Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, en såååå stygg nattkjole er d virkelig INGEN som fortjener, så jeg syns du skal brenne den....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Jeg har også et kjempedilemma: jeg drakk en lettøl og ammet ungen min en uke etterpå, tror du han får hjerneskade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, det hørtes ikke bra ut. Jeg ville dratt rett på sykehus med den babyen og fått sjekket opp litt. Stakkars baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, desverre! sånn kan det gå...... du må jo ta ansvar unge dame!!!

 

du har allererde gjort ett valg og det er å få barn, derfor bør du velge bort den lettølen du tar i ny og ne......

 

stakkars unge asså......;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiste løk i februar og er veldig usikker på om jeg tør amme enda.tar ingen sjanser !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet flasken til gulet på gulvet. Har puttet den i oppvaskmaskinen og kokt den, men er så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre. Kan jeg bruke den likevel????:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,er du helt på styr.den må straks kaste,å det i søppla utenfor huset.hva slags mor er du som faktisk har vurdert å bruke denne flasken?jeg er sjokkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått noe brukt babytøy, har vasket det 3 ganger på 90 grader og kokt det. Er allikevel usikker på om jeg kan bruke det, burde jeg kaste det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei det hadde jeg ikke tatt sjansen på, men et tips; klipp det opp i lange remser, få tak i en sånn stor gammel vev og lag filleryer av klærne. Du kan selvfølgelig ikke ha matta i huset da den ikke ineholder verken dine, fars eller ditt barns bakterier (siden tøyet er brukt) men du kan jo ha den i garasjen. eller nei, hadde ikke tatt sjansen på det heller. Hiv driten. brenn den først da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du legger tøyet i spritbad over natta og koker der fire ganger og sender tøyet inn til antibaktriell analyse før bruk-så kan du trygt bruke tøyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, jeg setter i gang med en gang. Tror ikke jeg tar sjansen på å brenne klærne i peisen, jeg lager et bål i naboens hage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god ide.husk å ta et spritbad selv etter du har tatt i tøyet,IKKE ta på babyen i mellomtiden,hvis dette skjer må du straks kontakte brannvesen og helsesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo var ute og gikk med tulla i går. Hun hadde på seg superundertøy, plysjdress, ulldress og fleecedress. Hun lå i lammeskinnsposen sin oppe i vogna hele tiden. Nå er jeg livredd for at hun kan ha blitt kald. Det var 5 grader. Uff, hva kan ha skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke gjør det. Det kan jo hende naboen vil titte oppi vogna til ungen din og da smitter bakteriene fra bålet i hagen hans (vinden sto mot ventilene i huset hans slik at han pustet inn bålrøyken) over til barnet ditt. Farlig farlig. Tenker du ikke selv, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må aldrig trille vogna ute før i juli!dette trodde jeg alle her i kalde norge var klar over.inn igjen i august.små babyer må være inne i 1 år,minst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...