Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

Heisann:-)))

 

Ja, no e eg gift:-). Da har vore ei veldig koselig og kjekke langhelg. Ungane storkoste seg i Familieparken og på hotella. Me hadde strålande ver frå torsdag te søndag. da begynte litt grått på lørdags morgonen,men mens eg,forlover og ungane va hos frisøren, so klårna da opp og blei strålande sol og varmt(nesten for varmt i brudekjole og dresser). Da va ein kjekke dag, men mykje god mat og drikke, kosa oss masse:-)). kan ikkje sei eg kjenne nåken forskjell på å vera gift og ikkje, har jo tross alt vore ilag i maaange år og tre unga ilag,men veldig glad for å vera gift!!!:-)))). I måro ska eg på barseltreff,men først ska eg følga ho mellomste i nye barnehagen. Håpa ho finne seg fort te rette der og får gode venner.

Går da bra med dåke og dåkas då???

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

 

Gratulerer med vel overstått, Stina!!!:))))) Høres ut som dere har hatt en vellykket dag:)

 

Jeg leker med tanken på å utvide permisjonen min med ett ekstra år... Har funnet ut at dersom jeg går ut i arbeid så sitter jeg, økonomisk, igjen med så lite at det nesten ikke er verdt det. Må jo ha 100% plass på SFO til eldstemann + to stk 100% plasser i barnehagen til de to andre..det blir dyrt det. Da frister tanken på et ekstra år hjemme, selv om jeg bare får kontantstøtte og barnetrygd som inntekt...

Noen av dere som har erfaringer her???

Det jeg kvier meg mest til er å fortelle jobben om planen min... de venter meg jo tilbake i mars liksom. huff.

 

Nå hopper jeg til køys -god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Var hos frisøren i går og klippte av da ti cm!!! vilde har klippt seg kort ho og, ville da sjølv ,eg hadde sagt ho sku få bestemme da sjøl. Men ho vart kjempefin.

No er me klar te dåp på søndag og, håper da blir fint vær, da blir 30 stk og halvparten er ungar, så då hadde da vore greit at da var fint:)

 

Hørest ut som du hadde ein kjempefin dag stina:))

 

Hege: Har ei venninna som tok eit ekstra perm.år pga av økonomien. trur ho satt igjen med 2000 når sfo,barnehage var betalt.

hvist me ikkje får solgt ,skal eg ha permisjon til neste høst,spare litt peng no,sånn at eg har litt til neste sommar.

 

Har eit spm te dåke.

Me skal på jentetur i desember til PARIS!!!! fra 2-6 des.

men eg er veldig usikker på om eg bør reisa. Eline er nesten sju mnd, men synst dåke da er for tidlig?

Må bestemma meg te fredag, for me har funne flybill. bergen-.paris til 800 tur retur.

Rekna med at ho er begynt å få anna mat på den tida men da er den pumpingo i tre dagar??

nei no må eg bort å fiksa dåpspresang te prinsesso:))

Skal me ta eit treff om nokre veker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hege: Tusen takk for kjempefin body og veldig koslig kort!! :) Du har foresten ei kjempefine håndskrift (til og med min kjære komenterte skrifta di, og da seie litt) :)

 

I natt sov Erik frå kl 21.00 til kl 09.15!!!! Da er OVER 12 TIMER det :) Heilt utrulig. Me har så vidt begynt med graut, så eg trur nok da var da som gjorde susen. Var å handla i dag, og kjøpte forskjellige fruktpurrear og sånt som eg tenkte han kunne få når han får graut. Så blir da litt meir spennande smakar :)

 

Min kjære fekk så vondt i ryggen i går på jobben (løfta noko litt feil eller noko), så her er eg den einaste som bere på Erik for tida, og da kjennes. Han begynne jo å bli ganske tunge..

 

Har ikkje komt noken tenner igjennom enda, men ser da er nett som noken *(4 stk trur eg) kuler som ligg oppe i tannkjøttet, så dei kjeme nok snart dei første. Han klør i alle fall veldig i tennene. Eter på hendene heile tida. Og av og til når han sover, så suger han på tommelen :) Er so søte atte :)

 

Renathe: Anngåande turen til Paris: du må neste kjenna ka som blir best for deg. Eline er sikkert stor nok då til å vera heima med pappaen sin då. Da kjeme vell i grunn ann på om du klare å nyta turen å kopla av, eller om du blir sittande i Paris å anka og savna mann og barn... Da er jo sikkert godt med ein jentetur viss du klare å slappa av og nyta den.

Eg er med på treff om nåken veker :)

Lykke til med dåpen i måro. Håpe da plutselig blir strålande sol på dåke :)

 

Ha ei god helg alle sammen.

 

Klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Værsågo Camilla:) Var jo ikke noe stort, men hadde så lyst å gi en liten oppmerksomhet - håper den kan brukes:)

 

Renate: REIS! Jeg hadde uten tvil reist;) En jentetur borte fra mann og barn vil gjøre godt, det har du fortjent! Desember er jo lenge til, så du rekker å bygge opp et melkelager til dess:) Paris..fy søren -dit viljeg oxo dra! Hvor har dere funnet så billige billetter da??

Vi skal til Kinsarvik meg jobben til mannen første helgn i oktober (viss vi får barnevakt til alle 3) Det blir min første helg borte fra småen...akkurat pr i dag har jeg blandede følelser for det, men vet når alt kommer til stykket, at jeg ikke kommer til å angre dersom jeg drar. Snorre er da 5 1/5 mnd gammel, og drikker pumpet brystmelk blandet med nan- så det skal gå bra.

Jeg er dessuten litt av den oppfatning at barn har godt av å erfare at noen andre enn mamma og pappa kan ta seg godt av dem. Kjenner på kroppen at jeg trenger litt barnefri oxo.

 

På mandag begynner eldstemann på skolen!!!! Herregud -det er lixom ikke lenge siden det var HAN som lå i vuggen her......Sinnsykt hvor fort årene har gått!

 

Nå skal jeg ha meg en dusj og så legge meg i nye, gode, rene sengklær:))

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:)

Hege: tusen takk for presangen, og det er sant som camilla seier, du har ein kjempefin håndskrift c",)

Angåande paris så trur eg da blir,men er litt blanda følelser opp i det,me får sjå.

Me har funne flybillettane på nettet, skal høyra med venninna mi om kva selskap det er. Men da kjeme jo hotell i tillegg:))

No har eg laga to bløtkakebunner, skal lage ei kvit dame sjøl. Så skal eg lage alle oppsatsane i dag, så eg skal snart bort og hente blomane, men håper været blir litt bedre, er så lei no:

I går var eg innom bim sidene og las dei gamle innlegga våras, må sei da var litt vemodig og, ikkje da at eg skal ha fleire, men det er jo noke med den følelsen og gå gravid, og når eg las i går kom alle dei følelsane igjen, var vel fra eg var i veke 8-9, og når me var på ul. første treffet hadde me 7 februar he he, nei da var kjekkt å mimre litt.

men no må eg gjere ferdig alt, og så er det vel ei som våkner snart

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,hei:-)

 

Tusen takk for body og kortene Hege!!! Og eg seie som dei andre, du har ei NYDELIG håndskrift!!:-)).

Må ha masse lykke te med dåpen i måro Renate!! Ser ut te at da kan skinne opp, iallefall e da sol og fint her no:-)). Angåande den Paris-turen, so hadde eg reist, UTEN tvil!! Me e tross alt heima me 3 unga heila dagane og har massevis av jobb i heimen, so litt fri har me godt av og fortjena!!! Einaste e jo at du kjeme nok te å savna dei heima, iallefall ungane(mannen e jo so og sei aldri heima likavel...........iallefall e da sånn her), men du komma ikkje te å angra på at du reiste nei!! Ungane klara seg kjempe godt heima med pappa`n og besteforeldre. GOD TUR seie berre eg!!!:-)))*ler*

Ja, på mandag begynne skulane ijen. Ska bli litt godt åg og ho eldsta har gleda seg te å begynna. Ho har kjeda seg i sommar.......stygt ver og ingen ferie. Men ho synes da va gøy i Kinsarvik då:-). Da jekk fint me ho mellomste i barnehagen,men ho kjente ingen der ifrå før, so ho håpte at ho fekk nåken nye venna:-).

Uff, på torsdag fekk Nadine sprøytene!! Itte den første va tatt, grein ho litt,men gav seg fort når eg trøsta ho, men då ho satte den andre, grein ho so masse og so lenge at ho mista nesten pusten heilt, og hiksta i lengre tid etterpå:-((((...........uff, får heilt vondt inni meg når eg tenke på da og hadde lyst te å grina sjøl når me va der. Ka f...... e vitsen med 2 på ein gong!!!!!????. Va ikkje seg sjøl resten av den dagen, grein masse.......men dagen etter va heldivis alt bra ijen!! Ho e forresten blitt STOR no 6,3 kg og 61 cm lang va ho!!! Ho får melk 4 gonga for dagen no og har fast rutine med å legga seg klokko 21 og e våken klokko 9 ijen. Synes da e flott eg:-)). Får venta litt med å legga ho tidligare te ho e begynte med fast føde, rundt et halvt år trur eg begynte å legga dei andre klokko 19.

Nei, no e ho våken, får gå opp te ho, me snakkes:-)))

 

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Håpe dåpen gjekk bra Renate og at du fekk slappa nok av til å nyta dagen.

 

Erik skal få vaksiner igjen på torsdag!! Eg har gått å kvidd meg over ei veka. Syns da er heilt grusomt. Sist så grein han litt av den førsta, men hylskreik av den andra. Men helsesøstera sa at da kanskje kom til å gå litt betre denna gangen, siden han er så stor no at da er lettare å avleda han. Men eg kvir meg so at eg har heilt vondt i magen. Eg komme sikkert til å grina viss han grine so mykje som sist. Sist gang var han ikkje meir suttrete etter sprøytene (når grininga hadde gitt seg), men fekk litt feber. På torsdags kvelden skal eg egentlig ut med noken venniner å eta. Mamma skal passa han. Men kanskje eg ikkje bør gå siden han har fått sprøyta den dagen?? Ka syns dåke??

 

Ha ei god natt.

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:))

 

Ja no har me feira dåpen to dager, var 28 i går og 19 på skalkefest i dag, så no er eg gla det er øve:)) men alt gjekk heilt fint, eline var så snill,sov gjennom da mesta av sjølve dåpen.

Stina ,skal helsa fra merete ( ho som fekk samme dag som deg) dei hadde dåp dei og.

Fekk veldig mykje fint, heilt utrulig, :)

 

Har vore på informasjonsmøte ag, babysvømming i dag, så este mandag skal me bada:))

Så var det første skuledag for jonas i dag, var litt redd for at dei kom te å vera trøtte sio dei har vore heima i sju veker, men dei var oppe før me trengte å vekka dei,var sikkert veldig spent:))

skal bli litt godt å komma i normal rytme igjen.

 

camilla: Eg ville sett da an på torsdag, men eg trur eg hadde gått ein tur ut, desse bestemødrene har som regel full kontroll, har jo vore gjennom da dei og ein gong he he. men du må jo kjenna litt på koss du føler det og, er da sånn at du går og bare tenke på erik så blir da jo ikkje så kjekkt heller:))

 

Eline ruller seg nesten rundt no, hadde da ikkje vore for eine armen som ligger litt langt bak så hadde ho sikkert klart, låg med ho på golvet igår og då tok eg armen og la den inntil kroppen,då trilla ho rundt og kvakk skikkeleg he he. kjekkt no når det skjer så mykje nytt. men ho har enno ikkje ledd skikkeleg, kjeme vel da og.

nei no skal eg legga meg, merka me var tidleg oppe idag, ikkje vant me da no he he

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

I dag hadde Kristoffer første skoledag! Jeg sto med vondt i magen og klumpen i halsen da de marsjerte inn i klasserommet. "Babyen" min er blitt stor:) Helt rart at tiden har gått så fort!

Det hele gikk ufattelig bra, og han fant seg godt til rette. (kjente jo flere av de han går i klasse med fra barnehagen)

I ettermiddag var det duket for kaffe og kaker hjemme hos oss -måtte jo feire den store dagen:) Det vanket gaver til skolegutten (og lillesøster og Snorre fikk en liten ting de oxo) Det største var da Kristoffer fikk ny klokke hos Besten:) DET var stort det -han må jo se på klokken slik at han ikke kommer for sent på skolen -hehe! Ellers så fikk han oppgavehefter, sjokolade, genser, fargeblyanter og cd. Han skulle nok ønske han fikk begynne på skolen hver dag:)

 

Snorre har heller ikke ledd skikkelig enda...er vel på tide snart. Når han blir tørket under armene, etter bad, er det rett før han ler -men det er nok mest fordi det kiler. Og når vi leker, og han får rive i håret, da er det oxo rett før...gleder meg til å få høre deilig babylatter igjen!

Når han ligger på gulvet så er det like før han snur seg:) Han vipper lixom halvveis rundt, så er det akkurat som han ikke tør mer, og detter tilbake på rygg igjen. Han finner nok ut av det snart:)

Han er dessuten begynt å bli småslapp igjen... FATTER det ikke -føler han har vært enormt mye syk på sine 4 levemånder:( Nå renner nesen igjen, han er tett i brystet og hoster fælt. Skikkelig lei av dette! Pakker han inn i varmt tøy og holder han unna trekken -likevel så blir han forkjøla! Denne gangen er det ingen av de store ungene som har smittet han med noe heller, og jeg og Heine er helt friske... Håper det går kjapt over.

 

Nå må jeg hoppe til køys. Anne Marte skal i barnehagen, og Kristoffer på skolen i morgen -så det blir tidlig opp!

 

Knottes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei!!!

 

Ska sei dåke sette stas på skuleguten Hege!!!:-). Har ikkje tenkt på sånt ein gong eg. Men ho fekk jo nye klær og pennalhus før ho begynte då, da e kanskje lika bra da?? Håpa da, fekk nesten dårli samvittighet no, men so begynte jo ho i 3 klasse no, og då e da kanskje litt seint med sånn "første skuledag"?!

Nadine har ikkje vist interesse med å snu seg rundt......ho vrir seg på sio istadenfor ho, sånn at ho får alt med seg*ler*. Men da kjeme vel da åg ein dag. Men ler, da jere ho!!:-). Ska ikkje so masse te før ho skrattler. Spesielt når dei søstrene tulla med ho eller når nåken "kjøre bil" med munnen sin, da synes ho e hysterisk morsomt:-)). I dag so hoppa ho mellomste framfor ho mens ho satt på fanget mitt, og då kvapp ho og begynte å ler te ho fekk hikken. Rart kor morsomme desse søstrene e altso. Huska at ho mellomste åg va sånn på denne alderen og oppøve. Kvar gong storasysto tulla med ho, lo ho i lengre tid. Synes da e so herlig og skjønt å høyra på:-)). På torsdag ska me i barselgruppa her, ha treff heima hos meg, da blir sikkert kjekt:-). Ho mellomste har fri frå barnehagen den dagen og hos ho va da ikkje pop med masse babya her, da kom te å bli sooooo kjedeli i følge ho*ler*. Ellers går da bra med oss alle, friske og raske.

Korti ska me ha et treff ijen? Eg har barnehage man,ons og fredag eine veka(denne veka) og ei veka med tirs og tors, so for min del hadde da vært supert med ein barnehage dag.........

Renate: høyrdes ut som dagen jekk fint:-). Godt å vera ferdi med sånt ja:-). Du må helsa tebake te merete! Traff forresten Anita(ho fekk samme dag so oss)??på hotel ullensvang. Ho og familien va der å feira gullbryllup te bestemora trur eg. Ska sei jento hennas va blitt stor!!

 

Nei no ska Nadine ha mat og so legga seg,me snakkes:-)

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

I måro so skal eg ha barseltreff. Eg helde på å vaska ned kjøkkenet, for eg har tenkt å pussa da opp (mala kjøkkeninnredningen og skifta benkeplater osb). So da er i grunn vasking i skuffer og skap eg har gjort på i dag. Erik har vert ganske suttrete i dag, så da har blitt vasking sånn innimellom. Så resten av huset har eg ikkje fått tid til å rydda og vaska so pass so eg kunne tenkt meg, men trur da ser nokolunde ok ut.

 

E alltid litt kave når ein skal ha sånne ting hos seg sjøl, så eg gler meg i grunn til eg er ferdig med min tur :)

 

Erik er heldigvis sovna no (så lenge da vare), så eg får sjå til å gjera meg ferdig med da eg sku gjera.

 

Ha ei goe natt.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hehe -klart vi må gjøre stas på skolegutten -han har jo gledet seg sånn!! -og så kommer jeg fra en familie der vi lixom feirer alt mulig - finner på all slags unnskyldninger for å treffs og spise kake -hehe!

 

I dag var jeg nedom på helsestasjonen med Snorre. Han er nå 4 mnd + 1 dag og 64 cm og 6,9 kg -helt perfekt!

I går fikk han smake sviskedessert på sånn babyglass, og skal si det falt i smak! Da han fant ut hvordan han skulle "få det ned" kunne han ikke få det raskt nok! Ble rasende hver gang jeg var for treig med skjeen -hehe.

I og med at han vokser så fint og trives godt kommer jeg til å vente med grøt vertfall 1 mnd til ca tenker jeg. Nå vanker det bare små smaksprøver:) Gøy å se at han liker det. En annen suksess er saftis:) Han har fått smake pittelitt og da blir han helt vill! *flire* Men er veldig forsiktig, vil jo ikke at klumpedumpen skal få vondt i magen:)

 

Nå skal jeg ut og nyte finværet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS.

Glemte å skrive at jeg er helt med på et nytt treff snart:)

For meg passe det desidert best på en torsdag...da er Anne Marte i barnehagen og Kristoffer på skolen til kl 13.15:)

Ellers så kan jeg på mandager og onsdager, men da må jeg ha Anne Marte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I dag lo Snorre!!! Det var så fantastisk deilig å høre!!:)))) Storebroren drev å tulla med han ute på terassen (borra hodet ned i magen på han sånn at han kunne rive i håret) og da lo han skikkelig for første gang -høyt og tydelig:) Herlig!

 

Camilla: TUSEN TAKK for smokk, smikker og flott bilde av Eirik!:) Store, gode smikker kommer utolig godt med fremover!!!!

 

I morgen skal jeg ut...i dobbel 30 årsdag til Linda Bakken og Marianne Torvund. Blir lukket kjempe-fest på arena med buffet, vin til maten og personalpriser i baren:) Gleder meg!

 

Forressten....call me crazy, men nå som svangerskap og etterbyrdstid og alt der der er kommet litt på avstand så begynner jeg nesten å få lyst på enda en baby!!!

Vet ikke om mannen (eller økonomien for den saks skyld) er enig da men.... hmmm...hadde vært morro med en fjerdemann .hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Var på kontroll med Erik på onsdag. Var 8245 g og 67 cm (viss eg huske rett). Fekk sprøytene og :( Skreik ganske kraftigt på den førsta, men ikkje så mykje på den andra. No er da heldigvis eit halvt år til neste gang.

 

Erik har sovet rundt dei siste 3-4 nettene :) Herligt!! Håper da vare!

 

Kos dåke! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:))

Ja må sei du er tøff som tenker på 4 mann:))

her er da umulig å få fleire, eg skreiv da jo litt lenger oppe her at da var litt vemodig og. var og leste på dei gamle sidene våras når me var gravid:))

no har jonas og søskenbarnet hans(dei har begynt på skulen ilag) begge vore på legevakten he he, jonas forstua hånda i bingen, og vegard brakk ein fing og måtte på sjukehuset,dette var etter to dager på skulen,og legen sa at det blir vel fleire gonger han sku få besøk av fam. teigen he he. me får håpe det blir ei stund til neste gong.

har vore deilig med noken dager med fint vær,sku ønska det det kunne fortsette:))

eg er med på treff, må ha barnevakt uansett så det passer egentlig alle dager utenom mandager då vi er på babysvømming:)

eline er komt inn i ein rytme der ho sover fra halv ni til halv fem om natta får mat og sover til havl ni, rekner vel ikkje med at ho sove heilt rundt før ho får noke anna mat enn pupp.

trur eg har slått ifrå meg paris turen,vil venta til ho er blitt litt større. me er fem vennepar som skal reisa på blåtur til våren. mannane skal bestemma og me damer får ikkje veta noke før me er på flyplassen, så det er litt spennande. då er jo eline blitt stor og:))

nei no er da noken som vil ha frukost

me snakkes

ps, bare bestem ein dag dåke eg er med ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Trur torsdag 6 september kl 12 passer bra for meg. Kjeme i alle fall ikkje på at eg skal noko (hukommelse som ein gullfisk) :)

Kor henne skal me treffast?

 

Erik er ein liten suttrus for tida. Grine/suttre mykje, så må gå ein del å bera på han. Ryggen min begynne å bli vonde, så håpe snart han kjeme seg. Kanskje da er tennene som plage han (ikkje da at han har fått noken enda, men trur dei er veldig på vei). Han hadde såvidt feber og i kveld, så da kan jo vera tennene...

 

Han fekk fast føde igjen i dag. Har fått kun NAN m/malt eller svisker i ca 2 dager no pga forstoppelse. Han hadde so vondt stakkars, at han grein når han gjorde i buksa... Ikkje veldig kjekt kan du sei. Merkte da i natt når han kun hadde fått melk dei siste dagane - opp 2 ganger om natta for å få mat. Så satser på han sover rundt i natt igjen no når han har fått litt graut og fruktmos :)

 

I kveld er da Gray`s Anatomi :) Er den kjekkaste serien som går :)

 

Ha ein kjempefine kveld alle sammen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHO!

I dag har det vært action her kan dere tro! Politiet hadde biljakt rett utenfor stuedøra her...full sirene og bånn gass! -dere såg kanskje på nyhetene om disse to karene som var på ferde, med lekepistol, i en stjålen bil?

Det står om hele episoden på nettsidene til Sunnhordland.

Både "skurkene" og politiet raste avgårde forbi huset mitt her -helt sykt! Like borti veien her tok "skurkene" av opp en grusveis og stakk av til fots nedover mot Eldøy. Der trua de en mann med pistol (lekepistol vet vi i ettertid)Da jeg skulle hente Kristoffer på skolen hørte jeg masser av sirener og greier....alt en skal oppleve altså.

 

Camilla: Håper det går bedre med Erik! IKKE noe moro å se når de små har det vondt.

Snorre sliter VELDIG til tider med gommene han oxo...

 

Håper det passer for de andre oxo den 6.? Vertfall sånn at vi får satt en dato for treff.....er leeeenge siden sist nå:)

 

Nå er det rett i seng - skal opp "før fuglene fiser" i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld jenter:=))

 

Er ei stund sio sist. Men her kjeme ei oppdatering:

På mandag var me på babysvømming, eline storkoste seg, så me gler oss allerde te neste mandag:)

Har vore veldig flink å gå tur denne veka har gått i regn og sol, så er stolt over meg sjølv he he.

No har eg begynt å male gangen, angra litt for det er ein stor gang og alt er panel som er eg SÅÅ lei,men no er eg komt lenger enn halveis så eg håper at eg blir ferdig i helga,

Mannen skal ta dei to eldste med på hytta i helga så det skal bli deilig å ha helga nesten for seg sjøl. Håper bare eline blir bra te dess, ho er blitt forkjøla og i natt fekk ho feber:(

Håper ho blir frisk snart ja, er så fælt å sjå desse små sjuke.

 

eg er med på eit treff eg den 6, må ha barnevakt uansett kva dag det er for ungane går ikkje i sfo.

 

Koss går det med deg barnimagen? lenge sio du har vert her inne, håper alt går bra.

 

Hege: skal sei du har action rundt huset ditt ja, var bra dei fekk tatt desse luringane.

 

nei no skal eg legge meg, var ikkje så mykje søvn inatt nei.

 

Er da frugård me skal møtast?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Vi kan godt ha treffet på Frugård, der vi var sist var det jo minimalt med plass da...

 

Plutselig helg igjen..helt sprøtt hvordan ukene flyr! Kristoffer har allerede vært skolegutt i 2!!

Og i kveld skal han på sin første "klassefest".:) En gutt i klassen fyller 6 år, og mora har invitert HELE klassen (24 stk), leid lokaler i Kulturhuset og skikkelige greier visst....snakk om å legge lista høyt altså!

Kristoffer fyller 6 år den 11.sept., og jeg har sagt han kan få invitere max 10 stk -så lager vi "god, gammeldags" bursdag hjemme... Denne voldsomme trenden med mega-bursdager vil jeg ikke hive meg på..Spinndyrt er det jo oxo!

Her i huset kommer vi nok til ¨å vente med klassefester til 3.-4. klasse.(eller når de er 10 år) Har snakket med noen andre foreldre i klassen, og de er enige. Flere som hadde fått seg en liten støkk når de hørte hva denne mora hadde stelt i stand... Hehe!

 

Snorre er SÅ sint og irritert for tiden! Sliter skikkelig med gommene! Har har klort seg opp i hele ansiktet -ser ut som han har slost med en katt! Jeg biter neglene hans ca hver 3.dag, men likevel så får han kloretak. Nå har jeg hatt sokker på hendene hans i hele dag -hehe! (finner ikke igjen de små nyfødt-vottene, så sokker fungerer veldig fint:)) Smører med Dentinox, gir han frosne biteringer og gnukker og gnir på de gommene -men likevel er han helt frustrert. Håper det går "hull" snart, og at det kommer opp noe. Han er skikkelig bulkete, og jeg blir ikke forbauset om det kommer flere tenner på rappen..

 

I kveld skal jeg på jentekveld! Det blir levende lys, vin, musikk, og MASSE skittsnakk -hihi!!!! Så kanskje vi tar oss en tur ut - det gjenstår og se. Tror det blir kjempehyggelig:)

 

Ha en FLOTT helg jenter!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:-))

 

Ja, lenge sio eg har vore her no. Da går bra med oss alle:-). Har du renate sendt meg mms bilder?? Isåfall får eg dei ikkje fram, so då må du prøva ijen passa ikkje for meg den 6(passa aldri for meg når dåke har funne ein dato.........typisk meg), men visst da ikkje blir ein anna dato, so håpa eg at eg får vera med neste gong då. Veko ittepå, torsdagen vett eg da passa for meg, visst da ska vera ein torsdag. Jentekveld høyrdes kjekt ut!!!!:-). Va festen t linda og marianne kjekk då, hege? Me ska ha ein "bryllupsfest" for søsken og familie den 21 sep, håpa da blir kjekt, og so blir da masse god mat og drikka:-). Uff, angåande mat, eg ete heila tio og har søren meg lagt på meg ijen!!! Da skjer alltid!:-(. So no må eg virkeli skjerpa meg altso!!!!!!! Neste veka ska Nadine t fotograf å ta bilde. Søstrene tok åg bilde på den alderen, so eg har lyst å ha da likt på alle. Da blir spennande:-))). Høyrdes utruli deilig med å berre ha den minste heima då, renate!!! Du e soooooo heldi!!! Her blir da ikkje bryllupsreisa ein gong:-(. Men me må spara penga te ny bil og bygga på huset.........og da e jammen dyrt:-(. Nei, no må eg ned å handla litt,me snakkes

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Erik er bli som ei sol når han er vaken og opplagt, men når han begynne å bli trøtte so er han heilt umulige. Då berre grine han, og eg eller min kjære må gå å bera på han sånn at han tie still.. Blir litt tungt på ryggen kan du sei. Han var jo så flinke tidligare til å sovna aleina. La han berre ned i vogga og han låg å prata med seg sjøl til han sovna. Er ikkje so ofta me får da til lenger.. :( Veit eg burde vent han til å sova aleina sjølv om han grine. Men eg har desverre ikkje hjerta til da. Når han ligge å skrike så han er mørkeraud i annsiktet og strekke 2 skjelvande armar opp av vogga, så går da ikkje longa tida før han ligge trygt og godt i mamma sine armar... Eg må prøva å skjerpa meg...!

 

Eg har kjøpt meg skritt-teljar som eg går med heile dagen. Har som mål 10.000 skritt pr dag, men i dag ser da svart ut. Ligge på 7.887 så langt og klokka er 22.55. Tenkte for meg sjøl at viss eg klarte dagens mål så kunne eg unna meg litt nonstop i kveld, så eg får gå nåken rundar rundt i huset og kanskje ein liten tur ut med hunden...E ikkje sikkert eg får hunden med meg ut når da er sånt drittvær... :(

 

Dåke må ha ei kjempefine helg!!!!!!

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Ja så var da igjen søndag, går så fort desse dagene. snart er eline 4 mnd!!!! No er mannen og ungane komt heim, eg er snart ferdig med malinga, så no skal eg bort på jobben te even og finna meg nytt golv og dører, da blir kjempefint når da blir ferdig.

Trur dåke ikkje at eg havna på fest i går då:)) eg og eline låg hos tanta mi igår,ho sku passa eline mens eg sku på 70-talls party, så det var første skikkelege festen min på over eit år, med vorspiel og ut etterpå, da var knallkjekkt. men eg er jo alltid så påpasseleg med å drikka vatn innimellom, så formen er bra i dag heldigvis.

Denne helga har eline vore så snill ( ho er jo da te vanlig og) sove 3-4 timer i strekk på dagen vert våken og fått mat og sover igjen.

 

Me kan ta treffet neste torsdag for min del. har skaffa meg barnevakt te torsdag men det er bare til å spør svigers:))

Hadde vore kjekkt at alle vart med.

skal prøva å senda deg bildet igjen eg stina c",)

gje ein lyd kva dag det blir, eg er uansett med.

ps, då kan me jo avtale eit treff uten barn og kanskje, hadde vore koselig da:))

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...