Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Har nå startet på kleksane. Skal inn på ul 19 januar. Spent på om det er en eller to der inne. Er tvillinger i familien. Satser på 1 👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som ikker vært på ultralyd her? Eller hos legen? Jeg er 9+0 imorra. Ikke tatt kontakt legen eller noe enda. Min fjerde

Jeg er 7+6 og skal til legen om en drøy uke, når jeg er 9+0 for blodprøver, målinger og tidlig UL. Har faktisk allerede sendt inn søknad om fødeplass på Ullevål fordi jeg var hos legen for noen cellerprøver for 2 uker siden. Så jeg tror jeg er i rute. Sikkert greit å oppsøke legen sin nå? Eller jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ikker vært på ultralyd her? Eller hos legen? Jeg er 9+0 imorra. Ikke tatt kontakt legen eller noe enda. Min fjerde

Var hos legen på onsdag 5+6 for smerter i ryggen, og fortalte da at jeg var gravid - ikke noe svangerskapskontroll enda.

Skal på tidlig ultralyd på torsdag, 7+0, men det vanlig etter ivf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, småkvalm og litt blødning ikveld :( Noon som veit korleis ein sa utartar seg? Eg har aldri mista før... Håpar ikkje eg mister denne spira :(  Er fullgått 5 veker idag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen på onsdag 5+6 for smerter i ryggen, og fortalte da at jeg var gravid - ikke noe svangerskapskontroll enda.

Skal på tidlig ultralyd på torsdag, 7+0, men det vanlig etter ivf

Jeg er så spent! Håper virkelig at det går bra for deg denne gangen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, småkvalm og litt blødning ikveld :( Noon som veit korleis ein sa utartar seg? Eg har aldri mista før... Håpar ikkje eg mister denne spira :(  Er fullgått 5 veker idag...

 

Uff, ikke kjekt. Håper det går bra og at noen kan svare deg *klem*

Jeg lurer litt på om fødeklinikkene har en vakttelefon du kan ringe til. Du kan kanskje sjekke dette ut med ditt lokale sykehus og høre om de kan gi deg litt veiledning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ikker vært på ultralyd her? Eller hos legen? Jeg er 9+0 imorra. Ikke tatt kontakt legen eller noe enda. Min fjerde

Har ikke vært på ul , skal på tidlig ul når jeg er 13 uker på vei. Pga risikosvangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord jenter ❤ lykke til vidare til deg og frumille ☺ neste gong går det

Herlig å lese om bankande hjerte løkkababy2017, eg hadde nokk feira med å kjøpe noko lykke til vidare!

Kjem nok til å spionere litt til her inne.

Takk for det og like så minimeg23, vi krysser fingrene for at det blir klaff om ikke så lenge :)

Og gratulerer med herlig ultralyd løkkababy2017 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg inn i første termintråd 😃

Termin varierer ørlite grann fra kalkulator til kalkulator, men satser på at jeg har termin den 09.07.2017 (den seneste av de antatte) , og er nå 8+4 på vei . Ikke bestilt noe av hverken kontroller, ul eller legetime ennå , har vært helt tappet for energi 🙈 Satser på å bestille tidlig ul til uke 10 og uke 12/13 , just in case i morgen 😊✌🏼️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Bolla17☺️

 

7+0 og tidlig UL i dag! Er så spent at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg🙈 Håper alt står bra til med den lille💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut av denne termin gruppa også...:( Fikk svaret på blodprøvene i dag og hcg stigningen var ikke bra. Hadde 505 forrige mandag og 1060 fredagen etter.

 

Så da var det som jeg fryktet, enda en MA. Det er 2 på rad.

 

Jeg er bare så langt nede nå. Det er jo helt klart noe galt med meg når fosterne dør på ca samme tid 2 ganger på rad.

 

Lykke til dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg ut av denne termin gruppa også...:( Fikk svaret på blodprøvene i dag og hcg stigningen var ikke bra. Hadde 505 forrige mandag og 1060 fredagen etter.

 

Så da var det som jeg fryktet, enda en MA. Det er 2 på rad.

 

Jeg er bare så langt nede nå. Det er jo helt klart noe galt med meg når fosterne dør på ca samme tid 2 ganger på rad.

 

Lykke til dere andre

Så trist :( ikke mist håpet!!! Det trenger ikke være noe galt med deg!!! Jeg mistet 3 ganger på rad på et år... Men nå er jeg gravid igjen å har kommet til uke 13 å vært på UL å alt er bra.

 

Trodde også at det var noe galt med meg ellet mannen.

 

Håper du blir raskt gravid igjen å at neste gang så går det bra❤❤

Klemmer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut av denne termin gruppa også...:( Fikk svaret på blodprøvene i dag og hcg stigningen var ikke bra. Hadde 505 forrige mandag og 1060 fredagen etter.

 

Så da var det som jeg fryktet, enda en MA. Det er 2 på rad.

 

Jeg er bare så langt nede nå. Det er jo helt klart noe galt med meg når fosterne dør på ca samme tid 2 ganger på rad.

 

Lykke til dere andre

Nei, uff så leit 😢 Det er jo ikke sikkert at det er noe galt da, prøv å hold motet oppe ❤️ Vi krysser i alle fall fingrene for at du blir gravid igjen raskt alle sammen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Bolla17☺️

 

7+0 og tidlig UL i dag! Er så spent at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg🙈 Håper alt står bra til med den lille💕

 

Åssen gikk det ? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut av denne termin gruppa også...:( Fikk svaret på blodprøvene i dag og hcg stigningen var ikke bra. Hadde 505 forrige mandag og 1060 fredagen etter.

 

Så da var det som jeg fryktet, enda en MA. Det er 2 på rad.

 

Jeg er bare så langt nede nå. Det er jo helt klart noe galt med meg når fosterne dør på ca samme tid 2 ganger på rad.

 

Lykke til dere andre

Så utrolig trist å høre Mrs. Druestein 😔

Sender deg varme tanker og en skikkelig god klem ❤️

 

Ikke gi opp, en dag sitter spiren hele veien frem 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen gikk det ? ❤️

Det gikk veldig bra! Så en sprell levende liten bønne med fine hjerteslag, alt så helt fint ut❤️ Fantastisk følelse☺️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra! Så en sprell levende liten bønne med fine hjerteslag, alt så helt fint ut❤️ Fantastisk følelse☺️😍

Herlig! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk ikkje denne gongen for oss... :( Mista fosteret veke 5+3 :( Masse lykke til alle saman her inne <3

 

Så kjedelig, håper det klamrer seg fast neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk ikkje denne gongen for oss... :( Mista fosteret veke 5+3 :( Masse lykke til alle saman her inne <3

Så trist! Lykke til videre, håper spiren klamrer seg fast neste gang!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra! Så en sprell levende liten bønne med fine hjerteslag, alt så helt fint ut❤️ Fantastisk følelse☺️😍

 

Fantastisk ❤️❤️❤️ Vi skal neste fredag , da er vi 7+0 😊 Vi har målt en del HCG blodprøver , og stigningen ser kjempe fin ut , den mer enn fordobler seg annen hver dag , så det er jo lovende enn så lenge 😊 målte du noen HCG før ultralyden ? Og hvor langt på vei var du på UL dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk ikkje denne gongen for oss... :( Mista fosteret veke 5+3 :( Masse lykke til alle saman her inne <3

Så trist 💔💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt veldig mye med migrene de tre siste ukene. Er vi flere? Jeg er i 8+2 tror jeg. Kasta opp i nesten hele dag pga migrene. Mye vondt i hodet ellers også. Det, og veeeldig ømme pupper er hovedtegna her nå. Ellers har jeg fått den berømte pigmentstreken på magen. Og sikkert gått opp 10 kg siden jeg spiser HELE tiden altfor mye og lite sunt. Føler meg tom og hul hele tiden. Kvalm av og ikke spise og kvalm etter jeg har spist. Flere som kjenner seg igjen? Ellers føler jeg meg ikke særlig trøtt eller sånn. Og ikke noe murring. Men er sliten av å være syk/migrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...