Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Foreløpig går det bra, går på lutinus, progynova og klexane. Startet med predisinol tidligere enn sist, så har gått lengre på de også, men skulle slutte på de ved test. Krysser fingrene for at vi kommer oss på tul 1.12 (7+0) så langt har vi ikke kommet tidligere.

Har du ikke slutte å ta prednisolon?

 

Anonymous poster hash: 7b8d6...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er nå 5+6 på vei med første barn. Det var ikke planlagt og jeg er heller ikke sammen med barnefar, men det gjelder å gjøre det beste utav det. Nå lurer jeg på om det er andre her i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Da blir det å sette daglige sprøyter med klexane. Kjenner jeg gruer meg til dette :/

Går fint det :)

 

Har gått på klexane siden mensstart, så har stukket meg selv i 40 dager snart denne runden, og skal fortsette til neste torsdag uke 7+0

 

(Med flere runder med ivf bak meg er jeg ikke ukjent med å sette sprøyter på meg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+0 i dag, 1 uke igjen til UL☺️ Våknet for 25 minutter siden, og kan ikke huske sist jeg sov så lenge. Skulle gjerne bare sovet videre også, så her har hvertfall trøtta slått skikkelig til. Har hatt arbeidshelg, og var helt utslitt da jeg gikk av vakt halvfire i går, til tross for en veldig rolig helg.. slitsomt, men jeg setter pris på noen tydelige tegn/symptomer her☺️🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen og tatt blodprøve i dag, skal ta neste prøve er på fredag. Håååper at hcg stigningen er normal denne gangen! Får sikkert ikke vite resultatet før neste mandag eller tirsdag.... Lenge å gruble!

 

I dag er det også 2 uker til UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Da blir det å sette daglige sprøyter med klexane. Kjenner jeg gruer meg til dette :/

Jeg må og til med klexane nå, frem til 6 uker etter fødsel😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keane er blodfortynnende.

Jeg skal vel og på det etterhvert tenker jeg.

Jeg er uke 8+1 idag. Synes tiden går fryktelig seint. Jeg har lite symptomer og er vant til å ha manoe når jeg går gravid. Så vanskelig for å glede meg noe særlig. Veldig ømme pupper + nå de siste dagene er det kommer på med kvalme på kveldene. Ingenting ellers resten av dagen. Unntak av litt svimmelhet. Jeg venter med og si et ord til noen føre jeg er minst 12 uker!

Dette var ikke planlagt, dette er vår nr. 4.

 

Flere som har mange symptomer?

 

Sender deg en god klem Mille. Dette var leit å komme inn å lese. Likevel så har jeg blødd mye i mitt forrige svangerskap (styrtblødning og skikkelig mensensmerter), derfor krysser jeg alt av fingre!

 

Velkommen til alle dere nye:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikkje ut som dette går vegen dessverre. Svak positive tester enda (like svake, om ikkje litt mindre som på IKM som er ei veke sidan) tok ein digital idag som viste gravid 1-2 enda.

Håper sjølvsagt, men er realist. Hadde ømme/vonde nippler, men dette forsvant nesten over natta. Mulig litt ømme enda. Blør ikkje og tenker eg tek ein ny digital på søndag.

Frustrerande når ein so veldig gjerne vil bli foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keane er blodfortynnende.

Jeg skal vel og på det etterhvert tenker jeg.

Jeg er uke 8+1 idag. Synes tiden går fryktelig seint. Jeg har lite symptomer og er vant til å ha manoe når jeg går gravid. Så vanskelig for å glede meg noe særlig. Veldig ømme pupper + nå de siste dagene er det kommer på med kvalme på kveldene. Ingenting ellers resten av dagen. Unntak av litt svimmelhet. Jeg venter med og si et ord til noen føre jeg er minst 12 uker!

Dette var ikke planlagt, dette er vår nr. 4.

 

Flere som har mange symptomer?

 

Sender deg en god klem Mille. Dette var leit å komme inn å lese. Likevel så har jeg blødd mye i mitt forrige svangerskap (styrtblødning og skikkelig mensensmerter), derfor krysser jeg alt av fingre!

 

Velkommen til alle dere nye:) :) :)

Jeg bruker magnyl som er blodfortyndende.

 

Anonymous poster hash: 7b8d6...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre om dere som blør/mister symptomer osv. Håper det kan gå bra allikevel!

 

Jeg har bestilt tidlig ul på torsdag, så er veldig spent på det. Jeg vil da være 7+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister på ingen måte symptomer. Her har magen vokst (er nok bare luft men den "stikker" ut) og jeg ser litt chubby ut.. Har UL om 13 dager. Er såå spent!

 

Kvalmen er mye mer ille nå enn forrige svangerskap. Mulig jeg husker feil altså, men det er ikke gøy når jeg brekker meg ved kontorpulten, og kjenner at matlysten er lik 0. Det hjelper jo å spise, men har virkelig ikke lyst på noe som helst.. Det er helt ille, for jeg elsker jo å lage mat og spise gode retter. Men nå kunne jeg helst latt helt være..

 

Brystene er fremdeles ømme og jeg er svimmel. Samboeren mener jeg klager en hel del, men det er litt "off" akkurat nå. Mørkt, det regner i Oslo, og det er i det hele tatt lit vanskelig å finne overskudd når jeg helst vil legge meg samtidig med sønnen på 2,5år kl 19.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo faktisk begynt å gå med Gravidbukser. Prøvde meg med strikk i bukselinningen på de andre buksene mine. Men glidlåsen skle ned, og de strammet for mye på magen. Ble bare kvalmere. Så her er det allerede kjøpt inn 2 nyte Mamma-bukser fra HM slik at jeg slipper mer ubehag enn nødvendig.. Føler det er tidlig når jeg kun er 7+1, men heller dette enn å måtte kaste opp på jobb... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimeg123 og Mrs druestein; Krysser fingrene for dere begge!

 

Jeg mistet også plustelig alle symptomer i slutten av uke 4, men tok blodprøver i uke 5 som viste fin stigning av hcg. Ingenting som tilsa at noe er galt.😉 Og nå merker jeg mer på kroppen igjen, selvom jeg ikke har kjempetydelige symptomer.

 

Er veldig trøtt, men sover dårlig. Ellers er jeg litt kvalm om morgenen og har litt ømme pupper. I natt våknet jeg faktisk da jeg la meg på magen fordi det ble ubehagelig. Kjenner egentlig mest på stress og uro, føler at hele kroppen er i full beredskap. Har legetime i dag, mest for at hu må be meg om å slappe av og skjerpe meg🙈 Kan ikke gå sånn i ukesvis.. ikke bra med konstant høyt stressnivå heller. Høy puls, hjertebank, hodepine og vondt i magen. Sikker på at det meste sitt mellom øra.. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for dere med manglende symptomer. Det kan fortsatt gå veldig fint! 💕 Her er det mye strekk i magen. Merker det ekstra godt når jeg er på jobb og stresser. Er neppe bra, så skal diskutere det med legen om et par dager. Den verste kvalmen har gitt seg, men er fortsatt konstant uggen 😔 På fredag skal vi på tidlig UL, er da 8+0. Håper vi får se blinkende hjerte! 💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også mye klaging, klager gubben på😂

Veldig oppblåst og magen stikker ut, svimmel og får blodtrykksfall vis jeg reiser meg for fort, har også fått bekkenløsning igjen og for å ikke glemme disse puppa😣 men ellers er alt bra😁 slitsomt og jobbe i barnehage om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG viste veldig lave verdier i dag, så da er det nok er SA denne gangen. Skal til ultralyd på torsdag for å se hvor mye som ligger igjen inni der, har ikke hatt den store kjempeblødningen med masse klumper enda, greit å få sjekket og evt få hjelp til å få det ut. Så da kan jeg krysse av en MA og en SA i boken, men heldigvis og evig takknemlig for en velskapt sønn innimellom der <3 <3

Vi holder motet oppe og prøver igjen så fort blødningene gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...