Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #151 Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke HI. Og svar gjerne på spørsmålene. Anonymkode: dd42f...81a Jeg har forklart det ovenfor,, hvis du sliter med kriseforståelsen er det ikke mye jeg kan gjøre altså. Anonymkode: ade6a...74b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #152 Skrevet 27. mai 2019 Noe sier meg at vi endelig får se mindre til his evinnelige ferieskrytetråder. Anonymkode: ca229...be3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #153 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har forklart det ovenfor,, hvis du sliter med kriseforståelsen er det ikke mye jeg kan gjøre altså. Anonymkode: ade6a...74b Jeg vil bare gjerne vite hvor grensen går. Ettersom man ser så mange ferietråder her inne, så forventer jeg at samtlige her inne halshugger øvrige brukere like brutalt og hensynsløst som dere har valgt å gjøre med HI. Eller er det egne regler for henne? Eller igjen: Hvor mange reiser? Hvor mange tårer? Hvor går grensen? Anonymkode: dd42f...81a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #154 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil bare gjerne vite hvor grensen går. Ettersom man ser så mange ferietråder her inne, så forventer jeg at samtlige her inne halshugger øvrige brukere like brutalt og hensynsløst som dere har valgt å gjøre med HI. Eller er det egne regler for henne? Eller igjen: Hvor mange reiser? Hvor mange tårer? Hvor går grensen? Anonymkode: dd42f...81a Det som nok gjør at hi provoserer så mange er for det første at hun starter en tråd for å sutre over at noen har en formening om folk som flyr (for) mye, og for det andre at hun gir fullstendig beng i all forskning og oppfordring til måtehold - for miljøet sin del. Hun sier rett ut at hun ikke bryr seg om at jordkloden går til helvete så lenge hun får gjøre det hun ønsker. Meg, meg selv og mitt. Det er en egoisme som er sjelden å se hos voksne folk. Anonymkode: 20472...bc3
prekæs Skrevet 27. mai 2019 #155 Skrevet 27. mai 2019 Reiser ganske mye og tenker at det faktisk at det er lov å vurdere hvordan man reiser. Det finnes alternative måter å komme seg fram på. Selv vil jeg fly en gang på ferie i år, men tenker at til sør- Europa kan tog være et flott alternativ. Eller kanskje bilen? Det er lov å begynne å tenke igjennom sine valg, på alle måter. Man kan bosette seg slik at man ikke trenger bil i hverdagen. Man kan si til seg selv at "trenger jeg egentlig dette plagget eller denne dingsen" Slik det er nå virker det som om alle vil ha frisk luft, men andre får bidra med det. Går man på hver enkelt direkte, kommer de alltid på at andre flyr mer, forurenser mer og generelt ikke bidrar. Flere feil blir aldri rett og selv om andre gjør feil, er det ikke det samme som å legitimere at da kan jeg gjøre feil jeg og. Jeg forsøker jeg altså. Er inne på tanken i hvert fall og har etter hver blitt flink på sortering av søppel. Ser jeg et tips, så kan jeg fint prøve ut og gå for det, nå sist ved å kjøpe tannkrem uten microplast. Mao. Det aller største problemet er de som aldri er inne på tanken engang.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #156 Skrevet 27. mai 2019 Velger man å flytte langt fra hverandre velger man vel samtidig å se hverandre mindre. Eller skal kloden ta regningen for egoistiske valg? Skype er ellers et fint alternativ. Anonymkode: 2b7fe...541
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #157 Skrevet 27. mai 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil bare gjerne vite hvor grensen går. Ettersom man ser så mange ferietråder her inne, så forventer jeg at samtlige her inne halshugger øvrige brukere like brutalt og hensynsløst som dere har valgt å gjøre med HI. Eller er det egne regler for henne? Eller igjen: Hvor mange reiser? Hvor mange tårer? Hvor går grensen? Anonymkode: dd42f...81a Jeg gjentar: det er ikke bare reisingen som er problemet med hi, men hennes fullstendige horrible holdning til at det ikke spiller noen rolle om jorda blir ødelagt bare hun får alle ferieturene sine. Til og med ungas fremtid gir hun blanke i. Anonymkode: ade6a...74b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #158 Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjentar: det er ikke bare reisingen som er problemet med hi, men hennes fullstendige horrible holdning til at det ikke spiller noen rolle om jorda blir ødelagt bare hun får alle ferieturene sine. Til og med ungas fremtid gir hun blanke i. Anonymkode: ade6a...74b Og jeg gjentar: Hvorfor kan vi andre da reise på ferie, uten at noen sier noe? I går var det en annen som skrev at hun kjente noen som dro på helgeturer nesten hver helg, og flere ferier. Alle sa «Åh det høres hyggelig ut», eller «Det skal de få lov til» og «Det skal da ikke du blande deg i». Ingen tenkte på miljøet da, gitt. Poenget mitt er, at denne heksejakten som har vært på adhdmamma i alle år, må snart ta slutt. Alt blir ekstra ille, hvis hun sier det. Alle er på krigsstien, hvis hennes nick dukker opp. Vi er voksne mennesker for Guds skyld! Vi må da klare å være mer oppegående enn som så. Anonymkode: dd42f...81a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #159 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og jeg gjentar: Hvorfor kan vi andre da reise på ferie, uten at noen sier noe? I går var det en annen som skrev at hun kjente noen som dro på helgeturer nesten hver helg, og flere ferier. Alle sa «Åh det høres hyggelig ut», eller «Det skal de få lov til» og «Det skal da ikke du blande deg i». Ingen tenkte på miljøet da, gitt. Poenget mitt er, at denne heksejakten som har vært på adhdmamma i alle år, må snart ta slutt. Alt blir ekstra ille, hvis hun sier det. Alle er på krigsstien, hvis hennes nick dukker opp. Vi er voksne mennesker for Guds skyld! Vi må da klare å være mer oppegående enn som så. Anonymkode: dd42f...81a Da må du lese tråden igjen, for det stemmer ikke. Men det var heller ingenting som tilsa at helgeturene var flyreiser Anonymkode: 540c6...fde
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #160 Skrevet 27. mai 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må du lese tråden igjen, for det stemmer ikke. Men det var heller ingenting som tilsa at helgeturene var flyreiser Anonymkode: 540c6...fde Men absolutt ingen sa noe om miljø! Anonymkode: dd42f...81a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #161 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men absolutt ingen sa noe om miljø! Anonymkode: dd42f...81a Og? Anonymkode: 540c6...fde
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #162 Skrevet 27. mai 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og? Anonymkode: 540c6...fde Les min tidligere argumentasjon. Anonymkode: dd42f...81a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #163 Skrevet 27. mai 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og jeg gjentar: Hvorfor kan vi andre da reise på ferie, uten at noen sier noe? I går var det en annen som skrev at hun kjente noen som dro på helgeturer nesten hver helg, og flere ferier. Alle sa «Åh det høres hyggelig ut», eller «Det skal de få lov til» og «Det skal da ikke du blande deg i». Ingen tenkte på miljøet da, gitt. Poenget mitt er, at denne heksejakten som har vært på adhdmamma i alle år, må snart ta slutt. Alt blir ekstra ille, hvis hun sier det. Alle er på krigsstien, hvis hennes nick dukker opp. Vi er voksne mennesker for Guds skyld! Vi må da klare å være mer oppegående enn som så. Anonymkode: dd42f...81a Ang. den andre tråden - der var det ikke miljøet som var et tema. Dessuten - helgeturer kan også gjøres på en miljøvennlig måte. Her er det f.eks. populært at venninnene drar på en hytte og går i fjellet, reisen skjer da enten med bil eller tog. Ang. denne "heksejakten"... Jeg har vært en av de som stadig har forsvart Hi når hun har fått urimelige kommentarer og hets. Jeg har rapportert masse innlegg som har gått til angrep på henne som person. I flere år. Men den holdningen hun viser i denne tråden... det viser en så enorm egoisme. Hun sier rett ut at hun driter i om hennes barn, barnebarn og oldebarn får en ikke-levelig klode, bare hun får fortsette å fly så mye som hun vil. I beste fall kunne det kanskje vært uvitenhet. Men i dag, 2019, er det ingen oppegående voksne som ikke har fått med seg hvor alvorlig det er fatt med vårt eksistensgrunnlag - jorden vi lever på. Hi sier rett ut i at hun driter i fremtiden til sine barn og deres barn, for hun vil gjøre akkurat det hun vil, selv om hun vet at det er med på å ødelegge miljøet... Denne egoismen kan på ingen måte forsvares! Det har ingenting med en "heksejakt" å gjøre, det har med livet til hennes barn og etterkommere - men de sier hun selv ikke betyr noe for henne, for hun vil gjøre som hun vil og gi f... i alt og alle andre. Anonymkode: ef048...6f2
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #164 Skrevet 27. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du klarte det nesten! Helt til siste avsnitt. Da mistet du all kredibilitet. Anonymkode: 1ccc2...2aa Slutt med din dumme hersketeknikk! Hun klarer å holde en mye bedre tone gjennom hele svaret sitt enn hva dere andre kakklekjerringer klarer. Anonymkode: 5a74f...f83
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #165 Skrevet 27. mai 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og jeg gjentar: Hvorfor kan vi andre da reise på ferie, uten at noen sier noe? I går var det en annen som skrev at hun kjente noen som dro på helgeturer nesten hver helg, og flere ferier. Alle sa «Åh det høres hyggelig ut», eller «Det skal de få lov til» og «Det skal da ikke du blande deg i». Ingen tenkte på miljøet da, gitt. Poenget mitt er, at denne heksejakten som har vært på adhdmamma i alle år, må snart ta slutt. Alt blir ekstra ille, hvis hun sier det. Alle er på krigsstien, hvis hennes nick dukker opp. Vi er voksne mennesker for Guds skyld! Vi må da klare å være mer oppegående enn som så. Anonymkode: dd42f...81a Gi deg nå hi... Anonymkode: ade6a...74b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #166 Skrevet 27. mai 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men absolutt ingen sa noe om miljø! Anonymkode: dd42f...81a Men denne tråden starter med at hi klager over at hun ikke får fly i fred? Den handler om at hi ikke bryr seg om sporene hun etterlater seg, fordi det er viktigere at hun har det kjekt her og nå enn at man tar grep for å bidra til å redde miljøet. Hele tråden handler om miljøvern, hvorfor trekker du inn andre, helt irrelevante, tråder? Anonymkode: 20472...bc3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #167 Skrevet 27. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Les min tidligere argumentasjon. Anonymkode: dd42f...81a Det er jo pga den jeg spør deg. I den tråden du snakker om, ble det ikke nevnt noe om hvor helgeturene gikk eller hvordan turene foregikk, så hvorfor skulle noen klage ang miljøet da? Anonymkode: 540c6...fde
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #168 Skrevet 27. mai 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men absolutt ingen sa noe om miljø! Anonymkode: dd42f...81a Men herregud da, denne her tråden ER jo om nettopp miljø. Ikke samme folk i begge tråder heller. Anonymkode: ade6a...74b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #169 Skrevet 27. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ang. denne "heksejakten"... Jeg har vært en av de som stadig har forsvart Hi når hun har fått urimelige kommentarer og hets. Jeg har rapportert masse innlegg som har gått til angrep på henne som person. I flere år. Men den holdningen hun viser i denne tråden... det viser en så enorm egoisme. Hun sier rett ut at hun driter i om hennes barn, barnebarn og oldebarn får en ikke-levelig klode, bare hun får fortsette å fly så mye som hun vil. Samme her Anonymkode: 540c6...fde
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #170 Skrevet 27. mai 2019 Alle dere som har massa sydentips, hotelltips, hvordan man kan finne billige leiligheter, hvordan man reiser enklest med små barn..... Det er jo ganske ofte slike tråder her. Hvordan kommer dere til disse stedene? Anonymkode: 5a74f...f83
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #171 Skrevet 27. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slutt med din dumme hersketeknikk! Hun klarer å holde en mye bedre tone gjennom hele svaret sitt enn hva dere andre kakklekjerringer klarer. Anonymkode: 5a74f...f83 Nei. Det gjør hun virkelig ikke. Og ikke fu heller. Anonymkode: 1ccc2...2aa
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #172 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Alle dere som har massa sydentips, hotelltips, hvordan man kan finne billige leiligheter, hvordan man reiser enklest med små barn..... Det er jo ganske ofte slike tråder her. Hvordan kommer dere til disse stedene? Anonymkode: 5a74f...f83 Igjen. Denne tråden handler om ‘flyskam’. Hi er snurt fordi hun ikke får forurense i fred. Anonymkode: 20472...bc3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #173 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Alle dere som har massa sydentips, hotelltips, hvordan man kan finne billige leiligheter, hvordan man reiser enklest med små barn..... Det er jo ganske ofte slike tråder her. Hvordan kommer dere til disse stedene? Anonymkode: 5a74f...f83 Du tror det er de samme folkene som svarer i alle tråder, med andre ord. Tenk at forskjellige folk kan ha forskjellige meninger og ofte svarer i forskjellige tråder! 😱 Anonymkode: 1ccc2...2aa
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #174 Skrevet 27. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle dere som har massa sydentips, hotelltips, hvordan man kan finne billige leiligheter, hvordan man reiser enklest med små barn..... Det er jo ganske ofte slike tråder her. Hvordan kommer dere til disse stedene? Anonymkode: 5a74f...f83 Nemlig! Anonymkode: dd42f...81a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #175 Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle dere som har massa sydentips, hotelltips, hvordan man kan finne billige leiligheter, hvordan man reiser enklest med små barn..... Det er jo ganske ofte slike tråder her. Hvordan kommer dere til disse stedene? Anonymkode: 5a74f...f83 Du har ikke tenkt på at det er foskjellige folk som lager de trådene, og at det er forskjellige folk som svarer i de altså? Anonymkode: 540c6...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå