Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg kjenner på er ømme bryster, de er bare ømme på sidene, men det kjennes ut som store blåmerker.

Ja, det er vel det eneste hos meg og.. en anelse ømme på sidene om jeg klemmer på de.. men ikke ellers... 

 

Blir nå litt roligere av at det er mange flere som ikke kjenner mer enn meg.. får litt inntrykket av at "alle" har så mye greier og er kvalme etc... men da er det jo ikke helt sånn.. 

Får også inntrykk av at "alle" mister I SA eller Ma... leser om så mange grusomme og triste historier her inne.. så mister jo helt motet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 5+4 i dag 💝 Har bestilt UL privat i uke 8. Klarer nesten ikke vente! Ringte helsestasjonen for å høre når jeg burde komme, og fikk da første time med jordmor i midten av desember, da er jeg i uke 10. Fastlegen min hadde ikke tid før i desember, så er jo helt håpløst å komme inn der...

 

Ellers er det en god del murring og strekk i livmora om dagen, og i går var jeg veldig kvalm fra lunsj og ut kvelden. Nesten så jeg jublet av det, haha! 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nå litt roligere av at det er mange flere som ikke kjenner mer enn meg.. får litt inntrykket av at "alle" har så mye greier og er kvalme etc... men da er det jo ikke helt sånn..

Får også inntrykk av at "alle" mister I SA eller Ma... leser om så mange grusomme og triste historier her inne.. så mister jo helt motet :(

 

Helt enig! Man får inntrykk av at alle har masse tydelige symptomer og at annnehver person her inne opplever MA og SA, så jeg er utrolig glad for at vi er en så ærlig og positiv gjeng i denne termingruppa 🙏🏻 La oss fortsette med det mens vi krysser fingrene for at det blir babylykke på alle sammen i juli! ❤️✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt opplevde eg eit smertehelvete frå ein anna verden. Våkna med kraftige menslignande smerter og gjekk på do for å spy. Etter eit par minuttar på do vart smertene så uutholdbare at eg svima av. Då vakna kjeresten min og fekk ringt legevakt. Eg var først til legevakten og så til KK-klinikken. Smertene vart heldigvis fort bedre. På KK fekk eg sjå det 3.6 mm fosteret med bankene hjerte som låg trygt inne i livmora ❤ Legen sa at smerten antageligvis kom frå at livmora strekk seg. Nesten så eg håpte på å få ein slags diagnose, slik at eg kunne bli fiksa 😧 Magesmerter er der fortsatt, men heldigvis mildere. Nokon som har hatt det slik? (Føle meg skikkeleg hypokonder btw)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt opplevde eg eit smertehelvete frå ein anna verden. Våkna med kraftige menslignande smerter og gjekk på do for å spy. Etter eit par minuttar på do vart smertene så uutholdbare at eg svima av. Då vakna kjeresten min og fekk ringt legevakt. Eg var først til legevakten og så til KK-klinikken. Smertene vart heldigvis fort bedre. På KK fekk eg sjå det 3.6 mm fosteret med bankene hjerte som låg trygt inne i livmora ❤ Legen sa at smerten antageligvis kom frå at livmora strekk seg. Nesten så eg håpte på å få ein slags diagnose, slik at eg kunne bli fiksa 😧 Magesmerter er der fortsatt, men heldigvis mildere. Nokon som har hatt det slik? (Føle meg skikkeleg hypokonder btw)

Skjønner godt at du ble redd! Bra du fikk komme inn og se at alt var bra da 💕 Har hørt at ligamentsmerter kan være veldig vonde, men det du opplevde høres jo helt grusomt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ble redd! Bra du fikk komme inn og se at alt var bra da 💕 Har hørt at ligamentsmerter kan være veldig vonde, men det du opplevde høres jo helt grusomt ut!

Ja, det var ein skummel opplevelse 😕 Håpar at eg slepp å oppleva det igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kjennes ktoppen ut som et stort blåmerke, etter en dag på jobb så verker hele kroppen, murringer, og trøtthet slår meg som et lyn nedslag hver kveld, forferdelig slitsomt😪 men glad for hvert symptom jeg har hver dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt opplevde eg eit smertehelvete frå ein anna verden. Våkna med kraftige menslignande smerter og gjekk på do for å spy. Etter eit par minuttar på do vart smertene så uutholdbare at eg svima av. Då vakna kjeresten min og fekk ringt legevakt. Eg var først til legevakten og så til KK-klinikken. Smertene vart heldigvis fort bedre. På KK fekk eg sjå det 3.6 mm fosteret med bankene hjerte som låg trygt inne i livmora ❤ Legen sa at smerten antageligvis kom frå at livmora strekk seg. Nesten så eg håpte på å få ein slags diagnose, slik at eg kunne bli fiksa Magesmerter er der fortsatt, men heldigvis mildere. Nokon som har hatt det slik? (Føle meg skikkeleg hypokonder btw)

oi du hendelse for en opplevelse, stakkar deg :0

Godt å høre at alt er bra da, og at du fikk se et bankende hjerte <3

 

Anonymous poster hash: 01da2...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På appen min så står det, du er i graviditetstest 6 (5+2).

Er jeg da 6 uker eller 5 uker?

du er da inne i sjette svangerskapsuke :)

 

Anonymous poster hash: 01da2...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera so mykje og velkommen mammag22 😀 Eg brukar ein app som fortel meg at eg har termin kunn tre dagar før deg, og er 6 veker på veg i morgon 😊 Første graviditet?

Endret av Frøken Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulera so mykje og velkommen mammag22 😀 Eg brukar ein app som fortel meg at eg har termin kunn tre dagar før deg, og er 6 veker på veg i morgon 😊 Første graviditet?

Nei, er mitt 4. (en sa i uke 13). Så om alt går etter planen så blir jeg trebarnsmor i juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter😊 Lister meg inn her jeg også. Er 4+1 i dag og har foreløpig termin 20. juli. Venter førstemann, og spiren satt på første icsi-forsøk etter 2,5 år med prøving. Endelig😍😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gruppa Solan85 og mammag22 👏🏼 Vi begynner å bli en stor gjeng her nå 😉 Jeg ventet mitt andre barn og er 5+1 ❤️ Skal på første oppfølging på torsdag hos fastlege. Han er heldigvis ivrig med oppfølging ettersom jeg har litt forhøyede celleprøve-verdier. Det er nok ikke noe problem - men er fornøyd med tett oppfølging m/ultralyd. Spent på å se om det "bare" er 1 stk - for jeg har så mange symptomer og vondt i korsryggen atte "hjelp". 😆😅 får panikk om det er tvillinger assa 😂 Jeg skal holde dere oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gruppa Solan85 og mammag22 Vi begynner å bli en stor gjeng her nå Jeg ventet mitt andre barn og er 5+1 ❤ Skal på første oppfølging på torsdag hos fastlege. Han er heldigvis ivrig med oppfølging ettersom jeg har litt forhøyede celleprøve-verdier. Det er nok ikke noe problem - men er fornøyd med tett oppfølging m/ultralyd. Spent på å se om det "bare" er 1 stk - for jeg har så mange symptomer og vondt i korsryggen atte "hjelp". får panikk om det er tvillinger assa Jeg skal holde dere oppdatert!

Gleder meg til oppdatering ! Masse lykke til :D ! Har min første legetime 25 nov, blir nok ikke UL, men kjenner det skal bli godt å snakke med noen om graviditeten Kjenner selv jeg får litt små panikk når tanken på tvillinger streifer hjernen, haha,!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til solan85 og mammag22, gratulerer med spire i magen :)

Oslostjerne: det blir en spennende dag,håper du vil dele med oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såå hormonell i dag, alt mannen sier treffer en nerve hos meg. Stakkars, han som er så flink og hjelpsom, og prøver å gjøre alt riktig, likevel plager han livet av meg. Kjenner det blir tungt med kveldsvakt i dag, ikke klar for å møte mennesker haha  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her med beregnet termin 10. Juli :) fant det ut i går, så dette blir spennende 😊

Så spennende!! Mitt 4 også:-) Lurer på når magen kommer den gangen her! Vil gjerne skjule det lengst mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som veit om det er en facebook gruppe enda for julimødre? Om ikke, skal jeg lage en? :)

Bare kall den noe annet, og lag den skjult. Så kun vi kan finne den som vet navnet. Ellers kan ikke jeg være med ihvertfall. Vet ikke hva andre tenker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i en annen gruppe fra sist år på Facebook. Og vi har fått så utrolig god kontakt der inne! Jeg synes det er mye lettere å skrive der enn her også. Og hvis man vil dele bilder osv så kan man det. Vet det var andre derifra som ikke brukte facebook, men som opprettet profil kun for å være med i gruppa. Man trenger jo ikke si det til noen at man har profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...