Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jo, jeg skifter på senga hver dag, ofte to ganger til og med. Men så er jeg heller ikke en dårlig mor som glemmer å skifte til pysj heller!

 

Nei makan! Ikke alle som egner seg nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med fødsel da?

Dere fødte vel alle uten sm.stillende? Ellers var det ikke "ordentlig" fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig fødte jeg uten smertestillende!!! Jeg ba dem til og med dytte ungen inn igjen så jeg kunne trøkke han ut en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan jeg skal skaffe søsken til ungen, siden sex i samme hus er fy-fy. (Vi har litt problemer med å få naboene i leilighetene i oppgangen til å forstå det - noen kan bare ikke ta hensyn til oss som har barn)

 

Kanskje prøverør kunne være noe, for da trenger bare en av oss å være vekke av gangen?

 

Erfaringer, noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger om natta vekker dere ungen for å skifte pysj? Jeg synes det holder med fire ganger om natta hvis pysjen ellers ser helt grei ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tusj!!!!!!! alle de kjemikalene....

nei du må nappe ut tråder slik at det blir mønster av de små dyrene, men ikke lage for store hull slik at ungen blir kvælt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart prøverør er tingen, dere kan da ikke mene at dere faktisk vurderer å IKKE være i samme rom som ungen 24/7?

 

Jeg vil anbefale deg å enten ta en tur på byen og finne deg en fyr som kan befrukte deg, eller så må du bli inseminert med mannens sæd, om dere er litt nøye på at ungene skal ha samme far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN gang?? Jeg fødte min tre ganger jeg, uten annen smertewstillende enn en dispril. Og etterpå GIKK jeg hjem, etter at de hadde sydd meg godt og lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har tabbet seg ut hjemme, glemt å koke stuegolvet en dag eller noe sånt, og må flytte...

Hva er da det optimale valg av ny bolig? Et helt nytt hus er jo stappfullt av maling-gass og andre livsfarlige ting. Men et brukt hus er jo selvfølgelig uaktuelt.

Hvor lenge må et ubebodd, nytt hus stå før man kan tenke på å flytte inn? To år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - den var bra!

 

Å nei, jeg har også glemt å koke stuegulvet... og alle de andre gulvene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok vente ett års tid før du kan flytte inn i et nybygd hus, og da kan du bo en liten stund. Tror ikke et hus holder mer enn et par måneder desverre, om det ikke blir ordentlig vedlikeholdt. Gulv MÅ kokes, tak, vegger og vinduer likeså. Ellers får jo lillesnusk i seg basilusker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bor i en oppgang du, der avslørte du deg! Du tror vel ikke at byunger blir like friske og kjekke som dem som bor i eget hus på landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ler så jeg griner etter å ha lest d som står her:D Jævlig bra hehe..

Håper på mange flere innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. full skjerpings.

 

Kan noen fortelle meg hvordan jeg koker gulvene? Ta løs gulvet og putte i kjele, eller??

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den vinduskokingen er deilig å få unna nå som vårsola titter inn og alle basilluskene myldrer i lufta. Jeg bruker å skifte HEPA-filter i alle dører, vinduer og ventiler etter hver gang jeg koker vinduene. Så shiner jeg vinduene med en blanding av saltsyre og salmiakk. Til slutt sprayer jeg mm på dem, da blir de... vel, ikke så blanke og fine, men det gjør ikke noe. Det er best ikke lillegutt ser alt det fæle som skjer ute i verden, han er jo bare to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å få et firma til å koke dem samtidig som vi flytter. Da slipper jeg å utsette meg selv og dermed lillegutt for all dritten. Tenk om jeg skulle få noen promille med gulvdritt i morsmelka. Han ER jo bare to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp av den grunn - å skjerme de små fra den grusomme verden - har jeg begynt å ha solbriller på ungen døgnet rundt.

 

Jeg må nok sensurere skolebøkene KRAFTIG når den tid kommer.

 

For ikke å snakke om barnetv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og dette tror jeg kommer av at det blir bedrevet sex i samme bygning. Heldigvis skal vi flytte til hus snart, men jeg frykter at hun allerede kan ha blitt skadet.

 

Hvordan kan jeg reversere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It goes without saying.

Jeg husker en gang jeg glemte å spraye mm på klesvasken (jeg kjører de nye klærne gjennom en ionebytte-maskin, for å slippe vaskemidlene, selvsagt), da ble faktisk lillegutten min litt snørrete fjorten dager etterpå. JEg ble helt kvalm av angst. Jeg burde nok ha levert ham fra meg, så uansvarlig som jeg er. Jeg velger derfor å være anonym.

 

Hilsen for anledningen anonyme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg skikkelig over å ha valgt å få barn mens vi ennå bor i byen.

 

For å motvirke dette, skal vi nå flytte langt inn i skogen uten tv og ingen kontakt med naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å-nei. Ungen bruker smokk. Blir vel både dum, uselvstendig og får stygge tenner da? Gjør kanskje ikke så mye når vi bare er hjemme... Gruer veldig til avvenninga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger vel solbriller som som har hvalben-infatning og glass av brun kutarm? Plasten har så mye parabener og phtalater eller hva det heter, vet du. Sånne østrogenhermere som gjør guttene sterile og homofile og det som verre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her legges alt til rette for at jeg skal kunne bli bestemor.

 

Når jeg blir bestemor skal jeg hjelpe svigerdøtrene mine med å koke golvene HVER DAG. Og ordne maten i kjøleskapet. Og passe på at alt går rett for seg. Jeg blir nok verdens beste svigermor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smokk må vel være greit det, det kan vel uansett ikke være lange stundene barnet kan ha smokken i munnen all den tid man fullammer til barnet er 2,5 år??? Jeg bærer toåringen min rundt omkring i bæresjal hele tiden, og han er koblet på puppen hele tiden, omtrent som et kengurubarn i pungen sin. Jeg flytter han bare mellom puppene når den ene puppen skal kokes og steriliseres.

Jeg gruer meg også veldig til avvenninga. Vi har jo ikke engang klart å venne ham PÅ smokk ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...