Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis det bare er en engangsforetredelse så vil det vel trolig gå bra, men ring helsesøster og få råd!!!!! For sikkerhets skyld......

Mulig dere må ta en tur på legevakten, tilfelle,tilfell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke om du har spist chili, løk, kål, klappet en katt i det siste, vært ute og supt inn eksosluft, tatt på andre mennesker enn barnets far eller hentet posten.

 

Da må du i så fall dusje og vaske deg ordentlig, og helst koke hendene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke beskjed på sykehuset å alltid ta deg 3 glass cognac til frokost, babyer kan få epilepsi av å bli ammet edru!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg virkelig helt fra meg. Sambo passet ungen før i dag, og når jeg kom hjem satt hun i vippestolen!!Sambo sa at hun hadde sittet der i 10 min. Jeg har bare brukt vippestolen til å titte på den. Ungen min er 7 mnd..Nå er jeg livredd, hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk! Jeg ler så jeg nesten ramler av stolen her!!!

Håper ikke jeg gjør det, for jeg kan vel ikke amme med blåmerke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheeh...ler HØYT! detta tok jo heilt av.....

 

va jo egentli bare snakk om en nattkjole...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondiner???!!! Man må være brunette for å amme!!!! Alle blondiner: Farg håret deres med en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh shit!nå sliter dere!!!!!!!!!

først av alt-ut med samboer,iallefall i natt!ungen kan få store problemer i skolealder av å sitte i vippestol.lese/skrivevansker og det er også en sammenheng mellom tidlig vippestolbruk og narkomane,så som du skjønner så har dere driti dere ut BIG time!ikke sikkert ungen har noen fremtid nå,synd å si det sånn rett ut til deg men virkeligheten er nå en gang sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sittet ved dataen i en time. Lillegull har sovet, men jeg er så redd han har merket at jeg har vært opptatt av noe annet enn han. Hvor stor skade kan han ha fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kødder du?da er det derfor snuppa har kolikk,for jeg er blond!tusen takk for tipset,skal farge håret med en gang!at jeg ikke har tenkt på det før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - og når dere har gjort det, barber det av - kjemikaliene kan gå i morsmelken. Kok så hendene i 10 minutter, og flytt hjem til mor, mens skadedyrkontrollen tar seg av alt håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg oppdaget til mitt store sjokk at mannen min vasket rumpa til vesla med våtservietter. iiiiiiik!! så nå har jeg prøvd å vaske vekk de farlige stoffene som våtserviettene inneholder. prøvde først med salmiakk, men følte ikke at det var bra nok så jeg tok på litt klorin etterfulgt av litt rødsprit. synes ikke det heller var nok så jeg kokte opp litt vann og putta rumpa hennes oppi. tror og håper at alle de skumle parabenene er fjernet fra min lille venn sin stump.

 

mannen min har jeg selvfølgelig kastet på dør etter dette drapsforsøket på jenta vår... i tillegg måtte han vaske sin egen rumpe med disse giftige våtserviettene - så fikk han smake sin egen medisin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...