Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

11+0 i dag 😄💝 Kvalmen har roet seg her også, så i helgen har jeg spist som en hest, haha! Brystene er mindre ømme, men har fått et pent veikart med blodårer over seg... På kveldstid er magen faktisk ganske stor nå, men det skyldes vel mest at min store craving er loff 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10+0 i dag. Har akkurat vært på UL og sett lille mini igjen😍 Alt ser helt perfekt ut og for en fantastisk følelse å se at det faktisk er en liten minibaby der inne❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Endelig tørr jeg skrive her inne. Gravid med nr 2. Tidlig ul i dag, 11+1. Alt så fint til ut, så regner meg som trygg 😁😁😁

 

Hvordan går det med deg flutilli?

Har fulgt med her inne en stund 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Endelig tørr jeg skrive her inne. Gravid med nr 2. Tidlig ul i dag, 11+1. Alt så fint til ut, så regner meg som trygg 😁😁😁

 

Hvordan går det med deg flutilli?

Har fulgt med her inne en stund 😅

Skulle få tlf fra legen når svarene var kommet, hun regnet med at svarene ville komme på fredag som var eller i dag. Har ikke hørt noe enda. Regner ikke med det går veien. Veldig innstilt på å starte på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal si tydelig ifra med en gang :P og be jordmor/gynekolog bare kalle den for baby. Spenning og glede er jo en stor del av opplevelsen og dersom man får vite kjønnet tidlig så forsvinner jo en del av spenningen. Men det er jo helt opptil hver enkelt hva man vil vite og ikke. Jeg har imidlertid ingen sterke ønsker, så lenge baby er velskapt :) åhhh... du nærmer deg! wæææ.. er 9+5 her så må holde på det til over nyttår for "almennheten" :) du får sluppet en skikkelig glad nyhet i jula du da! heldig :)

Ja, gledar oss veldig no til å sleppe bomba. Godt å kunne få lov å vera gravid på ordentleg på ein måte.. Kan begynne å sjå at eg har fått litt mage no. Sikkert mest luft + 7 kilo som eg har lagt på meg. Jesus!! Nokon andre som føler at buksene begynner å bli litt trange i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to uker siden jeg måtte legge vekk de vanlige buksene mine, Frøken Johnsen 😂🙈 Har bare lagt på meg 2 kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11+2 her også, og veldig fint endelig å være i uke 12. Vil være 12 fullgåtte uker på julaften, så her slippes nyheten til begge sider av familien på felles middag lille julaften. Veldig spent på det!

 

Tror vi går for en ny ultralyd i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg takk for meg her inne.

 

❤❤ håper du blir raskt gravid igjen.. Jeg vet hvordan det er å miste. Du må bare være sterk ❤❤❤ sist gang mistet jeg 23 desember i uke 11... Alt datt ut... Men kom meg heldigvis igjennom det å er gravid igjen i uke 19 :) ...

 

God jul❤

 

 

Anonymous poster hash: 9750c...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg takk for meg her inne.

 

Såå trist! Hr heiet å tenkt på deg! Krysser fingrene for at du raskt blir gravid igjen.

Masse klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk❤

Må bare starte prøving igjen med en gang, og håpe på at en spire kan klore seg fast.

Lykke til videre i svangerskapene deres👍

Kommer nok til å stikke nesa inn hit innimellom 🙂

Om syklusen er normal med en gang så har jeg ikm 7 januar . Så får vi se hvordan det barker i vei .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre Flutili! Masse lykke til med videre prøving, håper du blir raskt gravid igjen og at spiren klamrer seg fast❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja skal si tydelig ifra med en gang :P og be jordmor/gynekolog bare kalle den for baby. Spenning og glede er jo en stor del av opplevelsen og dersom man får vite kjønnet tidlig så forsvinner jo en del av spenningen. Men det er jo helt opptil hver enkelt hva man vil vite og ikke. Jeg har imidlertid ingen sterke ønsker, så lenge baby er velskapt :) åhhh... du nærmer deg! wæææ.. er 9+5 her så må holde på det til over nyttår for "almennheten" :) du får sluppet en skikkelig glad nyhet i jula du da! heldig :)

 

Sist jeg gikk gravid, forsnakkelse en av legene seg på ultralyd. Det var ikke så gøy. Vi trodde først hun tulla, men ut kom det jaggu en jente. Dette var helt i slutten av svangerskapet.

 

Så denne gangen skal jeg være enda klarere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg gikk gravid, forsnakkelse en av legene seg på ultralyd. Det var ikke så gøy. Vi trodde først hun tulla, men ut kom det jaggu en jente. Dette var helt i slutten av svangerskapet.

 

Så denne gangen skal jeg være enda klarere!

Kanskje lurt å minne dem på det ved hver kontroll  :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som er plaget med hodepine/stiv nakke?

Jeg har hatt masse migrene. Det er nok pga mye spenningshodepine og stiv nakke. Tørr nesten ikke ta Paracet eller sånn heller. Går med vondt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som er plaget med hodepine/stiv nakke?

Ja, har hatt mye hodepine nå de siste dagene.. kan virke som jeg holder på å bli forkjøla, så håper det er derfor. Som Herognå sier så liker jeg ikke å ta smertestillende nå heller, så må gjerne være veldig forbigående😊 Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd og sett en liten skjønn sak med alt der det skulle være. Nakkefold, hjerte, hjerne osv så helt fint ut så nå stoler jeg på at alt er fint og flott der inne. Nå må jeg bare ta godt vare på ham/henne til juli ;) Det er litt rart å se på ul bildene nå etterpå. Er jo mest lik en marsboer fra en sci-fi film... Men ooo så søt 😍

Nå gleder vi oss til å avsløre hemmeligheten for familie og venner i løpet av juleferien. ❤️

 

Hvis du skal avsløre til jul, hva skal du/dere gjøre?

Vi har pakket inn kopier av ul bildet i små gaver og har tenkt å gi det som "en gave vi har bestilt, men ikke fikk leverte før jul, men den leveres på nyåret" forklaring. Blir slik til våre foreldre og søsken I hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd og sett en liten skjønn sak med alt der det skulle være. Nakkefold, hjerte, hjerne osv så helt fint ut så nå stoler jeg på at alt er fint og flott der inne. Nå må jeg bare ta godt vare på ham/henne til juli ;) Det er litt rart å se på ul bildene nå etterpå. Er jo mest lik en marsboer fra en sci-fi film... Men ooo så søt 😍

Nå gleder vi oss til å avsløre hemmeligheten for familie og venner i løpet av juleferien. ❤️

 

Hvis du skal avsløre til jul, hva skal du/dere gjøre?

Vi har pakket inn kopier av ul bildet i små gaver og har tenkt å gi det som "en gave vi har bestilt, men ikke fikk leverte før jul, men den leveres på nyåret" forklaring. Blir slik til våre foreldre og søsken I hvertfall.

Så koselig!! Jeg skal på ultralyd den 28 ende. Er så lenge til føler jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ultralyd i dag, og for en opplevelse! Termin ble flyttet 5 dager frem, så er plutselig 12+1! 😍 Der inne var en sprell levende baby som så helt perfekt ut. Jordmor var ikke 100% sikker, men bildene var så bra at hun dristet seg til å vedde på at det var ei lita jente i magen i min 💝 Nå skal det bli godt å få fortelle det til familien i jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...