Gå til innhold

Termin Juni 2017🍼


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Helt enig, ville ikke bekymret meg. Sa legen hvorfor - er du veldig tynn i utgangspunktet? Han kan jo ha hatt sine grunner... Jeg har gått ned 10 kg begge gangene pga kvalme og alltid fått høre at bsbyen får sitt :-)

Tror nok det er fordi jeg er tynn i utgangspunktet (168cm og 49kg) og ikke har kastet noe opp de første månedene. Får vel bare følge med videre, viktigste er at fosteret har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er vanlig å legge på seg så mye mer, du er bare 12 uker på vei så ville ikke bekymret meg :) det kommer nok tidsnok! Babyen er liten enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 22. juni, er 12+2 og bare lagt på meg 0.7 kg, legen var ikke fornøyd med det Noen andre med samme erfaring?? Eventuelt hvor mye har dere andre gått opp på den tiden??

Termin 25. juni og gått opp 2kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ultralyd på Fertilitetssenteret. Utrolig rørende å se den lille krabaten sprelle i magen. Da h*n ble målt ble termin datoen skjøvet frem 5 dager, og PCen viste at jeg er i uke 13 og ikke i uke 12. Noen som har opplevd det samme?

God jul !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere fått redusert arbeid eller gjort om på mengden jobb? Føler meg så frustrert. Fortalte sjefen om at jeg er gravid for å få forståelse. Neste uke skal jeg gjøre jobben til tre andre,de er på ferie eller sykmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 50% sjukmeldt no til eg starter juleferie på torsdag.. Du har vel krav på tilrettelegging, men ikkje redusert arbeidsmengde vel? Kanskje andre arbeidsoppgåver, men samme "mengde" om du forstår kva eg meiner. Men så er det vel ikkje i så mange yrker ein kan måle der då :S Høyrest jo vanvittig ut at du skal klare jobben til fleire andre også i neste veke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...