Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

No må me starta ny tråd her inne, eg skreiv hvist den siste på den andre og fekk beskjed om å starta ny tråd:)

Så då kan me sikkert ha denne til fødselen er overstått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, har me masa so fælt her inne??!!*ler*. Ja då ska iallefall dinna holda te nåken av oss har født:-))

Graviden; koss går da me deg, føle på meg at du komme nok te å få før tio dinna gongen åg, men håpa virkeli at du ikkje får svangerskapsforgiftning!!!

Lenge sio eg har sett deg åg camhella og håpa da går bra me deg. Eg ska på ekstra kontroll hos jordmor neste veka, fordi eg har ein del vann i kroppen(fjeset ser ut som ein oppblåst ballong*skjems*) og protein i urinen. Tar da me kunsande ro, for blodtrykket va iallefall ok. Ska åg på ekstra UL neste veka og da gleda eg meg te, ska bli godt å få sjå lilte nurket ijen og forhåpentlivis at da fremdeles ser friskt ut. Magen min har berre totalt eksplodert i da sista og ligge rett øve da grøna feltet på symfysen. Har åg lagt på meg snart 12 kg, håpa virkeli da stoppa der, ska ta da av ijen åg!!!!!! Uff, kjedeli å gå sommeren i møte bleik og mange kilo for møkje........................MEN da e verdt da:-)))). Gleda meg te eg har babyen min i armane og kan koooosa masse:-))). Kjeme forresten på BIM treffet neste veka, so då snakkes me iallefall:-)

 

ha ein fine dag alle sammen:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

E spente på koss da gjekk med Graviden i dag. Håpar ho snart lar høyra frå seg..

 

Barnimagen3: Eg skal også på ekstrakontroll nesteveka (mandag). Fjeset mitt e nesten ugjennkjennlig. Føler meg som ei feite bolla. Har forhøga blodtrykk, men urinen min er normal, så meg og deg e litt motsatt der :o) Har du fått noko dato for keisersnittet?

 

Var innom denna Trygge Barn butikken i dag. Kjøpte meg noken småting, men da va ikkje store butikken eller utvalget. Men no har eg i alle fall vert der og sett.

 

Gleder meg veldig til babyen kjeme, men er ikkje heilt "klar" til fødselen enda. Har ikkje heilt begynt å forbereda meg til den. Tar da litt som da kjeme tenke eg.

 

Ha ein fin kveld jenter!

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

 

Ikkje da at eg rekna me at ditta e første plassen ho fyk te for å sei ifrå, men eg begynne å bli bekymra for graviden eg no, sio me ikkje har hørt nåke. Håpa ho snart skrive inn her visst ho e komt heim og alt e bra..........får virkeli håpa da!!!

Camhella; trur eg har skreve ks datoen på sidene "våras" tidligare, men iallefall babyen min ska bli født 16 mai!!!! Litt av ein dag!!:-). Sleppe iallefall å gå i tog ditta året:-)). Låg på føden med ho yngsta åg, so eg vett at den dagen e da VELDI stille på føden, bortsett frå et skulekorps so står utanfor vinduet ditt klokko 7-8 om morgonen å spela*ler*.So trekke du frå gardinene(veldi trøtt i tryne), for å sjå ka da e so skjer der ute egentli og alle vinka so fint te deg der du står lekker i ei sykehusskjorta:-))) he he he........

Koss ligge du an på symfyseskjemaet camhella, e du åg øve?? Eg ska te jordmora på torsdagen. Jobba du endo?? E vell ikkje lenge te du ska ut i permisjon vell?

 

Uff, nei no håpa eg graviden snart skrive inn her og seie alt e bra......

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Det gikk veldig fint i dag- litt språkproblemer med den legen på sykehuset- menmen- skjønte det viktigste:))

Babyen har det kjempefint, termin og alt stemmer, litt lite fostervann, men ikke noe alvorlig:) Han ligger LANGT nede i bekkenet da- "klar til avgang" hehe:) -men kan godt legge på seg litt mer før han kommer ut!

Har bekkenløsning, med hovedproblem framme på symfysen...det verker og er ikke noe godt:( Må bare bruke bekkenbeltet flittig, og sunn fornuft hva bevegelser angår.. Har aldri hatt særlig bekkenproblemer før, så dette er helt nytt for meg...men noe mer jobbing kan jeg bare glemme. Om jeg merker at jeg "lekker" noe skal jeg ta kontakt med en gang. Er så glad for å ha fått avklart alt, og så var det så gøy å se småen:)))

 

Fikk oxo beskjed i dag at vognen vår er kommet! Vi får den nok i løpet av neste uke:) Gleder meg sinnsykt til å se den i virkeligheten!! Har jo bare sett bilder.

 

I dag har vi vært i selskap hos pappa, han blir 49 år:)) har spist kaker, karamellpudding, is ++++ Ble så mye søtt at jeg er nesten direkte kvalm...Har skikkelig lyst på Junkfood i kveld! Tror jeg må godsnakke litt med mannen når han kommer opp:) (han er i kjelleren og trener) Har dere smakt "Høno" fra Frugård?? Det er friterte kyllingvinger i honning/chillisaus på en seng av grønn salat -DET har jeg lyst på! Eller en herlig Cæsar-salat ...ååå, så sulten jeg er!

Hadde jo faktisk gått ned et kilo i dag da...så da trenger jeg ikke ha SÅ dårlig samvittighet heller..hehe:)

 

Håper dere alle har hatt en flott dag- det har jeg:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅååååååå so utruli godt å høyra i frå deg graviden!!!!*klem*. Va skikkeli bekymra eg no, med tanke på lite fostervann og liten vekst på gutten din!!! Ditta va deilig å høyra:-))). No bør du virkeli unna deg ein skikkeli junkfood:-))

Vett forresten koss du har da angåande bekkenplagene, eg har da på samme måten, verke nåke sinnsjukt nedover i beina, bak i korsryggen og ikkje minst framme i skambeinet(og føle at da verke innøve i underlivet åg). Da e dessverre ikkje nåke å jera, so du får ta da me ro, bruk bekkenbeltet for da hjelpe(sjøl om da ikkje hjelpe heilt lengre) og ta da me ro fram te guten din virkeli ska komma ut!!!!:-)

 

ha ein forsatt flotte kveld:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Godt å høyra at alt står bra til med deg Graviden. Har tenkt mykje på deg i dag.

 

Barnimagen3: Trur ikkje eg er over det grønne feltet. E visst ganske normal stigning seie ho, men mykje vatn i kroppen har eg i alle fall. Går jo opp på kilovis mellom kvar gong eg e hos jordmor. Eg jobber fremdeles 40%tilrettelagt, men har innstilt meg på at eg sikkert snart blir sjukemeldt. Så no e eg begynt å delegera arbeidsoppgåvene mine til andre, sånn at eg sleppe å anka på da. E spent på ka jordmor seie mandag. Trur me sku snakka litt meir om detta bekkenet mitt og då. Rekne med da e bekkenet eg går å kjenne på?....... E vondt i lysken, korsryggen (og i underlivet).

 

Eg klarte å prestera å setja ei drua i halsen i sta....fy kor ekkelt. Fekk jo ikkje pusta. Hosta heilt til eg kasta opp. Samboeren min var temlig bekymra kan ein sei....følte seg litt hjelpalaus trur eg....lure på koss han kjeme til å ha da under fødselen eg ;o)

 

Nei, eg får ta å strikka litt til. Går puttle med strikkinga mi, men da e jo litt kjekt og... Hadde aldri trudd at EG skulle synst at da va kjekt å strikka :o)

 

Ha ein god kveld jenter.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!

 

Jaja, så var det helg igjen da:) Herlighet som disse ukene flyr avgårde egentlig!

Sitter her med pc`en i fanget, på tv-skjermen lager Rachel Ray et ellel annet meg kjøttdeig og spinat..ser faktisk knallgodt ut! ANER IKKE hva jeg skal lage til middag i dag... Bare 1t til mannen kommer hjem fra jobb, så tror jeg drøyer det til han kommer så kan han være med å bestemme...

Hva skal dere finne på i helgen da?

Jeg har så lyst til å gjøre noe gøy, men aner ikke hva!

Orker ikke tanken på å bare sitte her hele helgen og glo på tv - det gjør jeg jo hele uken likevel..... Vi finner vel på noe morsomt håper jeg:)

 

Ha en strålende helg da !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ja no er det bare 8 veker til ks, begynner å minke på vekene no c",)

Gleder meg te denne helga, mannen har fri ,og eg har fri, så vi skal bare kose oss.

I morra skal vi ete lunsj på dr munk (ein resturant)før vi skal på kino med ungane. Har lovt ungane at denne helga skal vi bare kose oss.

Sku egentlig på konsert med morten abel i går men formen er ikkje heilt på topp,så det vart sofaen istadenfor:)

 

Er så lei av dette været no, ser det er mld fint vær neste veke,men då er da og mld minusgr. og eg som er så klar for våren.

 

No har eg nett vaska hus, he he bruker jo ein heil formiddag på det, mange pauser innimellom.

 

Ha ei god helg jenter

klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

No har eg visst 49 dager igjen til termin.

 

Fy for eit surt vær ute. Da snør/sludder.... :o( Har lyst på sol og vår eg no, men da ser dårligt ut.... :o(

 

E so utrulig trøtt og tiltakslaus for tida. Orke fint lite. Har berre lyst til å sova, men da e jo begrensa kor mykje eg kan sova.

 

Ha ei fin helg jenter.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Ja i dag har heile familien kost seg:)

Har vore på biblioteket så ungane fekk ølåna seg bøker. Ete lunsj og vore på kino.

No skal eg slappa litt av så skal eg begynne på pizzaen som vi skal kose oss med til finalen på farmen, følger dåke med på det?'

 

Var skikkeleg surt og kaldt ute idag, ser det er mld kaldare vær te veka,men får håpa da ikkje blir meir snø,ser i beddet at påskeliljene snart blomstrer,så eg er klar for vår c",)

 

I går og i dag har babyen sparka sånn nede i underlivet,lurer på om den ligge med sete ned eg?

 

Koss er det med dåke? Har dåke hatt ein fin dag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Hadde egentilg lagt meg, men får ikke sove! Fant ut jeg kunne liksågodt stå opp igjen, og se om det hjelper...så her sitter jeg og venter på at trettheten skal komme og overmanne meg:)

 

Har vært en trivelig dag i dag-selv om været nok kunne vært bedre jah... Her hos meg spirer oxo påskeliljene, krokkusene og snøklokkene -herlig med vårtegn:) Kan ikke fatte at vi snart er i april! Utrolig hvor fort tiden går, bare man har sånne små-ting å se frem til:) Nå ser jeg frem til tirsdag -for da kommer sikkert vognen til babyen. Så er det BIM-treff, var det på onsdag???? Så er det nesten helg igjen....:))

 

Var dere fornøyde med vinneren av Farmen? Jeg heia på Mikkel jeg, så synes det var storveis at han vant! Han var en luring, akkurat passe utspekulert, lagde litt show på en måte. Ingen av de andre deltakerene tok jo direkte skade av de tingene han gjorde underveis. "det de ikke vet, har de ikke vondt av". Hehe!

 

Jeg har forresten forandret litt på nicket mitt:))) Har gledet meg til å kunne gjøre det!

 

Nå får jeg vel gi meg, og prøve å krype i seng igjen..

 

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Tenk at du no er høygravid, er noken veker te eg e da:)

Synst og vekene går veldig fort, er 57 dager til eg reiser på føden og 58 dager til eg får sjå babyen:) når eg tenker tilbake så har desse mnd fra jul bare føke avgårde, er jo to!!! mnd sidan vi reiste til syden,heilt utrolig, håper dei neste vekene går like fort.)

Og om 1 mnd er du kanskje blitt mamma igjen høy_graviden.

 

hadde ikkje noken favoritt i farmen, heia litt på laila men gjekk jo ut, men det var kjekkt at mikkel vant.

 

Er da noken av dåke som er plaga med hard mage for tida,føler det er så hardt i nedre del av magen, om det kjeme av ks snittet eller det er babyen som presser på alt veit eg ikkje:)

 

Nei får hiva meg i dusjen, håper dåke får ein fin søndag i ruskeværet

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

 

Skikkelig ruskevær i dag ja...vet liksom ikke hva vi skal finne på da..ikke noe gøy å være ute. Kanskje ungene skal få lov til å leige en film litt senere? Akkurat nå sitter de fint på rommet og bygger med lego:)

 

Huff, ikke gøy å ha problemer med magen altså! Jeg har hatt det i perioder dette sv.skapet, og det er plagsomt. Kan jo være babyen som presser på tarmer og div. Begynner vel å bli dårlig med plass inni der etter hvert... Jeg føles som om jeg skal sprenges, selv om jeg ikke er så stor!

 

Tror jammen jeg skal ha meg en dusj jeg oxo nå...

 

Hva skal dere finne på i dag?? Jeg tar imot forslag til aktiviteter med åpne armer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No sitter eg her og koser meg med dataen, ungene er på kvart sitt besøk og mannen fekk eit innfall og tok seg ein joggetur c",) så no venter eg bare på at kjøttet skal bli ferdig kokt og lage resten av betasuppa, før svigers kjeme på middag.

 

høy_graviden. du kunne jo lage trolldeig,huska me holdt på med da før i tida når det var så surt vær:)

 

må ringa te mor mi, for eg huska ikkje oppskrifta på det:)

Ellers så går det mykje i svarte per her for tida,og nøttespelet:)

Frista liksom ikkje med noken uteaktiviteter idag. men hvist da slår te da som er mld bak på vg idag, får me knall vær heile neste veka, tenk kor deilig då, kan henga ut kle te tørk, og kosa oss ute i masse frisk luft:)

Var faktisk kaldt og fint vær sist gong det var bim treff og c",)

 

Er dåke flinke til å gå ut på tur, eg har ikkje vore da, har dårlig samvittighet,så eg trur eg skal prøva å bli da,men når bekkenet ikkje er heilt enig så er da ikkje så enkelt å gå lange turer:)

Gleder meg til eg skal gå tur med nurket:)

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Drittvær i dag ja. Her hos meg e da berre EI stakkars påskelilje som blømer enda. Og EI klsterklokke. + noken snøklokker. Men ser da e begynt å spira rundt omkring i hagen. E so kjekt atte. Våren e ei herlige tid.

 

Når da gjelde å gå tur, så må eg innrømma at da e lenge siden eg har gjort da. Har ikkje ork til noko som helst lenger.

Sitter å strikker litt, men har egentlig ikkje fingrer til det for tida (dei er kjempehovne og vonde å bøya). Begynne å bli temlig hoven i beina og no. Hadde faktisk problem med å få på meg skona i går. Så i dag har eg tatt på meg støttestrømper i håp om at da skal hjelpa på. Har ikkje lyst til å gå til innkjøp av store sko pga noko som forhåpentligvis snart går over.

 

Korti er da ein kan rekna seg for høygravid??

 

E so utrulig trøtt og tiltakslaus for tida. Orke ingenting. Har berre lyst til å sova. Men kan jo ikkje sova heila tio heller. Sove i grunn ganske dårligt om nettene, så da kan jo vera derfor eg er så trøtte. Ligger å snur meg heila tio, og å snu seg er ingen fornøyelse lenger (vondt i bekken/rygg).

 

E heise med syting på meg for tida *sjemst*. Eg har jo egentlig ingenting å klaga over. Eg har da jo i grunn fint. Skal snart bli mamma, og gleder meg jo veldig til da.

 

Nei, ein middagskvild hadde vert godt no.

 

Ha ein fin dag!

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Ble mange turer innom BIM i dag:) Er jo ikke noe annet å gjøre på....hehe!

 

Når jeg fant ut at jeg var gravid så for jeg rett på Økonimisko og kjøpte meg et par svarte/sølv-joggesko i et nr for store:) De har jeg bodd i hele sv.skapet omtrent:) Jeg visste at jeg kom til å bli plaget med hovne bein, av erfaring. Så når babyen kommer skal jeg kaste skoene i søpla og unne meg nye "skikkelige" vårsko:))

 

Apropos sko og sånt...hvilke klær bruker dere under graviditeten, har dere køpt mye mamma-klær?

Jeg kombinerer mamma-klær og vanlige klær. Går mye i skjørt og kjoler...liker å se velstelt ut:) Synes oxo det er fint å vise frem kulen, så lenge klærne passer! Det styggeste jeg ser er gravide med topper som kryper oppover magen!

Men nå gleder jeg meg sinnsykt til å få på meg mine "vanlige" klær igjen!:))

 

Camhella: en regnes for høygravid når en har 40 dager igjen, og fødeklar når en har 21 dager igjen:)

 

Jeg går "tur" hver dag...tur/retur barnehagen med ungene. Ca 800 m -hehe!! Ellers så prøver jeg å få rørt på meg så ofte jeg kan, og så lenge bekkenet tillater det...går korte turer i feltet her, henter posten og sånne småting. Noen dager kan jeg bare glemme det, for da verker jeg sånn atte..men det ER skjønt å få lufte hodet litt:)

 

Åh, mannen laget verdens beste middag i dag! Laksefileter med pestosaus, pastaskruer, ruccolasalat m/ valnøttkjerner og pærer! Namnam!! ..og så klarer jeg nesten ikke spise noe som helst! Blir sint på meg selv! Er rett å slett ikke plass i magen altså - blir stappa etter 1/2 porsjon. Tror ikke babyen er så veldig begeistra for pesto - her er full rulle i magen nå, og han presser sånn oppover at det er skikkelig tungt å puste - og har enorm halsbrann!!

Ære være Titralac:)))) Hva skulle jeg gjort uten de små "dropsene" mine??:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nokre veker der eg og var plaga med halsbrann,men no er det bra,så lenge eg holder meg unna sterk mat:)

Har kjøpt meg nokre mammabukser, og så hadde eg noken fra før, har og kjøpt meg noken topper,men kombinerer med vanlige klær og. Har ein del babydoll (trur det er det dei kaller dei) topper som eg bruker som eg hadde fra før eg var gravid og noken tunikar, kjenner eg er lei av desse klærne no, men skal ikkje kjøpe meg nytt no før eg er ferdig med graviditeten, er jo tredje mann så eg trur ikkje det blir fleire graviditeter på meg, og er jo ingen vits i å ha for mykje mammaklær å gøyma på då:)

 

i dag har eg rusla meg ein liten tur etter middag, var ikkje lange turen,men det er no ein begynnelse:)

No har mannen laga vaffler,som me skal kose oss med til barne tv:)

skal bli kjekkt å få helsa på deg og på onsdag høy_graviden.

 

Noken som veit koss da går med barnimagen?

Har ikkje sett ho her inne på nokre dagar,håper alt er bra med ho:

Nei får sjå om det er plass til ein liten vaffelbit i magen:)

 

Snakkes jenter

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Måtte bare innom en snartur før jeg legger meg nedpå litt:) Har levert ungene i barnehagen, og er nå nettopp ferdig med frokosten min, bestående av 3 Snack-a-Jacks og et glass eplejuice. Hehe!

Har ikke sovet et sekund i natt, for det har verket sånn i bekkenet! Vi var på kino (Elias og kongeskipet) med ungene i gårkveld, og da jeg skulle reise meg fra kinosalen så det bare PANG! Så vidt jeg kom meg i bilen, og hele kvelden ble bare tragisk. Er litt bedre nå...må prøve å få litt søvn, og så skal jeg ha en laaaaang, kokvarm dusj:)Da må det vel bli bra....

Gjett hva??? Jeg traff tanta mi da jeg var på hjem fra barnehagen i sta..(hun bor rett borti veien her). Hun kunne fortelle at søskenbarnet mitt hadde levert kona på føden i natt:)) Hun har termin på onsdag da, men sliter med blodtrykket. I natt hadde hun våkna med sinnsyk hodepine, og de på føden ville ha henne opp med en gang. Akkurat nå vurderes det om de skal sette henne igang, eller om hun skal få vente... Blir spennende:)))

Kjenner jeg blir nesten litt misunnlig altså...Gleder meg sånn til det er min tur!

 

Nå hører jeg at sofaen roper på meg:))

 

Vi knottes, Ha en fin dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Fekk nettopp ein melding frå camhella om at ho e på vei te sjukehuset no! Hadde svangerskapsforgiftning. Hadde laggt på seg 2,5kg på ei veka, høgt bt og ein del protein i urinen:-(

Uff, håpa dei klara å holda da i sjakk, e ikkje nåke gøy da der altso!!! E jo ei stund te ho ska ha endo............krysse fingrane for deg camhella og tenke på deg*klem*

 

Me meg går da forresten bra.............bortsett frå da helsikis bekkenet, men da e jo ikkje nåke nytt(blir berre verre og verre). Har fått forbud mot å gå lengre enn nåken hundre meter for dagen; e da løye eg legge på meg???!!!!. Ska på ekstra kontroll hos jordmora på torsdag, då eg hadde litt protein i urinen og ein del vann i kroppen(ser jo ikkje ut i fjeset:-( ), men tvila på at da e nåke gale egentli. uff, nei stakkars camhella, håpa virkeli da går bra me ho!!!

Dåke andre må ha ein flotte dag:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Uff hørtes ikkje bra ut det med camhella, Håper det går bra med ho, veit du kor lenge ho blir værandes på sjukehuset?

Har ikkje hatt noken antydning te sv.forg. i noken av svangerskapa mine så eg har jo vore heldig.Krysser fingrane for det går bra.

Håper du ikkje blir slitande lenge med det bekkenet ditt etter fødselen barnimagen3. Mitt har heldigvis ikkje vorte verre, har jo ikkje vore plaga med da i dei andre sv. så eg håper eg er kvitt da er min fødsel.

Høy_graviden: Hørest ut som om du og er blitt skikkeleg plaga med bekkenet ditt, får håpa at du blir bedre, får prøva å slappa av masse no når ungane er i barnehagen:)

Gleder meg te treffet, får håpa at camhella kan komme, men det e¨ser jo ikkje sånn ut no:) Men håper at det kjeme seg

ha ein fin dag då jenter

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Stakkars Camhella! Får håpe for hennes del at hun slipper å ligge så mange dagene der oppe da! Av erfaring så tenker jeg de ønsker å ha henne til observasjon en stund. Sist sv.skap lå jeg der oppe i 6 dager, og det var DRITKJEDLIG! Bare slappe av, slappe av og mere slappe av....og så en sparketest og en ul i ny og ne.... Husker alle de "gamle damene" som hadde vært inne og fjerna livmødrene sine...de satt på tv-rommet og klagde hele dagen -hehe! jeg fikk reise hjem når bl.trykket hadde stabilisert seg.

Men siden Camhella ikke har barn fra før, og kan sikkert ha det bra og rolig hjemme, kan det jo hende hun får reise hjem...men det blir nok mye sofasliting resten nå for hennes del..

 

Nå holder jeg på å lage kakao. Vi skal kose oss med kakao m/krem og brødskiver til kvelds etter barnetv:)

Ungene har vært så flinke med å hjelpe faren å rydde i kjelleren i dag nemlig:)

Vi skal nemlig pusse opp, og har vært å kasta første lasset med søppel på søppeldynga i dag. Blir enda en tur i morgen... Godt å ha komt igang:) Jeg står og sjefer, mens mannen og ungene løper og jobber -hehe!

 

Gleder meg til onsdag jeg oxo..det var Frugård kl 12????

Håper Camhella oxo kan komme...jeg lurer jo fælt på hvem dere er!! Vet hvem Barnimagen er da:)

 

Nå får jeg piske opp noe krem og skjære opp brød, barnetv nærmer seg slutten og ungene er skamsultne!! Det er jeg oxo!!

 

Knottes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

 

Mmmm hørtes så godt ut med kakao og krem!!!! Da blir da ikkje på mine idag, her har dei vært heilt umulig idag, kranglet siden skulen var slutt i dag!!! So no e eg skikkeli sliten i både håve å kropp.......................av og te lure eg nesten på om eg orka ein te??!! Men da e vell eg so tåle ekstra lite for tio åg tenke eg. E jo so trøte heile dagane no. Klokko 11.30 på frugård på onsdag trur eg da va Graviden. Håpa camhella får vera me åg, men ikkje godt å sei, fekk nettopp ein ny melding frå ho; måtte vera der føreløpig te i måro då ho fremdeles hadde høgt bt, ødem og masse protein i urinen, so da blir ho der te observasjon. Håpa da snart kjeme seg og ho kjeme seg iallefall heim, for å ligga der e so du seie graviden; DRIT kjedeli!!!! Ungen hadde da heldigvis bra:-)

 

Litt oppdatering frå meg, no må eg eta litt:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu jenter:)

No har eg nett komt heim fra jobb, er kje enkelt dette her med å vera sjmld, og er nødt på jobb, he he jordmora var innom og idag, og fekk litt kjeft av ho for at ho tok meg på fersken .ho meiner eg skal ta da med ro:)Men har nokre timer no som eg skal slappa av før eg hente ungane.Mannen må jobbe overtid idag, og imorra reiser han så det er ikkje mykje hjelp der:)

Eg og har to stk som bare krangler for tida,så av og til tenker eg og på om eg klarer ein tredjemann, men får dårlig samvittighet med ein gong eg tenker sånn.sikkert bare me som ikkje tåler for mykje no i desse dager:)

Halv tolv er eg der i morra,kjeme med ferja då

snakkes i morra jenter:)

Og barnimagen: helsa te camhella:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjen alle sammen!!

 

Camhella fere te Hgsd sjukehus i måro for observasjon, so ho kjeme iallefall ikkje på BIM treff i måro. Håpa berre da ordna seg fort, so ho sleppe å vera der, og håpa virkeli at dei ikkje må setta i gang nåke. Skikkeli bekymra forho eg no:-(....................

Håpa eg kan komma på treff i måro. Batteriet på bilen e gåen so eg må osåfall få låna meg ein bil i måro. Satasa på at eg får låna mor mi sin, so dåå snakkes me i måro, visst eg har bil. E der litt før 11.30 sikkert, sette meg heilt inne der me satt sist visst da e ledig der

 

Snakkes

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...