Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Grmpf... på bleiepakken står det at den går fra 7-14 kg, men etter å ha brukt bleien i kun en uke så lekker den! Det kan umulig være mer enn 5kg. i den. Bør jeg bytte til pampers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg har ein teori om at han har klart å verte forkjølt, noko eg trur må kome av at vi let oss lure med på babysymjing i går (ALDRI meir!). Ein av ungane der er eg SIKKER på brukte same handduk til stellet som til å tørke seg etter dusjen. Må jo verte sjukdom av slikt. Men spørsmålet vert: når ungen vert forkjølt fordi mora til ein annan unge ikkje kan grunnleggande hygiene, kvar skal eg då levere inn ungen? Er det mest rett at symjehallen får han, eller bør den sjuskete mora som brukte same handduk to gongar få han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt vært inne på den problematikken, og kommet frem til at den beste løsningen er å bruke sånne store Tena Lady som man bruker på sykehjem. De bør holde minst en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår fikk jeg mitt livs sjokk! Var en tur i byen, og da så jeg en dame med barnevogn som gikk i feil retning i en enveiskjørt gate!!!!!!!

Og barnevogna hadde tydeligvis hverken blinklys eller refleks!

 

Utrolig hva enkelte tillater seg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gisp* :-o

 

Ringte du barnevernet?? Kanskje hun hadde sånn barnevognskilt også, så var det lettere å finne ut hvem hun var. Slike folk burde aldri hatt barn, vedder på at hun gir ungen både butikk-kjøpt mat og *skrekk* mme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff... Jeg gikk til innkjøp av ruggeføtter til å ha under sprinkelsenga slik at vi kan vugge frøkna i søvn.. Innser nå at dette var en veldig egoistisk handling.. for at jeg skulle få sove.. Nå tror jeg at jenta kanskje kan ha fått hjerneskade av all vuggingen.. Jeg har fått senebetennelse i armen - men det er til pass for meg!

Advarer derfor sterkt mot egoisme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig morsomt folkens - ler så jeg tipper av stolen her......

 

 

....men hvorfor være anonym på en så morsom lenke - er ikke det litt å skyte seg selv i foten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte både barnevernet, trafikketaten og overformynderiet. Var visst en gammel kjenning av de, så de ble glade for tipset mitt. De visste ikke at hun fremdeles gikk løs, så nå er det hvertfall en dårlig mor mindre i gatene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Hvem vet hva slags input ungene våre kan få, om andre ungers mødre er slik som den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoisme er fæle greier. Har lest at i Finland må egoistiske mødre sone i minst 3 år i sånne høysikkerhetsfengsler. Burde innføre det her i landet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gtten min sover.

hva sel jeg gjøre da, vekke han eller?

Er så redd for sovesyken!

Eller er skaden allerede skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaden har nok allerede skjedd ja.. Du må nok kontakte søvneksperter nå tror jeg.. Eller Gry Jannice Jarlum.. Hun har vel kontakter med utenomjordiske.. Kanskje de kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovesyken er uhelbredelig har jeg hørt, så barnet ditt er nok ubrukelig nå. Eneste som kan redde dere er å holde han våken i en uke i strekk og deretter bare la han sove 5 minutter hver 8. time. Men det forutsetter at han ikke har sovet i senga si eller har pysj på. Disse tingene kombinert med soving gir permanente skader umiddelbart!

 

Lykke til, og SKJERP DEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenger opp her at det var nevn babysvømming... og da slo det meg... Vet dere hva de har i bassenget der vi er? Klorvann!! Det kan da ikke være bra - det er jo morsmelk som er tingen! Syns dere jeg skal anmelde de? Jeg tror nok også at jeg kommer til å ha med egen sterilisert balje og morsmelk til neste time.. kan da ikke ha nurket mitt i et basseng fylt av klor og andre skitne mennesker.. gud vet hva de gjør i vannet???... Og dette betaler jeg for.. nei og nei... Må nok koke ungen jeg nå! Og meg selv.. og pappan.. kaste alle håndklær og svømmetøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på babysvømming i dag, og har tenkt på det med klorvann. Jeg har kommet frem til at den beste løsningen er at jeg smug-håndmelker i bassenget. På den måten vil det jo komme mm i vannet, og baby svømmer trygt.

 

Genialt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!!!!!

var akkurat og dusjet og uten å tenk over det brukte jeg Natusan dusjsåpe. Kan jo så klart ikke amme lillegullet på flere måneder nu da falaterne jo går i MM.

Er der en kur jeg kan ta for å rense kroppen min for giftstoffene eller må jeg få tak i sådanne melkestimulene piller så pappaen kan amme lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt.. Men kommer du til å koke baby etterpå uansett? Tilfelle noen andre unger "stjeler" av deres mm?.. det vil jo gå utover dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere!

 

Etter å ha lest disse innleggene har jeg forstått hva vi egentlig bør gjøre: Vi bør utrydde alle bakterier! Hvis alle sammen går sammen og bruker en helvetes mye kokende vann og bakteriedrepende såpe, og kanskje får med oss forsvaret som kan bombe alle byene med sprit, da kan verden bli helt bakteriefri og ungene våre kan alltid være trygge! Visste dere forresten at vi har kjempemange bakterier inni oss? Bort med dem også. Greit, fordøyelsen vår vil ikke funke etterpå, men se på det som en slankekur, vi ville jo smette inn i størrelse 34 alle sammen etterpå! Genialt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innsett hvorfor jeg er så sliten - det er ikke en spøk å bli mor. Vi har jo veldig mye å gjøre. Foreslår at vi sender denne linken til Jens Stoltenberg - når han leser dette MÅ han jo skjønne at vi bør få dobbelt lønn (minst) for å gå hjemme, og at permisjonstiden bør økes..

Tror også det er lurt å sende linken til TV2 og Seoghør slik at vi får litt blest om saken i media.. Det bruker å hjelpe :)

At vi har fått ut så mye frustrasjon må jo kunne brukes til å forbedre situasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...