Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ingen tvil hva som kom ut av meg i dag. Veldige magesmerter med kramper , satt på do da en mini morkake og foster kom. Smertene ble borte etter det. skal til legen å skjekke hcg, har mista en tvilling før. Så har jo et håp om at det skal være en igjen inni der. Men har egentlig ikke troa.

*stor klem* håper det går bra med deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker! 1 uke igjen til de magiske 12 og første ultralyd :-D

Så fantastisk deilig!😃

UL på mandag, men har fortsatt 2,5 uke igjen til uke 12. Måtte tida fly gjennom jula... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stor klem* håper det går bra med deg ❤️

Takk ❤️ Var til legen i dag og tok blodprøve, skal igjen til torsdag og ta ny prøve.

Kvalmen har iallfall ikke forlatt kroppen, fytti grisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som plages med for mye magesyre?

Jeg gikk på tabletter for dette før jeg ble gravid. Nå vil jeg si at jeg har like mye vondt i magen som jeg er kvalm. Om kveldene må jeg ofte spy bare for å få ut litt magesyre (hvis det er det som kommer da🙈) og det letter som vanligvis på trykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nå bli mamma for første gang og har termin 23.juli! 

Var på ultralyd i uke 6 for å se hvor langt jeg var på vei og at alt sto bra til :) 

 

Er så mye kvalm og spyr opp det meste jeg spiser, men håper dette snart går over :D 

 

Jeg gleder meg så utrolig mye til å bli mamma, for en fin gave nå før jul <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg fra tirsdagens blodprøve var på 950. Så har nok gått den gale veien . Var i starten av uke 8 da jeg begynte å blø. Tok ny blodprøve i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg fra tirsdagens blodprøve var på 950. Så har nok gått den gale veien . Var i starten av uke 8 da jeg begynte å blø. Tok ny blodprøve i dag.

Krysser fingre til resultatet av blodprøve 2 foreligger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre til resultatet av blodprøve 2 foreligger 😊

Ja det er lov å håpe. Hadde blitt utrolig glad. Men tror det må et mirakel til. 🙂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på ultralyd den 28 ende. Veldig spent. Har dessverre en følelse av at noe ikke er som det skal. Fordi jeg føler meg ikke så veldig gravid. Hatt 3 svangerskap og det siste for 10 mnd siden. Men jeg føler meg bare for frisk rett og slett.. Alt av symptomer er blitt borte underveis. Kun litt ømme bryster igjen. Jeg tror jeg er i uke 11/12/13 når jeg skal på ultralyd. Lang ventetid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her ! :D

 

 

Me skal også vente, likar tanken på at folk skal lure på kva kjønn det er og spørje når dei har høyrt at eg har født. Har høyrt at jordmødre har ein tendens til å bruke ho/han ubevisst. Så er nok viktig å vera veldig klar på dette før ultralyd startar 😊 Er foresten 11+2, skal snart fortelle familie 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å vite kjønnet om det er mulig å se det. Jeg trodde det skulle bli jente forrige gang, og ble litt skuffet i ca. 5 minutter da oul viste at det ikke var tvil om at det var en gutt. Jeg er veldig glad for min egen del at jeg fant det ut tidlig så jeg ikke skulle kjenne på "skuffelsen" når ungen faktisk var ute. Da fikk jeg omstilt hjernen og gledet meg ganske fort til å få en liten skjønn gutt (noe jeg også fikk 😉).

Nå bryr jeg meg ikke om det blir en gutt eller jente, men ønsker likevel å vite for å kunne diskutere navn. Vi er så ubesluttsomme og uenige om spesielt guttenavn at vi trenger den tiden vi kan få for å bli enige 😉 Hadde vært greit å slippe guttenavndiskusjonen om det skulle vise seg å være jente og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg 83 jenta? Hvor mange uker har du kommet på vei nå?

Er 9+2 og det bra her, om man kan kalle kvalme hele døgnet bra.. Har en også en rygg som har kranglet litt, så har vært sykemeldt for det noen uker, er nå femti prosent sykemeldt pga kvalmen frem til onsdag, men slik formen er nå må nok den forlenges.

 

Hadde store planer om å få pyntet resten av huset til jul i dag, men har tilbrakt hele dagen på sofaen. Greit det er en uke igjen til julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me skal også vente, likar tanken på at folk skal lure på kva kjønn det er og spørje når dei har høyrt at eg har født. Har høyrt at jordmødre har ein tendens til å bruke ho/han ubevisst. Så er nok viktig å vera veldig klar på dette før ultralyd startar Er foresten 11+2, skal snart fortelle familie

Ja skal si tydelig ifra med en gang :P  og be jordmor/gynekolog bare kalle den for baby. Spenning og glede er jo en stor del av opplevelsen og dersom man får vite kjønnet tidlig så forsvinner jo en del av spenningen. Men det er jo helt opptil hver enkelt hva man vil vite og ikke. Jeg har imidlertid ingen sterke ønsker, så lenge baby er velskapt :) åhhh... du nærmer deg! wæææ.. er 9+5 her så må holde på det til over nyttår for "almennheten" :) du får sluppet en skikkelig glad nyhet i jula du da! heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er idag 11+2, og kvalmen forsvant for ca.1 ukes tid siden. Brystene er heller ikke like ømme, men betraktelig større enn før :) Og magen begynner å synes litt, spesielt på kvelden. Spennede å følge med på forandringene i kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...