Gå til innhold

burde jeg selge nattkjolen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dine svigerdøtre bil jammen heldige!!!! :o)

-og hvis de IKKE priser seg lykkelige over deg, så er de ikke din sønn verdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

råbra jenter... morsom lesing. men jeg er nok den verste mamman. ho har gå stol, får NAN, spiser glass mat og bruker samme natttdrakt to netter på rad.... og hun får ikke rent sengetøy hver dag.... sitter i bæremeis noen ganger å.. sikkert ikke bra for en 7mndìng det heller.... og nå sitter jeg på datan mens ho sover. tenk om noen får høre om det... men pappan sitter oppe på stua.. uff enn om han ikke bryr seg... hm... :)hihih ih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt mye på det med fremtidige svigerdøtre. Er redd jeg ikke klarer å finne noen som er verdige mine sønner, ja oppdratt i samme ånd som dem vet dere. Like barn leker jo best. Noen her som har et par døtre som er oppdratt i sterile, korrekte omgivelser som kan være passende kone-emner for gutta mine. Tipper de er gifteklare om ca 37 år :-)

I et eventuelt brylupp må det kun serveres mm i glassene og økologisk mat forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte bekymringsmelding jeg nå, ja, det gjelder deg rett over her! Sendte den til Statens dresskontroll....(tror jeg det var)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er et helt superteit spørsmål, men jeg føler meg så usikker! Lille nurki-gull har nå sovet sammenhengende i 2 timer, og da jeg gikk opp til ham for å se om han pustet, oppdaget jeg til min skrekk at han delvis har sparket dynen av seg! Han var god og varm, normal pust - men hva gjør jeg nå, liksom?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekk han med en gang! Stapp han full av mm, rull 2 helsetepper rundt han og legg deg sammen med han i sprinkelsenga med dyna over dere begge. Sørg for å holde deg våken i hele natt, slik at du kan følge med utviklingen videre. Jeg ville tatt en tur på sykehuset i morgen, bare for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vekket ham selvfølgelig med det samme.....får nå mm og er i mine trygge armer. Stakkars stakkars liten. Traumatisk for oss begge, dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp satt babyen og den kokte katten på et eget rom.jeg vil sove i natt.satt inn flaske så katten kan gi henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så utrolig ubetenksom her at jeg gav babyen min en klem, vet ikke hva jeg tenkte på, for her i huset unngår vi unødvendig berøring i frykt for basiller. Da det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort steriliserte jeg babyens kinn, tok av klærne hennes og klipte de opp og senere brant de bak uthuset. Hun fikk nye klær, alt i 100% ull selvsagt som jeg har kokt for så latt ligge i sprit for å fjerne potensielle bakterier. Deretter satte jeg babyen i en sterilisert plasttelt som de har på sykehuset , for å ikke utsette henne for ytterligere påkjenninger den dagen. Men plutselig, etter å ha ligget der i 3 timer så nøs hun helt uten videre........

Hva bør jeg gjøre nå?

Var det noe jeg overså i av-kosings-prosessen?

Har hun blitt syk tror dere?

Barnevernet vil ikke komme og ta henne fra meg nå vel??

 

Siden dette er nokså alvorlig så velger jeg å være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg lurer på en ting som jeg egentlig er litt flau over å spørre om. Men her kommer det: Jeg brukte bare babytøyet en gang før. Kjøpte nytt til hver gang han skulle skifte. Så en dag sa svigermor at jeg godt kunne vaske det en gang og bruke det på nytt en gang til før jeg kastet det. Nå har jeg fulgt rådet, men føler at babyen er ganske skitten. Er jeg ikke renslig nok? Var det galt av meg å følge rådet til svigermor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var fryktelig galt av deg! Selvfølgelig må du kjøpe nytt hver gang. Herregud... du kan ikke bruke det sammo omigjen, Det er jo BARNEMISSHANDLIG. Fysj a meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var jo litt i tvil. Men svigermor er så dominerende. Gjorde det for husfreden skyld. Men nå ser jeg at det gåt på bekostning av babyen. Ja, jeg skammer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfft av deg å innrømme dette. Har forståelse for at du er anonym. Siden du har gjort mye for å rette opp dette, så tror jeg du får beholde foreldreretten. Men for å være på den sikre siden, bør du nok ikke fortelle dette til alle og en hver. Husk: "tale er sølv, taushet er gull" eller "det en vet, vet alle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg bare lurte på om den nattkjolen fremdeles var til salgs eller om noen har snappet den opp allerede?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tror den ligger på Ebay, gitt....

 

Så berømt som den er blitt, går den nok for noen tusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, jeg har henne i et nøytralt rom flere ganger om dagen og da lar jeg henne slippe solbrillene. Pluss at jeg da skyller øynene hennes i morsmelk.

 

Rommet er selvsagt kokt og sterilisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guten min ville ikkje ha pupp, og istaden for å gi han oppumpa mm på kokt og syrebada flaske, slik eg bruker i slike tilfelle, let eg han få late att augene og sove! Eit kvarter før formiddagslurtida! Dette kjem vi aldri til å klare å hente inn, no har vi det gåande med våkenetter og pumping i vekesvis. Bør eg hive han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulet=gullet

Aldrig=aldri

Det heter ikke herreduuuud, men herreguuuuuuuud (med "g" og 8 u'er,trodde ALLE visste det,det er jo barneskole-lærdom!)

Formiddagslurtida?!? Er ikke noe som heter det! Dere er så evneveike i norsk at dere burde ikke hatt unger!

 

 

Hilsen "fritidsproblemer?JEG?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE vet jo at en ALDRI må høre på svigermor. Hun har jo oppdratt mannen din, og se hvilken dårlig jobb hun gjorde med han!!

Stol på ditt eget morsinstinkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vero76: du bør nok bare kaste ungen nå ja, alt er jo blitt på styr når du driver og roter med søvntider på den måten!

 

Lykke til med nestemann, og prøv å skjerp deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje ikke akkurat oppmuntret henne til å få flere...... burde hvertfall kurses i de mest elementære ting ang babystell og nattesøvn først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...