Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg fant ut at svigerinnen min hadde våtservietter i reiseveska til nevøen min smuglet jeg de ut og brant de bak prix-butikken på økern. Nå håper jeg hun tyr til forstanden og tapper i et varmt bad til lillegutten neste gang hun er ute med vogna og han bæsjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra jenter! Holdt nesten på å gi opp disse sidene jeg, men dere har gitt meg mange gode grunner til å bli sittende her. Tusen takk!

 

Hilsen ei som bruker vippestol, ikke koker smokken og som ammer i ørska :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg binder badebalja fast på ryggen når jeg skal ut å handle i tilfelle tulla får avføring og må vaskes. Stellekommoden hadde jeg trillende med meg før i tau rundt livet, men dette ble litt tungt. Denne løsningen med badebalje på ryggen anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du med svigerinne som brukte våtservietter, jeg håper du ringte inn en bekymringsmelding til barnevernet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja, d er mye rart rundt forbi...... satte akkurat poden på 6mnd oppi sofaen me cola på flaskA og stratos i biter.... JA jeg har husket å brekke den i SMÅ biter så han ikke setter d i halsen.....

 

nå skal jeg ut å handle, håper han sitter fint i sofaen når jeg er tilbake igjen og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare la ungen sitte i bilen å vente mens du handler da, forbipasserende kan jo bare knuse bilvinduet hvis de ser at alt ikke er bra med baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvfølgelig gjorde jeg det. Jeg har også ringt inn en bekymringsmelding på sambo, for jeg er slettes ikke sikker på at han hadde nøyaktig 36 grader i badevannet til tulla her en kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper for guds skyld at det er ingen som vasker klærne til barna sine, aner dere hvor mye kjemikalier det er i vaskepulveret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt når de vokser så fort!tulla her er 9 mnd og jeg og sambo dro på helgetur uten henne,kjempegreit at hun kunne være alene hjemme!lot henne bare gå uten bleie.så neste gang du går på butikken bør du ta av bleia før du går,så den ikke blir full hvis du blir lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vaske klær?er du gal.her i huset brekker vi av dritten på klæra 2. hver mnd ca,veldig greit.hvis de lukter sprayer vi de med olden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du husket å si besvergelsen, ellers vil de brente våtserviettene hjemsøke deg til evig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro at når de får pinsettgrep, så vil de kunne bruke et luftgevær også.

 

Er det forresten noen som vet om bleier som tåler mer enn 8 kg før de må byttes, til småttiser?? Jeg syns det er så gørr å skifte bleie ofte, og bleia blir jo ca 8 kg tung på et døgn. Hadde vært greit med noen som tålte en 20 kg, så slapp vi å skifte så ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå livsfarlige stoffer i bleier, våtservietter, klær og vaskepulver har jeg og sambo funnet følgende løsning:

 

Vi har 30 grader i leiligheten året rundt, så ungene går uten bleie og klær på. Tiss og bæsj havner rett på gulvet og i sofaen, dette vasker vi vekk med natursåpe som vi selv har laget. Når barna har tisset eller bæsjet tapper vi i 36 graders vann i et sterilt engangs badekar, og vasker forsiktig på stompen. Dette tar såpass mye tid at ingen av oss jobber lenger, men det er det absolutt verdt! Jeg vet ikke med dere andre her inne, men vi vil iallefall bare det beste for våre små gull!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, snuppa ligger og sover nå, og kommer vel til å sove en times tid. Det gjør ikke noe om jeg forter meg på ikea en tur vel? Jeg mener, katten er jo hjemme og passer på? Hun er snart 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en hund som snuste på babyen min her forleden. Hva bør jeg gjøre nå?

 

Sterilisere babyen?

skyte hunden?

sterilisere babyen og hunden?

Gi babyen stivkrampesprøyte?

Gi hunden stivkrampesprøyte?

 

Uff er veldig i tvil nå altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så bekymret! Jenta mi på 2mnd har fått tran hver dag siden hun var 4 uker gammel, men i går ville hun plent ikke ha!! Dersom jeg ikke får i henne tran i dag heller vurderer jeg sterkt å ta henne med på sykehuset så hun kan få tran intravenøst...

 

Jeg har spist en halv boks med omega3 selv i dag, i håp om at hun da får nok gjennom melken, men er redd dette ikke er nok! Kan man gi omega 3 som stikkpille?? Jeg vil jo gjerne at hun skal bli like smart som meg!

 

Hilsen "livredd for å få en dum unge"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når katten er 3 mnd å er den gammel nok til å passe babyen.gå på ikea å kos deg lenge du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det var lurt. Pussig at ingen har tenkt på det før, nå kan jeg jo bare skifte bleie en gang i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...