Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger forresten en nattkjole. Her en dag oppdaget jeg skitt mellom fingrene til gutten min.Ja, SKITT!!!! Ble helt fra meg av fortvilelse, viste jo ikke om noen hadde sett det. Og jeg som hele tiden har ansett meg som en god mor, hele verden falt i grus. Regna med at jeg hadde noen timers forsprang, så jeg skaffa meg og gutten pass og flykta landet, hadde overmakta i hælene hele veien. Nå er vi i sikkerhet, men desverre fikk jeg ikke med meg nattkjolen. Kan jeg få kjøpe din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har vist seg å være en klar sammenheng her, og vi har helt klart også driti oss ut. Har hørt at de også kan få problemer med krabbing, som i stor grad vil skje baklengs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo,det kan jeg fortelle dere at jeg over hode ikke har funnet ut av enda.

sammenbruddet er nært og før i dag måtte jeg dra til legen å få noe beroligende,som igjen fører til at jeg må pumpe meg og gi mme til jenta mi,en ond sirkel!nattkjolen min er kjempediger,høygravidnattkjolen min og siden det er så mye flott stoff så vurderer jeg å sy mange små drakter og kjoler til babyen av nattkjolen.hva mener dere om det?men jeg ser jo dilemmaet i nær fremtid igjen da,for hva gjør jeg ¨når tulla vokser ut av de?da vil jeg igjen sitter her med store problemer som jeg ikke vet om jeg kan takle en gang til,en hard og vond periode har dette vært..og det ser ut som om det enda ikke er over:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, du kan da ikke bruke BRUKTE klær til babyen din?? Selv om det er ting som er brukt av deg så har jo du en helt annen bakterieflora enn baby, og h*n vil mest sannsynlig bli sprekksjuk om h*n skal gå i klær laget av dine gamle BRUKTE.

 

Nei, sett deg og dra frem brystpumpa, og straffepump tre timer i strekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.........men jeg hadde på nattkjolen da jeg fødte,den lå ifostervann 1 døgn etterpå,så den har samme flora som baby!orker ikke straffepumpe nå igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor mye tannkrem må jeg spise for at det går over i mm og gir babyen grunnlaget for sunne melketenner?tar bare 3 spiseskjeer nå,er det for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en halv tube colgate total de anbefaler?? Pluss et par liter melk? Det heter jo MELKEtenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med melk hadde jeg glemt!tror jeg burde drikke minst like mange liter om melketenner som kommer,og det er vel 28 eller noe sånt.noen burde heller lage tannkremen i kapselform,det svir noe veldig når jeg spiser det,men melk nøytraliserer jo smaken kansje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fortvila. Har bare gjort knipeøvelser i 35 minutter i dag. Er vel veldig lite det da? Har dårlig samvittighet. Kan jeg egentlig få et normalt sexliv igjen? Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, alle vet jo at om du ikke kniper tre timer hver dag, MENS du straffepumper med brystpumpa, så kommer du aldri til å få et normalt sexliv igjen. Trodde dette var noe alle fikk vite på barsel. Alvorlig talt, knip i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke erfaring med dette selv, så beklager hvis du synes det er et dumt svar, men tror nok at du nå har knipt igjen hele stellet. du kan nok neppe få noe sexliv igjen nei. heldig om du får en tannpirker gjennom tror nå jeg. men du kan jo ringe pirelli skrelli og høre med han da sels :)

 

lykke til!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser eller ikke - du kommer aldrig til å få et normalt sexliv igjen. Det er en av de tingene du valgte bort da du fikk barn, i likhet med stram mage, single barnløse venner, overtid og muligheten til å se programmer mellom 19 og 21 på TV (da er det lesetid). Trodde du ble informert om dette på helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dessuten sett gubben smøre ungen med krem i ansiktet. Føler at han ikke respektere hverken ungen eller meg. Vurdere å flytte hjem til mamma en helg så han forstår alvoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du, men da må du sende søknad i to kopier (riktige kopier stemplet på offentlig kontor) med underskrift fra mannen din, svigermor og presten i nærmeste kirke til samme offentlige instans som fordeler barnehageplasser i kommunen der du bor. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke ha sex med barn i huset. Tenk om det våkner og hører dere, kan jo bli traumatisert for livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, da hadde jeg klikka i vinkel ass. Krem liksom! I ansiktet liksom! Flytt hjem til mamma du, så skjønner han nok hva han har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å skifte til pysj igjen så ungen som sover med sparkebukse på. Kan ikke skifte til pysj uten at han våkner. Hva skal jeg gjøre? Er så redd at han får traumer av å sove med feil tøy om natta. Han tror vel kanskje det er dag om natten da? Tar vel ganske lang tid å rette opp på den slags er jeg redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamme deg skulle du! Når skaden likevel er skjedd så kan du rette opp noe ved å tegne på små søte dyr, hjerter eller lignende, gjerne søvnrelatert, med tusj. Dette demper noe av forvirringen da poden fort kan tro at h*n har pysj på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alle bakteriene som er på dag-klærne!! Fysj, imorra må du skifte sengetøy, desinfisere senga og vaske ned hele soverommet. Forresten, er nok like greit du flytter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at ungen som ikke har pysj på liger i vugge i stua så jeg må bære han opp trappa til soverommet senere. Herregud, så får jeg jo også dagbakteriene med over i senga hans. Det kan kun gå galt dette. Angrer noen ganger på at jeg ble mor. Er åpenbart ikke egnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk å blande dag- og nattbakterier! :-o

 

Du er nok ikke helt egnet nei, eller så har du ikke lest nok spebarnsbøker før barnet ble født. Angrer litt nå kanskje? Dette kunne jo sant og si vært unngått.

 

Og skifte på senga i morra når man har brukt noe annet enn pysj; hallo?? Skifter du ikke på senga til barnet HVER dag uansett?? Er du skitten eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...