Gå til innhold

til Graviden,Barnimagen og camhella


keisersnittnr3

Anbefalte innlegg

Hei

 

No skal eg snart på helsestasjonen for å vega Erik.... E so spente på ka han veger....... Kjeme innom seinare å fortelle koss da gjekk...

 

Kos dåke!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen

 

No har me vert på helsestasjonen. Erik er 3165g i dag :o) Har gått frå 2775g til 3165g på ei veka :o)

 

Skulle berre sei da... helde på å laga middag, så eg får vell springa tilbake til konfyren før da svir seg.

 

Ha ein fin dag folkens!!

 

Kos dåke!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:))

Ja no er det bare 20 dager igjen, og som du seier graviden så er det litt greit og å veta kva dag det blir,sjølv om eg godt kunne tenkt meg litt av den spenninga det er å sku fø normalt:)

Uff synsr eg kjenner den melkesprengen ja, utrolig kor fort vi glømer sånne ting, sitter jo egentlig bare igjen med dei "gode" minnene, kvir meg litt til såre brystvorter og melkespreng, men det er jo litt av gamet det he he, Har klart det to gonger før så vi klarer det igjen. I går lo mannen av meg når eg sku ut ein tur, eg lurte på kva det var og då spurte han om eg hadde tenkt å gå ut sånn og peikte på genseren min, he he den ein puppen hadde lekt så det var jo ikkje så fint nei.

I dag tidleg våkna eg med kramper i begge leggene, au!!!! eg fekk jo ikkje te å bevega meg, da var så vondt, dåke er heldige dåke som er ferdig, så slepper desse tinga ja:)

Er litt løye å tenka på at to av oss er ferdig, no har me jo vert her inne ilag i godt over eit halvt år,og da har jo egentlig gått fort,:)

 

Kos dåke vidare jenter så kjeme eg og barnimagen snart og med melkespreng osv c",)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag er Erik 5 veker :o)

No har eg nett lagd ei avkryssingsliste for ka vitaminer og sånt eg har gitt. Huske ikkje så godt, så da e einaste måten å holda styr på da.

Han får Nycoplus Multi barn (multivitamin), Folsyre og Jern pga prematuritet.

 

Elles var eg på vekto i dag. Seie berre "FY FLATE!!!!". Ditta kan ta si tid å ta av. E vell 16 kg meir enn eg pleie eller noko sånt :o( Prøvde å melda meg inn i Vektklubb.no (der har eg gått lettvint og greit ned ein del kg før), men det kan ein ikkje bli medlem når ein ammer... :o(

Så da e vell baksida av medaljen... Men men, eg skal ikkje klaga. Kunne vert verre. Og når eg ser på gullklumpen så e da absolutt verdt da :o)

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Kos dåke masse!

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

I dag har vi "bursdag" i huset -Snorre er 1 uke gammel:) Egentlig føles det som om det har gått mye lengre tid..kan nesten ikke huske hvordan det var å ikke ha han -hehe!

Akkurat nå ligger han i senga mi, fornøyd og go, mett i magen og sover så søtt atte:)

 

Camhella: Gratulerer med vel overstått "5-ukers-dag" Hehe! Og du, disse kiloene ordner seg selv...tenk, det er jo tross alt bare gått litt mer enn en mnd siden du fødte!

Da jeg gikk med Anne Marte gikk jeg opp 37 kg(!), og det tok ca 6 mnd før jeg var helt nede i match-vekt igjen. Det er sant som du sier, at ammingen er god hjelp. Kroppen bruker mye energi på å lage denne melken, så dersom er spiser litt fornuftig i tillegg så hjelper det masse på vekta:)

Jeg har ikke vegd meg etter fødselen enda...(har bevisst ikke badevekt i huset) Tenkte å ta meg en tur til pappa å de en av dagene og få det overstått. Vet jeg har gått ned en hel del, men interessant å se hvor mye jeg "har å jobbe med". Hehe. I mai har jeg planer om å sette inn turboen på denne fronten! Da blir det en eller annen form for diett...SKAL se noenlunde ut til vi skal i bryllup den 26.mai!:)

 

I går var jeg på Hagesenteret og handlet blomster og jord + div. for nesten 1500 kr! Har fylt i krukkene mine utenfor, og hengt opp blomster i krukker på veggen. Fy flate så fint og koselig det ble der ute nå! Så nå kan vi sitte i solen, grille og kose oss i en blomsteroase -hihi.

Tenk at det snart er mai, og sommeren like rundt hjørnet! Akkurat i dag ER det jo sommer! Skikkelig nydelig vær!

 

Kl 14.00 skal vi på tivoli med ungene:) I år fikk de velge mellom circus eller tivoli - hadde ikke råd til begge deler. Er jo spinndyrt! Tror det blir gøy jeg, spesielt siden vi er så heldige med været.

Så får vi se hvor lenge jeg orker å gå rundt der oppe. Bekkenet mitt er langt fra 100% enda, men med hyppige pauser så skal jeg klare meg en stund:)

 

Nei, får se om jeg skal skifte på Snorre, putte han i vognen og komme meg ut i finværet:)

 

ha en super lørdag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!!:-). E so stille her inne no, e alle ute å nyte da flotta veret kanskje??? E so deilig når da e sånt ver:-). Å du camhella og graviden e so heldige so har fått ut babyane dåkas og kan ta ein trilletur i sånt deilig vårver!!! Misunne dåke so altso!!! No har eg åg lyst på ein baby so eg kan kosa me og trilla tur me. E jo berre 16 daga ijen,men no synes eg faktisk tio går knall seint. Va på kontroll idag, alt va bra og eg har ikkje lagt på meg et einaste gram. da hadde eg ikkje forrige kontroll heller, so eg håpa da forsette sånn:-))). Slite nok me å få av da eg har lagt på meg:-(. Me har vore i Sandnes i helgo, kom heim klokko 22 i går og e rimelig trøtt idag. Hadde med den eldste jento og ho sku jo på skulen i dag, so eg tippa på at ho e rimelig trøtt i kveld.

Nei, no ska eg ut å nyta solo og henga opp nåken kler til tørk, so me snakkes:-)

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Har vert uten pc noken dagar...heilt forferdeligt!! Så me kjøpte ny data i dag, så no e eg på nett igjen :o)

 

Erik har vert på helsestasjonen å vegt seg i dag. Han var 3495gram (kunne ønska han var 5 gram meir) :o)

 

Har ikkje så mykje melk, så har snakka med helsesøstera om det i dag. Har komt fram til at eg skal prøva å auka da dei nermaste dagane. Skal amma han kvar 2 time og redusera tillegget av NAN. Blir travelt. Synst da har vert travelt med kvar 3 time eg... men men, viss da virke så e da verdt da.. :o)

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem frå

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ja er ei stund sio eg har skreve no,:) No er jo erik blitt stor gutt he he, nærmer seg jo terminen hans og, tenk det er gått seks veker sidan du fekk han, har gått veldig fort.

Håper du ikkje stresser for mykje med amminga,men at du koser deg med erik og forsvinner melka skal du ikkje ta det så tungt,sjøl om du har lyst til å amme lenger. Hadde ei venninna som ikkje hadde meir melk etter to mnd, og ho tok da skikkeleg tungt, men det er jo sånn som skjer:)

No er det nedtelling her tretten dager igjen. kjenner eg begynner å bli spent no ja, skal bli kjekkt å få det overstått,og koselig at barnimagen er på føden samtidig med meg. Håper finværet holder seg lenge sånn at eg kan gå ut å gå tur i sola, dåke har vore heldige som har kunne gått tur i desse vekene:)

 

Ellers er alt klart her heime, mangler bare dynetrekk på dyna i vugga,vogna og senga og pakke sjukehusbagen, men det gjer eg ikkje før i neste veke:)

 

Kosa dåke vidare

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag er Erik 6 veker :o) Og på lørdag har eg termin :o)

 

I natt trudde eg at eg skulle kasta opp... da skal ganske mykje til før eg får lyst til å kast opp av ting, med tanke på yrket mitt (sjukepleiar), men i natt klarte nesten Erik å få mammo si til å kasta opp. Fy flate kor guffent. Skulle skifta ei bleia på han. Han hadde kavd ein del med sånne "gjer i buksa"-lyder, men da va tomt i bleio. Kun tissevåt, så eg tok av bleia og snudde meg for å finna ei ny, og då skjer da..... Han lette på rævo og skite med SKIKKELIG trykk. Over heile t-skjorta mi, nattbuksa og armane mine, og ein god del utover gulvet... Eg sto som frosset fast ei god stund før eg klarte å tenka på ka ende eg sku begynna i når da gjalt vasking... Meg, gulvet eller guten.. Da blei guten så fekk vaska seg og reine bleia på først, so meg og til slutt golvet... Fy kor guffent.... Må le av da no :o) Men når da skjedde så va da mest guffent og ikkje så morsomt :o)

 

Nei, eg får vell fortsetja med middagslaginga...

 

Ha ein strålandes dag i sola jenter!

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha,må le av deg camhella!!!!:-))). Me tanke på ka me e vant te i hspl, so må da har vore mildt sagt grusomt!!!*ler*. Men da so åg e morsomt, e at du sette deg ner å skrive ditta(om bæsj) midt i middagslagingo!!!!:-)))*ler*..............Da e sånt so skjer av og te, får berre tenka; so godt at han fekk da av seg:-)!!!! Ekkelt e da, da e heilt sikkert.

Uff, no e eg skikkelig lei for tio altso. Bekkenet e heilt grusomt, alt e vondt; stå,gå, ligga og ikkje minst å sitta. Dagane går SO seint! Du camhella og graviden e so heldige so e ferdige og kan gå fine tura med babyen dåkas å kosa dåke i finveret. Håpa berre ditta veret forsette når eg åg e i stand te å gå tur. Har forresten på følelsen at keisersnitt3 komme te å få før(ta da før) ho egentli ska, so blir da berre meg ijen her te slutt.

Ja, da må eg berre fortella; eg e so lei for tio(mest pga smerter i bekkenet og plagsomme kynnara halve dagane). Ungane krangla so busto fyke og mannen jobba masse øvetid og har masse leksearbeid og lesing te eksamen, so da e ikkje møkje hjelp å få for tio. I går va eg ekstra drit lei og kjefta og smelte på både ungane og mannen(dårli samvittighet i dag ja). Ja, da klikka nesten for meg......., og so for han på jobb i går kveld og halve natt.So i dag rundt klokko 15, ringe mannen å spør om eg e lika sur og hissige i dag, for då vett han ikkje om han tør å komma heim, han hadde ein del arbeid han kunne jera, altso jobba øvetid, visst eg sku vera so sint. Eg måtte berre le, hadde jo glømt sjøl kor sint eg hadde vore,men då skjønte KOR sint og sur og kor masse eg hadde kjefta og klaga!!!*ler*. Uff, stakkars mann, må holda ut me ei hormonbomba!!! Men i dag har eg vore blid og glad, va godt å få ut litt i går trur eg:-))

 

Nei, no må eg eta,me snakkes:-)

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Skønner koss du har da barnimagen, har ein mann eg ikkje har sett på lenge, dei har da så travelt på jobben,men eg prøver å få han te å forstå at eg trenge litt hjelp eg og, så da har vore noen utblåsninga i da siste. men får håpa at hormonane roa seg litt etter babyen har komt.

No skal eg legga meg, er litt spent på koss da går i morra på ul,får håpa at alt er o:)

Ha ei fin natt jenter

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

 

Camhella: TUSEN TAKK for de supersøte sokkene til Snorre:)))!! Ble skikkelig overrasket da jeg fikk pakke i posten:) De passer helt utmerket! Har du strikket selv?

Jeg er så lite praktisk anlagt når det gjelder sånt selv at det er en skam! Hehe!

Hm...var og veide Snorre på h.stasjonen på mandag, og han var 3700g! Hadde lagt på seg nesten 500g siden vi reiste fra sykehuset! (på 1 uke!) Helsesøstera lurte på om det var Kefir jeg produserte -haha! Appettiten hans er det absolutt ikke noe å si på!

Litt rart å tenke på at gutten min, som er 2 uker i morgen, er 3700g....og lille Eirik, på 6 uker, er 3495g -setter det litt i perspektiv lixom....herregud hvor liten han må ha vært! Godt at alt er gått så bra vertfall!:)

 

Ja, keisersnittnr3 og barnimagen3, nå nærmer det seg med stormskritt! Tenk at snart har vi alle fått babyene våre og må planlegge "baby-treff":)

Huff, kjenner meg igjen i det du skriver, barnimagen3...hadde noen sånne "perioder" på slutten jeg oxo. Var bare drittlei noen dager! Men tenk..nå er det ikke engang 14 dager til du "er ferdig":)))

Håper dere har sjangs til å ta det litt med ro, får hvilt dere skikkelig og ladet batteriene før dere skal inn begge to!

 

Oisann...nå er det en liten pode som er våken her..sutter febrilsk på fingrene sine..hehe. Han er nok sulten. Får ta meg av han, og så hopper vi nok til køys etter hvert.

 

Knottes jenter!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Graviden: Bare hyggelig. Fekk så lyst å strikka eit par sokker til Snorre. Erik har fått så mange sokker av diverse bestemødre og oldemødre at han kjeme nok ikkje til å få brukt dei eingang, så då fant eg ut at eg kunne strikka eit par til Snorre :) Må innrømma at babysokker er da einaste eg gidd å strikka for tida, for større ting blir ofta eit evighetsprosjekt, og da har eg ikkje tolmodighet til :)

 

Har begynt så vidt å tenka på barnedåp. Har dåke noken forslag på ka me kan servera av mat? Eg har ikkje greia på sånt..

 

Nei, eg trur eg legge meg nedpå litt til neste økt. Er so utrulig trøtt. Har sovet minimalt i natt. Han har fått mat annakvar time, koking av flasker, pumping, bleieskift osb. Dessuten var han ganske suttrete i natt, så eg veit ikkje kor mange ganger eg har sunge "Den første song" (her går da i den og "John Blund"). Men men, han e verdt da :o)

 

Ha ei super helg jenter!

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!!!

 

Ja, i dag har vi 2-ukers dag i huset:) Hehe! (Er jo pittelitt bursdag hver uke lixom) Rart å tenke på at for 2 uker siden på denne tiden satt jeg hjemme hos pappa og dde og ante "fred og ingen fare"...lite visste jeg da at det var under to timer til jeg skulle bli mamma igjen:)))

 

Vi har tenkt å ha dåp 17. juni. Selv om Snorre bare er 8 uker da...(de to andre var 10 uker da de ble døpt)

Og så kommer vi til å kjøre samme prosedyre som de to andre gangene. Vi skal hå dåpen hjemme hos pappa og de ( de har stue på over 60 kvadrat så der er det god plass). Vi bestiller koltbord + har kaffe og kaker. Regner med at vi blir ca nærmere 30 personer.

Håper været blir bra, slik at vi kan sitte litt på terassen oxo:)

 

Nå må jeg levere Kristoffer. Han skal i bursdag, og gleder seg voldsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Korleis går da med dåke? Har vert stillt her noken dagar no.

 

Erik er ganske tett i nasa for tida. Høyres egentlig ut som da kjeme fra halsen eller noko sånt. Skikkelig snorkelyder når han puster i blant. E merkelig for innimellom puster han ganske normalt, men so plutselig får han tung/surklete pust igjen. E ikkje kjekt. Prøve å halda nasa open med morsmelk og nasesuger, men eg føler at da ikkje e i nasa da sit.

Skal på 6 vekers kontroll med han i måro (kun til legen, då helsesøstera er sjuk). Får høyra med han. Håper han har noken gode råd eller medisiner eller noko, for no blir da til at me går litt på anken. Me klare liksom ikkje slappa heilt av når han e tung/snorkete i pusten...

:(

 

Tenkte eg sku ringa kyrkjekontoret i måro å "bestilla time til dåp" :)

Håpe på me får i slutten av juni. Har alt snakka med dei me vil ha til faddra, og dei blei veldig glad for å få lov til å vera fadder for Erik :)

Trur me kjeme til å ha dåpen heima. Kun den næraste familien (12 til middag og 18 til kaffi). Har ikkje akkurat så store stova, så da blir trangt nok kan ein sei :) Så blir da kanskje koldtbord til "middag". Tenkte eg skulle ringa rundt å forhøyra meg på prisar og sånt i måro.

Og til dåpspressang tenkte me at me skulle oppretta ein konto til han der me sette ein sum innpå i dåpspressang.

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem frå

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

 

Ja, får jammen si det er rolig innpå her for tiden:)

 

Vi har skiftet dato for dåp, det blir 1. juli, da er Snorre 10 uker:) Skal ringe kirkekontoret i morgen og avtale time. Best å være tidlig ute, for det er MANGE babyer som skal døpes i tiden fremover. Vil ikke risikere at det er "fullt"..

Vi har oxo kontoer til ungene der vi setter inn penger hver mnd. Veldig greit, pengene trekkes fra min konto den dagen jeg får penger. På den måten har jeg "aldri hatt de pengene":)

Vi skal kjøpe dåpstallerken til Snorre i gave. Det har vi gjort til de 2 andre.

 

Vi fikk en ganske trist beskjed i går. Fikk nemlig vite at svigerfar har prostatakreft + at de hadde funnet noe i ryggen hans. Han er bare 62 år, så han er ganske "ung".

Skulle begynne med behandling i dag, og så skal det tas en masse tester som vi får svar på i neste uke.

Huff, vi håper bare at det de fant i ryggen hans ikke er spredning.... Nå er heldigvis ikke prostatakreft den mest hissige kreftformen en kan få....men bare ordet "kreft" får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg...

Men, det er bare å vente til prøvesvarene er klare. Da får vi vite hvor langt det er kommet...inntil da får vi bare tenke positivt. Synes bare så utrolig synd på han... DEN snille mannen, arbeidskar uten like, alltid hjelpsom og stiller opp og utrolig glad i barnebarna sine og familien -synes ikke han fortjener å oppleve dette....men det gjør vel ingen..

 

Jaja, dere keisersnitt-klare: bare ca 1 uke igjen nå:)) Begynner det å merkes? Er baggene pakket og klare? Tenker dere begynner å bli litt utålmodige?

Snart har vi babyene våres alle sammen:)

 

Nå våkner Snorre...ligger i vogga si og grynter -hehe! Liker ikke å måtte vente på å bli tatt opp...aller helst ville han nok ligget på brystet mitt og sovet hele dagen, han er nemlig VELDIG glad i nærhet og kroppskos...-ikke at det gjør meg noe:)))) Bare herlig når han ligger på meg og lager koselyder:)

Jeg får ta meg av gullet:)

 

Snakkis!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Graviden: Trist å høyra at svigefar din har prostatakreft. Du får trøsta deg med at prostatakreft er ein av dei mildaste formene for kreft. Eg høyrte ein lege sei ein gang: "Det er ingen som dør AV prostatakreft, dei dør MED den" (altså det er noko som ikkje er spesielt farlig i seg sjølv.. Da e ofta evt spredninger som byr på problem..). Eg har ein bestefar med prostatakreft, og han lever i beste velgående :o) Håper det var til litt trøst..

 

Var på 6 vekers kontroll i dag - alt vel :o)

Må sei eg like ikkje denna tettheten hans i nasa/"halsen", men håper det snart går over.

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem frå

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:))

Dataen vår har klikka igjen, så no er eg på jobben og kikker lit he he. Måtte bort å ordna med ein del tilng, så no skal eg skriva litt her før eg går heim igjen. Var på kontroll på føden på fredag, sf målet mitt var gått sånn ned,har jo låge godt øve det grønne feltet (har gjort da med alle) mens i sist veka var da nesten under den grønne. Men jenta hadde da fint hu,skal på ny kontroll i morra på føden ,men da skjønner eg jo egentlig ikkje sf målet var akkurat på den røde streken no på tirsdag hos jordmor, men da er jo godt å få da sjekka.No er da bare 4 dager te eg reiser,begynner å bli tung og lei no så det skal bli godt å få da overstått.

synd med svigerfaren din, men som camhella sa så er da ein sjukdom som man kan leva lenge med. Faren te venninna mi fekk da for 2 år sidan, og da gjekk veldig bra!!! Men da er selfølgelig tungt å få ein sånn beskjed. Mista pappen min for 2.5 år siden, han hadde kreft i hjernen,så eg forstår at det kan komme litt tunge tankar o.l. men dette går bra skal du sjå c",)

 

No er badet vårt ferdig og, det vart kjempefint,og står heldigvis klart te eg kjeme heim fra føden.

Alt anna og er klart, skal bare ta på sengetrekket, har tenkt på å gjera da noken dager,men har utsatt og utsatt da he he.

Løye å tenka at på denne tida neste veke er eg blitt 3barnsmor, og kan kose meg med babyen sånn som dåke har gjort noken veke no:))

Skrive te dåke i helga og hvist me har fått igjen dataen:))

Ha ein super duper dag

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Erik er 7 veker i dag. Utrulig kor fort tida går.

 

E ikkje lenge til dåke 2 keisersnitt-jentene skal i ilden no.... spennande...

E veldig spente på ka du får barnimagen. Av ein eller anna grunn innbille eg meg at da e ein gut... Men samma kan da vera. Da viktigaste er at han/ho er friske og velskapt.

 

Nei, no får eg hiva i meg noko mat mens eg har sjangsen.

 

Me skal foresten ha dåp 24 juni. Veit ikkje om eg har sagt da? Skal i alle fall ha den heima. Bestille sikkert koldtbord.

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen te dåke alle:-). Har nettopp stått opp, men e fremdeles trøtte kjenne eg. E so utruli trøtte heila tio, so no e eg jammen gla for at da snart berre e 4 daga ijen. Men uff so eg kvir meg te ks dinna gongen, begynne å kvi meg skikkeli no kjenne eg. Bekkenet mitt e iallefall te å grina av for tio, klara nesten ikkje gå og da verker nåke heilt sinnsjukt når eg ska sova, kryssa alt eg har for at da forsvinne med ein gong ungen e ute. I går hadde minstajento 5 års dag med jentene i barnehagen, so du kan sei eg va rimelig sliten ittepå! I dag ska niesen min feira 5 års dagen sin, so då ska me der i familieselskap. Og i måro ska ho minsta mi feira sin 5 års dag med familien. Mi jenta og niesen min blir begge 5 år i måro:-)). So når dinna helgo e øve, e eg sikkert trillande rund og utsleten. Hadde håpt å få kvila før eg fere på føden, men ser dårli ut, kanskje eg ska ta ein "ferie" å vera litt ekstra lenge på føden dinna gongen. Ellers so e da herlig med fint ver ijen, men her so me bur e da ein sånn forbaska nordavind, at da e iskaldt ute, men da jo iskaldt uansett for tio, i går måtte mannen skrapa bilruto for is før han jekk på jobb, so sku ikkje tru me va i midten av mai snart.

Du, Graviden: seie so dei andre, den krefttypen kan svigerfaren din har,kan han leva lenge med. Kryssa fingrane for at da han kjenne i ryggen ikkje e nåke farligt!!!

 

Blei litt syting ditta her, men e SO lei no......men snart ferdi:-))))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

 

Ja no er bagen pakka, og eg har begynt å få veldig med sommerfugler i magen, Har strøke bunadane te ungane og gjort alt klart te 17 mai.så no er det bare nokre timaer igjen av siste dagen heime, skal reise halv 11 i morra,for eg må vera på føden før tolv.om to døgn på denne tida har eg babyen hs meg, heilt uvirkelig å tenka på.Men kjenne det skal bli godt å bli ferdig no,er tungt alt for tida.Og skal bli godt å få sleppa å tenka ks heile tida:))

 

Så no blir det stille fra meg ei veka, men kjeme innom når eg kjeme heim:))

Ha ei fin veka,og kos dåke på 17 mai.

klem fra ein kjempespent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Keisersnittnr3

 

Vil berre sei at du må ha lukke til. Skal tenka på deg. Satse på at du og barnimagen3 havner på rom i lag, sånn at eg kan høyra med ho korleis da går med deg og babyen :o)

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

 

Jaja...ser på klokka at Keisersnittnr3 allerede er reist:) Ønsker henne MASSE lykke til!!!! Tenk at dagen allerede var her:))

Ønsker Barnimagen MASSE lykke til oxo, sånn i tilfelle vi ikke knottes mere før du reiser inn:))

Snart kan vi planlegge baby-treff:))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil berre sei lukke til Barnimagen!!! Alt kjeme til å gå bra, så du trenge ikkje kvi deg. Skal tenka på deg. Send meg ei mld når babyen er komt til verden (viss du kjeme på da....). Og viss du skulle kjeda deg på føden og vil ha besøk, så sende du ei mld. Forstår godt viss du ikkje orke besøk med da førsta :o)

 

Da blir vell berre meg og deg Graviden innpå her den nærmaste veko då.. :o)

 

Eg helde på å laga innvitasjonar til barnedåpen. Eg er ikkje så flinke til sånt puttlearbeid, men eg tenkte eg fekk gjera eit forsøk. Herme veldig etter ein invitasjon me fekk for nåken år siden :o)

 

Ha ei god natt.

 

Klem frå

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)))

 

E innom her i full fart, før eg må pakka resten og kjøra te sjukehuset. Tusen takk for alle lykkeønskninga, og "ja" da går sikkert bra,men eg kvir meg likavel nåke heilt sinnsjukt dinna gongen. Akkurat no ligge nok kerisersnitt3 på operasjonssalen og har fått ut jento si:-) (visst ho e komt te, sånn so planen va). Ska helsa te ho frå dåke, satsa på å stikka inn håve te ho i kvell å sjå litla nurket:-). Du må berre komma på besøk på føden camhella, berre koseli da. E iallefall(trur eg då, kan senda deg ein melding) oppgåande og bedre te helga. I mens må dåke kosa dåke me babyane dåkas og so håpe eg at eg åg får ein frisk og nydelig unge te å kosa me:-))

 

Me snakkes.......å,ja, ha ein flott 17.mai, håpa veret ikkje blir altfor dårli!!

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...