Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

Hei

 

Keisersnittnr3: Kjekt du likte smykket :) Du er foresten ikkje den einaste som slite med vekta... eg har sikkert over 10 kg å gå ned før eg var da eg var før eg blei gravid, og enda noken kg til eg blir "slank". Motivasjonen min er og på bunn, men trives ikkje i den kroppen eg har no. Så no har eg bestilt meg ergometersykkel. Då kan eg i alle fall ikkje skulda på været når eg ikkje gidd å trena. Fant ut at å satsa på treningsstudio for meg funke ikkje. Blir berre bortkasta pengar. Er alltid flink i begynnelsen, og så blir da sjeldnare og sjeldnare. Og så er da mykje meir tiltak når ein må ut døro og fera ein plass for å trena... Så eg får gjera eit forsøk med denna ergometersykkelen...

 

Eg hadde bestemt meg for å gi opp amminga her i forgårs (pleide berre å amma litt før han får flaska, siden eg har så lite melk). Pumpa meg og fekk kun 20 ml på eina brystet og ingenting på da andra. Då fann eg ut at nok var nok, og var i grunn sånn nokelunde fornøyd med avgjerelsen min... Men i går....å au kor vondt. Eina brystet kjentes ut som ein einaste store kul...heilt hardt og ømt... Lurte på ka so var gale.... Tok å pumpa meg og melko berre fossa ut...så no veit eg ka da vil sei å ha spreng. Så då bestemte eg meg for å gjera eit ALLER SISTE forsøk på å få opp melkeproduksjone. Har prøvd før uten resultat, så eg føler vell kanskje at detta er forgjeves, men får prøva for Erik si skuld... Sendte til og med mail til ammehjelpen for å få råd, men har ikkje fått svar enda... Eg har vell i grunn ikkje trua på at eg skal klara å auka melkeproduksjonen... Så går da ikkje dinna gongen heller, så drite eg i heila den forbaska ammingo *oppgitt*. Pumpe meg annakvar time dag og natt no, for å prøva å få opp produksjonen. Så derfor begynne eg vell å bli litt småsur tenke eg ;) Dåke er heldige dåke som klare å fullamma ungane dåkas. Eg har måtta slost for kvar dråpe heila tida.... Må vera enklare å kunna hiva puppen fram når ungen er svolten, i staden for å koka på flasker og blanda på morsmelkerstatning...

 

Nei no må eg gi meg å syta og klaga...blir nesten flau over meg sjøl her..

 

Erik ligger å sove no. Tenkte eg sku vekka han snart og gi han eit bad.

 

Er foresten begynt med tran no (har brukt noko multivitaminer i staden for til no). Er so artigt å gi tran til han. Han lager dei grimasane :) Er tydlig at han ikkje syns da er særlig godt, men han tar da heldigvis forda, og er lika blid etterpå :)

 

Ha ein fin søndag alle sammen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen..

 

Gløymte eit lite spørsmål:

 

Stina: Har dåke lagt ut ønskelister til bryllupet noken plass?

 

Ha ein fin søndagskveld!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. No prøver eg for ente gong, har skreve her inne men dataen klikka kvar gong, er skikkeleg lei da:((

 

Her går alt bare fint, eline har komt inn i ein rytme der ho legger seg ni halv ti om kvelden og sover te 4-5,får pupp og sover te ni, så håper da fortsetter sånn. om dagen er ho enten våken nesten heile tida eller så sover ho heile dagen, men så lenge ho sover godt om natta så eg da bra:))

Har nedtelling på kor lenge da er te mannen begynner på ferie og no er det to veker igjen, da skal bli deilig sio han ikkje har vært heima ein einaste dag sio me kom heim fra føden(utenom søndagane og sist helg me var i bergen)

I dag var me ein tur på strando men da var veldig kald nordavind så eg skjønner ikkje koss ungane klare å bade he he.

Eller så skjønner eg ingenting, har fått den berømte tanta på besøk!!!!! og da bare etter to mnd??? Med dei to andre fekk eg den ikkje før eg slutta å amma ( 11mnd og 9mnd) kan da vera at det fordi eg har sterilisert meg?? skikkeleg skuffa når eg våkna i går he he.

 

nei no får eg legga meg.Ps har gått ned 1,5 kg denne veka c",) er så stolt av meg sjlv men har vore skikkeleg flink og. Blir litt inspirert av dåke andre som er så flink, får håpa eg klare å vera flink nokre mnd:))

 

Dåke må ha ein fin kveld

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Blir litt liten tid te å skriva her inne for tio, men enkelte daga har eg jo self bedre tid enn andre. Begynna å bli lei av å ikkje ha SKIKKELIG varmt og fint ver, no når me har ferie ilag!!! Vil ha sånt ver so va i juni!! I går mala eg huset(ikkje heila huset), mens mannen blei tatt med på utdrikkingslag. Uff snart e da vel min tur, har ikkje møkje lyst kan du sei,men eg e blitt lova at da ska gå fint for seg, so då slappa eg litt meir av. Rekna me at han sikkert ikkje kom heim før utpå dagen i dag ein gong,men te min store overraskelse kom han faktisk heim klokko 03 i natt, og da jere jo han nesten aldri te vanlig ein gong, når han har vore på hotellet her o.l.

Nadine e åg komt inn i ein rytme no. Ho får mat klokko 21.30 og legge seg klokko 22, og då søve ho te 9.00. Da e so deili, då e eg åg utsøven. På dagen e ho nett so Eline. Enten e ho våken nesten heile dagen eller so søve ho nesten heile dagen. Da e greit at ho søve heila tio, so lenge ho søve om natto iallefall.

Angåande den "tanto" Renate, so fekk eg den for 1 veka sio, men eg amma jo ikkje, men eg fekk den møkje tidligare dinna gongen enn de andre gongane. Kjedeli!!!!

No klare eg å gå i buksene mine ijen uten at da gnege/jer vondt i såret. Da e so deili å kunna gå i vanlige kler ijen.

Søstera mi so har termin i begynnelsen av september, vart lagt inn på føden i begynnelsen av veko pga svangerskapsforgiftning og på fredag vart ho overført te Hgsd sjukehus. Ho hadde sjukt høgt blodtrykk og sjøl om ho no får blodtrykksnedsettande, hjelpe da ikkje.Ho hadde åg +3 på protein og ho har sinnsjukt masse vatn i kroppen, so dei sa at ho kanskje kom te å måtta ta da neste veka, visst da ikkje blir bedre. Då tar dei da isåfall 7 veke før tio. Stakkars mannen hennas måtte reisa på ferie me ungane åleina på fredag og ska vera te tirsdag. Håpa da går bra iallefall. Va vel lika longt på vei so du då camhella??

 

Nei, no må eg ta desse kranglefantane her, me snakkes

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Den hersens tanto har komt på besøk for andre gong etter fødselen her i huset. E so kjekt atte :(

 

Eg fekk Erik 6 veker+2 dagar før termin. Eg kjenner eg får heilt vondt i magen når eg høyre andre får svangerskapsforgiftning. Men dei er no veldig flinke i haugesund og "passetantene" på nyføden er heilt fantasiske.

 

Erik har vert kjempesuttrere i kveld. Typisk, når me for ein gangs skuld hadde besøk. Men men, han har no roa seg no og sove søtt i voggo si :)

 

Ha ei god natt.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

 

Har dere det fint i ferien? Vi kom hjem fra Sandnes i går -har bodd på hotell, vært i Kongeparken og litt rundt omkring på besøk til slekt. Har vært en kjekk tur og ungene har storkost seg:)

 

Bryllupet forrige helg er noe av det flotteste jeg har vært med på!! Nesten som på film altså. Ble til at vi måtte gråte noe skvetter ja..

 

Snorre er blitt syk. Full i feber siden i gårkveld, og har gråter helt trøstesløst..han spiser heller ikke noe særlig, og bleiene er nesten ikke våte. Liker det ikke mye... Men vi skal på helsestasjonen på 3.mnd kontroll kl 13 i dag -så da får helsesøster og lege se på han -får bare holde ut til da. Regner med vi må vente med vaksinene...de gir vel ikke det når barnet er sykt.

Huff, nå skriker han igjen. Får ta en ny busse/trøste-runde!

 

Vi knottes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

På 3 mnd kontrollen var Snorre 61,5 cm lang, 40,5 cm rundt hodet og veide 6,14 kg. Helt etter skjema med andre ord:) Fikk ikke gitt han vaksine siden han var syk, men har fått ny time om 1 uke, så satser på han er frisk da:)

Feberen er vertfall borte nå, men han har enda skikkelig halsebetennelse og han har ikke stemme i det hele tatt nesten. Herlig for oss, men ikke så gøy for han. Når han hviler må jeg inn og sjekke han hele tiden, for jeg hører jo ikke om han skriker når han våkner -hehe.

Jeg er blitt smittet av øyebetennelse...det MÅTTE jo bare skje siden jeg er rundt ungene hele dagen -og alle tre har det. Akkurat nå er det Snorre som har det værst -øynene er tidvis helt sammenlimt av gult gusj...de to eldste er over det værste. Så jeg drypper på øyedråper og vasker hender og dørhåndtak ...

Og jeg som hadde tenkt meg ut i helgen..blir ikke noe av det dersom øynene er fulle av puss hvert 10.minutt... Satser på det blir noenlunde bra til lørdag... Og så må jeg kaste den nye mascara`en min! *grrrrrr* Chanel Inimitable mascara til 230 kr HELT NY! Nå kan jeg bare kaste den for den er nok full i smitte! Sure penger nå som jeg må kjøpe enda en.... Men ikke noe å gjøre med det:/

I dag er det 16 dager til veninna mi har termin! Hodet er visst festa og alt -gleder meg skikkelig til hun føder -da får jeg lixom virkelig se hvor stor Snorre er blitt -hehe!

Nei, nå er det på tide å hoppe til køys!

Vi knottes!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:))

 

Er skikkeleg trøtt , var hos ei venninne i går og drakk vin!!!! det var så kjekkt etter gammelt, selfølgelig måtte eg ta meg ein røyk og ( var jo så bestemt på at det sku ikkje skje ,men etter noen glass vin så var da glømt)

Det dumme er at eg glømte at mannen sku på jobb idag så no sliter eg litt he he men men.

Eline skal ta sprøyte på torsdag, så det skal bli spennende å sjå kor stor ho er blitt.

Snakka med ein nabo av meg som fekk sist lørdag, og eline virka plutselig så stor når eg såg den lille babyen ved sida av ho, sjølv om han vog 200 gr meir enn eline ved fødsel.

utrolig kor fort disse vekene går, så me får nyta da jenter.)

 

Nei no er det ei som våkner. dåke må ha ein god helg

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Var på 4 mnd kontroll på onsdag. Erik er 7460g og 65 cm, og ligger likt med dei som er født samtidig som han, så da er jo supert. Vekto er begynt å stabilisera seg no, så no legge han ikkje på seg so vanvittig mykje i veka som han gjorde ei stund.

Sovinga kjeme seg og no. Ei natt sov han i frå 22.30 - 09, men da var den eina natta. Da går litt opp og ned.

 

Eg har fått so utrulig vondt i den eine armen min. Er sånn at eg kvir meg til å løfta opp Erik, for da gjere so vondt. Har prøvd å smøra med Ibuxgel, men uten noko resultat :( Håpe da snart går over.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei

 

Har ikkje vore so mykje tid te å vera her i da sista, no e da siste innspurten med å ordna te alt me bryllupet og kler må prøvast ein siste gong dinna veka. Neste veka ska me te frisøren å klippa litt og eg ska farga/stripa håret, og so reise me på torsdagen te Kinsarvik. Har fått so mange spm frå alle om ka me ønske oss, so no har eg iallefall lagt ut ei lista og ska skriva ei anna te ein anna butikk. Kjeme ikkje på nåke so me egentlig trenge, me har sagt penga, men da blir jo litt teit for "ikkje familiære" persona.

Blir spennande å sjå på 3 mnd kontrollen kor stor Nadine e blitt. Synes ho vokse so masse!!! E nesten sånn at eg vil holda ho ijen!! Vil ho ska vera mest mulig baby, sio ditta blir den siste babyen :-(..............forresten søstera mi fekk ein liten gut den 26 juli(6 veke for tili) på 2200g ogg 44cm. Ska reisa t Hgsd i måro å besøka dei. Alt stod bra t me han, han va frisk og rask. Ho e litt dårli itte fødselen, men håpe dei komme snart heim. Ellers so e eg mektig drit lei ditta regnet!!! Da bøtta jo ned!!!! Har fått malt 2 vegga på huset so va planlagt og mura og støypt litt her,men ellers har da vært jort lite her. Har vore t bergen et par tura, berre på tur. Va innom akvariet og shoppa litt. Har kjøpt ny vogn, då søstera mi må ha den eg hadde no. Fy søren so dyrt me NY vogn. Prøvde i fleire veker å finna ei brukt ei, men når eg e kresen og vett at akkurat DEN typen ska eg ha, då e da ikkje lett, so da blei ei ny.

Nadine legge seg i 21.30-22 tio og har sove te 09-09.30 den sista veko. Kjempe herlig!!!:-). Trur ho har hatt to netter tidligare ho ikkje sov so godt,men da e lenge sio no, va et par daga når du va her camilla(som du spurte om:-) ). Nei no e da middag hos mammo, deili å sleppa å laga sjøl:-)))

Håpe dåke kose dåke ilag m familiane:-))

 

Snakkes, klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja idag var eline på 3 mnd kontroll sjølv om ho berre er 2,5 mnd:)

No var ho blitt ei stor jente på 5035 gr og 56 lcm lang. Ho tok sprøyter i dag og, så no har ho 39,5 i feber og ho har spydd, får håpa da går øve til i morra, Er så fælt å sjå ungane dine sjuke, har bare lyst te å holda ho inntil meg heile tida.''

 

Ja no stina nærme den store dagen seg, er alt klart?

I morra skal eg så smått begynne å pakke, me skal på ferie på søndag. Eg ser sånn fram te da, merka at eg har vore heime aleine med tre unger heile sommaren i dritvær, og mannen har så og seie jobber overtid kvar dag,så no skal det bli godt å ha han heime til skulen begynner.

er bare to veker te dåpen til eline og, synst vekene fyker for tida.

nei no våkna nurket mitt

me snakkes

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

I morgen er Snorre 15 uker! Helt vannvittig hvor tiden flyr! Vi har ikke tatt vaksinen enda -har utsatt 2 ganger nå pga han er syk. Fremdeles sliter han med øyebetnnelse og vond hals -men han blir bedre. Tror jeg skal ringe helsestasjonen etterpå og prøve å få en ny time til vaksinasjon neste uke. Alle gode ting er 3 -så satser på han er frisk nok til å få den da:)

 

Stina: når var den store datoen igjen? Er du ajour med alt?? Håper været skifter til dess da -men i august pleier vi nå å ha masse sol og varme dager:)

Skal dere giftes i kirken eller hos sorenskriver?

Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen folkens!!!:-))

 

Ja, no trur eg alt e klart!! Einaste eg ska no e te frisør på mandag og prøve kjolen ein siste gong. I dag har ho eldsta prøvt kjolen sin på nytt etter at dei la den opp litt og ringane e henta og ho mellomste har vore hos frisøren og fiksa håret itte at ho klypte seg sjøl!! Alt ska vera klart der inne, so no håpa eg at da e da åg:-s...........Graviden:me ska gifta oss i Ullensvang kyrkje, altso ikkje sorenskriver og da ska skje den 11 august.

Ellers so går da bra her heima og med Nadine, ho e so utruli smilande og pratesjuk når ho e våken:-)). Søve rundt kvar natt........

Renate: håpa du får nåken deilige veke samen med mannen og ungane og itte ryktene å dømma sku finveret komma ut i neste veka, so då e dåke heldige med ferieveret åg!!! Håpa for vår skyld åg at veret blir fint neste veke/helg. Alt blir so mykje kjekkare då!:-)).

Nei, no må eg legga meg, TRUR nåken kjeme å henta meg i måro tili te utdrikkingslag*uff*.........so då vil eg ikkje vera altfor trøtt i måro.

Me snakkes:-)

 

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ble det utdrikkningslag på deg i dag, Stina??? Må få fullt referat:)))

 

Nå er jeg skikkelig møkklei dette regnet!!! Trenger seriøst noen solstråler nå -håper finværet kommer snart!

 

Er nurkene deres begynt å klø i munnen? Snorre er så sint til tider at det er helt utrolig! Ser at han er skikkelig SINT lixom...og så spiser han på fingene sine (har omtrent hele hånda inni munnen da), mine fingre, kosekluten og ALT han får tak i. Så når jeg kommer med Dentinox-flasken bare smiler han - han vet at da blir det godt:)

Han er 15 uker i dag forresten, og det er helt utrolig hvor fort det har gått!!!!!!!!

 

Nå får jeg hoppe til køys. Mannen er ute på fest i kveld, så jeg må opp tidlig med ungene i morgen.

 

Knottes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Me var på Etnemarknaden i AUSREGN i går!!! Var godt å koma seg ut litt, men været satte ein dempar på stemningen kan du sei. Var innom Mamma-mia butikken i Ølen og kjøpte blant anna solskjerm til vogna, ikkje da at eg trur me får bruk for den...

Er so lei detta været no!!

 

Erik klør VELDIG i munnen. Suttrer ein del, og ete på fingrane sine, kinna mine og mine fingrer, og elles alt han får tak i :)

Hege: Er Dentinox noko kløestillande? Og i tilfelle kor får eg tak i da??

 

Håpe på fullt referat frå utdrikkningslaget Stina!!! :)

 

Ha ein fin kveld!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff,uff, uff.................dagen derpå e definitivt IKKJE nåke greie!!! Fy søren so dårli eg e i dag:-(. MEN da va veldi kjekt og koseli i går:-). Forloveren min kom og henta meg klokko 09.30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trudde eg sku dø so trøtt eg va, for eg so sku legga meg tili, va ikkje trøtt og sovna ikkje før i 01 om natto(natt t lørdag). Eg måtte ha på meg ein strame tights og ei long t-shirt, håret sotte rett opp og KNALL rød leppestift!!! Fiiiiiiin kan dåke sei:-s.......So fekk eg ei kjempe stygg morgenkåpa utpå, der da va skreve rundinga med forskjellige tal inni(prisar) og so fekk eg ein plakat og vaffeljern. Eg sku tjena penga te bryllupet, eg trong økonomisk hjelp sto da på plakaten. Å eg so hadde sagt at eg IKKJE ville nåke sånne ting!!! Blei nesten litt sur når eg satt meg i bilen,men,men. So kjørte eg og forloveren min te Leirvik,nærmare bestemt torget. JIPPI, stå på torget på ein lørdag, drit stygg og selga vafler te blodprisar!!!!. Då me kom fram sa ho at me sku møta dei andre utanfor sporttreff, men der va jo ingen og sio veret va so stygt jekk me inn og venta og då kom ei av dei som jobba der, bort å spurte om da va me so sku ha spa??? Då blei eg litt letta,men visste ikkje heilt om da va tull åg. Men da va da ikkje!!!:-). I stadenfor å måtte drita meg ut, fekk eg full peling på kropp og ansikt+ansiktmaske og sminking etterpå:-)))))!!!! Kjempe start på dagen:-)))!!. Etterpå kom forloveren min å henta meg og då hadde ho handla mat te meg. Mens me kjørte for å møta dei andre åt me litt i bilen og kjørte rundt mange plassa på leirvik før ho stoppa utanfor bowlingen. Der inne venta dei andre på meg og so jekk me inn å bowla!! Kjempe gøy og ekstra gøy at eg vant alle gongane*he he he*:-). So kjørte me mot heim, eller rettare sagt ei hytta ved storavatnet, der dei hadde laga klar te grilling og drikking(altfor mykje te meg!!!) ,litt leka og singstar:-)). Me begynte å drikka klokko 16 og eg va drita klokko 22 og va soooo dårli å spydde so ein gris:-(. Ittepå blei eg bedre og då kunne eg forsetta. Da va veldig koseli å berre eta,drikka og snakka med gode venna:-)!! Akkurat sånn eg ville ha da, borsett frå å bli so full og dårli:-(. Kjempe kjekke og koseli dag!! Å so hadde søstera mi laga et intervju med jentene mine samme dagen, uten at nåken visste da, der ho spurte dei spm om meg,ka eg likte/ikkje likte osv. Dei svara faktisk rett på alt bortsett frå ein ting kvar!!! Imponerande kor godt dei kjenne meg!!! Dei svarte bedre enn alle vennene mine jore(dei fekk og spm)!!! Da va koseli filmsnutt da:-). Når eg va totalt ferdi og dei andre åg, jekk eg heim, 5 km!!! i svartaste natto. Deili tur faktisk. Men når eg våkna i dag, hadde eg berre lyst å DØ!!! Eg ska ikkje ut på leeeeeeeeeeeeeeeeenge!!.

 

Da va den oppdateringo:-).

 

Klem frå meg so e halvdø i dag*spy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Hørtes ut som et kjempegøy utdrikkningslag:) LITT utdritning hører jo med! På samme tid er det sikkert godt å ha det "overstått" -nå kan du bare konsentrere deg om bryllupet -ikke mange dagene igjen nå:)

 

Camilla: Dentinox får du kjøpt på apoteket. Det er et flytende smertestillende som en smører på gommene. Virker litt lammende på en måte, sånn at det ikke klør og verker sånn. Jeg brukt det på alle mine, og det fungerer fint:) Et annet tips er å fukte en vaskeklut og legge den i frysen. Når den er frossen og hard er den knallgo å tygge på for en liten kar!

 

Nå er Snorre så godt som frisk - bare litt av denne øyekatarren som henger igjen, men en dag eller to til så er det nok over. Så i morgen skal han endelig få vaksinene sine. Kvir meg litt kjenner jeg...spesielt siden han skal få 2 stikk... Menmen, det går vel bra denne gangen oxo.

 

Nå skal jeg pakke i bagen og ta med ungene ned til sjøen. Blir knallvarmt i dag, og solen skinner allerede fra skyfri himmel:)

 

Knottes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kommer rett fra helsestasjonen der Snorre har fått vaksiner i dag. Det gikk ok. Er aldri moro å sitte å holde babyen sin mens noen skal stikke ikke bare en, men 2(!), nåler i lårene hans... Han skreik godt da han fikk sprøyte nr 2, hjernehinnebetennese-vaksinen. Den svir visst en del sa helsesøsteren.

Glad det er over for denne gang, og at det er 2 mnd til neste!

Snorre var i dag 6,4 kg og 63 cm lang. Har med andre ord lagt på seg 300 g og stekt seg 1,5 cm på tre uker:)

Nå skal vi bruke dagen til å slappe av. Regner med han blir litt småsyk utover ettermiddagen, så da får vi bare kose masse:)

Knottes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Stina: God tur og lykke til med bryllupet. Håpa dåke får strålande vær og ein super dag! Skal tenka på dåke :)

 

Her går da fremdeles i eting av fingrar og kløe i munnen, men da hjalp litt da som du annbefalte Hege.

 

Elles så er sovinga blitt dårligare og dårligare, både dag og natt. Så i kveld så prøvde eg med 1 ts maisgraut. Han er jo 4,5 mnd, men viss ein rekne i frå termin så er han jo ikkje meir enn 3. Men leste forskjellige innlegg der dei med ungar som var mykje tidligare født enn Erik, begynte med graut når dei var ca 4 mnd, så då tok eg sjangsen. Håpe ikkje han får vondt i magen av da eller noko, for DÅ får eg dårlig samvittighet. Da var jo ein veldig uvant konsistens på grauten for han stakkars, så eg er ikkje sikker på om han svelte noko i da heila :) Berre lekte med da i munnen, og spytta litt ut i gjen osb :)

 

Nei, eg får finna meg noko mat. Erik er sovna, så eg får nyta stillheten mens eg kan.

 

Ha ein fin kveld jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

Ja no er me komt heim fra ferie, var deilig å komme seg vekk fra regn og ha mannen litt for meg sjølv ( ungane var jo med og )

Me har hatt fint vær og 22 gr heile veka i kristiansand. da var så deilig, låg på dyreparkhotellet, som er supert for unger.

 

I morra har me 5 års brullypsdag, så då har me fått barnevakt og skal ut å eta ein god middag, har kjøpt pakke te even, tur te englang noke som han har hatt lyst til lenge, så eg trur han blir fornøyd:))

 

Ja stina no nærme den store dagen seg, håper været blir fint og at dagen blir sånn som dåke ønsker.

Hørtes veldig koselig ut på lørdag.

må komme med referat når du kan.

 

Ja eline rulla seg rundt i ferien men ho fekk jo litt hjelp fra dyna ho låg på he he, men no er tida snart her for rulling, og holding av ting, så blir det aking og krabbing, vi har mange ting som blir kjekke i høst, men synst tida går litt for fort, eline slever utrolig mykje no for tida, broren var bare 3,5 mnd når han fekk tenner så det kan jo være at ho får snart ho og. men har ikkje merka noke enno, ho har fast rutine på legging no, legger seg halv ni-ni og sover til fire halv fem får pupp og sover til ni.

 

er da noken av dåke som har stiv nakke, er så utrolig stiv i nakken, lurer på om eg knyter meg når eg ammer, uten at er merka da liksom??

 

nei no er da 24 på tv

 

lykke til på lørdag stina

 

ps må vel ha eit treff snart :))

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Masse lykke til i morgen Stina!!! Håper dere får en fantastisk dag!!:)))

 

I dag fikk hun som er forloveden min baby nr 2:) Hun hadde termin i morgen, men jenta ble tatt med keisersnitt i dag pga hun var så stor. 4385g (!!!) og 51 cm! Skikkelig klump med andre ord -hehe!! Og så hadde hun visst masse svart langt hår (ca 3 cm). Skal på barselbesøk i løpet av helga eller mandag -mammaen må bare få kommet seg litt først:) Gleder meg!

 

Hadde vært gøy med et nytt treff snart ja:) Nå begynner skolen, og vi får litt mer "fri" på formiddagene oxo - da passer det jo fint:) For min del passer det når som helst:)

 

NB! Jeg må få adressene deres! :)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Ja no er den store dagen her stina, håper du for ein kjempefin dag:))

Har lagt adr mi inn på postsida di hege, men kan jo skriva den her og he he

renate teigen

røsslandslia 22

5460 husnes

tlf: 92049974.

 

No skal eg bort og kjøpe litt forskjellig til dåpen til neste helg, skal lage blomsterdekorasjonane,marsipankaken og litt anna sjølv. gleder meg,synst da er så kjekkt og laga te sånne ting.

 

No begynner jonas og gleder seg til skulestart, han seier han sikkert kjeme te å vera flau den første dagen he he han er så skjønn.

 

nei no er da frukost, me er litt seine i dag

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Ja tenkt, no er Stina gift :) E berre meg igjen då.... men da kan nok ta si tid. E so mykje styr i familien etter at foreldra mine skilte seg for ca 1 år siden, så eg trur eg vil venta til ting har roa seg og gått seg til.

 

Var så koslig å sjå koss hunden vår var med Erik i dag :) Erik låg på golvet på eit teppe og hunden var kosesjuk. La seg på siden av han på ryggen og gnei seg inntil Erik og sleikte han på handa. Erik syns da var kjempespennande. Han fekk til og med halda handa si på den mjuke pelsen til hunden, og da er ikkje kvar dag hunden har tålmodighet til det :)

 

No sitte Erik på fanget til faren å ser fotballkamp. Skal tidlig krøkast stakkars.. :)

 

Korti må eg søka om barnehageplass? Permisjonane her i huset er vell ferdig april trur eg. Håpe verkeleg han får seg barnehageplass.

 

 

Nei, eg får vell gå å finna meg noko mat mens eg har annledning.

 

Ha ei kjempegod helg!

 

Klem

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...