Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Det er verst mellom frokost og lunsj, og jeg unner ingen å være slik. Så tror ikke du skal håpe på dette

jeg var slik da jeg var gravid med sønnen min,så jeg vet hva det går i. ;) mener å huske at kvalmen kom i uke 6 og varte til uke 10 da,men som sagt så er det ingen tegn til kvalme nå, 7+2 :/ du får se på det som et meget godt symptom ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testa pos i kveld med termin 23 juli Er egentlig henvist til ICSI og har time i februar Er så glad!!!!

fantastisk :) gratulerer og velkommen hit :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 i dag ! 🎉

Her er kvalmen også kommet snikende de siste dagene. Kvalme er heldigvis ikke alt for ille og den kommer i bølger... Lite mat som frister, men klementiner er FANTASTISK 🙈

Endret av Vinterugle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin foreløbig : 22 juli ( merkelig sykluser etter SA)

 

fikk en hyggelig overaskelse da jeg var på kontroll på gyn for vanncyster.

Var vist gravid!

Har ikke hatt symtoner i det hele tatt fram til nå,uggen nå på morran. LItt ømme pupper men ellers ingenting!

Dette blir barn nr 2.

Har ei jente på 3 år <3

Endret av ElineOlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Facebook-gruppe opprettet under navnet 2017Lykke

Den er lukket men ikke hemmelig før alle som vil har meldt seg inn

 

Finner den ikke? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalme er for meg det eneste sikre tegnet på graviditet, selv om at jeg vet jo at det ikke stemmer, for finnes jo en hel haug andre symptomer man kan få! Likevel så går no jeg her og venter på den der kvalmen jeg da, som enda glimrer med sitt fravær :0 nå er jeg inne i en sånn "jeg er så bekymret og nervøs" fase, skikkelig drit å ha det sånn synes jeg! Har jo andre symptomer som trøtthet,svimmel og nattlige dobesøk, det er ikke godt nok for meg,men jeg burde vel kanskje være glad til...

Join the club kjære deg.. har gått rundt og være bekymret og nervøs siste 2 ukene, siden jeg fant ut av graviditeten, og det kjennes ut som en eeeeviget siden... ikke hatt et eneste symptom- annet enn en anelse ømme pupper.. i dag er førse dagen jeg er skt kvalm, men vet ikke om det er graviditeten, eller noe annet... stoler ikke på det, og føler meg ikke gravid i det hele tatt... 

skal på tidlig UL i morgen, så håper alt ser greit ut inni der... er akkkurat 6 uker i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at alle er inneforstått med at Facebookgruppen er konfidensiell, og at om det skulle vise seg at noen kjenner noen som kjenner noen eller liknende- ikke har noe med å snakke videre om personer som er i denne gruppen-.da graviditeten er personlig, og å dele informasjonen og med hvem- er opp til hver enkelt :)

 

Da er det sagt ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er cirka 16dpo og HCG viste 691. Er dette bra eller dårlig? De kunne ikke svare på dette (de visste ikke selv).

Hvordan kunne de ikke svare på det?? det er veldig bra.. det er ikek mengden i seg selv, men stigningen de ser på, da mengden er veldig individuell, men det er innenfor normalen.. den skal doble seg hver dag til annenhver dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt blødning ved tørk på do det siste døgnet, samt lite symptomer, så bestilte jeg tidlig ul i dag, var virkelig innstilt på det verste, men der fikk vi se den lille spiren vår med blinkende <3 Jeg er såååå lettet og utrolig rørt og glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the club kjære deg.. har gått rundt og være bekymret og nervøs siste 2 ukene, siden jeg fant ut av graviditeten, og det kjennes ut som en eeeeviget siden... ikke hatt et eneste symptom- annet enn en anelse ømme pupper.. i dag er førse dagen jeg er skt kvalm, men vet ikke om det er graviditeten, eller noe annet... stoler ikke på det, og føler meg ikke gravid i det hele tatt... 

skal på tidlig UL i morgen, så håper alt ser greit ut inni der... er akkkurat 6 uker i morgen.

 

Det er ikke noe kjekt, veldig kjipt å gå rundt å ha det slik. Men jeg tror nok at det er svangerskapskvalmen som omsider har omfavnet deg, og det er jo et godt tegn;) fortsatt ingen kvalme her, men gravid er jeg, fikk se den lille spiren vår på ul i dag <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...