Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Husket dere forresten på å ha med eget sterilisert vann da babyen ble døpt? Jeg kokte vannet 78 ganger og hadde det på en flaske som var sterilisert 32 ganger.. Men jeg var litt bekymra allikevel da.. Tror at nestemann skal døpes uten vann. Det er nok tryggest tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stolt mamma: takk for tips,skal be presten la være å ha vann på hodet til poden når han døpes..

Og skal han på seg nasa-drakt sånn at ingenting skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller vel på sin egen urimelighet da plumboen skulle rense opp etter grøten. Er så lett å gå surr i alt man skal og ikke skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanna (pus & bitch): uff ja, selvsagt tuller jeg med at vi skal ut 17.mai! Herlighet, hva tenkte jeg på?? Jeg får bare beklage utspillet, dette er mitt første barn skjølnner du. Lett å gå seg vill i jungelen av gode råd og informative bøker!

 

Men 17.mai skal vi nok holde oss trygt innomhus ja. Som vi gjør de 364 andre dagene i året. Vi kan gå i tog inne i stua, det er MINST like morsomt! Jeg syns mamma får duge som lekekamerat til barna er gamle nok til å flytte hjemmefra. Jeg kan masse morsomme leker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi ble døpt i går! Jeg tenkte ikke på farene ved å la henne bli døpt med vannet som kirken hadde!! Nå er jeg skikkelig bekymret! Noen råd for hvordan jeg kan stoppe skadevirkningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er bra du så det selv,Marthe-mor :)

(Begynner å bli lei av å sende så mange bekymringsmeldinger til barneværnet !!)

Jeg synes det virker som om du har greisen på dette for å være førstegangs-mor :)

Bare tenk så morsomt det blir for de små å høre om hisorier om 17.mai, da !:) Gleder meg til å fortelle om det til mine små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om den store korpsfaren. Det ville vært direkte barnemishandling å utsette det tandre lille barnet for høy hornmusikk og ustemte blåsere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppe skadevirkningene? Ojoj, dette blir vanskelig !! Det første du må gjøre er å ta hele sermonien igjen BAKLENGS, slik at du motvirker den forbannelsen dere tydligvis er inni !! Så må dere ringe til ordføreren (han som fører ordet, vet du) slik at han kan gjennomføre en ny sermoni under RIKTIGE forhold. Huff, ble riktig bekymret jeg nå.. Jeg tror det beste du kan gjøre nå er å sende meg 7 456 982,- så kan jeg gjøre et forsøk med å rense babyen din åndelig !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, der sa du noe, ungen min hadde jeg helt glemt - har vært så opptatt med å skrive i denne tråden her.

Skal bare ta resten av ølen min å se om jeg finner ungen - amme`n og legge`n.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ringt presten og hørt om vi ikke kan ta en ny baklengs-seremoni før vi gjør det hele på ny med sterilt vann, men han mener bastant at det ikke er nødvendig! Vet nesten ikke mine arme råd jeg nå! Lurer på å begynne å lese til å bli prest mellom ammingene, så kan jeg gjennomføre de nødvendige tiltak selv. Men er usikker på om det vil bli for sent for min førstefødte.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så fortvilet.. min datter på over 3 år ga lille søster ris!!!!! som hun hadde ikke spist opp.. hun er bare 7 mnd! hvordan skal dette gå? får hun varige men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å røyker en rev jeg, nå... Så skal jeg først legge ho, derretter bade henne og tilslutt ta henne ut på en kveldstur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldstur! Er du rusk My-Pavla? Den friske luften vil jo gjøre deg mer nykter og da er jo den reven du røykte forgjeves da. Nei, vi kaster ikke bort en deilig rus vet du!!!!

 

Og er det nødvendig med det badet da? Har hørt at det strengt tatt ikke trengs mer enn et årlig bad jeg. Leste det i Ronja Røverdatter- boka. (Masse fine tips om oppdragelse der forresten!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har fått så fine lange negler. Hvilken farge bør jeg lakke dem i?

 

Er rødt litt dristig når hun bare er 9 mnd? Hva med neglestyling? Er det bortkastede penger å ta henne til manikyr og pedikyr eller er det uforsvarlig å gjøre dette selv?

 

Føler meg så dum når jeg ikke vet slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvordan det er med jenter.... men gutten min har fått blå (guttefarge) neglelagg på seg....så kanskje d hadde blitt fint med rosa på jenta di da!

 

jeg var på helsestasjonen i går, mens jeg holdt på å kle på gutten min, var det to kjerringer som glodde fælt og visket ett eller annet.... jeg fikk ikke med meg hva de sa...hm.... hva kan d ha vært......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten glemt å fortelle dere at jeg var på felleskjøpet her om dagen. Kjøpte meg ei melkemaskin.. den er veldig kjekk altså.. Bare kobler jura til og drar med meg stativet over alt. Jeg pumper melk hele dagen.. Har kun pause da jeg ammer. Kjekt å ha.. Morsmelk er jo DET ALLER BESTE.. tenkte jeg skulle bade ungen i det, vaske klær, dynke bleiene... det er jo ingen begrensninger for hva man kan bruke disse edle dråpene til! Kanskje man kan vaske golvet også? Noen som har prøvd?

Vurderer jo også å bruke det til matlaging.. men syns det er litt ekkelt.. må tenke litt over det. Men det er sikkert sunnest for babyen hvis jeg får i meg litt morsmelk også.. vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bader hele familien i morsmelk morgen og kveld.koker elsagt badekaret før og etter.på grunn av denne geniale ideen kommer hele familien til og ta høyere utdannelse.dere som bader i vann blir kansje ferdige med vgs,HVIS DERE ER HELDIGE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart at hele fam må få i seg morsmelk stolte mamma.jeg har litt i maten når vi har gjester også,sier ikke noe til de for de vet ikke sitt eget beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler meg ihjel*

 

Shit, er det derfor mitt barn ikke har snudd seg fra mage til rygg ennå??!! Visste det var noe jeg gjorde galt.....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...