tillegg til de 3 kg jeg har tatt av etter dietten:) Føler meg rett og slett bra:)

Var med ungene hos frisøren i går og fikk klippet dem -så nå er de oxo klare til å vises frem for slekta i bryllup på lørdag - Hehe!

 

Snorre er inne i en skikkelig sove-periode for tiden. Han sover og sover og sover...men når han er våken er han SKIKKELIG våken:) Han smiler, pludrer og kaver på. Den nye favorittleken er "fly" -der han er flyet, og så er babygymmen kjempespenende! Her en dag lå han på gulvet og koste seg og så kom det et skikkelig "whiiiin"(sånn fryd-hyl), og gjett om han kvakk! hehe! Så gjorde han det enda en gang, og kvakk like mye igjen..måtte flire litt:) Tror ikke det er lenge før den første latterkulen kommer, det gleder jeg meg til. Babylatter er bare så herlig!

Ellers så er han i seng i 21.30 - 22.00 tiden hver kveld, og da sover han til ca 04 -da er det nattmat - før han sover til mellom 08-09 om morgenen. Synes egentlig vi fått en grei rutine nå, og han sover mye bedre og roer seg bedre nå som han blir lagt på soverommet om kveldene.

Og så blir det så mye lettere med å ha barnevakter i fremtiden når vi har greie rutiner:)

 

Nå vil magen ha mat kjenner jeg! I dag har vi bestilt middagen fra kinahuset...veeeeldig enkelt, og godt:)

 

ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg må innrømma at eg har vert veldig dårlig til å kikka innom desse sidene for tida..

 

Men her hos oss går da veldig fint. Erik sover veldig fint om nettene.. Sover frå 21-22 til kl er ca 05. Då vil han ha litt mat før han sovner igjen. Og når han er vaken så er han stortsett storfornøyd og "preike" med seg sjøl og gliser stort :)

 

Desse sjukehusa roter heila tio syns eg. Og så er da so forbaska vannsklig å få svar på prøvar ein tar. Eg var jo innom for ei stund siden å tok ein haug med blodprøver fordi eg hadde hatt svangerskapsforgiftning. Men når eg spurde korti eg fekk svar, fekk eg beskjed om at EG ikkje fekk svar. Da var kun sjukehuset i haugesund som skulle få svar... hygglig. Ka i svarten skal dei med svar på mine prøvar. E jo lenge siden eg var pasient der. Eg vil jo gjerna veta svaret på dei prøvane eg og.... Må ringa sjukehuset i haugesund ein dag trur eg...

 

Eg har ikkje vågd meg opp på vekto meir... Sjølvbilde berre daler enda meir når eg har vert på vekta, så da våge eg ikkje. Har ikkje blitt så mange spasertura på oss i da sista når da e sånn drittvær... Lure på å kjøpa meg ein ergometersykkel eller noko sånt, så kan eg ikkje skulda på været lenger :)

Prøve å ta litt sittups før eg legge meg, men har lett for å overdriva, og då får eg so vannvittig vondt i magen, så må visst vera litt forsiktig..

 

Koss går da med knipeøvelsane dåkas? Eg er utrulig dårlig å huska på da må eg innrømma. Kjeme på da sånn i ny og ne, men that`s it.

 

No skal eg snart sjå Jerico. Knallkjekke serie :)

 

Erik ligger å sover søtt i vogga si. Er so artigt kvar kveld når me skal opp å legga oss, og eg skal løfta erik opp av vogga for å bera han opp på soverommet vårt. Han er jo so utrulig trøtte, og så strekke han seg so voldsomt, lage masse rare grimaser og lydar, og eg må bita meg i leppa for ikkje å le :) Da e so artigt å sjå på han når han er so trøtte :)

 

Bryllup Stina, da høyres knallkjekt ut. Brudekjole og sånt. Må vera knallkjekt. Eg har faktisk drøymt eit par netter at me "plutselig" skal gifta oss, og eg får verken tid til å finna brudekjole eller fiksa hår og sminke..så eg ser ut som eit vrak når eg går opp kyrkjegolvet :) Eg og desse drøymane mine....

 

Samboaren min er sjuke.... Å dåke veit vell koss sjuke mannfolk er? :)

Han har feber stakkars og vondt i hodet... Så no har eg to ungar :)

 

Ha ei god natt jenter.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

sjå der ja......no va da liv:-))). Te deg renate; klart eg kan senda deg ein melding om ka so skjer på den kontrollen:-).

Håpa du og familien får litt kvalitetstid samen når dåke ska te bergen:-). Vett koss da der e me mannfolk so alltid jobbe og ALDRI e heima. Solstrand e jo kjempe flott hotell då!! Håpa da blir fint ver, so kan du ta me deg vilde og jonas ned på strando nedfor hotellet, der e da kjempe fint:-)). Akvariet e jo alltid toppers, spesielt når da e fint ver. Me komme te å vera heima, heilt te me ska te kinsarvik, so kanskje me tar ein tur te kongeparken seinare i august/begynnelsen av september, sånn at ungane får kosa seg litt åg. Me får sjå kor gøy dei synes da e i parken i kinsarvik. Går da bra me deg og me såret ditt??

Te deg camilla: da e kjekt å laga te bryllup, men stressande åg. Glad eg ikkje ska ha 100 gjester for å sei da sånn. Men no har jo me brukt ca. 1 mnd på da andre bruke 1 år på då, so da blir kanskje meir stressande då?? Har iallefall funne meg kjole:-). Eg synes den va kjempe nydelig, men DYR!!!! Men da va liksom MEG, me ein gong eg fekk han på meg og so såg eg so slank ut*ler*. Men eg har faktisk tatt av endo meir no, kjeme ned i alle buksene mine, borsett frå at da gnege litt i såret, so da e ikkje so behagelig endo. So no e kjolane, brudepikene kjolane(må berre legga opp den eine), sko og diamdem klart. Mangla berre undertøy og kler te mannen. Kjekt å prøva kjola,men blir lei åg, iallefall eg. E ikkje sånn so lika å bruka laaaang tid på å finna kler

Kjenne te da åg sjuke mannfolk!!! Men kanskje da faktisk e nåke i at dei e meir sjuke enn oss når dei e sjuke??? Dei e jo so og sei ALDRI sjuke, men når dei e da, so blir dei da sikkert skikkelig?? Men slitande e dei iallefall då!!!

Da går kjempe fint her heima no. Ho eldsta e so flinke te å hjelpa te i huset og passa på Nadine. E so kjekt å sjå kor Nadine lyse opp når June kjeme:-). Da e ho ekstra smilande, ska preika og prøve å le:-)). Men ho e faktisk ei veldig smilande jenta og elska når nåken vil snakka me ho, då ska ho liksom jera seg te og smiler te augene berre blir ein strek:-)). Ho mellomste e heldivis blitt litt bedre no, angåande at ho ikkje takla heilt å ikkje vera minst. No e ho ikkje so sint og sur lengre, og e meir forståelsesfull og hjelpsom, men skitbleie, da må me berre få LANGT vekk frå ho!!!*ler*

Eg pleie jo je Nadine mat i 22-22.30 tio og då søv ho te ca.8.00. I går ga eg ho mat klokko 23.30, fordi da passa sånn og ho va sulten då og me ikkje hadde lagt oss, og då sov ho heilt te 10.00 i dag!!! Da va deili å sova so lenge for ein gongs skyld!.

Nei, no e da visst mattid her, men snakkes

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei i natten:)

 

Måtte bare innom en lite tur før jeg hopper til køys.

Har strøket på skjorter og kjoler til den store gullmedaljen, bakt kake, lakket på negler og prøvd på sko. Ble ganske stress siden jeg ikke var hjemme før nesten kl 21 i kveld...har nemlig vært på Stord Hotell og dekket opp til 80 pers. og pyntet lokaler. (Fyttegrisen(!) så fint det blir!!!!) Men nå er jeg i mål og endelig klar for bryllup i morgen:) Skal være hos frisøren og sette opp håret kl 10, så jeg får komme meg i seng snart.

 

Stina: en ting er sikkert...når en planlegger bryllup så er det nesten like mye arbeid om en planlegger for 100, 50 eller 25 gjester...det ble min erfaring vertfall. Selv om en ønsker å holde det lite og enkelt (slik som vi gjorde) så er det jammen mye som skal klaffe likevel, -de samme telefonene må taes og de samme bekymringene dukker opp. MEN, det trenger ikke bli like dyrt -hehe! Det bryllupet vi skal i imorgen koster MASSE penger -faktisk like mye som en ganske ny bil eller et helt årsavdrag på huslånet!!!! Jaggu blir det storslagent og flott, men det er ikke helt min personlige stil:) Jeg hadde nok valgt å bruke pengene på andre ting jeg da....menmen... Bruden er fast bestemt på å være skikkelig prinsesse for en dag -og sånt koster!

Nei, nå får jeg komme meg i seng slik at formen er på topp i morgen:)

 

God natt!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

 

Ja no er me komt heim fra solstrand, me har kost oss masse og brukt altfor mykje peng,men det er jo ikkje kvar dag me reiser på tur:))

Eg misunner dåke som er så flinke til å gå ned i vekt, eg har mista heilt motivasjonen for tida,håper at når sommaren er øve så får mannen bedre tid heim sånn at eg kan begynne på treningsstudioet igjen, men akkurat no er motivasjonen min på bånn:(((

Har ti kg som eg vil ha vekk men får bruka vinteren på da sånn at te neste sommar er eg og forhåpentligvis slank he he.

Camilla: Tusen takk for presangen til eline, var veldig fint:)) og for bildet av erik:)

 

Har veldig lyst ut ein tur idag men har ikkje pumpa meg så mykje, men no har me komt oss inn i ein rutine der ho legge seg mellim 21.30-22.00 og sover te alt mellom 03.30- 05.00 så får ho eit måltid og sover te 8-9. blir vel ingenting med meg.

No må er laga ltt mat . kosa dåke vidare på lørdagskvelden

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...