Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelpes... jeg har blitt en tikkende "hormonbombe". Om jeg mister et tog, noe tar for lang tid eller jeg henger meg opp i en kommentar så raser verden sammen noen minutter. Helt ekstremt, og jeg skjønner at folk rundt meg syntes jeg overreagerer. Men jeg klarer ikke la være😳

 

Flere som har kort lunte? 😤💥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner til den følelsen og er man inne på forum som dette så hører man iallefall mye om sa og ma!

30 % er en del ja, og det er selvsagt forferdelig trist hvis man opplever det men jeg prøver å tenke at det er jo en grunn til at man evt mister, da er det ikke liv laga, utviklingen av spiren stopper opp av en grunn!

Ja, hvis det er en trøst... Får prøve å tenke positivt og glede seg over dette... Ellers blir det forferdelig lang og tung ventetid..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere her inne som ikke har noen gravidsymptomer enda?? Kjenner og kjenner etter, men ingenting... Har vanskelig for å tro at det er noe liv der inne.. 😬😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis det er en trøst... Får prøve å tenke positivt og glede seg over dette... Ellers blir det forferdelig lang og tung ventetid..

Ja, klart jeg gleder meg over spiren 🌱 Men hadde behov for en utblåsning siden jeg ikke kjenner igjen meg selv.. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart jeg gleder meg over spiren Men hadde behov for en utblåsning siden jeg ikke kjenner igjen meg selv.. Sorry.

?? litt usikker på hva du siterer meg for... eller beklager for?? 

 

Utblåsninger er helt helt innafor og akseptert.. har du misforstått, og trodd jeg har sagt noe til deg om det? og at jeg ikke trod du gleder deg over spiren??

 

Du siterre nemlig et svar til en, etter jeg har skrevet jeg har angst for å miste, og at det er 30% som gjør det, og det er jo maaaange, og man får på følelsen at dette er noe ALLE skal gjennom en gang i livet...

 

Jeg er bare helt på tuppa om dagen i redsel for at det skal gå noe galt, og at spiren ikke skal sitte, så jeg er ihvertfall en tikkende bombe og et nervevrak!! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner her jeg 😊 Gravid for første gang, er 6+0 i dag 😊 Termin er vel 5 juli eller noe tror jeg. Veldig spennende, har prøvd i 4 år og den satt på 4 prøverørsforsøk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner her jeg Gravid for første gang, er 6+0 i dag Termin er vel 5 juli eller noe tror jeg. Veldig spennende, har prøvd i 4 år og den satt på 4 prøverørsforsøk

Gratulerer :) Så fantastisk etter 4 år!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? litt usikker på hva du siterer meg for... eller beklager for??

 

Utblåsninger er helt helt innafor og akseptert.. har du misforstått, og trodd jeg har sagt noe til deg om det? og at jeg ikke trod du gleder deg over spiren??

 

Du siterre nemlig et svar til en, etter jeg har skrevet jeg har angst for å miste, og at det er 30% som gjør det, og det er jo maaaange, og man får på følelsen at dette er noe ALLE skal gjennom en gang i livet...

 

Jeg er bare helt på tuppa om dagen i redsel for at det skal gå noe galt, og at spiren ikke skal sitte, så jeg er ihvertfall en tikkende bombe og et nervevrak!! :(

Oki, da så. Stod bare rett under min, og trodde derfor du syntes det ikke var greit med en utblåsning :) hehhe, men da misforstod jeg! Ikke noe problem :) ser tilbake nå og at jeg helt klart leste litt for kjapt. Endret av Oslostjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere her inne som ikke har noen gravidsymptomer enda?? Kjenner og kjenner etter, men ingenting... Har vanskelig for å tro at det er noe liv der inne..

 

Er 5+0 i dag, og det er ganske stille her også. Har hatt noen bølger med menslignende smerter hver dag hele forrige uke, men dette har avtatt en del. Kjenner på litt halsbrann innimellom og kanskje at jeg føler meg litt trøttere, men ellers lite! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vondt i den ene puppen på siden🙄

Ellers endel murringer i magen, tett nese, dott i venstre øre og masse tissing🙊

 

Er glad for hver dag som går uten kvalme😁

Ekstrem svangerskapskvalme sist.. Så slipper nok ikke unna😳 4+5 idag

tipper kvalmen melder seg i uke 6😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner her jeg Gravid for første gang, er 6+0 i dag Termin er vel 5 juli eller noe tror jeg. Veldig spennende, har prøvd i 4 år og den satt på 4 prøverørsforsøk

Gratulerer så masse! Det høres ut som vi er like langt på vei, i hvertfall i følge internett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuslet innom legekontoret på vei fra levering i BHG i dag,tenkte å høre om korti man skal bestille første time hos lege for blodprøver ect. Tidligere vare det mellom uke 8-10, men nå er det visst ikke før i uke 12!! Med andre ord så har jeg god tid til å bestille legetime :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer her og! Det er daglig mensmurring morgen og kveld. Lite midt på dagen. Minsten her er 10 mnd. Så blir tett det her.. Jeg er også kvalm fra 18 tiden på kveldene. Men ikke ellers. Merker lite ellers. Det bekymrer meg også for jeg er typen som alltid har vært lyndårlig og hatt en haug av symptomer i hele svangerskapene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer her og! Det er daglig mensmurring morgen og kveld. Lite midt på dagen. Minsten her er 10 mnd. Så blir tett det her.. Jeg er også kvalm fra 18 tiden på kveldene. Men ikke ellers. Merker lite ellers. Det bekymrer meg også for jeg er typen som alltid har vært lyndårlig og hatt en haug av symptomer i hele svangerskapene!

Jeg har bestilt privat ULtime før uke 12.

 

Anonymous poster hash: 7b8d6...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer og velkommen hit :)

Jeg har bestilt privat ULtime før uke 12.

 

Lite symptomer her og! Det er daglig mensmurring morgen og kveld. Lite midt på dagen. Minsten her er 10 mnd. Så blir tett det her.. Jeg er også kvalm fra 18 tiden på kveldene. Men ikke ellers. Merker lite ellers. Det bekymrer meg også for jeg er typen som alltid har vært lyndårlig og hatt en haug av symptomer i hele svangerskapene!

Unnskyld meg, svar var for Frumille.

 

Anonymous poster hash: 7b8d6...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt privat ULtime før uke 12. Unnskyld meg, svar var for Frumille. Anonymous poster hash: 7b8d6...a58

tenker privat ul i uke 11-12 vi også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+0 i dag, og det er ganske stille her også. Har hatt noen bølger med menslignende smerter hver dag hele forrige uke, men dette har avtatt en del. Kjenner på litt halsbrann innimellom og kanskje at jeg føler meg litt trøttere, men ellers lite! 

jeg er 4+6, så da er vi jo så og si like langt.. :) Godt å høre at det er flere som ikke kjenner så mye.... blir så bekymret.. Best å bare være glad for at man ikke ligger over doskålen kanskje... :) 

 

Hadde litt murringer uken før IKM, men det er borte.. er ganske sulten, men det kan jeg jo være uansett liksom... 

Vi får bare håpe på det beste og glede oss over graviditeten... <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...