Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen skulle tydeligvis ikke fått barn! Se hvilket uføre du har bragt lille nurket ditt i! Hva skal han nå leve av de nærmeste ukene? MME????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jenta mi lært seg å klappe! og det er jo TRAGISK! Tenk på alt hun nå kommer til å klappedrepe og få på hendene sine! Nå er jeg skikkelig redd... hva bør jeg gjøre? teipe fast hendene hennes på ryggen? skal selsagt koke henne først og bade henne i mm.

 

hun er 5 dager gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå legger jeg hele meg på en huggestabbe:

 

Lillegutt skal sikres med bagnett når vi skal på langtur i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colgate Total! Er du gal??? Fikk du ikke med deg FBI å NRK her om dagen? Det er FARLIGE stoffer i den tannkremen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig usunt for barnet å ha det rent! Det gir bare enda sykere barn, og de kommer garantert til å få astma! Her i huset vasker jeg lett over 1 gang hvert halvår, og tørker opp det meste hvis en av hundene har hatt uhell inne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OH MY GOOOOOOOD !!!!

Jeg har ikke ord for hvor sterk avsky jeg får til deg som mor !! Hva i all verden tenker du med når du sender babyen din ut i den skumle verden med bagnett !! *rister på hodet og himler med øynene*

Du er kanskje EN AV DEM som bruker gåstol også ???????

 

Huff da.. Men jeg håper du rekker å tenke deg om før dere drar.. Det er forsatt litt tid... Er det ingen i nærmiljøet eller kommunen din som tar ansvar for deg ? Jeg blir litt bekymret når slike som deg har ansvar for et lite nurk !!

*kanskje jeg skal spore opp ip-adressen din og komme selv.....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er skikkelig forbanna i dag!!!!!!!

jeg har satt et spann med morsmelk nede i inngangen i blokka her vi bor slik at de som skal ta på dørhåndtaket kan sterilisere seg i morsmelk først slik unngår man smitte rundt om i blokka her!

men tror dere alle tar imot tilbudet?åneida,så jeg har sinnsykt mye å gjøre her,med baby-pluss at jeg må løpe ned å sterilisere etter de grisene som ikke renser seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var selvfølgelig bare en litt forsinket april-spøk. Tror du jeg er av de gærningene som reiser rundt med babyen i bil? De kan faktisk dø der ute i trafikken! Nei, vi blir hjemme - innenfor husets fire vegger- i påsken. Ingen skal få overtale meg til noe annet, barna er tross alt det kjæreste jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det er mange kloke mødre her, så jeg drister meg til å spørre.

 

så nemlig at babyen min spiste en buse i sta. hadde tenkt å fullamme han til to år. (han er ett år nå)

 

blir denne busen reknet som fast føde? og hvor mye morsmelk må til for å nøytralisere busen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å nøytralisere busen må du nok fullamme til han er blitt 14 minst......ellers vil de bakteriene i busen gjøre han ordblind, narkoman,gi han adhd og tourettes syndrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje litt utenfor tema, men jeg velger alikevel å legge det ut her! Det gjelder dagmammaer, og jeg er skuffet over dere damer her inne! Dere snakker om "svarte og hvite dagmammaer", hva har det med saken å gjøre da?? Rasister, det er det mange av dere er! Og ikke nok med det, det virker som om de fleste foretrekker svarte dagmammaer, hva er det som er galt med oss hvite da?? Jeg er selv hvit, og har tenkt å starte som dagmamma til høsten, men så kommer det samme spørsmålet opp igjen og igjen - svart dagmamma er tingen! Ikke fordi at jeg personlig har noe i mot negre, altså, men jeg synes det mange ganger grenser mot rasisme. Så fikk jeg endelig sagt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sterk mistanke om at mine foreldre en gang gav meg et glass brus da jeg var 5... tror den dagen var en lørdag og vi var på en bursdag, jeg fikk også en kakebit hvis jeg ikke tar feil...

Bør jeg anmelde de tror dere`for den groteske sukker-mishandlingen??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er svart dagmamma på begge områder, og må vel sies å være fornøyd med tilværelsen! :-D

 

Start din egen tråd, for dette er skarkasmens store hevn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg truffet av innlegget om anonyme innleggere lenger oppe her... Så etter å ha skutt meg selv i foten (snuppa er ikke gammel nok til å håndtere luftgeværet enda da hun ikke har pinsettgrepet i orden foreløpig), må jeg innrømme at innlegg nr 58, 79, 86, 113, 121, 133 og 138 er mine...

 

Da er katta ute av sekken (den skal uansett snart kokes for å sitte barnevakt i kveld...). I fare for å måtte returnere jenta mi håper jeg at ingen gidder å gå tilbake for å sjekke hva jeg tidligere har skrevet som anonym...

 

Mvh tidligere anonyme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ingen grep inn da du var liten ! Du burde jo vært vokst opp i fosterhjem med så uansvarlige foreldre. Jeg ville saksøkt staten jeg, for manglende tilsyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer forresten på en ting til. Ser det er mange som praktiserer straffe pumping her. Dette er noe jeg praktiserer ofte, men lurer på en ting. I bruksanvisningen til min elektriske medela pumpe står det: brukes kun i støvfrie omgivelser. Lurer derfor på om dere desinfiserer hele huset før hver pumping, eller er det nok med en gang i døgnet?

 

føler meg så dum når jeg ikke vet dette, men er første gangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang, det er jo selvsagt!

 

Ja,ja, utrolig hvor lite man vet når det er førstegangs. Burde vært obligatorisk med 1-årig kurs før man blir foreldre spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må huset være helt søvfritt !! Men jeg regner da med at det er det fra før ??? Du er vel ikke en av de som tar en hviledag ? Huset vaskes fra topp til tå HVER dag..

 

Men det jeg lurer litt på... Før så gikk jo alle mødre hjemme med barna sine. Men ikke vasket de hver dag (grøss) og ikke hadde vi rene (eller nye) klær hver dag?? Hva gjorde de da lissom ? Satt de bare på kjøkkenet å sladret med nabokjærringa ? Lurer på hvor samfunnet og taktekkeren var da ? De burde jo hatt et ypperlig utgangspunkt til koking av gulver, vinduer, katter osv..

Jeg forstår ikke at vi i det hele tatt overlevde. Klatring i trær, skitt på klærne, sykling (!!!!) (som forøvrig burde fått betegnelsen extrem sport!!), løping, og ikke minst det a vi ble sendt UT i REGNVÆR..

 

Gud så glad jeg er for at jeg overlevde barndommens farer !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år ? Nehei !!! Må nok ta de obligatoriske 5 intensiv årene og de påfølgende kveld, helg og dag- kurs i 4,78 årene etter det !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holdt på og dø utrolig mange ganger som barn.ble også sendt ut i regnvær og deltok i de forskjellige ekstremsportene du nevner.min lille gulklump skal få eget innlekeuterom.det skal regne morsmelk fra taket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det var hjemme hos dere, men mora mi var opptatt med å flå høner og fisker som vi fikk til middag. Riktignok gikk jeg ute i all slags vær, men det har hun bedt om unnskyldning for siden :-)

 

Og vi bodde i blokk så det var jo endel boning av trappeoppgangen, for å ikke snakke om golvet i heisen som måtte kokvaskes i hver etasje (11 etg!!!)

Nei, mora mi satt aldri å slarva med nabokjerringa, det kunne jo spre smitte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på:hvor mange strekkmerker fikk dere?jeg fikk 67,det lengste er 12cm,minste 3 cm.alle har navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.........

 

*KNISE*

For en meiningsløs tråd....hehe.

 

Men det viser jo hvor mange dumme innlegg som dukker opp her inne da.

Folk spør om det mest utrolige...........hehe

.....hahaha....nattkjolen...hehe......morro-morro.......

 

Nåvel, jeg tror jeg skal ut og trille i dag, det er solskinn og 4 pluss.......voksipose og ullbukse, eller dyne og sparkebukse....hmmm

 

Vanskelig å vite.

 

Godt vi har internett gitt.

Mon tro hvordan mødre greide seg før i tia................hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...