Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De som gir barnet grøt før den er 6 mnd er sikkert sånne som tar i ungen uten sterile hansker også. Grøsser i meg bare ved tanken, de dreper jo ungene sine...stakkars uskyldige små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva med de som lar voksiposen ligge ute i vogna da, når den står parkert under trappa i oppgangen (stakkars unger som må bo i blokk, men det er nå så)?? Der kan jo ANDRE FOLK gå forbi, andre enn mamman og pappan. Det blir BASILLER av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,nestemann skal ha det godt..Han skal kokes hver dag og bare få ligge i sterile omgivelser!!!Tenk hvis noen bassilusker kommer å tar han?

Han skal dessuten ikke få leke med leker,da alle er veldig farlige..

Noen av lekene kan ha en litt for sterk farge og da blir øynene ødelagt hvis de ser på dem..!!!

 

Ja,lev'er tilbake alle babyer som har fått grøt før 6mnd..De er ødelagte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dere ungen min kan bli snøblind av at jeg har malt veggene i stuen hvite?? Kanskje jeg bør kjøpe solbriller til ham??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren heller

 

*lusker av gårde for å levere tilbake babyen*

 

aldri mer grøt!! fullamme den neste i 1 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...stakkars sykehusene rundt omkring, nå blir det travelt for de! Blir jo en DEL babyer som må leveres tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vurderer å lage et slikt spesial rom til nestemann.. Med myke madrasser som bølger seg lett over tak,vegger og gulv. Alt i hvitt seff. Og så har jeg en slik sone først som steriliserer meg, og kler på meg en engangsdrakt som er hel fri for bakterier. Men er veldig bekymret for hvordan de skal bli på barnets 32års dag da h*n skal ut i verden.. Hvordan fikser dere den overgangen, O Mekige Vise Mødre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som hadde malt veggene hvite bør nok kjøpe solbriller til poden,ja!!

Babyen er nok allerede blitt blind..Lever tilbake den også..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere som har gitt grøt til babyen før 6mnd... Jeg har hørt at eneste måte å rette opp i skaden er å gi barnet plumbo - det skal visst rense opp i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rappet med meg en kuvøse da jeg drog hjem fra sykehuset, så jeg slipper problemet med baselusker:) Jeg pumper meg og gir morsmelk via en steril slange koblet til babyen 24/7, så han slipper å komme opp av kuvøsen sin. Dette har fungert veldig bra for oss. Han er 2mnd nå og er så snill atte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, ut før 32 år?? Husk at de er små og sarte, og veeeldig vare for inntrykk. Det er nok tryggest at du blir med ut de første gangene ihvertfall, og sørg for å gi nok pupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som dere bruker mye tid på å holde podens omgivelser sterile.

Her i huset har vi kjøpt en sådan NASA-rumdragt til baby. I tillegg har vi lagt ham i en lufttett boks så ikke han får bakterier på seg.

Da har vi mye tid til annet enn å gjøre rent.

Bare et lille tips til dere som slider med rengøringen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vester & Hans Emil: kan du fylle den drakten med f.eks helium, og knytte en tråd rundt den ene foten? Da kan du jo gå tur uten å drive og drasse på den tunge vogna :)

 

Til 17.mai kan du male drakten i nasjonalfarvene og spare masse penger på å ikke kjøpe gassballong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal han få pupp når han måte ønske.. Men hvordan blir det med mammas kosestund da ? Når han får ligge på fange mitt slik han ble født og bare absorbere verden rundt seg ? Jeg vil jo at det skal bli så myk overgang som mulig !!

Men 50år, da ? Er ikke de litt gammelt da ? Han må jo rekke å få barn slik at jeg får en svigerdatter og barnebarn jeg kan passe på også. Jeg vet jo hvor mange skumle damer det er der ute, så jeg må jo være i stand til å a meg av duttebassen min !! Huff, de blir slisomt å måtte lære ei dame til å gjøre det riktig, men alt for mammas lille gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. plumbo... Uansett om det er fast føde eller ikke... Det er ikke å anbefale! Har dere ikke hørt at fullamming er best! For all del ikke gi noen form for tillegg, grøt ELLER plumbo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du ble litt for ivrig, Marthemor !!

UT på 17.mai ?? Håper dette var en spøk fra din side !!! For du er vel klar over alle farene som er der ute ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasa romdrakt vil jeg også ha,til neste mann vel og merke..

Første mann har jeg kastet da han fikk ligge i en uvasket voksi og spise butikkkjøpt fruktmos..

 

Marthemor: Kjempe lurt å male drakten i nasjonalfargene til 17mai!!

Så lur du er!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi fyller den med Helium, men husk å holde godt i snoren. Storebror ble siste set flyvende over Gardermoen noe som ga oss et problem da han jo ikke var clearet til take-off.

Sparer jo mange penger på ikke å kjøpe vogn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...