Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt styrtblødninger i 3t natt til idag, og en liten styrtblødning nå i kveld, har jeg fått time til ultralyd imorgen etter lunsj. Krysser alt jeg har for at den lille spiren har klort seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha hatt styrtblødninger i 3t natt til idag, og en liten styrtblødning nå i kveld, har jeg fått time til ultralyd imorgen etter lunsj. Krysser alt jeg har for at den lille spiren har klort seg fast!

Uff da.. krysser fingrene for at spiren har klamret seg fast ja. Masse lykke til i morgen❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk en hel uke uten å få tømt meg Virker som magen har kommet litt igang igjen nå Nå er det "bare" 2 dager siden sist :P

wæææ en hel uke :( men ennå godt det har bedret seg !! haha jeg fikk panikk etter 3 dager. Men kom meg heldigvis på do. og nå spiser jeg masse svisker og biola og drikker masse vann for å forebygge så godt det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som merker små bobler enda da?😊

Jeg begynte og merke for et par dager siden❤ venter veldig spent på UL 9.januar😊

Hvor langt er du på vei? Jeg er 13 uker og har kunnet sverge ved to anledninger på at det har vært noe der. Men legen sa det var altfor tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk desverre ikke denne gangen.. gynekologen fant et foster som døde i uke 7. Så jeg ble innlagt og fikk tabletter for å støte ut det som var igjen i livmoren. Nå er fosteret kommet ut, og jeg ligger i sykehussengen og slapper av. Blør enda masse da morkaken hadde delt seg, og kommer ut i biter. En trist dag, der både jeg og mannen har grått mye. Men vi er samtidig lettet over at dette ble oppdaget nå, og ikke på ordinær ultralyd! Vi skal nå vente til jeg har hatt en ordentlig menstruasjon, så prøver vi igjen. Masse lykke til til dere andre, håper det går bra med spirene deres!♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk desverre ikke denne gangen.. gynekologen fant et foster som døde i uke 7. Så jeg ble innlagt og fikk tabletter for å støte ut det som var igjen i livmoren. Nå er fosteret kommet ut, og jeg ligger i sykehussengen og slapper av. Blør enda masse da morkaken hadde delt seg, og kommer ut i biter. En trist dag, der både jeg og mannen har grått mye. Men vi er samtidig lettet over at dette ble oppdaget nå, og ikke på ordinær ultralyd! Vi skal nå vente til jeg har hatt en ordentlig menstruasjon, så prøver vi igjen. Masse lykke til til dere andre, håper det går bra med spirene deres!♡

Nei, uff, så leit!!! Utrolig trist å høre. Tenker på dere ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Jeg er 13 uker og har kunnet sverge ved to anledninger på at det har vært noe der. Men legen sa det var altfor tidlig.

Jeg er 12+5😊 tror det er veldig inviduellt når man merker det, er ganske sikker på at det er baby bobler jeg kjenner og ikke luft bobbler😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre om dere som mister her inne, i alle fall når man har kommet så langt som nå. Lykke til neste gang!

 

Her begynner andre trimester virkelig å nærme seg, for min del blir det neste helg. Da håper jeg kanskje at matlysten melder seg litt igjen. Jeg får i meg mer enn nok mat, men utvalget er litt begrenset (og ikke så sunt).

 

Ellers skal vi på en skikkelig langtur når jeg er i ca. uke 18, så det er også noe å se frem til og være spent på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig leit at du mistet mrsknutsen , håper det klaffer for dere fort igjen ❤️

Jeg går inn i uke 11 imorgen, og har fortsatt ikke hatt noe kvalme, men sliter veldig med utmattelse. Jeg er altså så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har fått meg 20% sykemelding, da kan jeg gå hjem fra jobb kl 14 hver sag istedet for 1530 - det hjelper litt. Men fra jeg kommer hjem fra jobb ligger jeg bare på sofaen, og min lille kropp på 55 kg føles mer ut som 100kg, jeg kommer meg ikke opp av sofaen 😂 føler meg som en elendig mamma for 6 åringen vår, men forhåpentligvis blir formen bedre om et par uker når jeg går inn i andre trimester ❤️

 

Åssen er det med dere andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk desverre ikke denne gangen.. gynekologen fant et foster som døde i uke 7. Så jeg ble innlagt og fikk tabletter for å støte ut det som var igjen i livmoren. Nå er fosteret kommet ut, og jeg ligger i sykehussengen og slapper av. Blør enda masse da morkaken hadde delt seg, og kommer ut i biter. En trist dag, der både jeg og mannen har grått mye. Men vi er samtidig lettet over at dette ble oppdaget nå, og ikke på ordinær ultralyd! Vi skal nå vente til jeg har hatt en ordentlig menstruasjon, så prøver vi igjen. Masse lykke til til dere andre, håper det går bra med spirene deres!♡

En riktig stor klem til deg. Håper det går bra videre ❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk desverre ikke denne gangen.. gynekologen fant et foster som døde i uke 7. Så jeg ble innlagt og fikk tabletter for å støte ut det som var igjen i livmoren. Nå er fosteret kommet ut, og jeg ligger i sykehussengen og slapper av. Blør enda masse da morkaken hadde delt seg, og kommer ut i biter. En trist dag, der både jeg og mannen har grått mye. Men vi er samtidig lettet over at dette ble oppdaget nå, og ikke på ordinær ultralyd! Vi skal nå vente til jeg har hatt en ordentlig menstruasjon, så prøver vi igjen. Masse lykke til til dere andre, håper det går bra med spirene deres!♡

Såå trist å høre ❤ må være grusomt å miste så sent 😢 Lykke til når dere velger å prøve igjen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine og støttende ord, alle sammen! Det går etter forholdene bra med oss, vi velger å tenke positivt og se fremover♡ Lykke til, håper ingen av dere trenger å oppleve det samme!

Og hvis/når vi blir gravide igjen skal vi bestille privat ultralyd før uke 12 for å sjekke at fosteret lever. Tenker med gru på hva som hadde skjedd hvis dette først ble oppdaget på OUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet til uke11+2...så det går fremmover 😊😊 Men formen er fortsatt ikke bedre; kvalm(spyr mest magesyre),trøtt,vondt i magen og de siste dagene har jeg fått veldig hodepine😑 Krysser fingrene for at dette skal gå over på dagen jeg er 12uker😂 men må si at jeg er ikke særlig optimistisk til akkurat det! Det er skikkelig drit å ikke være i form over så lang tid..

Andre som sliter med hodepine?

Liker ikke å ta paracet,så kjerringråd tas imot med takk😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11 nå og har de siste dagene fått en ekstremt plagsom hodepine... den sitter liksom foran øynene og i panna og tinningen... liker heller ikke å ta smertestillende, men idag måtte jeg krype til korset å ta en Paracet ... ikke at det hjalp så mye egentlig 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst, så har jeg kommet til 14+0 nå og er nesten ikke kvalm lenger, foruten når jeg er veldig sulten. Begynner å kjenne meg skremmende normal, ekstremt tungpustet eneste. Så håper det snart blir bedre for dere også 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet til 13+2 og har slitt siden uke 9 med slim i halsen, vanskelig å svelge normal. Klarer ikke å sove. Hvis jeg klarer 1-2 timer er det Amazing!

Endret av holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+0 i dag☺ og regner med at kvalmen nå gir seg i løpet av dagen eller noe sånn.. Neida🙈 Fortsatt kvalm, veldig (!) trøtt og en del vondt i hodet. Føler meg helt skutt hele tiden, og orker minimalt. Håper det snur snart, skal etter planen begynne å jobbe igjen til uka😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen! Er ny på forumet, og det er første gangen jeg er gravid! :) Er 13+2 idag, og har foreløpig termin 14. juli :D Hvordan går det med dere? Er det mange som har vært kvalm, men opplever at det begynner å bli bedre nå? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+0 idag og alt så fint ut på dagens ultralyd ❤️ så ut som en fiks ferdig minibaby som sprellet inni der ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen! Er ny på forumet, og det er første gangen jeg er gravid! :) Er 13+2 idag, og har foreløpig termin 14. juli :D Hvordan går det med dere? Er det mange som har vært kvalm, men opplever at det begynner å bli bedre nå? :)

Hei og velkommen 😊 Første gang gravid her også, kvalmen har heldigvis gitt seg her, er 14+6 nå 😊 Den ga seg egentlig rundt uke 13 for meg, nå er det bare en sjelden gang i blant d merkes 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...