Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

Heisann:-))

 

Uff, stakkars Jonas!! Huska dei hadde da her, såg jo ikkje ut ho minsta, måtte få medisin. Da der e nåke drit!! Go bedring te han!!

Ser ikkje ut som eg kan komma den 16:-(. Har veldig lyst,men passe dårlig den helgo. Ska hjelpa te å laga te selskap og so ska me i dåp den helgo:-(. Men vil gjerne komma på besøk ein anna gong!!!

Nadine klarte å rulla seg frå rygg te mage på lørdag, og no e da soooo kjekt, ho rulla heile tio!!:-). I forgårs rulla ho tebake frå mage te rygg åg,men da e einaste gongen eg har sitt ho jort da. E stort sett eg so får den jobben*ler*. Ja, no e Brann seriemestere!!! Tippa Bergen tar heilt av ja!!!!:-). Dåke må kosa dåke masse, Renate! E kjempe liv på stadion når dei jere da bra!!!:-))

Koss går da me/hos deg då Camilla?? Lenge sio eg har hørt frå deg?!

 

Nei, no ska Nadine ha mat, so me snakkes:-)

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

 

Så dumt at du ikkje kunne stina:(( men me får ta da igjen seinare:)

Håper dåke andre kan komma, ellers så kan me jo a eit treff når alle kan.

 

I dag tok eg da drastige steget og vart brunette he he, eline lurte no litt på da npr mammo kom heim og ho ikkje kjente ho heilt igjen:))

var litt uvant men er fornøyd med koss da vart:)

 

I kveld var eg på treningsenteret for første gong på eit år, of da var d... tungt.

Kjente da godt at kroppen ikkje trent på ei stund ja, men får åpa da kjeme seg.

 

Dåke får ha ei fine helg, og eg er med på treff igjen eg asså tihi:)))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Lenge siden sist eg har vert innpå her no. Trur "juliusen" vår begynne å slita litt med tannebissane sine og. Ser antydning til ei som er begynt å koma gjennom (viss eg ser rett..)... Han er ellers stort sett smilande, men er eit lite mareritt når han er trøtt. Han kjempe med nebb og klør mot den søvnen... :) Han har vore litt vaken på nettene, men da hjelpe stort sett å putta ein tutte i han. Og ikkje vil han legga seg så tidlig heller. Aldri før 21. I kveld var ho over 22 før han sovna... Men i natt sov han faktisk til kl 09.30 :) Var vaken 1 gang som eg putta tutten i han. Men han var heilt utsleten stakkars. Var på basar i bedhuset i sagvåg. Bestemor sin forening sin. Da er liksom tradisjon da at eg og mamma + tanter med ungane går der. Og den begynte kl 19 og varte vell til ca 22. Og da var masse folk so sku sjå på denna little guten vett dåke... gamle kåne so sku klypa han litt i kinna og "dikke dikke dikk" *ler*

Men han storkoste seg :) Men var jo heilt utsleten stakkars når han endelig sovna for kvelden :)

 

Renate: Eg kan ikkje koma på julabordet ditt. Har plana den helgo. Men eg hadde nok vert ein festbrems likavell ;) Drikke jo sjelden når eg er ute. Verken like eller tåle alkohol :(

 

Nei, no tenkte eg at me sku ta vekk stellebordet litt (sånt som står over badekaret) og tappa i så eg får meg eit varmt godt bad :) Var og fjerna nåken føflekkar på ryggen og magen for 1 veka siden, så er sikkert ikkje så bra å få så masse vatn i stinga, men da drite eg i :)

 

Ha ein fin kveld.

 

Stor klem frå Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen:))

 

Ja i dag er eline 5 mnd gammel!!!!!, går jo så fort.

Tenkte eg sku prøva med graut i dag:))

 

Dumt at dåke ikkje kan komme,men da er jo sånn at me ikkje rekker øver alt.

ar laga karbonader og svenske kjøttboller,og lagt det i frysen,no venter eg på at grisehodene skal komme så eg blir ferdig med sylta, holder på med koldtbordet i tre fire veker før, sånn at eg er ferdig med alt den dagen da er så eg sleppe å stresse.

Kjeme 14 jenter, hadde jo vore kjekkt om dåke kunne,men får ta da igjen:))

Har dåke lyst på eit treff snart? Lurte på om dåke ville komma te usnes då?

Hvist ikkje kjeme eg te stord:))

No må eg bort på jobb,så me snakkes:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg er ikkje frisk fortida :( Forkjøla. Vondt i halsen og hodet og snyter meg og nyser i ett sett. Slitsomt når ein har ein liten ein som ikkje alltid er like samarbeidsvillig. Han er kjempeblid og opplagt når han er utsoven og mette, men så snart han blir trøtte så er han kjempesuttrete. Og kveldane går med til grining og suttring heilt til han sovne i armane mine. Burde vell sikkert lært han til å sovna aleina i senga si, men eg orke rett og slett ikkje å ta opp kampen føreløbig. For han skrike til han blir ildrød og skjelver og då våger eg ikkje la han skrike lenger. Høyre jo om unger som skriker til dei mister pusten, og da vil eg ikkje. Då er da betre at han får ligga på fanget mitt, sjøl om da ikkje akkurat blir så mykje tid til avslapping for meg og min kjære.

Han jobber foresten så mykje øvetid og for tida :( Typisk da når eg ikkje er i form og verkeleg hadde hatt behov for at han kom heim i tre tida og avlasta meg litt sånn at eg fekk kvila hodet litt. Men men, sånn er da....

Da var mykje klaging på meg i dag då *skjemst*

 

Får dårlig samvittighet når eg klage på suttringa til Erik. For han er jo ein kjempeherlig gut og når han er blid så er livet perfect :) Han er blitt flinkare til å bruka hendene sine no, og klare å styra dei der han vil og plukka opp da han vil. Rulla har han ikkje gjort enda. Men da er nesten. Snur seg på sida og "nesten" rundt. Veit ikkje om hunden alltid er lika fornøyd med at han er blitt så flink til å styra hendene ;) Når huden går forbi så hende da at Erik snapper leka til hunden ut av munnen hans i forbifarten :) Hehe.. .Er litt artigt å sjå på dei og. Trur egentlig hunden syns da er litt kjekt og. Loggre med halen som berre juling :) Men må jo vera litt obs.. Han er ikkje vant med å dela lekene sine :)

 

No skal eg sjå litt på tv tenkte eg. Har nett steikt meg ei fleskepannekaka (var meir røra igjen etter middag) så den skal eg kosa meg med no. Litt seint å eta kvelds, men er ikkje blitt tid til da før..

 

Ha ein kjempefine kveld jenter.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ...

GJETT ka eg fekk i posten i dag! Varsel om pålegg av tjenesteplikt i Sivilforsvaret!! Ka f.... lixom?

Håpe da blir m varselet...ser ikkje for meg koss eg ska ha mulighet t å tjenestegjera på nåke måte... Men men får no berre fylla ut skjema å returnera t di å venta å sjå ka så skjer vidare...... Måtte returnera skjema innen 1.11 ellers blei eg straffebelagt...-skikkeli alvårlige greie visst....hmmm.....;/

 

Snorre e ein smule umuli t tie han åg.....da e fremdeles disse tenno så verke då..-men di kjeme jo søren ikkje opp. Forstår godt at guten har vondt å e sinte eg....stakkars prinsen min. Prøve å trøsta så godt me kan mens a står på.

Han e i seng t hall 7 på kvelden, men han drive å våkne litt sånn dann å vann utøve natta. Han får ikkje lenger melk nattestid, berre vatn, og det fungerer fint.

På onsdag er det 6 mnd kontroll, og eg gler meg t å sjå måla. Ser på heile guten kor han har vokst!

 

No skal eg hoppa til køys - eg e bjunt å lesa ei nye bok av Dan Brown å da e såååååå spennande - gler meg kvar kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Eg og har fått sånn varsel om tjenesteplikt i Sivilforsvaret. Fekk da for ei veka og to siden. Satse på me sleppe å bli innkallt, for da frista ikkje...

 

Erik pleie ikkje sovna før i 22 tida om kvelden. Men i går hadde eg bestemt meg for at han skulle leggast kl 19. Og han sovna faktisk på fanget mitt etter han hadde fått mat kl 19, og eg bar han opp i sengo og la han for natta. Funka bra da...i alle fall ei stund....i frå kl var rundt 23 våkna han ein del ganger, så eg sprang att og fram og putta tutten i han. Men han sovna igjen kvar gong. Kl 5 syns han da va morgon, men låg og snakka med seg sjøl i senga til kl var 6 då sto me opp.... Veit ikkje ka som er best og vest eg.... .Når han sovner kl 22 så sove han stort sett uten å våkna meir enn max 2 gonger og sover til rundt 8...

 

Nei, no begynne han å kjefta litt på meg. Får gå å underhalda han litt :)

 

Ha ein fin dag.

 

Klem frå meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter.

 

Har ikkje fått sånn innkalling, men da gjer ikkje så mykje, komme på at eg har faktisk ikkje vert i posten denne veka. får ta meg ein tur idag he he.

Ja så kom vannkoppene til Eline og, oppdaga dei på mandag,og til no ar ho fått 7 stk,så håper det ikkje dukker opp fleire,ho er litt sutrete men ellers går det fint:))

Men den natta er ikkje så kjekk for tida, legger ho i 20 tida,våkner i ett tida og så er det berre to til tre timer resten av natta, har jo fått to tenner og no vannkoppene så eg håper det er da som er grunnen. no skal me jo vekk i helga så då håper eg mamma venner ho av med den nattevåkinga he he.

har fått laga ein del til koldtbordet no, så eg trur ikkje eg kjeme til å stresse sånn dei neste vekene.

No skal eg og eline ut og gå tur, vart så fint vær

 

Ha ein nydeleg høstdag

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!!

 

Leeenge sio eg har vore her inne no. Eg med på et treff i november, so sant da passa den dagen og eg har barnehage te iselin.......

 

I går va eg i Bergen å handla litt julepresanga og shoppa litt kler og div til ungane, so vanlig; ingenting te meg sjøl:-(.........

Koss går da med Erik, Camilla?, har da gått øve?? Ka klesstr bruke Snorre, Erik og Eline, med tanke på en julepresang te dei, visst da blir kler då :-)??

Va på 5 mnd kontroll med Nadine på fredag, og eg får ikkje sagt kor eg HATA dei sprøytene!!! Første går greit,men andre so grine ho seg nesten i hel!! Eg hadde vondt i magen heile den dagen før me sku der og itte da va jort va eg heilt gele....:-((. Stakkars jenta:-((...... Ho va forresten 7,4 kg og 67 cm. Blitt store jenta! No rulla ho seg frå mage te rygg og omvendt. Nesten slitande*ler*. Koss går da me Eline? Har ho fått vannkoppa??.......

Ler:-)når du skrive om Erik og hunden Camilla!!:-). Minna meg om Nadine og når kattane går forbi ho: tar godt tak so eg må redde katten frå klypene hennas og Nadine frå å få seg nåken klor!! Men då ler ho godt:-))) og preika mens ho drar i pelsen!*ler*....

Nadine søve heldigvis heila natto. Vanligvis legge ho seg klokko 19.30, og då e ho heilt ferdige, so då søve ho te ca. 9 eller at eg vekke ho i halv 9 tio. Høyre du ska bli "filletanta" Camilla, korti ska dei ha?

 

Nei, no må eg jera nåke i huset mens Nadine kvile,me snakkes:-))

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Stina: Erik bruke str 74 pr dagsdato. Ka størrelse bruke Nadine?

 

Var innom på Lindex i dag. Var jo 70% rabatt på ein del barneklær. Kjøpte 3 bodyar til Erik for 29 kr pr stk... Då fekk eg ikkje så dårlig samvittighet for at eg kjøpte på impuls :)

 

Erik har fremdeles desse kviselignande nuppene.. spesielt i panna og hodebunnen. Men da ser ikkje ut som han lir noko naud.. Er blid og fornøyd, og er feberfri. Ikkje ser da ut som da klør heller..

 

Dei sprøytene Stina er pyton!!! Syns da der er heilt forferdeligt!!

 

Skreiv eg at Erik fekk litt for godt tak i øyra til hunden her ein dag?? Hunden HYYLTE ialle fall. Fekk heilt vondt av han. Erik kvakk sånn at han begynte å grina... Hunden gjorde heldigvis ingenting med Erik. Men da tok ei stund før han nerma seg han igjen *ler*

 

Stina: Eg blir "tante" i Februar. Huske ikkje datoen.

 

Nei, eg helde på å strikka genser til Erik. Får ta ein omgang og to til før eg legger meg.

 

Da funke foresten fint no å legga Erik tidligare om kvelden. Legger seg ein gang mellom 19 og 20 no, og da er store framsteg frå kl 22 :) Men står ganske tidlig opp då.... litt før sju var me oppe i dag, men då blir han berre stellt og får frukost, og so sovne han stort sett igjen og sove eit par timar. Og då sove eg og :)

 

 

Ha ei god natt.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heiheihei

 

Ja no er me komt heim fra bergen. Reiste på lørdag,hadde pumpa meg i nokre veker,så ho har bare fått morsmelk. men ho ville jo ikkje ta flaska heile lørdagen så eg lurte på om eg måtte reisa heim igjen, men ho ga seg til slutt.

ar ikkje blitt så mykje festing, even var så sleten at han kubba i halv elleve tida he he, så me andre tok kvelden meg og då. i går koste me oss på forskjellige puber før kampen, var heilt sinnsjuk stemning på stadion, og på festplassen etterpå var da heilt ubeskivelig. kom ikkje inn på noken uteplasser då måtte du stå i kø leeeenge, så det vart forsåvidt tidleg i går og.))

har fått shoppa litt og sove, deilig.

 

Kor tid vil dåke ha treff igjen då?

No har mannen laga middag så me får snakkes

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

 

Må innom ein tur her itte gammalt...leeeeeeenge sio no, e nesten bare på facebook for tio. Skulle komt dåke innpå der dåke åg Renate å Stina;)

 

Kan tenka mg da va liv i Bergen ja!!!!!;)))) Hehe...har ein far så e ihuga Brann-fan, så eg vett ka da går i!

 

Snorre bruke str. 74...di fleste av "oss" gjere visst da;) Fremdeles ikkje nåke tenne her i gården...MÅ no bryta gjøno snart vel! Klikke for mg visst ikkje!

 

I går blei Anne Marte 4 år, og da blei feira m skikkeli prinsesse-fest! 10 stk småjenter hadde me i hus - å da va såååå kjekt!! Di va altså så snille!! Åt pølsa, rosa kake og rosa gele. Åsså hadde me såklart rosa julabrus;) Alle hadde me seg dukke heimanfrå, så alle va "mamme" å måtte passa på babyane sine. Me lekte bro-bro-brille, å alle så blei fanga fekk godtepåse - den åt dei mens di såg på barne-tv. Alt gjekk PERFEKT! Hovedpersonen va såååå fornøyd og sliten ette alle va gått heim;)Kjempeflott bursdag.

I dag hadde ho visst blitt feira me vafler, flagg, song og blitt kasta opp i lufta i barnehagen....stor stas!

Hmmm...suns da e rart atte da e 4 år sio eg låg på sofaen heima å jodla lixom.....kjeme ALDRI t å glømma ein detalj fra den kvelden/natto !

 

HUff......då va klokko nesten hall ett i natt åg...klara ALDRI å pitla mg i seng!

 

Knottes!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er ikkje ofta eg er innpå her lenger.....

 

Erik har begynt å rulla no.. Har ikkje gjort da så mange ganger enda, men ruller både fra mage til rygg og mottsatt. I tillegg har han begynt å sei litt "Mamma" og "Babba", men han har ikkje heilt forstått betydningen enda :)

 

No er han visst selskapssjuk..... Får gå å snakka litt med han....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei jenter:)

 

Blir sjeldnare og sjeldnare eg er innpå no. Er på jobb kvar dag, ho som sku driva da for meg er slutta så det blir ikkje så mykje kosing med eline:(((((((((

 

Ja så kom snøen, ungane var ute te halv ti i går kveld og koste seg, no skal di eta før dei vil ut igjen:))

 

Eline sover ikkje om natto lenger, er oppe jaffal 5 gonger om natta, så det er minimalt med søvn for tida, kjenner eg er sleten både fysisk og psykisk, lei av å gå rundt å tenka jobb heile tida.

skal bli godt å få seg ein fest neste helg og tenka på noke anna.

Me blir 16 jenter så eg har mykje mat å laga på ei veka:)

 

hadde vore så kjekkt om dåke hadde vore her og.

 

Skal me ha eit treff før jul??

 

Eline bruke str 62-68 no,men det er mest 68.Kjøper eg klær te ho no kjøper eg 74:))

 

No skal eg pakka,for ungane skal på håndballcup idag. skjer noko eile tida.

 

god helgeklem fra renate

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Eg er ikkje ofta innpå desse siden lenger...

 

Fint med snø, men glatt, og da er ikkje kjekt. Men smilte stort eg når da snødde :)

 

Erik er begynt å sei "mamma" og "pappa" no *stolt* :)

 

Elles så rulle han når han gidd.

 

Er hysterisk viss eg legge han aleina. Må helst sovna i armane mine. Prøvde å la han grina litt før eg tok han opp etter at eg la han aleina, og det resulterte i at han i løpet av dei 4 minuttene eg ikkje tok han opp, kasta opp over heile seg :( Følte meg som verdens dårligste mamma :(

Så er begynt å vera på rommet hans til han sovne.

 

elles er han tidlig oppe for tida. rundt 5.30 står me opp..

 

men elles er han i kjempehumør :)

 

eg e begynt å mala kjøkkeninnredningen no. har skrudd ned skapdørane sånn at da ikkje blir så mykje malingslukt på kjøkenet. sto ute i carporten å malte i går, og FY kor kaldt. Var heilt gjennomfrossen etterpå og trudde aldri eg sku få varmen i meg igjen. Tørke dørane inne, for da er so kaldt i carporten at der hadde dei aldri tørka.

 

Veit dåke om dei selge laminat benkeplater ein eller anna plass på stord?

 

hatt ein fin farsdag?

 

Her fekk han god frukost, dikt, fotavtrykk, kort, kopp og musematte med bilde av erik og "verdens beste pappa" på, og så lagte eg sjokoladekaka til han. Trur han var fornøyd :)

 

Ha ein fin kveld.

 

Får prøva å legga erik no.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

 

Er da noken andre enn meg her inne??

Me må vell kanskje snart flytta oss inn på www.dinbaby.com snart..

 

I dag var me på 8 mnd kontroll. Erik er 74 cm og 9,5 kg (viss eg huske rett). Elles er alt vel.

 

Eg og Mamma skal til Haugesund på julashopping på lørdag. Gleder meg stort. Erik skal vera hos svigermor sånn at kjellm får gjort litt her heima imens.

 

Erik sovna før kl 19 i dag, so no er da ro i huset :)

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Er veldig rolig her om dagen :))

Er ein del på jobb eg om dagen så da blir ikkje så mykje tid til andre ting enn ungar og jobb. Var ikkje sånn eg tenkte permisjonen sku bli men har jo ikkje noke andre valg. har vore stressande te tider, då eg har vore nødt te å ta eline med meg, fullammer jo enno,så det blir litt slit ja.

Ho får jo graut om kvelden, og har så vidt begynt å smake på middag. skal bli litt friare når ho får anna mat, for ho vil jo ikkje ta erstatning,og då kan dåke tenka dåke kor mykje pumping da blir hvist eg skal noke:)

 

Skal på 6 mnd kontroll på tirsdag,spennande. no skal eg slappe av litt, før nurket våkner, ho blir faktisk verre og verre te eldre ho blir, så no må snart far og mor bli strenge nokre dagar:)))

Ha ei fin helg, og god tur te haugesund. ps me skal dit i neste veke:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne tenkt meg da, hadde jo vore koselig.

Noken som har kontakt med hege lenger?? lenge sio ho har vore innpå her no. me kan jo ha eit treff om eit par veker kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er ikkje så ofta verken hege eller stina er innpå lenger. Er no for såvidt ikkje så ofta innpå sjøl :)

 

Eg er med på treff!!!!!! :) Hadde vert kjekt. Har kjøpt ein liten ting til ungane, og då hadde eg sleppt å sendt da :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her og, har prøvd å få tak i dei andre mn uten hell:))

 

Eline var på 6 mnd kontroll i dag, vekta viste 7145gr og 64cm, 41cm rundt hovet.

 

Skal me prøva å teffast om nokre veker ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har snakka med Stina no. Ho hadde ikkje tid til treff før etter nyttår, men sa at me andre kunne ha før den tid viss me ville.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!!!!!!!!!!

 

Guri, no e da leeeeeeenge sio eg har vore innpå!!!!!! Skjemst nesten litt!!;/

Her hos meg går alt finfint! Snorre vokse fint, å e blitt rimeli aktiv, møkje forandring på han berre no i da sista faktisk;=) Han rulle rondt fra mage te rygg, og omvendt. Han e åg bjunnt å skubba seg bakøve på golve - nåke så e rimeli komisk å sjå på, hehe! Godt temprament har han åg! Vise tydeli ka han vil å ikkje vil - å da e no for så vidt veldig greit. Åsså babla han heile dagen -lika veeeeeldig godt å hørra si eigo stemma:)

Her går da i graut te frokost - amming - full middag - amming - graut te kvelds...han e et skikkeli matvrak! Eg e bjunt å trappa ner ammingo no...ser litt fram te å avslutta da.

Tenk atte da snart e jul!

Viss me ikkje klare å treffast før jul, så må me få da te rett øve nyttår vel?

 

Eg ska bli møkje flinkare å kikka innom her fra no av!!!!!;)))

 

Knottes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ser at da blir litt travelt før jul. Kanskje me kan treffast på nyåret?

Har kjøpt ein LITEN ting til snorre, nadine og eline frå Erik. Kan ta å senda da eller so kan dei jo få da på nyåret. Ka str bruke nadine, snorre og eline i klær no? Er redd da skal vera for lite... Men som sagt, kjøpte berre ein LITEN ting. Har så mange å kjøpa til at eg kunne ikkje kjøpa noko dyrt noko..

 

Trur Erik begynne å få betennelse på eina auga. Han renner frå da heila tida, og har litt antydning til puss. Har nett vaska da med saltvann og satse på da gir seg av seg sjøl.

 

Lørdag var ein slitsom dag her hos oss. Eg sku prøva å rydda/vaska hus og min kjære var på jobb frå 07.00 til 17.45. Eg sku på julabord kl 19. Og Erik grein og suttra så godt som heile dagen!!!!! Han grein fremdeles når eg gjekk på julabordet 18.45. Sendte nåken mld heim mens eg var på julabordet, og han hadde fremdeles ikkje roa seg. Klokka 23 gjekk eg rett og slett heim. Då hadde eg so dårlig samvittighet for han som var heima å grein. Han grein fremdels når eg kom heim stakkars. Fekk melk (men kan ikkje vera fordi han var svolten han grein, for han fekk jo mat før eg gjekk...)og roa seg etter kvart, men sovna vell ikkje før klokka var nermare 02 på natta :( Veit ikkje ka som gjekk av han. Kan ikkje sjå at da er nåken tenner som nærmer seg heller. Han har vert bli og fornøyd etterpå heldigvis. Han pleier stort sett å vera kjempebli heldigvis, men da er jo typisk sånne daga som ein skal nåko, så skjere da seg.. Men men... sånn er da..

 

Min kjære har jobba så mykje overtid i da sista at me har nesten ikkje sett han :( I dag var han faktisk heima 15.15, men gjekk rett å la seg etter han hadde ete middag. Er sliten stakkars. Har jo jobba heila helgo og. Satse på han ikkje kvile alt for lenge, for eg har litt ting eg sku ha gjort eg og, og da er ikkje alt som er lika lett å gjera samen med Erik.

 

Ha ein kjempefin kveld.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...