Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går det greit om den er hemmelig? Går det Ann å velge et annet navn så ikke flere kjenner det igjen? Hadde vært kjipt om det blir avslørt for min del fordi jeg er med i en gruppe. Forstår at det virker merkelig fordi jeg er så hemmelighetsfull ang graviditeten, men det er virkelig grunner til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare å ta helt random navn:for eks "solskinssbarna" "gladgruppa" eller noe helt ut av det blå som ingen kobler. Lurt å gjøre sånn at navnet kan jun søkes opp hvis man vet det. Så ikke alle som søker juli2017 for eks kommer inn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten utdate fra legetime i går:

Legen hadde kun utvendig UL, og kunne derfor ikke se noe tydelig nok siden spiren er så liten enda. Så fikk booket ny graviditetsoppffølging og UL hos fastlegen min 5 des, altså 9+0. Så da er jeg spent på om vi kan tyde litt mer utvikling❤️ Ellers er jeg i god form, men fryktelig sliten.. lite "sengekos" på kveldene for å si det slik da jeg sovner på 1-2-3 - helst før 22! I tillegg er jeg så oppblåst, så går i litt løse gensere så ingen vekker noen mistanke enda. Flere som har fått barn før og merker at magen allerede nå begynner å komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål: Har dere planer om å ta influensavaksine? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har ingen planer om det, fordi jeg aldri har hatt influensa noen sinne og er aldri syk. Lett forkjølelse er det værste jeg har hatt de siste 10-15 årene 🙈 Man blir vel ikke sååå lett syk som gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ta influensa vaksine. Så bra at du får så mye oppfølgning Oslostjerne! Akuratt nå sitter jeg ute å spiser avokado. Nettopp måka hele verandaen mens minsten sover i vogna:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten 3 barn fra før. Hatt 4 svangerskap. Men ikke antydning til mage enda. Oppblåsthet kommer Ann på hva jeg spiser. Drikker jeg mye melk/spiser hvetemel ser det ut som jeg er 5 mnd på vei. Magen er ikke trukket seg helt sammen etter forrige tror jeg. Keisersnitt for 10 mnd sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at jeg er VELDIG nøye på hva jeg spiser. Alltid lagt på meg 16-27 kg i svamgerskapene og jeg gikk til startvekt for bare en mnd siden etter forrige! Det blir vanskelig i jula tror jeg! Jeg er SKIKKELIG søtmoms:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med vekt sliter meg veldig å, forrige la jeg på meg 26kg, og veide 110kg, nå har jeg et utgangs punkt på 94kg og det ser ikke lyst ut😯 dette gjør vondt og tenke på, jeg er 178cm høy så ligger gjevt fordelt.. rett før jeg ble gravid begynte jeg og slanke meg på lavkarbo, men dette kan jeg jo ikke nå. Spiser lavkarbo men kan ikke komme i ketose har jeg fått beskjed om.. Blir en hard sommer😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også oppblåst, sånn at det ser ut som jeg allerede har fått litt mage.. går også med klær som skjuler det så mye som mulig. Er også sinnsykt trøtt, føler jeg kan sovne stående. I dag har også kvalmen meldt seg, men er ikke altfor ille😊 Fått time til tidlig ultralyd i uke 7 i posten i dag, det blir spennende☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg også, og håper jeg blir her til juli (har hatt tre SAer) Hadde testdag fra klinikken (ivf) i går er 4+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83jenta, gratulerer så masse og velkommen skal du være,måtte spiren klore seg fast!

Oslostjerna: ja, i uke 9 skal det være mulig å se med utvendig ul, så det blir kjempe spennende da :)

 

Her har jeg endelig begynt å få noen vage symptomer, runder 7 uker i morgen så synes det var på tide ;) puppene er ømme, tisser om natten og fryser som fy på kvelden :0 sist svangerskap var jeg kvalm i 3 uker på denne tiden,så jeg er spent på om når kvalmen kommer, om den kommer ;)

 

Ang vekt så har jeg akkurat kommet meg ned der jeg var før jeg ble gravid med sønnen vår som nå er 16 mnd! Tok altså litt tid, men det var jo 25 kg som skulle bort,Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likt som meg det da, FruMille. Jeg kom ned i startvekt for en mnd siden. Jeg gikk ned 21. Så nå prøver jeg å spise fornuftig:p

 

Selv er jeg uke 5/6. Jeg merker det i puppene nå. De er større og såre/ømme. Endelig litt tegn!

 

83jenta - Gratulerer til deg og velkommen til oss!♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...