GĂ„ til innhold

Termin Juni 2017đŸŒ


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det er jo ikke alle som blir det, men jeg fĂžler det er et sikkert graviditetstegn😬 Jeg vet at jeg angrer pĂ„ at jeg Ăžnsker det om kvalmen virkelig slĂ„r til😅 I skrivende stund er jeg lagt meg for kvelden, jeg er sĂ„ kvalm nĂ„ at jeg vurderer Ă„ henta bĂžtta.. det var slik det begynte ved forrige svangerskap ogsĂ„, men det endte desverre med en dĂždfĂždsel 32 uker pĂ„ vei. Jeg er sĂ„ redd det skal bli noe galt det er nok derfor heg Ăžnsker kvalmen velkommen, selv om jeg ikke har det bahegelig akkurat nĂ„..😬 Har lite andre symptomer bortsett fra svimmelhet og mer sulten enn vanlig 😊

Hehe skjÞnner hva du mener :P for Ä vÊre Êrlig sÄ tenkte jeg det samme som deg noen uker siden.. *vÊr sÄ snill kvalme Ä kom*.. Haha men nÄ angrer jeg :)

 

Ja hĂžrte om den triste historien din :( hĂ„per du blir fulgt tett opp nĂ„!❀❀

 

Har du barn fra fĂžr? Eller mistet noen andre ganger?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hehe skjÞnner hva du mener :P for Ä vÊre Êrlig sÄ tenkte jeg det samme som deg noen uker siden.. *vÊr sÄ snill kvalme Ä kom*.. Haha men nÄ angrer jeg :)

 

Ja hĂžrte om den triste historien din :( hĂ„per du blir fulgt tett opp nĂ„!❀❀

 

Har du barn fra fĂžr? Eller mistet noen andre ganger?

Ja, jeg har ei nydelig jente pĂ„ 6 Ă„r fra fĂžr😍😍 blir fulgt godt opp, skal pĂ„ tidlig ul pĂ„ mandag, og gĂ„r pĂ„ bĂ„de albyl e og klexane sprĂžyter hver dag 😊 Krysser fingrene for at dette gĂ„r brađŸ˜ŠđŸ˜Šâ€ïž
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hehe skjÞnner hva du mener :P for Ä vÊre Êrlig sÄ tenkte jeg det samme som deg noen uker siden.. *vÊr sÄ snill kvalme Ä kom*.. Haha men nÄ angrer jeg :)

 

Ja hĂžrte om den triste historien din :( hĂ„per du blir fulgt tett opp nĂ„!❀❀

 

Har du barn fra fĂžr? Eller mistet noen andre ganger?

Ja, jeg har ei nydelig jente pĂ„ 6 Ă„r fra fĂžr😍😍 blir fulgt godt opp, skal pĂ„ tidlig ul pĂ„ mandag, og gĂ„r pĂ„ bĂ„de albyl e og klexane sprĂžyter hver dag 😊 Krysser fingrene for at dette gĂ„r brađŸ˜ŠđŸ˜Šâ€ïž
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, jeg har ei nydelig jente pĂ„ 6 Ă„r fra fĂžr😍😍 blir fulgt godt opp, skal pĂ„ tidlig ul pĂ„ mandag, og gĂ„r pĂ„ bĂ„de albyl e og klexane sprĂžyter hver dag 😊 Krysser fingrene for at dette gĂ„r brađŸ˜ŠđŸ˜Šâ€ïž

Lykke til :D jeg skal pĂ„ en til UL pĂ„ tirsdag siden jeg blir fulgt nĂžye 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da jeg vÄknet mandag hadde jeg ingen idé om at jeg innen kvelden skulle ha testet positivt og fÄ forventet termin 21. juni regnet etter fÞrste dag i siste mens og blodprÞve som neste dag gav hcg-nivÄ pÄ 477.

 

Helt ny i dette gamet...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

SĂ„ kjekt med mange nye 😀 SĂ„ spennende tid i vente. Har bestilt tidlig UL neste uke 😍 Gleder meg Ă„ se hva som lurer seg inne i magen 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her ble jeg avvist av fastlege og fikk beskjed om Ä komme tilbake i uke 12.. de kunne kun ta en blodprÞve liksom. SÄ her var det ikke noe tidlig oppfÞlging Ä fÄ. Men nÄ har jeg heller aldri vÊrt gravid fÞr

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her ble jeg avvist av fastlege og fikk beskjed om Ä komme tilbake i uke 12.. de kunne kun ta en blodprÞve liksom. SÄ her var det ikke noe tidlig oppfÞlging Ä fÄ. Men nÄ har jeg heller aldri vÊrt gravid fÞr

Tror ikke det er sÄ vanlig Ä fÄ komme inn til sjekk fÞr man kommet til uke 12 viss man ikke blÞr/smerter eller har mistet fÞr :)

 

Men gratulere med graviditeten :) men jeg synes det gÄr kjempe tregt til uke 12:p jeg teller flere ganger om dagen for se om jeg er kommet lengre :P

 

Tror jeg snart nÄ koble ut noen uker fra forumet Ä meg selv :P

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her ble jeg avvist av fastlege og fikk beskjed om Ä komme tilbake i uke 12.. de kunne kun ta en blodprÞve liksom. SÄ her var det ikke noe tidlig oppfÞlging Ä fÄ. Men nÄ har jeg heller aldri vÊrt gravid fÞr

FĂ„r ikke time hos lege tidlig dersom det ikke er noe spesielt. Jeg har blitt satt opp nĂ„r jeg er 7+2 tror jeg. Men jeg sliter allerede mye med bekkenet. Forrige svangerskap fikk jeg derimot ikke time fĂžr jeg var 12 uker 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bestilte fÞrste kontroll hos jordmor i dag og var sÄ heldig Ä fÄ samme som med fÞrste. :) Fikk time om 3 uker, da er jeg 9 uker pÄ vei. Gleder meg! 

Det er en skikkelig rar tilstand for tiden, for jeg fÞler meg sÄ sinnsykt gravid, men sÄ er det sÄ tidlig at jeg ikke vil fortelle det til noen ennÄ heller. :P

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har forelĂžpig termin 26 juni, sĂ„ nĂ„ er d bare Ă„ krysse fingrenefor at alt gĂ„r bra😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Bestilte fÞrste kontroll hos jordmor i dag og var sÄ heldig Ä fÄ samme som med fÞrste. :) Fikk time om 3 uker, da er jeg 9 uker pÄ vei. Gleder meg!

 

Det er en skikkelig rar tilstand for tiden, for jeg fÞler meg sÄ sinnsykt gravid, men sÄ er det sÄ tidlig at jeg ikke vil fortelle det til noen ennÄ heller. :P

Jeg er helt lik 😊 FĂžler meg veldig gravid. Magen er til og med stor (veldig oppblĂ„st), tror nok at folk ser det 🙈 Men vil holde meg lengre.

 

Spennende med time hos jordmor da 😀 Kjekt Ă„ ha noe Ă„ se fram mot.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ kjekt da Mariamani 😃 Da har du termin en dag fĂžr meg. Jeg har forelĂžpig menstermin 2/6 😊 Jeg har bestilt time til ul men blir ikke fĂžr jeg er 12+5. Gleder oss veldig til Ă„ se lille babyen i magen. Er 9 uker i morgen. Er fortsatt veeldig kvalm. Er sykemeldt pga dette og gleder meg veldig til Ă„ kunne leve "normalt" igjen. Er vanligvis glad i Ă„ jobbe og vĂŠre sosial, men nĂ„ fungerer jeg bare pĂ„ sofaen hjemme 😓 Syns synd i ungene som ikke helt skjĂžnner hvorfor mamma er "syk" hele tiden. Blir godt nĂ„r vi kan forklare dem hvorfor. Iallefall til 5-Ă„ringen 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Var pÄ ultralyd igÄr. Fikk termin 6.6 sÄ da er jeg 7+6 i idag:-)

Alt bra! En liten bamsemums pÄ 1 cm:-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei dere! HĂ„per dere kan hjelpe meg med en ting.. jeg var pĂ„ tidlig ul i gĂ„r, var livredd, men heldigvis kunne vi se tydelige hjerteslag❀ Det jeg lurer pĂ„ er om noen kan hjelpe meg og finne ut nĂ„r ca befruktningen har skjedd ut ifra hvor langt jeg er kommet. Mulig jeg rett og slett er dum, men jeg klarer det ikke 😅 Min siste mens startet 7 september, har di siste mnd hatt en syklus pĂ„ 31 dager. Jeg fikk smilefjes pĂ„ eltest 22 september, da kommer vel el ca om et par dager? I gĂ„r pĂ„ ul sa hun at jeg var 6+1, kan dette stemme? Jeg analyserer alt siden jeg er sĂ„ redd noe skal gĂ„ galt😬 HĂ„per pĂ„ hjelp 😊😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6+1 virker helt riktig ut fra siste mens :-) 
smiletegn pÄ el test= du har egglÞsning. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er helt overraska.. Den lille spira mi lever fortsatt đŸ˜đŸ˜đŸŽ‰đŸŒ± jeg er 8+3 :)

Jeg har mistet sĂ„ mange ganger, men kanskje jeg klarer Ă„ holde pĂ„ denne ❀❀❀

SĂ„Ă„Ă„Ă„ glad !!!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! FĂžlte for Ă„ ha noen Ă„ snakke med da dette er fĂžrste graviditet og har masse tanker!

Fikk positiv test 13.okt. Ut ifra diverse kalkulatorer er termin ca 21.juni ( 6+1 idag).

Har ikke kontakter jordmor eller fastlege ennÄ. NÄrtid bÞr jeg gjÞre dette?

Har hatt noen litt brunlig utflod noen morgener, blir da veldig bekymret, men dette er sĂ„ lite og bare fĂžrste tĂžrket 🙈 Noen som har opplevd dette?

VĂŠrt litt smĂ„ kvalm noen morgener, noe "stikking" i magen, VELDIG god luktesans😂 og fikk litt hovne ben i dag.

Krysser fingrene for at ting gÄr bra, og hÄper de neste ukene/mnd flyger!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei SplRebbis! Gratulerer :) Jeg er 7+4, kontaktet jordmor i forrige uke og fikk satt opp fÞrste kontroll i uke 9. Vet det varierer fra sted til sted nÄr man normalt fÄr fÞrste kontroll, men som fÞrstegangs tror jeg du kommer litt raskere til. :) Det er hvertfall slik at man skal ha fÞrste kontroll i uke 12, slik jeg har forstÄtt. Jeg har ikke hatt spotting selv, men vet om flere som har hatt det uten at det har vÊrt noe problem, det skal visst vÊre helt normalt det ogsÄ. Stikking har jeg derimot masse av, samt kvalme og alt for god luktesans, haha. :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er helt overraska.. Den lille spira mi lever fortsatt đŸ˜đŸ˜đŸŽ‰đŸŒ± jeg er 8+3 :)

Jeg har mistet sĂ„ mange ganger, men kanskje jeg klarer Ă„ holde pĂ„ denne ❀❀❀

SĂ„Ă„Ă„Ă„ glad !!!

SĂ„ bra 😀Krysser fingrene for deg ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...