Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Skal på UL på torsdag,er da 13 uker. Er det mulig å se kjønnet så tidlig?

Kjenner jeg gruglere meg (som karsten og Petra sier)...Er alt som det skal?barnet frisk og rask?...mange tanker som tenkes😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på UL på torsdag,er da 13 uker. Er det mulig å se kjønnet så tidlig?

Kjenner jeg gruglere meg (som karsten og Petra sier)...Er alt som det skal?barnet frisk og rask?...mange tanker som tenkes

 

Så spennende! Vi var på UL i uke 13, og da ville ikke jordmor si noe om kjønnet. Hun sa at det var altfor tidlig å si noe sikkert, og ville derfor ikke gi oss ett falskt svar. Jeg var veldig spent før timen! Men det var fantastisk å se den lille, hjertet som slo og hvordan den bevegde seg der inne. Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul i uke 12 nå på torsdag. Gleder meg veldig! Er det noe jeg burde huske på å spørre om? Blir en milepæl å se at alt er bra nå. Planlegger å si det på jobb og til slekt etter det! :) har vært veldig heldig og fått sett nurket både i uke 7 og 9, så er litt bortskjemt, men det er så moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul i uke 12 nå på torsdag. Gleder meg veldig! Er det noe jeg burde huske på å spørre om? Blir en milepæl å se at alt er bra nå. Planlegger å si det på jobb og til slekt etter det! :) har vært veldig heldig og fått sett nurket både i uke 7 og 9, så er litt bortskjemt, men det er så moro! :)

Jeg hadde fått med meg at de burde sjekke nakkefold og nesebein. Ellers sjekket de hos meg at det de kunne se av hjerte, hjerne osv så bra ut så langt og målte lengde fra topp til rumpe, samt armer og bein. Håper alt er i fineste orden for dere!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ! Har noen av dere førstegangs fått litt mage? er 12+3 og føler meg uvanlig stor.. er oppblåst men føler jeg også har fått en bitteliten gravidmage. Har allerede handlet 2 gravidbukser da jeg ble lei av å bare gå i joggebukser  :legrine:



Anonymous poster hash: 4e7ef...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei ! Har noen av dere førstegangs fått litt mage? er 12+3 og føler meg uvanlig stor.. er oppblåst men føler jeg også har fått en bitteliten gravidmage. Har allerede handlet 2 gravidbukser da jeg ble lei av å bare gå i joggebukser :legrine:

 

Anonymous poster hash: 4e7ef...220

Ja, har fått en liten babybump😊 Kjøpte meg 2 gravidbukser før jul, orket heller ikke joggebukser mer. Var veldig oppblåst en periode også, men det har heldigvis bedret seg litt nå😉 Er 13+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Har noen av dere førstegangs fått litt mage? er 12+3 og føler meg uvanlig stor.. er oppblåst men føler jeg også har fått en bitteliten gravidmage. Har allerede handlet 2 gravidbukser da jeg ble lei av å bare gå i joggebukser  :legrine:Anonymous poster hash: 4e7ef...220

Er kanskje litt gravidmage som er kommet, hadde litt mage fra før, så har ikke tenkt noe særlig over det, men har gått ned flere kg pga kvalme, og i dag tok jeg en bukse på meg som ikke var behagelig før jul pga oppblåsthet, og den var blitt for stor.. så kan fint bruke mine gamle bukser en stund til. Har gått i joggebukser og kjoler de siste to månedene.

 

Anonymous poster hash: 4b35b...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tidlig kjente jeg for første gang en liten kul rett over trusekanten , kjennes ut som en liten hard appelsin som ligger inni der ❤️ Er 12+5 idag, og kjenner det kun når jeg ligger rett ut på ryggen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at jeg har litt mage, men føler mest at jeg er oppblåst og lubben. Men magen har forandret seg de siste ukene. Vanskelig å beskrive. Er ikke sylslank i utgangspunktet, så er nok ikke så lett å skille babymage fra et par ekstra kilo. Ikke at jeg faktisk har lagt på meg da. Vekta har vært stabil i 12 uker :) gravidbukse kjøpe jeg i uke 8 eller noe fordi jeg var kvalm og ikke orket stramme linninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter dere med folat i uke 12? Er det eventuelt andre tilskudd dere tar?

Jeg tar Nycoplus Mamma nå. Multivitamin med folsyre, men bare 200 mikrogram i stedet for de 400 man tar de første 12 ukene😊

 

Anonymous poster hash: f89c7...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har problemer med sure oppstøt? Jeg føler sure oppstøt når jeg raper og "klump i halsen". Jeg har prøvd love hearts, melk, titralac, gaviscon, linx,varm damp men ingenting funger noe særlig. Klarer ikke å sove. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har problemer med sure oppstøt? Jeg føler sure oppstøt når jeg raper og "klump i halsen". Jeg har prøvd love hearts, melk, titralac, gaviscon, linx,varm damp men ingenting funger noe særlig. Klarer ikke å sove. Takk

Er ikke så mye plaget, og Gaviscon tar stort sett de plagene jeg har.. men jeg vet at ei venninne av meg hadde god effekt av gulerøtter da hun gikk gravid, vet ikke om du har prøvd det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye plaget, og Gaviscon tar stort sett de plagene jeg har.. men jeg vet at ei venninne av meg hadde god effekt av gulerøtter da hun gikk gravid, vet ikke om du har prøvd det? 😊

Skal prøve. Takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter dere med folat i uke 12? Er det eventuelt andre tilskudd dere tar?

Jeg fortsetter med multivitaminer for 2. og 3. trimester, kjøpt på apoteket. Sikkert ikke nødvendig, er ganske dyrt, men kostholdet er fortsatt så som så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Lurer på om det er en Facebook gruppe for termin juli 2017? Termin har blitt flytta fra 7.august til 28.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lurer på om det er en Facebook gruppe for termin juli 2017? Termin har blitt flytta fra 7.august til 28.juli

Ja, søk opp Termin juli 2017😊

 

Anonymous poster hash: f89c7...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...