Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk ❤️❤️ Tid har du termin ? 😊

20/7 😍 Går og gleder meg til tidlig UL, syns tida går så sakte.. hehe.. er så veldig, veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20/7 Går og gleder meg til tidlig UL, syns tida går så sakte.. hehe.. er så veldig, veldig spent!

 

Ja, jeg også! Tid skal du på ul ? Jeg skal 9/12 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også! Tid skal du på ul ? Jeg skal 9/12 :)

28/11, så nærmer seg☺️ Du skal også ta tidlig ul i uke 7 eller? Fått svar på andre blodprøven i dag, og hadde forventet stigning. 5396 på dag 24, hørtes ut som det var en fin verdi😊 vært litt urolig de siste dagene, så godt å få svar på de prøvene nå😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sykemeldt en stund nå pga kvalme og oppkast.. Orker ikke annet enn å ligge på sofaen. Alle lukter er grusomme😷😖

Hvor mange uker er du på vei?

 

Anonymous poster hash: 7b8d6...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt en stund nå pga kvalme og oppkast.. Orker ikke annet enn å ligge på sofaen. Alle lukter er grusomme😷😖

Så stusselig! Håper det ikke blir langvarig😊

Jeg er litt kvalm når jeg våkner på morgenen, og hvis det går lang tid mellom måltider. Blir bedre så fort jeg spiser, så skal virkelig ikke klage. Nesten så jeg ønsker flere symptomer, men vet det kan dukke opp når som helst nå. Så greit å nyte det så lenge det varer, og være forsiktig med hva man ønsker seg🙈😂

 

Syns tida går veldig sakte om dagen. Har venninner som sier tida flyr når man er gravid.. når skjer det? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle nye som har kommet inn hit :)

 

Jeg takker derimot for meg (8+0), her har blødningene bare økt på de siste dagene, dog ingen smerter merkelig nok, men regner med at det er en pågående SA! Jeg har egentlig vært innstilt på det, til tross at ul viste et bankende hjerte på onsdag :(

det eneste jeg håper på nå er at alt kommer ut og at det ikke blir rester liggende igjen slik som sist da jeg aborterte, det var ikke noe særlig!

Masse lykke til videre til dere alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle nye som har kommet inn hit :)

Jeg takker derimot for meg (8+0), her har blødningene bare økt på de siste dagene, dog ingen smerter merkelig nok, men regner med at det er en pågående SA! Jeg har egentlig vært innstilt på det, til tross at ul viste et bankende hjerte på onsdag :(

det eneste jeg håper på nå er at alt kommer ut og at det ikke blir rester liggende igjen slik som sist da jeg aborterte, det var ikke noe særlig!

Masse lykke til videre til dere alle <3

SA er aldri noe kjekt. Håper det viser seg å bare være en blødning. Skal du på sjekk for blødningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SA er aldri noe kjekt. Håper det viser seg å bare være en blødning. Skal du på sjekk for blødningen?

vi var på ultralyd på onsdag fordi jeg hadde begynt å spotte. Legen kunne ikke se noe blødning sa han, men en liten knott med bankende hjerte. Han mente at det skulle gå bra,men er veldig lite optimist i kveld, begynt å murre godt også :( får tenke at det ikke var liv laga til denne spiren dessverre, men sårt når man har sett hjertet slå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på ultralyd på onsdag fordi jeg hadde begynt å spotte. Legen kunne ikke se noe blødning sa han, men en liten knott med bankende hjerte. Han mente at det skulle gå bra,men er veldig lite optimist i kveld, begynt å murre godt også :( får tenke at det ikke var liv laga til denne spiren dessverre, men sårt når man har sett hjertet slå

Utrolig kjipt å lese :( Håper det går bra med deg *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjekt å se deg her inne 83jenta! Gratulerer så masse! Hvordan går det så langt? Får du noe ekstra oppfølging denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle nye som har kommet inn hit :)

 

Jeg takker derimot for meg (8+0), her har blødningene bare økt på de siste dagene, dog ingen smerter merkelig nok, men regner med at det er en pågående SA! Jeg har egentlig vært innstilt på det, til tross at ul viste et bankende hjerte på onsdag :(

det eneste jeg håper på nå er at alt kommer ut og at det ikke blir rester liggende igjen slik som sist da jeg aborterte, det var ikke noe særlig!

Masse lykke til videre til dere alle <3

Sender ein klem! Håper det går bra sjølv om du blør ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanke og klemmer.

Jeg blør kun når jeg er på do, men det er rikelig som kommer. Tok en cb digital i morges for å se om HCG var på vei nedover, den viste selvfølgelig gravid 3 pluss. Så ingen svar å få der.... vet ikke hvor raskt HCG synker jeg, men det blir nok en tur til legen ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

veldig uplanlagt gravid med nr 4..Da de tok ut spiralen pga smerter og blødninger lå det et befrukta egg klart som festa seg.

Etter tårer , latter og mye tanker er mannen og jeg enige om å fullføre svangerskapet og  jeg har så smått begynt å glede meg...

opplevde en MA før vi fikk minstemann og nå begynner jeg å bekymre meg for sånne ting og det er jo egentlig et tegn på at vi vil dette : )

tror jeg er 5 fulgåtte uker , kanskje 5+2-3... litt usikker... har ingen sympt bortsett fra litt større og ømmere pupper. Med de tre andre har jeg vært myyyye kvalm , og jeg minnes kvalmen kom i starten av uke 7.... når de endte med MA så  kom aldri kvalmen . Derfor håper jeg kvalmen kommer snart....

hvordan er det med deres symptomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanke og klemmer.

Jeg blør kun når jeg er på do, men det er rikelig som kommer. Tok en cb digital i morges for å se om HCG var på vei nedover, den viste selvfølgelig gravid 3 pluss. Så ingen svar å få der.... vet ikke hvor raskt HCG synker jeg, men det blir nok en tur til legen ja

Tenker på deg 💕 Håper virkelig at den lille klorer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanke og klemmer.

Jeg blør kun når jeg er på do, men det er rikelig som kommer. Tok en cb digital i morges for å se om HCG var på vei nedover, den viste selvfølgelig gravid 3 pluss. Så ingen svar å få der.... vet ikke hvor raskt HCG synker jeg, men det blir nok en tur til legen ja

Sender gode tanker og håper spiren har tenkt å bli!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg melder meg inn her jeg :), jeg ble gravid på pp1 og var medlem i termin juni gruppa :), men så spontanaborterte jeg dessverre i uke 7.

 

Så ble jeg gravid igjen før jeg rakk og ha mensen igjen og er nå 4+4 ca. Termin 28 juli hvis alt går bra.

 

Jeg har lite symptomer og kjenner jeg er redd for at det samme skal skje igjen, jeg klarer liksom ikke helt å ha trua på at det skal gå bra denne gangen heller, men jeg håper! :) :)

 

Jeg er 32 år, gift og dette blir vårt 1 barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg melder meg inn her jeg :), jeg ble gravid på pp1 og var medlem i termin juni gruppa :), men så spontanaborterte jeg dessverre i uke 7.

 

Så ble jeg gravid igjen før jeg rakk og ha mensen igjen og er nå 4+4 ca. Termin 28 juli hvis alt går bra.

 

Jeg har lite symptomer og kjenner jeg er redd for at det samme skal skje igjen, jeg klarer liksom ikke helt å ha trua på at det skal gå bra denne gangen heller, men jeg håper! :) :)

 

Jeg er 32 år, gift og dette blir vårt 1 barn :)

Gratulere so mykje 😊 Veit korleis du har det. Eg myste i tidlig SA for 5 mnd sidan og klarer ikkje heilt å tru att det skal gå bra no heller. Håper sjølvsagt, men kjenner det blir nokon lange veker fram til veke 12. Krysser fingrene for att det går bra ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se deg her inne 83jenta! Gratulerer så masse! Hvordan går det så langt? Får du noe ekstra oppfølging denne gangen?

Foreløpig går det bra, går på lutinus, progynova og klexane. Startet med predisinol tidligere enn sist, så har gått lengre på de også, men skulle slutte på de ved test. Krysser fingrene for at vi kommer oss på tul 1.12 (7+0) så langt har vi ikke kommet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...